بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی [ 5 مارک پرفروش بازار ]

7 دقیقه

زمان برای مطالعه

پمپ آب خانگی وسیله ای جهت افزایش فشار آب در مصارف مسکونی و خانگی نیز می باشد. همه شما در طول زندگی با این وسیله سروکار دارید اما شاید تا کنون آن را ندیده باشید و یا درمورد کاربرد آن چیزی ندانید. حال در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین پمپ آب خانگی و ویژگی های آن بپردازیم.

لازم است بدانید پمپ های آب خانگی جزو پمپ های سانتریفیوژ یا پمپ گریز از مرکز می باشند. از آنجایی که این کالا به وسیله جریان برق کار می کند، نام دیگر آن الکترو پمپ خانگی است.در بیشتر ساختمان های مسکونی و تجاری از پمپ خانگی استفاده می کنند. چنانچه قصد خرید پمپ آبی خانگی را دارید، پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید.

کاربرد پمپ آب خانگی [کجا استفاده کنیم؟]

کاربرد اصلی پمپ آب، افزایش فشار آب آپارتمان می باشد. برای آپارتمان هایی که میزان زیادی آب مصرف می کنند و به فشارقوی احتیاج دارند، پیشنهاد می کنیم یک پمپ آب باکیفیت خریداری نمایند. در واقع ساختمان هایی که با افت فشار آب مواجه هستند، به کمک بهترین پمپ آب خانگی می توانند افت فشار را نیز به خوبی جبران کنند.

انواع پمپ های آب خانگی موجود در بازار

در این قسمت می خواهیم شما را با انواع پمپ آب های خانگی آشنا کنیم. شاید با خود بگویید مگر پمپ های آب ها با یکدیگر تفاوت دارند؟ در جواب باید بگوییم بله علاوه بر اینکه هر پمپ با دیگری متفاوت است، شیوه و کاربرد آن هم نیز متفاوت می باشد.

1- پمپ آب خانگی نیم اسب

یکی از انواع پمپ آب خانگی مدل نیم اسب می باشد که با قیمت مقرون به صرفه و تک فاز در بازار موجود می باشد. این محصول برای ساختمان های با حداکثر ۱۵۰ متر قابل نصب است.

2- پمپ یک اسب بخار بشقابی

پمپ خانگی یک اسب بخار بشقابی جزو پمپ های سانتریفیوژی می باشد. ساختمان هایی که حداکثر از سه طبقه با متراژ ۷۵ متربرخوردار می باشند، خرید این نوع پمپ آب بهترین گزینه است.

3- پمپ یک اسب بخار جتی

یک نوع دیگر از انواع پمپ های خانگی، پمپ یک اسب بخار جتی می باشد. در این محصول از مکانیزم ایجاد خلا برای مکش آب مورداستفاده قرار گرفته است. برای ساختمان های با حداکثر متراژ ۶۸ متر هر واحد، خرید این پمپ آب می تواند بهترین پمپ آبی خانگی تلقی شود.

4- پمپ آب یک اسب بخار دو پروانه

پمپ آب یک اسب بخار دو پروانه برای ساختمان هایی که ۸ واحد و ۴ طبقه دارند، مناسب می باشد. حداکثر متراژ ۷۵متر هر واحد است.

5- پمپ آب خانگی یک و نیم اسب بخار دو پروانه

از این نوع پمپ آب هم برای ساختمان های پنج طبقه ۱۰ واحدی با حداکثر ۱۰۰ متر پیشنهاد می شود.

6- پمپ آب خانگی دو اسب بخار

آخرین نوع از انواع پمپ آب خانگی که می خواهیم معرفی کنیم، پمپ آب خانگی دو اسب بخار می باشد. این پمپ خانگی برایر ساختمان های پنج طبقه و ۱۴ واحد با حداکثر متراژ ۱۰۰ متر مناسب می باشد. لازم به ذکر است که از پمپ خانگی دو اسب بخار هم می توان در صنعت کشاورزی استفاده نمود.بخاطر بسپارید قیمت این پمپ آب از همه نوع آن بیشتر می باشد و از سرو صدای زیادی هم برخوردار است.

عوامل موثر در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی

برای خرید پمپ آب خانگی می بایست به نکات زیادی توجه کنید که از انتخاب خود پشیمان نشوید. حال ما در ادامه به جهت راهنمایی شما، مهم ترین عوامل موثر در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی را برایتان آماده کردیم که میتوانید به هنگام خرید در رابطه با آن سوالاتی را از فروشنده بپرسید تا یک انتخاب بهینه و خوب داشته باشید.

  1. متراژ واحد ها را محسابه کنید
  2. تعداد طبقات ساختمان را محاسبه کنید
  3. تعداد واحد ها در هر طبقه را محاسبه کنید
  4. تعداد شیرهای آب ساختمان را مشخص کنید
  5. میزان مصرف آب را مشخص کنید

معرفی بهترین پمپ آب خانگی

حال که تصمیم خود را برای خرید پمپ آب خانگی گرفته اید، بهتر است با مدل های آن آشنا شوید تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

1- پمپ آب هاچاسو مدل VPM55

پمپ آب هاچاسو مدل VPM55
پمپ آب هاچاسو مدل VPM55

شرکت هاچاسو یکی از قدیم ترین برندهای تولید کننده بهترین پمپ آب خانگی می باشد. پمپ آب هاچاسو مدل VPM55 ساخت کشور چین و تحت لیسانس ژاپن می باشد. به جرات می توان گفت این محصول بهترین برند پمپ آب خانگی می باشد.
کیفیتی که این محصول دارد، نسب به قیمتش فوق العاده است. اگر بخواهیم کمی بیشتر در مورد طراحی و‌ کیفیت آن اظهار نظر کنیم، باید بگوییم پمپ آب هاچاسو مدل VPM55 مشابه پمپ آب پدرولا ایتالیا می باشد.
جنس بدنه پمپ از چدن می باشد و حداکثر ارتفاع پمپاژ آن ۳۲ است. همچنین این محصول از توان ۳۷۰ واتی برخوردار می باشد.

قیمت حدودی: 950.000

2- پمپ آب پنتاکس مدل PM-45IR

پمپ آب پنتاکس مدل PM-45IR
پمپ آب پنتاکس مدل PM-45IR

یکی دیگر از بهترین پمپ آب خانگی از برند پنتاکس می باشد. پمپ آب نیم اسب پنتاکس برند ایرانی است که از لحاظ کیفیت و کارایی حرف ندارد. لازم است بدانید تمام قطعات استفاده شده در این کالا ساخت کشور ایتالیا می باشد.
این مدل پمپ آب پنتاکس برای به کار گیری در مصارف خانگی، صنعتی، تهویه مطبوع، سیستم های گرمایشی و بوستر پمپ ها قابل استفاده می باشد. پمپ آب پنتاکس مدل PM-45IR جهت افزایش فشار آب سرد و گرم مناسب بوده و جنس بدنه پمپ چدن، جنس شفت پمپ استنلس استیل ، حداکثر دمای سیال 90 درجه سانتی گراد، نوع مایع آب تمیز است. قیمت پمپ آب خانگی پنتاکس نسبت به کارایی که دارد بسیار ارزان می باشد.

قیمت حدودی: 1.540.000

3- پمپ آب تسلا مدل QB 60

پمپ آب تسلا مدل QB 60
پمپ آب تسلا مدل QB 60

پمپ نیم اسب محیطی مدل Qb60 تسلا با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و متریال عالی و همچنین سیم پیچی تمام مس روتور و استاتور، شفت استیل زد زنگ جهت آبرسانی و تقویت فشار آب مناسب می باشد.
جنس بدنه پمپ آب تسلا مدل QB 60 که از بهترین پمپ آب خانگی به شمار می رود، آلومینیوم است. همچنین حداکثر عمق غوطه ور شدن ۳۵ می باشد. جنس پروانه این مدل پمپ آبی خانگی از جنس برنج می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
چنانچه به فکر خرید بهترین پمپ آب هستید، خرید پمپ آب تسلا مدل QB 60 بهترين گزینه است.

قیمت حدودی:1.085.000


4- پمپ آب خانگی استرولر مدل QB60

پمپ آب خانگی استرولر مدل QB60
پمپ آب خانگی استرولر مدل QB60

پمپ آب خانگی استرولر مدل QB60 جزو بهترین پمپ آب خانگی می باشد که پروانه های آن از جنس برنج است. این نوع پروانه با تیغه های شعاعی متعددی که دارد، جهت انتقال آب تمیز فاقد ذرات جامد و مایعات غیر خطرناک مناسب می باشد. پمپ آب خانگی استرولر مدل QB60 در کنار ساختار ساده ای که دارد بسیار قابل اطمینان و ایمن می باشد و استفاده از آنها برای واحدهای 1 یا 2 طبقه ، ساختمان های مسکونی و تجاری پیشنهاد می شود.
همچنین از این محصول برای تامین آب چاه، افزایش فشار آب مصارف ساختمانی، استفاده می گردد. به یاد داشته باشید که حتما بای آن را در یک فضای سرپوشیده نصب کنید. پمپ آب استرولر دارای ترموستات حرارتی بوده که در هنگام قطع شدن آب و یا بروز گرمای بیش از حد در موتور، پمپ به صورت اتومات خاموش می گردد.

قیمت حدودی: 850.000


5- پمپ آب لئو مدل APm 37

پمپ آب لئو مدل APm 37
پمپ آب لئو مدل APm 37

آخرین مدل از بهترین پمپ آب خانگی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم،پمپ آب لئو مدل APm 37 می باشد. از آنجایی که این محصول در گروه بهترین پمپ های آب خانگی قرار دارد، قیمت آن بسیار به صرفه و مناسب می باشد. مپ آب محیطی نیم اسبی لئو مدل APm37 پمپ خانگی محیطی می باشد که جهت پمپ کردن مایعات سرد و گرم و سیال های غیر خورنده گزینه مناسبی است.
از این پمپ را می توان جهت افزایش فشار آب مصرفی در مصارف خانگی و همچنین برای پمپ تزریق دیگ بخار بهره مند شد. صدای کم، سادگی ساختمان، کاربرد و حمل و نقل آسان از جمله ویژگی های اصلی پمپ آب لئو مدل APm 37 به شمار می رود. بدننه این پمپ از جنس چدن و پروانه آن از جنس برنج می باشد.

قیمت حدودی: 1.169.800


خلاصه و چکیده مطالب:
بهترین پمپ آب خانگی پمپی می باشد که در کنار کیفیت خوبی که دارد، قیمت آن هم نیز مقرون به صرفه باشد. در واقع وظیفه اصلی پمپ آب افزایش فشار آب می باشد. بیشتر افرادی که در ساختمان های مسکونی و یا تجاری چند طبقه زندگی می کنند، با افت فشار آب مواجه هستند. به همین منظور به کمک پمپ آب می توان کاهش فشار آب را جبران کرد.
در این مقاله سعی کردیم هرآنچه که باید در مورد انتخاب پمپ آب خانگی بدانید را شرح دهیم، امیدواریم مطالب برایتان مفید واقع بوده باشد.

4/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5966
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !