اسکوتر برقی ارزان

اسکوتر برقی ارزان [ 5 مورد از بهترین مدل اسکوتر برقی ] در بازار

9 دقیقه

زمان برای مطالعه

اسکوتر برقی از جمله وسایل ورزش و تفریح می باشد که کودکان علاقه زیادی به این وسیله دارند. برای استفاده از اسکوتر برقی احتیاج نیست که دانش و علم مخصوصی را بیاموزید، چرا که تنها با تکرار و تمرین می توانید به خوبی آن را بیاموزید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی این ابزار بپردازیم، اگر قصد خرید یک اسکوتر برقی ارزان را دارید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیرا از دست ندهید.

اسکوتر برقی چیست؟ معرفی اسکوتر برقی ارزان

با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از ابرازهای روزمره دستخوش تغییر شده اند. اسکوتر برقی هم از جمله این ابزارها می باشد که کودکان و بزرگان برای تفریح و ورزش و … از آن استفاده می کنند. حال از آنجایی که امروزه تنوع اسکوترهای برقی زیاد شده است، انتخاب یک اسکوتر برقی ارزان و در عین حال باکیفیت کار بسیار سختی می باشد.

اسکوتر ها براساس نیازی که دارید، دارای مشخصات متفاوتی هستند به این معنا هرکس می تواند اسکوتر برقی متناسب با نیاز خود را تهیه کند. بنابراین اگر قصد خرید اسکوتر برقی را دارید ابتدا باید مشخص شود که برای چه کسی و چه کاری آن را می خواهید سپس برای خرید آن اقدام کنید.

برای مثال اگر برای دختر و یا پسر 10 ساله خود می خواهید اسکوتر برقی خریداری کنید، تنها یک اسکوتر 6.5 کافی است. اما اگر مصرف کننده یک فرد بزرگسال است، پیشنهاد می کنیم اسکوتر حرفه ای تر و پیشرفته تری را انتخاب نمایید. برای انتخاب اسکوتر برقی ارزان همراه ما باشید تا هر آنچه که باید بدانید را برایتان شرح دهیم.

چند ویژگی جالب اسکوتر برقی

جالب است بدانید که اسکوتر برقی دسته بندی مخصوصی ندارد و براساس تعداد چرخ هایی که دارد، گروه بندی می شود. چرخ های اسکوتر برقی از 66 تا 10 اینچ هستند که در بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که مدل 7 اینچ به ندرت در بازار پیدا می شود.

هرچقدر که قطر لاستیک  های اسکوتر برقی بیشتر باشد، فاصله شما از زمین بیشتر بوده و نتیجه موجب افزایش سرعت می گردد. هرچه ارتفاع اسکوتر از سطح زمین بیشتر باشد، احتمال این که به سنگ و یا موانع دیگر برخورد کنید هم بسیار کم است.

باتری اسکوتر شارژی از لیتیوم یون می باشد که به راحتی شارژ می شوند. نکته: باتری اسکوترهای برقی داخل آن تعبیه شده به طوری که هنگام خراب شدن آن، می بایست تمامی پیچ و مهره ها را باز کنید.

یکی از مشخصه های بهترین اسکوتر برقی ارزان این است که بتواند تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند.

دو برد یا سه برد بودن اسکوتر برقی

شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید اسکوتر برقی ارزان وارد فروشگاه شده باشید و به شما بگویند که این دستگاه دو برد و یا سه برد است.

همانطور که از اسم آن مشخص است برای اسکوترهای دوبرد، تنها دو برد جایروسکوپ برای لاستیک ها در نظر گرفته اند در نتیجه قیمت اسکوتر برقی دو برد کمتر می باشد. حال از کجا متوجه این موضوع شویم؟ متاسفانه برای این که بفهمید که اسکوتر برقی مدنظر دوبرد است یا سه برد، از روی ظاهر آن نمی توان تشخیص داد و فقط باید از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید که با شما صادق باشند.

کاربرد های مهم اسکوتر برقی

شاید خیلی از ما فکر کنیم که اسکوترهای برقی تنها برای تفریح و یا ورزش می باشند اما درواقع این وسیله از کاربردهای زیادی برخوردار می باشد. مهم ترین کاربردهای اسکوتر برقی عبارتند از:

  • حمل و نقل های درون شهری
  • جهت استفاده مهمانداران رستوران برای خرید فوری از سوپر مارکت و …
  • استفاده در کارگاه ها، انبار و سوله ها
  • بهترین وسیله برای پرسنل حراست
  • بهترین وسیله جایگزین پیاده روی
  • مناسب جهت استفاده در باشگاه های ورزشی
  • مناسب سالمندان
  • و …

چند نکته مهم که باید قبل از خرید اسکوتر برقی بدانید!؟

حال که تصمیم قطعی خود را برای خرید اسکوتر برقی ارزان گرفته اید، بهتر است قبل خرید به چند نکته توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

1- استفاده آسان و راحت: در کف اسکوترهای برقی سنسورهایی قرار دارد که هنگامی پاهایتان را بر روی آن قرار می دهید و فشار به آن سنسورها وارد می شود، اسکوتر شروع به حرکت می کند. حال استفاده از بهترین اسکوتر برقی باعث می شود که این عملیات زودتر و خیلی راحت صورت گیرد. خبر خوب این که می توان گفت تقریبا 80 درصد از اسکوتر های برقی موجود در بازار، دارای کیفیت قابل قبولی هستند که بسیار راحت می توان از آن ها استفاده کرد.

2- وزن کم و طراحی مناسب: از دیگر ویژگی های اسکوتر برقی ارزان و باکیفیت، وزن کم و طراحی مناسب آن است. هرچقدر وزن اسکوتر برقی کمتر باشد، آن دستگاه بهینه تر می باشد. شما می توانید در هر مکانی که باشید به راحتی آن را با دست حمل کنید.

3- جانشینی مناسب برای وسایل نقلیه: همانطور که می دانید امروزه خودروهای تک سرنشین در خیابان های سطح شهر زیاد شده اند. و بیشتر مردم ترجیح می دهند که از وسایل نقلیه خود استفاده کنند. از این رو اسکوتر ها هم تک سرنشین می باشند به این منظور که شما می توانید به جای استفاده از خودروهای شخصی از این وسیله استفاده کنید. حال باید اسکوتری را خریداری کنید که بتواند به خوبی جایگزین برای خودرو باشد.

4- تجربه تفریحی لذت بخش: علاوه بر تمامی کابردهایی که گفتیم، شما می توانید با استفاده از اسکوتر یک روز هیجان انگیز را سپری کنید. زیرا این وسیله نوعی ابزار بازی و سرگرمی هم محسوب می شود.

معرفی 5 مدل از بهترین اسکوتر برقی ارزان

تا به این جا سعی کرده ایم تمامی نکات و کاربردهای اسکوتر برقی را به شما توضیح دهیم. حال وقت آن رسیده که به معرفی چند مدل از بهترین اسکوتر برقی ارزان در بازار بپردازیم تا به راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

1- اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل Full white LED streak

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل Full white LED streak
اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل Full white LED streak

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل Full white LED streak یکی از انواع اسکوتر برقی ارزان می باشد که طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. این اسکوتر برقی 5/6 می باشد و امکانات بی نظیری هم دارد. برخورداری از ریموت کنترل چند کاره، سیستم اتوبالانس، رقص نور، پروژکتور روشنایی و اسپیکر بلوتوثی از جمله امکانات این محصول می باشند.

لازم است بدانید باتری اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 4/400 میلی آمپر است به طوری که هردفعه آن را شارژ کنید، تا 12 کیلومتر قابل استفاده است. مدت زمانی که طول می کشد باتری به طور کامل شارژ شود، 2 الی 4 ساعت می باشد.

سایر مشخصات

وزن8000 گرم
عرض22 سانتی متر
ظرفیت وزنی120 کیلو گرم
جنس آلومینوم با قاب پلاستیک

 قیمت حدودی: 5.990.000

2- اسکوتر برقی شیائومی مدل Electric 1S

اسکوتر برقی شیائومی مدل Electric 1S
اسکوتر برقی شیائومی مدل Electric 1S

دومین اسکوتر برقی ارزان که می خواهیم به شما معرفی کنیم، اسکوتر برقی شیائومی مدل Electric 1S است. این مدل باتوجه به امکانات و کیفیتی که دارد، از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای هم برخوردار است که در هیچ کجا نمی توانید با این قیمت همچین اسکوتری را خریداری نمایید. در قسمت بالای این اسکوتر اهرمی جهت کنترل شتاب، ترمز و صفحه نمایشگر اسکوتر قرار دارد.

جالب است بدانید که تایر های اسکوتر برقی شیائومی قابل تنظیم است بنابراین هدایت اینگونه تایرها بسیار راحت می باشد. مجهز بودن یه سیستم ترمز دیسکی، برخورداری از چراغ ال ای دی، مطابق بودن با شرایط آب و هوایی و … از جمله بهترین ویژگی های اسکوتر برقی شیائومی مدل Electric 1S می باشد.

سایر مشخصات

وزن12.5 گرم
عرض35 سانتی متر
ظرفیت وزنی100 کیلو گرم
جنسآلومینیوم

قیمت حدودی: 16.290.000

3- اسکوتر برقی مدل SMR126

اسکوتر برقی مدل SMR126
اسکوتر برقی مدل SMR126

سومین اسکوتر برقی ارزان، اسکوتر برقی مدل SMR126 نام دارد. خوشخبتانه این اسکوتر برقی نسبت به دیگر مدل های قبل تر از خود ارتقا پیدا کرده و تحولات عظیمی در آن شکل گرفته است. در روی پایه آن یک چراغ طراحی شده که زیبایی را چند برابر کرده است. شاسی اسکوتر برقی مدل SMR126 از جنس آلومینوم آلیاژی است و می توان تا 120 گرم را نیز تحمل کند. با هر بار شارژ کردن این دستگاه می توانید تقریبا 60 الی 120 دقیقه از آن استفاده نمایید.

موتور این اسکوتر برقی در داخل چرخ طراحی شده است که با 350 وات قدرت حتی در سراشیبی ها هم به سهولت حرکت می کند. اسپیکر قدرتمند، بلوتوث، سیستم اتوبالانس از دیگر مشخصه های این اسکوتربرقی می باشند.

سایر مشخصات

وزن9 گرم
عرض20 سانتی متر
ظرفیت وزنی100 کیلوگرم
جنسآلیاژ

قیمت حدودی: 5.350.000

4- اسکوتر برقی مدل mini robot

اسکوتر برقی مدل mini robot
اسکوتر برقی مدل mini robot

از انواع اسکوتر برقی دسته دار می توان به اسکوتر برقی مدل mini robot اشاره کرد. قیمت این اسکوتر برقی بسیار مناسب و همه سنین می توانند از آن استفاده کنند. از مهم ترین ویژگی های این محصول بدنه از جنس آلیاژ منزنیم آن است که موجب افزایش طول عمر دستگاه شده است. چرخ های اسکوتر برقی مدل mini robot از جنس لاستیک است که در برابر هرگونه سایش نیز مقاوم هستند.

با کمک برنامه ای که بر روی این اسکوتر برقی نصب شده است، به راحتی می توان آن را کنترل کرد. خبر خوب برای آن دسته افرادی که نمی توانند بر روی اسکوتر بایستند این است که اسکوتر برقی مدل mini robot دارای سیستم حفظ تعادلی می باشد که این کار را راحت کرده است.

کافیست این اسکوتر را 4 ساعت شارژ کنید، خواهید دید که تا مسافت 30 کیلومتر برای شما کار می کند و نیازی نیست مجدد آن را به شارژ بزنید. وجود چراغ بر روی چرخ های آن، زیبایی اش را چند برابر کرده است.

سایر مشخصات

وزن10 گرم
ظرفیت وزنی120 کیلو گرم
جنسآلیاژ منزنیم
منبع انرژیباتری

قیمت حدودی: 8.500.000

5- اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار

اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار
اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار

آخرین مدل اسکوتر برقی که قصد معرفی آن را داریم، اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار است. این اسکوتر برقی از حیث زیبایی بی نظیر بوده و برای افرادی که به ظاهر اسکوتر خود اهمیت می دهند بهترین گزینه است. کار با این وسیله آنقدر راحت است که تنها در 3 دقیقه می توانید از آن استفاده کنید. نهایت سرعت که می توانید از اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار پیمود، 40 کیلومتر در ساعت است. جهت سهولت استفاده در شب، چراغ های ال ای دی بر روی آن تعبیه شده است.

اگر به دنبال یک اسکوتربرقی قیمت مناسب با کیفیت بالا هستید، پیشنهاد می کنیم خرید این اسکوتر برقی را در اولویت قرار دهید چرا که هم قیمت و هم زیبایی آن مناسب می باشد.

سایر مشخصات

وزن9750 گرم
عرض33 سانتی متر
ظرفیت وزنی150 کیلوگرم
جنسپلاستیک فشره و آهن

  قیمت حدودی: 12.420.000

خلاصه و چکیده مطالب

اسکوتر برقی یک وسیله هوشمند می باشد که دارای دو چرخ موازی است. این وسیله قابل شارژ می باشد و همه سنین می توانند از آن استفاده کنند. خیلی از افراد تا به امروز فکر می کردند که از اسکوتر برقی تنها برای بازی و سرگرمی استفاده می کنند اما در این مقاله به تمامی کاربردهای این وسیله اشاره کردیم.

همچنین جهت سهولت در خرید، به معرفی 5 مدل از اسکوتر برقی ارزان پرداختیم تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید. از این که تا انتها همراه باتجربه بوده اید، بی نهایت سپاسگزاریم.

بهترین مارک اسکوتر برقی کدام است؟

به عنوان بهترین برند اسکوتر برقی در بازار میتوان به مارک های مینی ربات ، اسمارت ، شیائومی اشاره کرد.

قیمت اسکوتر برقی در بازار چقدر است؟

اسکوتر برقی ها معمولا بین 4 الی 30 میلیون قیمت دارند اما باز هیچ قیمت قطعی وجود ندارد ممکن است بیشتر از این قیمت ها هم در بازار موجود باشد!

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6220
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !