10 فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی [ 2023/3 ]

11 دقیقه

زمان برای مطالعه

همانطور که می دانید امروزه همه ما وقت کمی برای سپری کردن اوقات فراغت داریم. اما گاهی اوقات لازم است برای تجدید انرژی از تفریحات مهیج استفاده کنیم. بگذارید با طرح یک سوال این مقاله را شروع کنیم! خودتان چه تفریحی را بیشتر از همه دوست دارید؟ جواب این سوال کاملا به شخصیت شما بستگی دارد. بیشتر افرادی که اهل طبیعت هستند، قطعا طبیعت گردی را انتخاب می کنند. یا افراد ورزشکار ترجیح می دهند وقت و انرژی خود را صرف ورزش و بازی های ورزشی کنند.

اما امروز ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم! به خوبی می دانید که در حال حاضر چه آقایان و چه بانوان، نصف ساعات شبانه روز را به کار و کسب درآمد اختصاص می دهند. شاید اصلا تایمی هم برای تفریح نداشته باشند. اول از همه تاکید می کنیم که هیچ چیز مهم تر ار خودتان نیست پس لطفا در طول روز ساعاتی را هم به خود اختصاص دهید. حال رسیده ایم به اصل ماجرا!

پیشنهاد می کنیم برای تفریح به جای این که ساعت زیادی را برای آماده شدن و رفتن به خارج منزل بگذارید، تماشای فیلم و سریال را انتخاب نمایید. تماشای فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی علاوه بر این که می تواند در روحیه شما تاثیر بگذارد، کلی نکات آموزنده هم از تماشای آنها عایدتان می شود. خب باید بگوییم که موضوع به اینجا ختم نمی شود، چرا که در ادامه قصد داریم بهترین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی 2022 را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر از تماشای فیلم لذت می برید، توصیه می کنیم تا انتها همراه باتجربه باشید.

فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی

حتما شما هم وقتی کلمه دوبله فارسی به چشمتان خورد، متوجه شدید که منظورمان تماشای فیلم های خارجی است. حال می خواهیم بگوییم که تماشای این فیلم ها از چه ویژگی هایی برخوردار می باشند.اول از همه باید بدانید که فرهنگ، آداب و رسوم هر کشور با دیگری متفاوت است. پس می توان گفت یکی از اصلی ترین ویژگی ها، آشنایی با فرهنگ دیگر کشورها می باشد که این موضوع به فیلم منتخب بستگی دارد.

یک خبر خوش برای دانشجویان و علاقمندان به زبان انگلیسی داریم: تماشای سریال های خارجی با دوبله فارسی تا حد زیادی کمک می کند که مهارت یادگیری زبان خود را از صفر به صد برسانید.تخلیه عواطف و احساسات را هم می توان به عنوان یک ویژگی مثبت در مورد تماشای فیلم و سریال های خارجی دانست. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از فیلم های خارجی، سانس های رمانتیک و احساسی را آنقدر خاص جلوه می دهند که فرد به راحتی می تواند خود را در جایگاه شخصیت داستان تصور کند. بنابراین تماشای برخی فیلم ها می تواند در شما شور و شعف، و یا نارحتی و غم ایجاد کند.

دانلود چند فیلم سینمایی خارجی دوبله فارسی (پرطرفدارترین ها)

قبل از معرفی بهترین فیلم های سینمایی جدید دوبله فارسی قصد داریم تا چند فیلم سینمایی دوبله فارسی پرطرفدار را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی کنیم، که تا این لحظه جز پربیننده ترین فیلم های خارجی دنبا بوده اند. امیدواریم از دانلود و تماشای فیلم های زیر لذت ببرید.

نام فیلمموضوعدانلود
آواتار: راه آبماجرایی، فانتزی، علمی تخیلیدانلود مستقیم
شهر گمشدهکمدی – ماجراجوییدانلود مستقیم
عملیات فورچون: ترفند جنگی اکشن , کمدی , مهیجدانلود مستقیم
پلنگ سیاه واکاندا برای همیشهاکشن – ماجراجوییدانلود مستقیم
رجب ایودیک 7کمدی دانلود مستقیم
بلک آداماکشن – فانتزی – ماجراجوییدانلود مستقیم
سقوطهیجان انگیزدانلود مستقیم
شب در موزه: کهمونره دوباره برمی خیزدماجرایی، کمدی ، ترسناک، هیجان انگیزدانلود مستقیم
مرد شمالی فانتزی ، حماسی ، تاریخی دانلود مستقیم
ثور: عشق و تندراکشن – ماجراجوییدانلود مستقیم
غولهیجان انگیزدانلود مستقیم

معرفی بهترین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی [ 10 فیلم محبوب 2022 ]

در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین فیلم سینمایی جدید با دوبله فارسی را به شما معرفی کنیم. اگر برای آخر هفته خود برنامه ریزی کرده اید، توصیه می کنیم یک تایم کوتاهی هم برای تماشای این فیلم ها اختصاص دهید. این اطمینان را به شما می دهیم که از تماشای آن ها هرگز پشیمان نخواهید نشد.

1- فیلم سینمایی جدید Wakanda Forever

فیلم سینمایی جدید Wakanda Forever
فیلم سینمایی جدید Wakanda Forever

می توان گفت فیلم سینمایی Wakanda Forever اولین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی می باشد که قصد داریم سیر تا پیاز آن را به شما معرفی کنیم. ژانر این فیلم درام، ماجراجویی و اکشن می باشد. با این اوصاف بیشتر علایق را ساپورت می کند. Wakanda Forever در سال 2022 منتشر شد که توانسته تا به امروز طرفداران زیادی را از آن خود کند.

خلاصه این فیلم از این قرار است که رهبران سلطنت واکاندا در تلاش هستند که از ملت خود بعد از مرگ پادشاه تیچالا در برابر نیروهای متجاوز حفاظت کنند تا این که…

به طور خلاصه پیشنهاد می کنیم اگر به فیلم های اکشن و ماجراجویی علاقمند هستید، تماشای فیلم Wakanda Forever می تواند بهترین گزینه باشد.

  • کارگردان: Ryan Coogler
  • ژانر: اکشن، درام، ماجراجویی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 7.3/10 IMDB

2- فیلم سینمایی جدید Enola Holmes

 فیلم سینمایی جدید Enola Holmes
 فیلم سینمایی جدید Enola Holmes

دومین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی که قصد معرفی آن را داریم، فیلم Enola Holmes می باشد. جالب است بدانید این فیلم محصول دو کشور آمریکا و انگلیس بوده که تماشای آن، بیشتر به بزرگسالان پیشنهاد می شود.

خلاصه این فیلم به فردی به نام انولا اشاره دارد که آژانس کارآگاهی خود را افتتاح کرده و برای جذب مشتری، تمام تلاش خود را می کند. در این میان دختری جوان به کارگاه او می آید و می خواهد انولا در یافتن خواهرش به او کمک کند. بنابراین انولا تصمیم می گیرد که هلز را برای یافتن دختر گمشده استخدام کند. سرانجام انولا برای کشف راز ناپدید شدن آن دختر به کمک برادر خود ( شرلوک ) احتیاج دارد. تا اینکه…

  • کارگردان: Harry Bradbeer
  • ژانر: جنایی، اکشن، ماجراجویی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکل و انگلستان
  • امتیاز: 6.6/10 IMDB

3- فیلم سینمایی جدید The Al Yankovic Story

فیلم سینمایی جدید The Al Yankovic Story
فیلم سینمایی جدید The Al Yankovic Story

 سومین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی، فیلم The Al Yankovic Story می باشد. موضوع اصلی این فیلم بیشتر روایتی از زندگی نامه فردی است که در این فیلم تا حد زیادی در به تصویر کشیدن جلوه های ویژه اغراق شده است.

شخصیت اصلی این داستان یانکویج نام دارد که تمامی مراحل زندگی آن اعم از زمانی که به شهرت رسیده، موفقیت، روزهای عاشقی و … به تصویر کشیده است. مدت زمان فیلم The Al Yankovic Story 104 دقیقه می باشد که فکر نمی کنیم با تماشای آن اصلا متوجه گذر زمان شوید. اگر به فیلم های کمدی در عین حال آموزنده علاقه دارید، توصیه می کنیم تماشای این فیلم را دست ندهید.

  • کارگردان: Eric Appel
  • ژانر: کمدی، بیوگرافی، موسیقی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 7.1/10 IMDB

4- فیلم سینمایی جدید The whale

فیلم سینمایی جدید The whale
فیلم سینمایی جدید The whale

چهارمین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی که در گروه بهترین فیلم ها قرار دارد، فیلم سینمایی The whale می باشد. ژانر این فیلم کمدی و درام بوده که در کشور آمریکا ساخته شده است. خبر خوب این که در فیلم The whale بازیگران معروفی همچون برندن فریزر و سیدی سینک هنرنمایی می کنند. جالب است بدانید این فیلم آنقدر برای تماشگران جذاب بوده که مورد تشویق 6 دقیقه ای آن ها قرار گرفته است.

خلاصه داستان از این قرار است که مردی میانسال با وزن 272 کیلو که چارلی نام دارد، در تلاش است که با ختر 17 ساله خود رابطه خوبی داشته باشد. دختر چارلی بسیار بدزبان بوده و به خاطر سختی های زندگی از شرایط روحی خوبی برخوردار نمی باشد. اما هدف چارلی از ساخت این رابطه…

ادامه داستان بسیار جنجالی می باشد که توصیه می کنیم خودتان آن را دانلود کرده و تماشا نمایید.

  • کارگردان: Darren Aronofsky
  • ژانر: کمدی، درام
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 8/10 IMDB

5- فیلم سینمایی جدید don’t worry darling

 فیلم سینمایی جدید don’t worry darling
 فیلم سینمایی جدید don’t worry darling

پنجمین فیلم دیدنی از انواع فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی، می توان به don’t worry darling اشاره کرد. این فیلم ساخت کشور آمریکا می باشد و از ژانر درام و هیجان انگیز برخوردار است. داستان فیلم نگران نباش عزیزم و یا همان don’t worry darling از زندگی زوجی شاد به نام های آلیس و جک جمیز روایت می کند.

این زوج در دهه 1950 در یک شهر بسیار عالی که توسط شرکت مشکوک جک ساخته شده است، زندگی می کنند. این موضوع باعث شده تا آلیس به شغل و حرفه شوهر خود شک کند و در پی کشف حقایق باشد. فلورنس پیو در نقش آلیس و هری استایلز نقش جک را در این فیلم ایفا می کند.

  • کارگردان: Olivia Wilde
  • ژانر: درام، هیجان انگیز
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 6.2/10 IMDB

6- فیلم سینمایی جدید All Quiet on the western front

فیلم سینمایی جدید All Quiet on the western front
فیلم سینمایی جدید All Quiet on the western front

خب نوبتی هم که باشد نوبت طرفداران فیلم های جنگی می باشد. فیلم All Quiet on the western front به عنوان بهترین فیلم جدید سینمایی دوبله فارسی انتخاب شده است. برای آشنایی با مضمون اصلی این فیلم پیشنهاد می کنیم خودتان آن را دانلود کرده و تماشا کنید چرا که هرچقدر ما در مورد خلاصه آن حرف بزنیم باز هم در بیان جلوه های ویژه عاجز هستیم.

اما برای آشنایی اولیه بهتر است بگوییم فیلم در جبهه غرب خبری نیست! به یک سرباز جوان آلمانی به نام پائول اشاره دارد که همراه با هم رزمانش در جهبه غرب، لحظات وحشتناک و پریشانی را پشت سر می گذارند در نتیجه…

  • کارگردان: Edward Berger
  • ژانر: اکشن، جنگی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آلمان
  • امتیاز: 7.9/10 IMDB

7- فیلم سینمایی جدید black adam

فیلم سینمایی جدید black adam
فیلم سینمایی جدید black adam

هفتمین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی، فیلم black adam نام دارد. ژانر اصلی این فیلم، اکشن، تخیلی، علمی و فانتزی می باشد. حتما همه شما با دواین جانسون بازیگر معروف آشنایی دارید. خبر خوب این که در این فیلم دواین جانسون شخصیت اصلی داستان می باشد. داستان black adam از این قرار است که :

حدود 5000 سال از اعطا شدن قدرت مطلق خدایان مصر به بلک آدام و حبس شدن آن می گذرد. اما در حال حاضر با گذشت چندین سال او از آرامگاه زمینی خود رها شده و می خواهد عدالت را به روش متفاوت خود در دنیای امروزه اجرا کند ولیکن…

لازم به ذکر است که فیلم سینمایی black adam ساخت ایالات متحده آمریکا می باشد که در سال 2022 منتشر شده است.

  • کارگردان: Jaume Collet-Serra
  • ژانر: اکشن، فانتزی، علمی و تخیلی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: ایالات متحده آمریکا
  • امتیاز: 6.9/10 IMDB

8- فیلم سینمایی جدید Terrifier 2

فیلم سینمایی جدید Terrifier 2
فیلم سینمایی جدید Terrifier 2

فیلم سینمایی 2 Terrifier جزو آن دسته از فیلم هایی می باشد که دارای محدودیت سنی است چرا که ژانر آن بسیار ترسناک است. لازم است بدانید فیلم Terrifier 2 دنباله فیلم Terrifier 1 می باشد که تا به امروز مخاطبان بسیار زیادی داشته است.

خلاصه داستان از این قرار است که بعد از از مثله کردن تنها باقی مانده ویکتوریا هیس و خودکشی در برخورد پلیس، آرت بعد از گذشت یک سال توسط یک موجود شبیه به شیطان، زنده شده و درست در شب هالووین در محله ای یه نام مایلز کانتی دو خواهر و برادر را شکار می کند. آرت دلقک، بعد از اینکه زنده می شود به وسیله موجودی وحشتناک به شهر ترسو مایلز کانتی باز می گردد که در همان شب یک دختر نوجوان به همراه بردار کوچکش را مورد هدف قرار می گیرد سرانجام…

  • کارگردان: Damien Leone
  • ژانر: ترسناک
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 6.3/10 IMDB

9- فیلم سینمایی جدید Barbarian

فیلم سینمایی جدید Barbarian
فیلم سینمایی جدید Barbarian

نهمین مورد از بهترین فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی که می خواهیم آن را معرفی کنیم، فیلم Barbarian است. این فیلم هم مانند مورد قبلی ترسناک بوده و توصیه می شود افرادی که از فیلم های ترسناک فراری هستند، این فیلم را تماشا نکنند. موضوع داستان از این قرار است که:

 در این فیلم زن جوانی به نام تس، مجبور است برای مصاحبه شغلی به شهری دیگر سفر کند. در این میان او متوجه می شود که اقامتگاهی که از قبل رزرو کرده توسط فردی دیگر رزرو شده و مرد عجیبی در آنجا برای مدتی زندگی کرده است. با این حال تس ترجیح می دهد در همان اقامتگاه بماند اما بعد از چند ساعت او شاهد اتفاق های عجیب در آن خانه می شود که ناگهان…

  • کارگردان: Zach Cregger
  • ژانر: هیجان انگیز، ترسناک
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 7.1/10 IMDB

10- فیلم سینمایی جدید Avatar The Way of Water

فیلم سینمایی جدید Avatar The Way of Water
فیلم سینمایی جدید Avatar The Way of Water

آخرین مورد از فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی که می خواهیم با معرفی آن به مقاله خاتمه دهیم، فیلم Avatar The Way of Water می باشد. فیلم آواتار کاملا علمی، تخیلی است که تماشای آن را به افراد بالای 13 سال توصیه می کنیم.

خلاصه آواتار از این قرار است که جیک سالی به همراه خانواده جدید خود که در سیاره ای به نام پاندورا که به تازگی تشکیل شده است، زندگی می کند. بعد از چندی جیک سالی با تهدیدی با این مضمون که باید به زندگی خود که از قبل شروع کرده است خاتمه دهد، رو به رو می شود. حال جیک باید به همراه ارتش نژادی ناوی از سیاره خود حفاظت کند اما …

  • کارگردان: James Cameron
  • ژانر: علمی، تخیلی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • امتیاز: 7.8/10 IMDB

 

خلاصه و چکیده مطالب

در این مقاله به ویژگی های تماشای فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی پرداخته ایم. اما موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که : هر فرد می بایست بسته به علایق خود فیلم مورد نظر را انتخاب و تماشا کند. حال برای این که بتوانید به راحتی ژانر مورد علاقه خود را پیدا کنید، ما در پایان معرفی هر فیلم، نوع ژانر را به همراه دیگر مشخصات درج کرده ایم. از آنجایی که فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی اکشن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، سعی کرده ایم بیشتر فیلم ها را با این نوع ژانر را معرفی کنیم. امیدواریم از تماشای فیلم های معرفی شده لذت کافی را ببرید.

3.9/5 - (11 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6954
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 8 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !