بهترین مارک سشوار

بهترین مارک سشوار حرفه ای [5 مدل پرفروش]

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

یعنی بهترین مارک سشوار حرفه ای چیست؟ قطعا این اولین سوالی است که هر فرد که تصمیم دارد یک سشوار خریداری کند از خود می پرسد.ابتدا باید ببینیم ملاک های انتخاب بهترین مارک سشوار حرفه ای چیست و بر چه اساس دسته بندی می شود تا موقع انتخاب سر در گم نباشیم.

بهترین مارک سشوار حرفه ای

شاید سوال بعدی که باید از خود بپرسید این است که مقدار مصرف شما از یک سشوار چقدر است تا بهترین مارک سشوار حرفه ای که مناسب شمت باشد را انتخاب و خریداری کنید؛ به طور مثال اگر یک آرایشگر حرفه ای هستید پس میزان استفاده شما از یک سشوار زیاد است پس در انتخاب باید دقت کنید مدلی باید خریداری کنید که عمر طولانی داشته باشد و یا نه اگر مصرف شخصی و خانگی دارید می توانید مدل معمولی تری انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب بهترین مارک سشوار

1.توان مصرفی سشوار:

همانطور که گفتیم شما باید ببینید چه میزان از یک سشوار در طول روز استفاده میکنید و طبق آن توان مصرفی سشوار را انتخاب کنید. اگر مصرف زیادی دارید باید سشوار شما بالای 2000 وات باشد در غیر اینصورت کمتر از 2000 وات گزینه‌ی خوبی است.

2.موتور سشوار:

طبق بهترین مارک های سشوار حرفه ای موجود در بازار ، دو نوع موتور برای انواع سشوار می توان نام برد. سشوار های با موتور  DA  را میتوان با یک دکمه درجه حرارت و با دکمه دیگر میزان پرتاب را تنظیم کرد. اما در سشوار های با موتور AC امکان تنظیم درجه حرارت و میزان پرتاب فقط با یک دکمه انجام می شود. معمولا سشوار های با موتور DA  عمر بیشتری از سشوار های با موتور AC دارند.

3.وزن سشوار:

حتما هنگام خرید سشوار علاوه بر اینکه باید از بهترین مارک سشوار باشد، باید توجه کنید وزن مناسبی هم داشته باشد تا زمانی که از آن استفاده می کنید دست شما خسته نشود و شما راحت و بدون اذیت مو های خود را خشک و حالت بدهید.

4.تنظیم سشوار

سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که بتوان میزان درجه حرارت و سرعت آن را کنترل و تنظیم کرد.

5.جنس بدنه سشوار:

به دلیل اینکه سشوار حرارت زیادی ایجاد می کند پس بسیار مهم است که بدنه به خصوص لوله سشوار از چه جنسی است و در برابر حرارت مقاوم باشد. معمولا سشوار ها از جنس پلاستیک و یا فولاد هستند که بهتین گزینه سشوار از جنس پلاستیک با کفیت مناسب است. سشوار از جنس فولاد باعث می شود که حرارت خارج نشود و به موتور سشوار آسیب برسد.

مواردی که باید در هنگام خرید یک سشوار به آن توجه کنیم را بررسی کردیم حالا نوبت آن است 10 مدل از بهترین مارک سشوار حرفه ای در ایران را با هم بررسی کنیم. سشوار هایی که معرفی میکنیم جزء پر فروش ترین سشوار ها هستند.

1. سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000

بررسی مشخصات و قیمت سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000

سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000
سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000

سشوار بیبی باس نانو یکی از بهترین مارک سشوار حرفه ای است که قیمت مناسبی دارد. موتور این سشوار از نوع AC است که البته باید بگوییم که دو موتور AC با قدرت 7000 وات در خود دارد که مناسب آرایشگاه ها نیز است. یکی از نکات مهم در هنگام سشوار کردن این است که مو های شما پس از سشوار لطیف باشد؛ این مدل به خاطر وجود المنت پیشرفته این قابلیت را برای شما فراهم میکند.

شما به خاطر دو موتوره بودن این سشوار موه های خود را بسیار سریع خشک کنید و حالت بدهید. هم حرارت و هم سرعت سشوار در دو حالت قابل تنظیم است. یک ویژگی خوب این مدل این است که می توان فیلتر ها را جدا و تمیز کرد که خیلی به شما می تواند کمک کنید. همچنین این سشوار دارای چراغ روشنگر LED بوده و مجهز به سیستم تولید یون نیز است که باعث می‌شود مو با سرعت بیشتری خشک شود و در نتیجه آسیب کمتری به مو وارد می‌شود.

جدول مشخصات سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000

مشخصات اصلیمشخصات تکمیلی
کاربرد: خانگی، نیمه حرفه ای، حرفه ای
نوع موتور: AC
قدرت موتور: 7000 وات
وزن: 690 گذم
طول سیم: 2.1 متر
تعداد متمرکز کننده: 2
دارای المنت پیشرفته
دو حالت تنظیم حرارت
دو حالت تنظیم سرعت
ولتاژ: 220
دارای حلقه آویز
دارای فناوری تولید یون برای فرم دهی بهتر مو

قیمت : 499.000 تومان

2. سشوار فیلیپس مدل BHD272

بررسی مشخصات و قیمت سشوار فیلیپس مدل BHD272

سشوار فیلیپس مدل BHD272
سشوار فیلیپس مدل BHD272

برند فیلیپس یکی از معروف ترین و بهترین مارک سشوار حرفه ای است که مدل های مختلف با تنوع کیفیت و قیمت دارد. اگر دنبال سشواری هستید که قدرت معمولی داشته باشد و قابل قبولی داشته باشد، سشوار فیلیپس مدل BHD272یکی از این گزینه ها است. این مدل سشوار که کاربرد نیمه حرفه ای دارد دارای موتور AC است.

مثل اکثر سشوار ها دارای قابلیت تولید یون برای حالت دهی بهتر مو و جلوگیری از وز شدن مو ها شما است که به شما کمک میکند مدل مویی که دلخواهتان را آماده کنید. یک ویژگی جالب این مدل این است که این امکان را به شما می دهد که سرعت و دما را در شش درجه تغییر دهید. همچنین دارای حلقه آویز برای نگهداری سشوار است.

جدول مشخصات سشوار فیلیپس مدل BHD272

مشخصات اصلیمشخصات تکمیلی
نوع موتور: AC
قدرت موتور: 2100 وات
کاربرد: خانگی، نیمه حرفه ای
وزن: 780 گرم
طول سیم: 1.8 متر
تعداد متمرکز کننده: 1
6 حالت تنظیم سرعت
6 حالت تنظیم حرارت
قابلیت تولید باد سرد با سرعت مناسب
قابلیت تولید یون برای حالت دهی بهتر
دارای حلقه آویز

قیمت : 2.800.000 تومان

3. سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7240

بررسی مشخصات و قیمت سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7240

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7240
سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7240

پرومکس را می توان یکی دیگر از بهترین مارک سشوار حرفه ای موجود در بازار نام برد که مدل های سشوار مختلفی دارید. این مدل سشوار هم مانند مدل های معروف دیگر دارای موتور AC و با قدرت 2400 واتی است که قدرت مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. سرعت و حرارت یک سشوار به شما کمک میکند سریع تر مو های خود را خشک و حالت بدهید. سیم این مدل سشوار برابر 3 متر است که به شما کمک میکند در هنگام استفاده از آن هیچ مشکلی نداشته باشید و دارای حلقه آویز در انتهای سیم است.

اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن، المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد، یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود که این مدل سشوار نیز دارای این دکمه است.

جدول مشخصات سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل 7240

مشخصات اصلیمشخصات تکمیلی
نوع موتور: AC
قدرت موتور: 2400 وات
طول سیم: 3 متر
ولتاژ: 220
جنس المنت: سرامیک
قابلیت تولید یون برای فرم دهی بهتر
2 حالت تنظیم سرعت
3 حالت تنظیم حرارت
تعداد متمرکز کننده: 3
قابلیت تولید باد سر
قابلیت جدا شدن فیلتر

قیمت: 1.138.000 تومان

4. سشوار فیلیپس مدل HP8230

بررسی مشخصات و قیمت سشوار فیلیپس مدل HP8230

سشوار فیلیپس مدل HP8230
سشوار فیلیپس مدل HP8230

حالا نوبت آن است که بهترین مارک سشوار حرفه ای با موتور DC معرفی کنیم که در کنار مدل هایی که با موتور AC معرفی کردیم بتوانید یک مدل را انتخاب و خریداری کنید. سشوار HP8230 فیلیپس نمونه ای دیگر از سشوارهای مجهز به موتور DC این کمپانی‌ است. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند.

این مدل سشوار فیلیپس مناسب مصارف خانگی و کم مصرف است چون که نیازی نیست سشوار به طور ممتد روشن بماند. اگر دنبال مدلی از سشوار برای مصرف خانگی میگردید که همزمان دارای کیفیت مناسب، قدرت موتور خوب و قیمت عالی باشد سشوار HP8230 فیلیپس گزینه بسیار مناسبی است.

جدول مشخصات سشوار فیلیپس مدل HP8230

مشخصات اصلیمشخصات تکمیلی
نوع موتور: DC
قدرت موتور: 2100 وات
ولتاژ: 220-240
طول سیم: 2 متر
کاربرد: نیمه حرفه ای، خانگی
جنس المنت: سرامیک
تعداد متمرکز کننده: 1
قابلیت تولید باد سرد
دارای حلقه آویختن

قیمت : 1.550.000 تومان

5. سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

بررسی مشخصات و قیمت سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999
سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

از برند های مختلفی مدل هایی را معرفی کردیم ، حالا بریم سراغ دیگر برند معروف بازار یعنی رمینگتون. مدل هایی که معرفی کردیم برای کاربری نیمه حرفه ای و خانگی بوده است حال نوبت آن است که یک مدل برای کاربرد فوق حرفه ای معرفی کنیم؛ سشوار AC5999از برند رمینگتون است که دارای موتور AC  با قدرت 2300 وات است.

 بدنه‌ی AC5999 از جنس پلاستیک با‌کیفیت به رنگ مشکی است که در بالای دسته‌ی آن، دکمه‌ی باد سرد برای تثبیت حالت مو در‌نظر گرفته‌شده است. یک ویژگی این سشوار این است که همراه خود یک دیسپانسر برای حجم دادن و ایجاد موج در موها دارد که به شما بسیار کمک میکند. این مدل سشوار دارای فیلتر قابل تعویض است و قدرت بالایی در انتقال دما دارد.

جدول مشخصات سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

مشخصات اصلیمشخصات تکمیلی
نوع موتور: AC
قدرت موتور: 2300
طول سیم: 3 متر
کاربرد: حرفه ای
جنس بدنه: پلاستیک
قابلیت تولید باد سرد
جنس المنت: سرامیک
قابلیت فناوری تولید یون برای فرم دهی بهتر
تعداد متمرکز کننده: 2
ولتاژ: 220-240
امکانات: سری دیسپانسر
3 حالت تنظیم حرارت
2 حالت تنظیم سرعت

قیمت : 1.885.000 تومان

جمع  بندی:

در این مطلب ابتدا سعی کردیم شما را با معرفی ملاک های انتخاب بهترین مارک سشوار حرفه ای برای خرید راهنمایی کنیم و در ادامه سعی کردیم از بهترین مارک سشوار حرفه ای موجود مدلی را معرفی کنیم که با خیال راحت خریداری کنید. سعی کردیم از قیمت ها و مارک ها و کیفیت های مختلف و پر فروش بازار معرفی کنیم که دغدغه انتخاب و خرید نداشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5511
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پانزده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !