هدیه روز پدر [20 کادو مردانه پسند و شیک]

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

در روز ولادت حضرت علی (ع) که به نام روز پدر نام گذاری شده است، هر ساله همه‌ی خانواده ها دنبال این هستند که برای روز پدر چه چیزی به پدر و همسرشان هدیه بدهند. نکته چالشی این روز مبارک این است، هرکس میخواهد هدیه ای که برای پدر و همسر خود میگیرد تکراری نشده باشد و برای پدرشان غافل گیر کننده و جذاب باشد.

در واقع پیدا کردن و انتخاب هدیه برای آقایان واقعا سخت می‌باشد،‌ ما قصد داریم 20 هدیه جذاب و غافل گیر کننده روز پدر را برای شما معرفی کنیم تا بدون دغدغه بهترین هدیه را برای پدر و همسر خود انتخاب و خریداری کنید و همچنین سعی کردیم هدایایی با تنوع قیمت و کیفیت مناسب را معرفی کنیم تا راحت متوجه شوید هدیه برای روز مرد چه چیزی بخرید. ابتدا از کالا ها و هدایای معمولی شروع کردیم و به مرور کالای لوکس تر و با هزینه بیشتر را معرفی کردیم.

پس بریم سراغ اینکه برای روز پدر چی بخریم؟

20 ایده جذاب برای خرید هدیه روز پدر

1.خرید کتاب: هدیه ای با ارزش و مفید

خرید کتاب هدیه ای با ارزش و مفید
خرید کتاب هدیه ای با ارزش و مفید

 شاید بدون شک کتاب یکی از بهترین هدایایی است که است که برای روز پدر میتوان تهیه کرد. اگر پدر و همسرتان عاشق کتاب است میتوانید کتابی ارزشمند به او هدیه دهید تا با مطالعه آن سال ها به یاد شما باشد. کتاب های تاریخی ، فلسفی یا عاشقانه معمولا برای مرد ها جذاب است و علاقه دارند آن را مطالعه کنند. پس با توجه به علاقه پدر و همسرتان یک کتاب نفیس به او هدیه دهید.

2. خرید صندل: هدیه ای شیک و مقرون به صرفه

خرید صندل هدیه ای شیک و مقرون به صرفه
خرید صندل هدیه ای شیک و مقرون به صرفه

خرید یک صندل یا دمپایی شیک مردانه میتواند گزینه مناسبی برای روز پدر باشد. صندل معمولا مورد پسند عموم مردها است و در بیرون از خانه ، در سفر ها و… به راحتی میتوانند از صندل راحتی استفاده کنند.

3. پایه نگهداری گوشی : هدیه ای کاربردی و جالب

خرید پایه نگهداری گوشی هدیه ای کاربردی و جالب
خرید پایه نگهداری گوشی هدیه ای کاربردی و جالب

به دلیل اینکه در این روز ها میزان استفاده از گوشی های هوشمند بیشتر شده است و مرد ها زمان زیادی در وسیله نقلیه خود سپری میکنند ، پایه نگهداری گوشی میتواند هدیه ای ساده و مقرون به صرفه و کاربردی باشد. پایه نگهدارنده موبایل بسیار مفید و کاربردی برای استفاده از موبایل و اپلیکیشن ها در هنگام رانندگی است که خطر تصادف در هنگام رانندگی را کاهش می دهد. اگر به پدرتان از گوشی هوشمند زیاد استفاده میکندو به پدرتان علاقه دارید و دوست ندارید هنگام رانندگی تصادف کند و به او آسیبی برسد حتما همین الان برای پدرتان یک پایه نگهدارنده گوشی خریداری کنید.

4.لیوان و ماگ: هدیه ای جالب و پر استفاده

خرید لیوان و ماگ هدیه جالب و پراستفاده
خرید لیوان و ماگ هدیه جالب و پراستفاده

عموم مرد ها در طول روز برای رفع خستگی خود نوشیدنی های زیادی مانند چای و قهوه مصرف میکنند، پس یک ماگ زیبا و شیک میتواند هدیه ای مفید و خوب باشد که هر روز پدرتان با استفاده از آن به یاد شما بیافتد. میتوانید تصویر پدرتان را روی ماگ هک کنید و یا میتوانید یک ماگ با یک تصویر جالب یا یک جمله عاشقانه بر روی آن به پدر و همسرتان هدیه بدهید.

5.زیور آلات مخصوص آقایان: اکسسوری برای مردان شیک پوش

خرید زیور آلات مخصوص آقایان مردان شیک پوش
خرید زیور آلات مخصوص آقایان مردان شیک پوش

استفاده از زیورآلات در میان بسیاری از آقایان محبوب است. رایج‌ترین نوع زیورآلات مردانه انگشتر است که در بین آقایان بسیار رایج است. امروزه نیز علاوه این انگشترهای سنتی، استفاده از انگشترهای شیک و مدرن با مواد اولیۀ متفاوت در میان آقایان رایج شده است. همچنین گردنبند، پلاک‌های خاص، دستبندهای فلزی یا چرمی و… از دیگر زیورآلات محبوب در میان آقایان جوان است.

6. پاور بانک: هدیه ای همیشه همراه و کاربردی

پاور بانک هدیه ای همیشه همراه و کاربردی
پاور بانک هدیه ای همیشه همراه و کاربردی

همانطور که گفتیم این روز ها میزان استفاده از گوشی هوشمند بسیار زیاد شده است پس با مشکل اتمام شارژ گوشی مواجه هستیم. پاور بانک قطعا می تواند هدیه ای کاربردی باشد.  نیاز به یک پاور بانک همراه برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی که احتیاج به شارژ دارند حالا دیگر تبدیل به یک نیاز اساسی شده است. به نظر می‌رسد پاور بانک یک ایده کادو روز مرد است که به عنوان یک هدیه به درد بخور می‌توانید به آن نگاه کنید.

برای خرید پاور بانک کلیک کنید

7. پیراهن و شلوار مردانه: هدیه ای که همیشه میشود به آن فکر کرد

پیراهن و شلوار مردانه هدیه ای که همیشه میشود به آن فکر کرد
پیراهن و شلوار مردانه هدیه ای که همیشه میشود به آن فکر کرد

اولین فکر و ایده ای که به ذهن همه می رسد خرید یک پیراهن و شلوار مردانه است. البته این ایده تکراری میتواند یکی از پر کاربرد ترین هدیه ها باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه پدرتان یک لباس مناسب خریداری کنید و به شیک پوش و مرتب بودن پدر و همسرتان کمک کنید. یکی از ویژگی های این ایده این است که محدودیت سنی ندارید ، شما میتوانید بر اساس سلیقه و سن پدر وهمسرتان یک پیراهن و شلوار مناسب خریداری و هدیه بدهید.

8. هندزفری: هدیه ای برای مرد های اهل موسیقی و پادکست

هندزفری هدیه ای برای مرد های اهل موسیقی و پادکست
هندزفری هدیه ای برای مرد های اهل موسیقی و پادکست

اگر پدرتان اهل موسیقی است و در طول روز به موسیقی گوش می دهد و یا اهل گوش دادن به پادکست در هنگام کار و یا رانندگی است،  حتما به هندزفری بی سیم به عنوان هدیه روز پدر فکر کنید. هندزفری بی سیم در قیمت ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد که دست شما را در انتخاب باز می گذارد.

9. لوازم خودرو: هدیه ای برای مرد هایی که عاشق ماشین خود هستند

لوازم خودرو هدیه ای برای مرد هایی که عاشق ماشین خود هستند
لوازم خودرو هدیه ای برای مرد هایی که عاشق ماشین خود هستند

بیشتر مرد ها به ماشین خود به دلیل اینکه زمان زیادی در آن سپری میکنند بسیار اهمیت می دهند. البته آقایونی هم هستند که عاشق ماشین خود هستند و زیبایی و تمیزی وسیله نقلیه خود برایشان از بسیاری مسائل دیگر بیشتر اهمیت دارد. پس اگر پدرتان جزء این افراد است حتما به لوازم جانبی خودرو فکر کنید. لوازم تزیینی، سیستم‌های صوتی، روکش صندلی، لوازم یدکی ، قفل فرمان و… می‌توانند برای کادوی روز پدر، بنا به نیاز آقای خانه، مناسب باشند. فراموش نکنید که اصولا آقایان شیفته هدایایی هستند که از قبل برای خرید آن برنامه ریزی کرده بوده‌اند؛ بنابراین با چنین هدایای پرمصرفی می‌توانید یک کالا را از لیست خرید ضروری آنها کم کنید.

10. لوازم اصلاح سر و صورت: هدیه ای برای مرد هایی که آراستگی خود اهمیت می دهند

لوازم اصلاح سر و صورت هدیه ای برای مرد هایی که آراستگی خود اهمیت می دهند
لوازم اصلاح سر و صورت هدیه ای برای مرد هایی که آراستگی خود اهمیت می دهند

ماشین ریش تراش قطعا یکی از بهترین هدایای با ارزش و کاربردی برای روز مرد است. شما با این هدیه کمک میکنید پدرتان سریع تر صورت خود را اصلاح کند و از آسیب هایی که تیغ بر صورت و پوست بر جای می گذارد جلوگیری کند. البته شاید برای خرید لوازم اصلاح سر و صورت  به عنوان روز پدر هزینه مناسبی انجام دهید ولی قطعا ریش تراش و لوازم اصلاح به شرط استفاده درست عمر طولانی خواهند داشت پس میتوانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

11. لوازم اداری: هدیه ای برای پدران کارمند و پشت میز نشین

 لوازم اداری هدیه ای برای پدران کارمند و پشت میز نشین
لوازم اداری هدیه ای برای پدران کارمند و پشت میز نشین

اگر شغل پدرتان به گونه ای است که پشت میز می نشیند و نیاز دارد میز کاری تمیز و مرتبط داشته باشد با دریافت هدیه لوازم اداری قطعا خوشحال خواهند شد. لوازم اداری تنوع مناسبی دارند پس گزینه مناسبی برای هدیه روز مرد است.

12. کمربند لاغری: هدیه برای مرد هایی که اضافه وزن دارند

 کمربند لاغری هدیه برای مرد هایی که اضافه وزن دارند
کمربند لاغری هدیه برای مرد هایی که اضافه وزن دارند

این روز ها اکثر پدر ها دچار اضافه وزن هستند و دیگر توان و حوصله ورزش های سنگین را ندارند پس کمربند لاغری هدیه ای است که قطعا آنها را غافل گیر میکند. با کمربند لاغری به سلامت جسمی و ظاهر پدرتان کمک زیادی میتوانید بکنید. کمربند لاغری قطعا هدیه ای است که پدرتان به آن فکر نمیکند.

13. لوازم ورزشی: هدیه ای برای پدر های سر حال و اهل ورزش

لوازم ورزشی: هدیه ای برای پدر های سر حال و اهل ورزش
لوازم ورزشی: هدیه ای برای پدر های سر حال و اهل ورزش

حال شاید پدرتان اهل ورزش باشد و در طول هفته ورزش کردن جزء برنامه های زندگی اش باشد. شما میتوانید با توجه به اینکه پدرتان چه نوع ورزشی انجام می دهد تجهیزات مناسب آن ورزش را خریداری کنید. اگر اهل ورزش هوازی است یک ست لباس ورزشی و یا یک کتانی مناسب ورزش گزینه های مناسبی برای هدیه به پدرتان می باشد. اگر هم اهل ورزش خاصی است میتوانید تجهیزات مناسب آن ورزش را هدیه بدهید.

14. ساعت مچی: هدیه ای برای مرد های شیک پوش

 ساعت مچی هدیه ای برای مرد های شیک پوش
ساعت مچی هدیه ای برای مرد های شیک پوش

متخصصان مد و پوشاک معتقدند که نوع کفش و ساعت مچی در شیک پوش بودن یک آقا بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین هیچ مردی را پیدا نخواهید کرد که از هدیه گرفتن ساعت خوشحال نشود. با وجود ساعت‌های هوشمند امروزی، ساعت‌های عقربه‌ای و کلاسیک محبوبیت خود را از دست نداده‌اند و هنوز هم بند چرمی یا فلزی آنها روی مچ آقایان جنتلمن خودنمایی می‌کند. بنا به سلیقه پدر یا همسر خود و همچنین میزان بودجه مدنظرتان، می‌توانید یکی از برند های معتبر ساعت را انتخاب کنید و سفارش دهید. علیرغم این‌که با وجود گوشی‌های هوشمند امروزی دیگر کمتر کسی نیاز به ساعت مچی را برای دانستن زمان احساس می‌کند اما مسئله اینجاست که یک ساعت مچی شیک مردانه هنوز هم یک هدیه کلاسیک و محبوب محسوب می‌شود

15. عطر و ادکلن: هدیه ای برای مرد هایی که به بوی خوش اهمیت می دهند

 عطر و ادکلن: هدیه ای برای مرد هایی که به بوی خوش اهمیت می دهند
عطر و ادکلن: هدیه ای برای مرد هایی که به بوی خوش اهمیت می دهند

داشتن بوی خوش در محل کار و خانه بسیار برای مردان با اهمیت است. آقایانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، هرگز استفاده از عطر و اودکلن خوش‌بو را فراموش نمی‌کنند. همچنین زمان‌های انجام فعالیت‌های ورزشی یا در روزهای گرم تابستان، که میزان تعرق زیاد است، استفاده از ضدعرق یا اسپری مردانه با رایحه‌ای مطلوب برای آقایان بسیار مهم است. پس فصل بهار و تابستان نزدیک است و چه چیزی بهتر و پرطرفدارتر از یک عطر مردانه خوشبو و خنک تابستانی به عنوان بهترین هدیه روز پدر و مرد. اگر برای خرید روز پدر مردد هستید به راحتی مبتوانید با یک عطر یا ادکلن خوش بو پدرتان را خوش حال کنید.

16. گوشی هوشمند: هدیه ای دیجیتالی، عالی و به روز

گوشی هوشمند هدیه ای دیجیتالی، عالی و به روز
گوشی هوشمند هدیه ای دیجیتالی، عالی و به روز

قبلا پدرها در مقابل تکنولوژی های روز مقاومت داشتند تمایلی نداشتند از آن استفاده کنند ولی با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت آن در زندگی روزمره استفاده پدر ها از گوشی های هوشمند بیشتر شده است. معمولا پدر ها حداقل کاری که می کنند این است که در گروه ها و کانال های تلگرامی علمی، خانوادگی ، کاری و… عضو هستند و هچنین پایه ثابت استفاده از اینستاگرام  هستند. اما قابلیت های یک گوشی هوشمند خیلی بیتر است که پدرتان حتما در عصر تکنولوژی به آن نیاز دارد و میتواند با استفاده از اپلیکیشن های کاربردی زندگی راحت تری داشته باشد و نیازی روزمره خود را برطرف کند. پس اگر بر اساس شرایط مالی خود میتوانید یک گوشی هوشمند مناسب خریداری کنید که قطعا هدیه ای بسیار با ارزش است.

17.ست کیف پول و مدارک و کمربند: هدیه ای تنوع زیاد و مناسب سلیقه های مختلف

ست کیف پول و مدارک و کمربند هدیه ای تنوع زیاد و مناسب سلیقه های مختلف
ست کیف پول و مدارک و کمربند هدیه ای تنوع زیاد و مناسب سلیقه های مختلف

یکی از محبوب ترین و خاص ترین هدایا برای مردان ست کیف پول و کمربند هست که تنوع بسیار زیادی دارند که شما بر اساس سلیقه و بودجه خود میتوانید یک ست مناسب و شیک برای پدر و همسرتان خریداری کنید.

18. عینک آفتابی: هدیه ای جذاب برای مردان جذاب

عینک آفتابی هدیه ای جذاب برای مردان جذاب
عینک آفتابی هدیه ای جذاب برای مردان جذاب

اگر در لوازم شخصی پدر یا همسرتان جای عینک آفتابی خالی است، باید خوشحال باشید؛ هدیه شما به مناسبت روز پدر مشخص شد! عینک آفتابی از لوازم شخصی موردنیاز همه افراد است و علاوه بر محافظت از سلامت چشم در مقابل اشعه مضر آفتاب، به شیک‌پوشی هم کمک بسیاری می‌کند. پس تا دیر نشده، بنا به نوع استخوان‌بندی صورت پدر یا همسرتان و همچنین میزان بودجه مدنظرتان برای هدیه، کالای خود را سفارش دهید. رنگ شیشه و قاب و همچنین جنس دسته، به سلیقه و نیز مربعی یا کشیده یا گرد بودن صورت بستگی دارد. در خرید عینک آفتابی برای آقایان وسواس داشته باشید و از برندی معتبر با صفحه ضدخش خرید کنید؛ زیرا آقایان به اندازه ما خانم‌ها دقت کافی در نگهداری از عینک ندارند و ممکن است با ایجاد خشی کوچک دیگر نتوانند از عینک خود استفاده کنند!

19.کیف و کفش: هدیه ای عالی و مناسب محل کار آقایان

کیف و کفش هدیه ای عالی و مناسب محل کار آقایان
کیف و کفش هدیه ای عالی و مناسب محل کار آقایان

یکی از هدایای محبوب برای روز پدر، کیف و کفش است. کیف چرم رسمی مناسب آقایانی است که در سمت‌های آموزشی، اداری، پزشکی، مهندسی و… فعالیت دارند یا برای سبک پوشش خود علاقه به استفاده از این نوع کیف‌ها دارند. مشکی، قهوه‌ای تیره و روشن از رنگ‌های مناسب کیف چرم رسمی برای آقایان است.

یکی از لوازم شخصی موردنیاز برای هر فرد، چه مرد و چه زن، کفش است. ما، بنا به نوع نیازمان، می‌توانیم از مدل‌های رسمی یا راحتی و کتانی استفاده کنیم. پس اگر هنوز هم مدام از خود می‌پرسید کادو روز پدر چی بخریم؟ نگاهی به سایز ته کفش پدر یا همسر خود بیندازید و از سایت‌های اینترنتی یا فروشگاه‌های شهرتان یک جفت کفش رسمی چرم یا کتانی بنا به نیاز آقای خانه تهیه کنید

20. بلیط سفر تفریحی: هدیه ای خاص و غافل گیر کننده

 بلیط سفر تفریحی هدیه ای خاص و غافل گیر کننده
بلیط سفر تفریحی هدیه ای خاص و غافل گیر کننده

قطعا اگر دنبال هدیه ای خاص هستید و نمیدانید برای هدیه روز مرد چه چیزی بخرید تا همسر و پدرتان غافل گیر شوند ، بلیط یک سفر تفریحی گزینه بسیار مناسبی است. با این هدیه خاص میتوانید به آقایان کمک کنید تا کمی استراحت کنند. شما میتوانید هم تور داخلی و هم تور خارجی تهیه کنید تا در کنار پدر و همسرتان یک سفر تفریحی به یاد ماندنی داشته باشید.

در نهایت برای روز پدر چی بخریم؟

روز پدر که به دلیل ولادت حضرت علی (ع) نام گذاری شده است تنها یک بهانه و دلیل است که از زحمات همسر و پدران خود در حد توان قدردانی کنیم. دادن هدیه جدای از ارزش مادی نشان دهنده عشق و علاقه ما به همسران و پدرانمان است. ما سعی کردیم ایده های متفاوت و متنوع برای خرید هدیه روز مرد معرفی کنیم تا شما بدون دغدغه بر اساس نیاز پدر و همسرتان بهترین هدیه را انتخاب و خریداری کنید و دیگه در روز ولادت حضرت علی (ع) از خود نمی پرسید برای روز پدر چی بخریم؟

پیشنهاد مقرون به صرفه هدیه روز پدر

1- ساعت مچی 2-عینک 3-کفش 4-انگشتر 5-کیف پول و کمربند 6-عطر و ادکلن و…

5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5376
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 15 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !