بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی

بهترین انیمیشن های 2023 دوبله فارسی (10 انیمیشن برتر)

11 دقیقه

زمان برای مطالعه

انیمیشن چیست؟ قبل از شروع معرفی بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی یک سوال از شما میپرسیم، آیا تا به امروز به مفهوم انیمیشن فکر کرده اید و یا فقط جزو طرفدارانش بوده اید؟بگذارید قبل از این که به سراغ اصل مطلب برویم، کمی به اطلاعات عمومیتان بیفزاییم. خب همین حالا تصور کنید که یک تصویر مقابل شماست و شما آن را تماشا می کنید، حالا چشم هایتان را ببندید.

درست می بینید! با این که چشمهایتان بسته است باز هم لحظه ای از آن تصویر برایتان قابل مشاهده می باشد. درواقع این اتفاق اصل پایداری دید نام دارد که پایه و اساس انیمیشن سازی است. به این معنی که قبل از این که تصویر اصلی به صورت کامل از دید انسان پاک شود، یک تصویر دیگر به آن اضافه می شود. بنابراین این کار باعث می شود که چشم شما قرار گرفتن این چند تصویر در کنار هم را مانند یک تصویر پیوسته ببیند. این یعنی ایجاد یک توهم!

بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی

باید بگوییم به لطف این اتفاق ما توانستیم در حوزه انیمنشن سازی پیشرفت کنیم. جالب است بدانید براساس تحقیقات انجام شده، قرار گرفتن 24 تصویر در کنار هم گزینه خوبی برای ساخت انیمیشن است. با این حال با هر 24 تصویری که در کنار هم قرار می گیرند، یک ثاینه از انیمیشن ساخته می شود. شاید برای شما هم سوال باشد که این 24 تصویر را چگونه باید درست کرد؟

شیوه های مختلفی برای ساخت انیمیشن وجود دارد که عبارتند از: انیمیشن کاغذی، انیمیشن طلقی، استاپ موشن خمیری، استاپ موشن اسکلتی و … اما رفته رفته با به وجود آمدن کامپیوتر، بیشتر انیمیشن ها توسط انیماتور با کامپیوتر ساخته می شود که انیمیشن دیجیتال نام دارد.به طور کلی انیمیشن ها به سه دسته : دوبعدی، سه بعدی و تلفیقی تقسیم می شوند. ساخت انیمیشن کار بسیار سخت و زمانبر که متاسفانه در ایران هنوز صنعتی به نام انیمیشن سازی شکل نگرفته است.

این همه تعاریف برای این بود که شما مخاطب عزیز را با انیمیشن و انواع آن آشنا کنیم اما در واقع این تمام ماجرا نیست. هدف اصلی تیم باتجربه از گردآوری مقاله این است که بهترین انیمیشن های 2022 را به شما معرفی کند. اگر از تماشای انیمیشن لذت می برید، قطعا راه را درست آمده اید پس پیشنهاد می کنیم همراه ما باشید تا با بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی آشنا شوید.

دانلود چند انیمیشن جدید دوبله فارسی 2022

قبل از معرفی بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جدید، لیستی از چند انیمیشن پرطرفدار جهان را با دوبله فارسی باحال و جذاب برایتان آماده کردیم تا اگر میخواهید انیمیشن ببینید بهترین هارو انتخاب کنید.

عنواندریافت
موریس شگفت‌انگیزدانلود با لینک مستقیم
گربه چکمه پوش: آخریندانلود با لینک مستقیم
شب در موزه: کهمونره دوباره برمی خیزددانلود با لینک مستقیم
تد جستجوگر گمشده و لوح زمردیندانلود با لینک مستقیم
دنیای عجیبدانلود با لینک مستقیم
کارآگاه سان و نفرین بیوه سیاهدانلود با لینک مستقیم
تام و جری سرزمین آدم برفیدانلود با لینک مستقیم
ماجراجویی بلو در شهر بزرگدانلود با لینک مستقیم
خرس‌های بونی: بازگشت به زمیندانلود با لینک مستقیم
اژدهای پدرمدانلود با لینک مستقیم

معرفی بهترین انیمیشن های 2022/3 دوبله فارسی [ 10 انیمیشن برتر دنیا ]

 در این بخش می خواهیم 10 مورد از بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی را به شما معرفی کنیم. اگر از طرفداران سرسخت انیمیشن هستید، تبریک می گوییم چرا که جای درستی را انتخاب کرده اید. خبر خوب این که ما لینک دانلود هریک از انیمیشن ها را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی آن ها را دانلود کرده و تماشا کنید.

1. انیمیشن دوبله فارسی The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022

انیمیشن دوبله فارسی The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022
انیمیشن دوبله فارسی The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022

از اولین و بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی که قصد معرفی آن را داریم، The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 یا همان ماجراهای باک وایلد می باشد.

خلاصه داستان این انیمیشن از این قرار است که برداران پوسوم به نام های ادی و کراش که از دوری خواهر خود الی بسیار ناراحت وناامید شده اند، در پی این هستند که مکانی مناسب برای خود پیدا کنند. اندکی بعد در یک غار بزرگ و زیرزمینی گرفتار می شوند. تا این مکه بالاخره کراش و ادی به وسیله راسوی یک چشم و شکارچی دایناسورها از این غار رهایی می یابند. بنابراین همه آن ها در تلاش هستند که خود را این دنیای گمشده خلاص کنند و به جای اول بازگردند اما…

  • ژانر: درام، کمدی، خانوادگی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • مدت زمان: 81 دقیقه
  • امتیاز: 5.3/10 IMDB

2. انیمیشن دوبله فارسی Fireheart

انیمیشن دوبله فارسی Fireheart
انیمیشن دوبله فارسی Fireheart

دومین انیمیشنی که قصد معرفی آن را داریم، Fireheart نام دارد. این انیمیشن به یکی از پربیننده ترین ها تبدیل شده چرا که محتوا و شخصیت های آن بسیار دوست داشتنی هستند.

خلاصه داستان Fireheart یا همان قلب آتشی از دختری به نام جورجیان روایت می کند که آرزوی او تبدیل شدن به بزرگ ترین زن آتش نشان است. اما در دوران زندگی این دختر، هیچ زنی اجازه ندارد که آتش نشان شود. سرانجام یک فرد مرموز شهر برادوی را به آتش می کشد اما تمامی آتش نشانان نیویورک ناپدید می گردند. پدر جورجیا که شهردار نیویورک است تصمیم می گیرد که در مورد این اتفاق تحقیقات لازم را انجام دهد. جورجیا که از این شرایط بسیار ناامید شده است، تصمیم می گیرد که خود را در پوشش مردی به نام جو دربیاورد و به گروه آتش نشانان ملحق شود تا این که …

  • ژانر: کمدی، خانوادگی، ماجراجویی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: فرانسه و کانادا
  • مدت زمان: 92 دقیقه
  • امتیاز: 6.2/10 IMDB

3. انیمیشن دوبله فارسی Turning Red

 انیمیشن دوبله فارسی Turning Red
انیمیشن دوبله فارسی Turning Red

سومین انیمیشن جدید، جذاب و دیدنی انیمیشن Turning Red است. باید بگوییم که این انیمیشن جزو پرطرفدارترین ها می باشد که بعد از انتشار، مخاطبین زیادی را شیفته خود کرده است. اگر به انیمیشن های کمدی و در عین حال ماجراجویی علاقمند هستید، همین حالا انیمیشن Turning Red را دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

شخصیت اصلی Turning Red دختری به نام می لی است که دوران نوجوانی بسیار متفاوتی پشت سر گذاشته است. می خواهید بدانید کجای ماجرا جذاب است؟ این که وقتی می لی هیجان زده و یا استرسی می شود، به شکل یک پاندای قرمز غول پیکر در می آید…

به طور کلی می توان گفت محتوای جالب آن باعث شد که انیمیشن Turning Red به یکی از بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی تبدیل گردد.

  • ژانر: کمدی، ماجراجویی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا، کانادا
  • مدت زمان: 100 دقیقه
  • امتیاز: 7.8/10 IMDB

4. انیمیشن دوبله فارسی Catwoman Hunted

انیمیشن دوبله فارسی Catwoman Hunted
انیمیشن دوبله فارسی Catwoman Hunted

اگر به انیمیشن های تخیلی و اکشن علاقه دارید، بی شک انیمیشن Catwoman: Hunted بهترین انیمیشن عمرتان خواهد بود. این انیمیشن به کارگردانی شینسوک ترازاوا در سال 2022 منتشر شد.

خلاصه این داستان از این قرار است که زن گربه ای در تلاش برای سرقت یک جواهر قیمتی می باشد. این کار او باعث می شود که توجه پلیس بین الملل و بت وومن را به خود جذب کند اما خوشبختانه…

هرچقدر از جذابیت این انیمیشن بگوییم درواقع کم لطفی کرده ایم بنابراین توصیه می کنیم خودتان آن را تماشا کنید.

  • ژانر: اکشن، جنایی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا
  • مدت زمان: 1 ساعت و 18 دقیقه
  • امتیاز: 5.6/10 IMDB

5. انیمیشن دوبله فارسی The Bad Guys

انیمیشن دوبله فارسی The Bad Guys
انیمیشن دوبله فارسی The Bad Guys

پنجمین مورد از بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی می توان به انیمیشن The Bad Guys اشاره کرد. یکی از بهترین ویژگی هایی که دارد این است که ژانر آن خانوادگی و کمدی می باشد که هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند از تماشای آن لذت ببرند.

خلاصه انیمیشن The Bad Guys 2022 از این قرار است که گروهی از جنایتکاران که به آقای مار، آقای گرگ، آقای کوسه، آقای پیرانا و خانم رتیل نام دارند، بعد از کلی سرقت، سرانجام دستگیر می شوند. خلاصه برای این که در زندان مجازات نشوند باید نقشه خود را عوض کنند و به یک شهروند نمونه تبدیل شوند! آن ها توسط مربی خود به نام پروفسور مارمالاد می خواهند دنیارا فریب دهند تا بالاخره …

  • ژانر: کمدی، خانوادگی، جنایی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: ایالات متحده آمریکا
  • مدت زمان: 100 دقیقه
  • امتیاز: 7.0/10 IMDB

6. انیمیشن دوبله فارسی Sonic the Hedgehog 2

انیمیشن دوبله فارسی Sonic the Hedgehog 2
انیمیشن دوبله فارسی Sonic the Hedgehog 2

ششمین مورد از بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی، Sonic the Hedgehog 2 است. ژانر این کارتون اکشن و ماجراجویی که محصول شرکت آمریکا و ژاپن می باشد.

خلاصه داستان Sonic the Hedgehog 2 از این قرار است که سونیک سعی دارد به همه نشان دهد که همه ویژگی های یک قهرمان واقغی را دارد. اما توانایی های او زمانی مورد بررسی قرار می گیرد که دکتر رباتیک و شریکش در تلاش هستند که یک الماس قدرتمند را پیدا کنند. سرانجام سونیک با تیلز که دستیار او است، تصمیم می گیرد که سفری را آغاز کند و قبل از این که آن الماس به دست آدم های شرور بیفتد خودش آن را نیز پیدا کند اما …

  • ژانر: اکشن، ماجرایی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا، ژاپن
  • مدت زمان: 121 دقیقه
  • امتیاز: 6.9/10 IMDB

7. انیمیشن دوبله فارسی Chickenhare and the Hamster of Darkness

انیمیشن دوبله فارسی Chickenhare and the Hamster of Darkness
انیمیشن دوبله فارسی Chickenhare and the Hamster of Darkness

تا الان هرچه انیمیشن عاشقانه دیده اید را فراموش کنید و تنها انیمیشن 2022 دوبله فارسی به نام Chickenhare and the Hamster of Darkness یا همان خرگوش مرغی و همستر تاریکی را دریابید. این انیمیشن که جزو بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی است، محصولی از کشورهای بلژیک و فرانسه می باشد.

خلاصه Chickenhare and the Hamster of Darkness از زندگی قهرمانی به نام چیکنهر روایت می کند که از ترکیب مرغ و خرگوش می باشد‍. که بنظر واقعا هیجان انگیر است!

چینکهر از این که مورد تمسخر دوستانش قرار بگیرد بسیار دلهره دارد و سعی می کند خود را مانند خرگوش جلوه دهد. باتوجه به دغدغه های زیادی که در زندگی چیکنهر وجود دارد ،وارد یک داستان هیجان انگیز می شود که…

  • ژانر: کمدی، عاشقانه، خانوادگی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: بلژیک، فرانسه
  • مدت زمان: 91 دقیقه
  • امتیاز: 6.8/10 IMDB

8. انیمیشن دوبله فارسی Luck

  انیمیشن دوبله فارسی Luck
انیمیشن دوبله فارسی Luck

هشتمین انیمیشنی که در گروه بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی قرار گرفته است، انیمیشن دوبله فارسی Luck می باشد. ژانر این انیمیشن ماجراجویی، کمدی و محصول دو کشور اسپانیا و آمریکا است. اگر شماهم فکر می کنید بدشانس هستید و بخت به شما پشت کرده، توصیه می کنیم با زندگی سم گرینفلید (شخصیت اصلی داستان) آشنا شوید.

این داستان از زندگی دختری بدشانس به نان سم گرینفیلد روایت می کند که وارد یک سرزمین شگفت انگیز می شود. سم حتی در خوابش هم این دنیا را تجربه نکرده است. جالب است بدانید سم با موجودات جادویی این سرزمین دوست می شود و به یک قدرت فراتر از شانس دسترسی پیدا می کند که این قدرت باعث می شود…

  • ژانز: ماجراجویی، کمدی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: اسپانیا، آمریکا
  • مدت زمان: 105دقیقه
  • امتیاز: 6.6/10 IMDB

9. انیمیشن دوبله فارسی Minions: The Rise of Gru

انیمیشن دوبله فارسی Minions: The Rise of Gru
انیمیشن دوبله فارسی Minions: The Rise of Gru

نهمین مورد از ليست بهترین انيميشن جديد که در سال 2022 منتشر شده است، Minions: The Rise of Gru نام دارد.

خلاصه داستان Minions: The Rise of Gru شخصیت گرو که در حومه شهر در حال رشد کردن می باشد را به تصویر می کشد. حال بیایید با گرو آشنا شویم: گرو یکی از طرفداران سرسخت یک گروه بسیار شرور است که تلاش می کند که با کمک مینیون ها به یکی از ابرشرور های جهان تبدیل شود سرانجام …

انیمیشن Minions: The Rise of Gru آنقدر جذاب و دیدنی است که از همه سنین طرفدار دارد. فکر می کنیم از امتیازی که به این داستان داده اند، به میزان جذابیت آن پی ببرید. اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟

  • ژانز: جنایی، خانوادگی، تخیلی، فانتزی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: آمریکا، فرانسه، ژاپن
  • مدت زمان: 87 دقیقه
  • امتیاز: 7.1/10 IMDB

10. انیمیشن دوبله فارسی Hotel Transylvania 4 Transformania

 انیمیشن دوبله فارسی Hotel Transylvania 4 Transformania
انیمیشن دوبله فارسی Hotel Transylvania 4 Transformania

دهمین و آخرین مورد از بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی که قصد معرفی آن را داریم، Hotel Transylvania 4 Transformania نام دارد. ژانر این انیمیشن ترسناک و کمدی بوده که در سال 2022 منتشر شده است.

خلاصه داستان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 از این قرار است که ون هلسینگ یک اختراع عجیب و غریب انجام می دهد که منجر به انسان شدن دراکولا و بقیه دوستانش می گردد. اما برخلاف بقیه، جانی به یک هیولا تبدیل می شود. آن ها از این که بدن هایشان تغییر کرده احساس خوشایندی ندارد و می خواهند تا دیر نشده به شکل اولیه خود باز گردند اما متوجه می شوند که …

  • ژانر: ترسناک، کمدی
  • سال انتشار: 2022
  • محصول کشور: محصول کمپانی سونی پیکچرز
  • مدت زمان: 87 دقیقه
  • امتیاز: 6.7/10 IMDB

خلاصه و چکیده مطالب

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از انیمیشن بگوییم بهتر است بدانید که انیماتورها تصاویر ثابتی را با سرعت بالا پشت سرهم قرار می دهند، که بیننده فکر می کند تصویر در حال حرکت می باشد. معمولا اینگونه فیلم ها برای کودکان ساخته می شود اما امروزه بزگسالان و نوجوان هم از طرفداران آن هستند. حال ما در این مقاله لیست بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی را در اختیار شما قرار داده ایم.

لازم به ذکر است که همه انیمیشن های معرفی شده جزو بهترین انیمیشن 2022 هستند که شما می توانید مطابق با سلیقه خود، ژانر موردنظر را انتخاب کرده و تماشا کنید. امیدواریم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد و از تماشای هریک از این انیمیشن ها، بی نهایت لذت ببرید.

4.7/5 - (59 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6981
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !