بهترین همزن برقی (کاسه دار- بدون کاسه) پرفروش

بهترین همزن برقی پرفروش [ کاسه دار – بدون کاسه]

11 دقیقه

زمان برای مطالعه

شاید فکر کنید همزن برقی جزو وسایل اضافی آشپزخانه تلقی می شود، اما چه بهتر که بدانید هر وسیله ای در جای خود کاربرد بسیاری دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، با روی کار آمدن همزن می توان گفت بیشتر کارهای مربوط آشپزی به سهولت انجام می شود. حال در این مقاله از باتجربه قصد داریم در مورد همزن برقی و کاربردهای آن صحبت کنیم. بنابراین اگر قصد خرید بهترین همزن برقی را دارید، تا انتها همراه ما باشید. 

چند نکته مهم قبل از خرید همزن برقی 

برای خرید همزن برقی، بهتر است قبل از هرچیز با نکات مهم خرید آشنا شوید تا یک انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشید:

میزان راحتی: همزن برقی از جمله وسایل برقی بشمار می رود که قرار است مدت زمان طولانی برایتان کار کند. پس قبل از خرید آن به میزان راحت بودن توجه کنید. اگر همزن برقی خریداری کنید که از طراحی بی کیفیت برخوردار باشد، بعد از چندین باز استفاده دستتان خسته می شود و شاید دیگر به سراغش نروید.

در خرید همزن های کاسه دار توجه داشته باشید که نباید بیش از حد سنگین باشد. هرچقدر که وزن محصول بیشتر باشد، مسلما دستتان خسته می شود و شاید شما را از انجام دیگر کارهایتان باز دارد.

توجه به قسمت مخصوص هم زدن دستگاه: به قسمت مخصوص دستگاه که برای هم زدن مواد طراحی شده حتما دقت کنید. هرچقدر که این پایه تنوع داشته باشد، پس قطعا کارتان سبک تر خواهد بود. سهولت در شست و شوی این پایه ها هم از شروط اصلی بهترین همزن برقی می باشد.

سرعت همزن برقی: معمولا تمامی همزن ها از سه سرعت مختلف نظیر: پایین، متوسط و تند برخوردار هستند. هریک از این حالات با توجه به نوع موادی که قرار است درست کنید متغیر می باشد. حال فرض کنید دستگاهی را خریداری کرده اید که در هنگام تنظیم سرعت پایین، تمامی مواد را به بیرون از ظرف می پاشد و یا بالعکس

بنابراین در هنگام خرید بهترین همزن برقی، توجه داشته باشید که هر قابلیت سرجای خود به نحو احسن انجام شود. 

مقدار مصرف برق همزن برقی: توان برقی هر محصول نشان دهنده قدرتش می باشد یعنی هرچقدر که قدرت محصول بیشتر باشد، انرژی بیشتری هم نیاز دارد. حال وظیفه شما این است که با خرید یک همزن برقی، هم در مصرف انرژی صرفه جویی و هم یک محصول کار راه انداز خریداری کنید. 

جنس پایه های همزن: استیل ضد زنگ بهترین جنس برای پایه های همزن برقی تلقی می گردد. اما گاهی اوقات ممکن است کف کاسه همزن توسط پایه ها خش بیفتد. در این شرایط بهترین کار استفاده از روکش های سیلیکونی است. اگر قادر به خرید روکش سیلیکونی نبودید، بهتر است عملیات هم زدن مواد را درون یک ظرف پلاستیکی انجام دهید. 

قیمت همزن برقی: از آخرین نکات مهم که در هنگام خرید بهترین همزن برقی باید به آن‌ توجه داشته باشید، قیمت آن است. در بازار همزن برقی از قیمت های متنوعی برخوردار می باشد که هریک باتوجه به کارایی که دارند، قیمتشان مشخص می گردد. شما می بایست ابتدا بودجه خود را بسنجید و بعد برای خرید همزن برقی اقدام نمایید. 

همزن برقی کاسه ای می خواهید یا ایستاده؟ 

قبل از اینکه برای خرید همزن برقی اقدام کنید، بهتر است هدفتان مشخص شود. شما باتوجه به نیاز و انتظاراتی که از بهترین همزن برقی دارید، می توانید پاسخ این سوال را بدهید. حال اگر با ویژگی های هریک از این همزن ها آشنایی ندارید، چند پاراگراف بعدی را با دقت مطالعه کنید. 

همزن برقی کاسه دار یا ایستاده

همزن های کاسه دار هم همانند همزن های معمولی عمل می کنند اما علاوه بر آن یکسری قابلیت های دیگر هم دارند. اگر قصد دارید برای پخت کیک، نان و یا پیراشکی حجم زیادی از خمیر آماده کنید، پس همزن کاسه دار بهترین وسیله کمکیتان خواهد بود. به عبارتی دیگر می توان گفت همزن های کاسه دار برای آشپزهای حرفه ای مناسب تر است. به خاطر داشته باشید که بهترین همزن برقی کاسه دار و یا ایستاده، قیمت بیشتری نسبت به معمولی داشته و فضای بیشتری را هم به خود اختصاص می دهد.

همزن برقی بدون کاسه یا معمولی

همانطور که از اسم آن مشخص است، می توانید کارهای معمولی مانند: هم زدن تخم مرغ، مخلوط کردن مواد مختلف و درست کردن کیک را به همزن های ساده بسپارید. معمولا این همزن ها جای بسیار زیادی اشغال نمی کنند و همچنین به راحتی قابل شست و شو هستند. با این تفاسیر مشخص شد که خرید یک همزن برقی معمولی حداقل کاری است که می تواند در کیفیت آشپزی شما تاثیر گذار باشد. 

معرفی 10 مدل از بهترین همزن برقی در بازار ایران – 1402

در این بخش باید حواستان را به خوبی جمع کنید چرا که قرار است با معروف ترین برندهای همزن برقی آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم یه دور به طور کامل مشخصات تمامی محصولات را مطالعه نمایید و بعد خرید خود را انجام دهید.

1. همزن پروفی کوک مدل KM1096

همزن پروفی کوک مدل KM1096
همزن پروفی کوک مدل KM1096

اولین مورد از بهترین همزن برقی که قصد معرفی آن را داریم، همزن پروفی کوک مدل KM1096 است. تا الان هرچه همزن برقی دیده اید را فراموش کنید چرا که قرار است با ابر قدرت ترین آن ها آشنا شوید. بنظر می رسد که هر آنچه از یک همزن خوب انتظار دارید، این همزن برقی می تواند برایتان انجام دهد. یکی از مهم ترین شاخصه های این محصول، رنگ و طراحی زیبا آن است. اگر دیزاین آشپزخانه شما طوسی و یا استیل است، بدون شک جای همزن پروفی کوک مدل KM1096 خالی می باشد. این همزن برقی از ۳ سری متفاوت برای تهیه سس، خامه و خمیر زدن برخوردار است. حداکثر توان مصرفی آن ۱۵۰۰ وات بوده که این عدد نسبتا معقول است.

همزن پروفی کوک مدل KM1096 در گروه همزن برقی کاسه دار قرار دارد که با وجود چرخ دنده های قوی و قدرتمند سر و صدا به پا کرده است. صفحه نمایش ال ای دی، فرکانس ۵۰/۶۰ هرتز، عملکرد تایمر الکتریکی و برخورداری از کاسه ضد زنگ، از جمله ویژگی های اصلی این برند از همزن برقی می باشند. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی1500 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات7سرعته
صفحه نمایشگرLED
جنس کاسهاستیل ضد زنگ

قیمت حدودی: 18.000.000

2. همزن برگامو مدل BG-SM3590SD

همزن برگامو مدل BG-SM3590SD
همزن برگامو مدل BG-SM3590SD

دومین مورد از بهترین همزن برقی می توان به همزن برگامو مدل BG-SM3590SD اشاره نمود. این همزن از پایه های ضد لغزش و فوق العاده با کیفیت برخوردار است. همزن برگامو قادر است تا ۶ حالت تنظیم سرعت شود. شما می توانید توسط این همزن برقی، مواد غذایی مختلف از جمله: تخم مرغ، کره، شیر، خامه و… را هم زده و میکس کنید. خوشبختانه جنس کاسه آن استیل ضد زنگ بوده و می توان از آن در کارگاه های شیرینی پزی و آشپزخانه شخصی استفاده نمود. برخورداری از نمایشگر LED و درپوش مخصوص کاسه، از جمله قابلیت های مهم همزن برگامو مدل BG-SM3590SD بشمار می رود. 

سایر مشخصات 

حداکثر توان مصرفی2000 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات6 سرعته
صفحه نمایشگرLED
جنس کاسهاستیل ضد زنگ

قیمت حدودی: 14.000.000

3. همزن بوش مدل MUM58420

همزن بوش مدل MUM58420
همزن بوش مدل MUM58420

سومین مورد از بهترین همزن برقی بوش، همزن بوش مدل MUM58420 است. برند بوش از جمله برندهای معروف می باشد که مطمئنا همگی با آن آشنایی دارند. موتور قدرتمند این همزن برقی ۱۰۰۰ وات و مجهز به فیوز حرارتی ۷ ساعته می باشد. برخورداری از غذاساز با ۳ دیسک رنده، کنترل الکتریکی سرعت، ترکیب رنگ زیبا از جمله مهم ترین ویژگی های این همزن برفی باکیفیت بشمار می روند. اگر قصد خرید همزن برقی باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب دارید، بی شک همزن بوش مدل MUM58420 بهترین گزینه است. 

سایر مشخصات 

حداکثر توان مصرفی1000 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات7 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهاستیل ضد زنگ

قیمت حدودی: 11.000.000

4. همزن اسمگ مدل HMF01

همزن اسمگ مدل HMF01
همزن اسمگ مدل HMF01

همزن اسمگ مدل HMF01 چهارمین مورد و می توان گفت جزو بهترین همزن برقی بدون کاسه می باشد. امروزه در بیشتر خانه ها معمولا یک لوازم برقی از برند اسمگ خودنمایی می کند. توان موتور این دستگاه ۲۵۰ وات بوده و از پره های استیل کاملا ضد زنگ برخوردار است. موتور قوی آن از جمله ویژگی هایی است که کاربران آن را مجذوب خود کرده است. به طور کلی همزن اسمگ مدل HMF01 می تواند به عنوان بهترین همزن برقی برای شما تلقی گردد. توجه داشته باشید که قیمت این مورد از محصولات قبلی کمتر بوده اما به اندازه همان محصولات باکیفیت و قدرتمند است. 

سایر مشخصات 

حداکثر توان مصرفی250 وات
نوع همزنفاقد کاسه
تعداد تنظیمات9 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهندارد

قیمت حدودی: 10.000.000

5. همزن هنریچ مدل KM 8078

همزن هنریچ مدل KM 8078
همزن هنریچ مدل KM 8078

اگر به فکر خرید یک همزن برقی باکیفیت و مقرون به صرفه هستید، همزن هنریچ مدل KM 8078 می تواند انتخاب خوبی باشد. به وسیله این همزن می توانید چندین کار متفاوت را انجام دهید. با این تفاسیر با یک دیر دو نشان خواهید زد و از خرید دیگر محصولات بی نیاز خواهید شد. اگر جزو افرادی هستید که می خواهید با خرید بهترین همزن برقی، در مصرف برق و زمان صرفه جویی کرده و محیط کمتری از آشپزخانه را اشغال کنید، همزن هنریچ مدل KM 8078 می تواند کمکتان کند. توان مصرفی این دستگاه ۱۴۰۰ وات بوده که در هنگام استفاده متوجه قدرت آن خواهید شد. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی1500 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات6 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهاستیل ضد زنگ

قیمت حدودی: 7.000.000

6. همزن کپلر مدل KHM 270

همزن کپلر مدل KHM 270
همزن کپلر مدل KHM 270

ششمین مورد از بهترین همزن برقی، همزن کپلر مدل KHM 270 می باشد. رنگ زیبا و شیک این محصول همه را مجذوب خود کرده است. خوشبختانه این همزن برقی به عنوان برندهای ارزان تر در این مقاله معرفی شده است. با این تفاسیر شما می توانید با مبلغ کمتر ۶ میلیون تومان، همزن کپلر مدل KHM 270 را خریداری نمایید. جنس کاسه آن از استیل ضد زنگ بوده و از ظرفیت بالایی برخوردار است. موتور قدرتمند آن ۶۰۰ وات می باشه و از ۵ سرعت متفاوت هم پشتیبانی می کند. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی600 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات5 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهاستیل ضد زنگ

قیمت حدودی: 6.000.000

7. همزن برقی تفال HT412

همزن برقی تفال HT412
همزن برقی تفال HT412

همزن برقی تفال HT412 هفتمین مورد از بهترین همزن برقی موجود در بازار است که قصد معرفی آن را داریم. این همزن برقی کاسه دار بوده و از حیث زیبایی بی نظیر است.  قدرت موتور آن ۴۵۰ وات می باشد که تا ۵ سرعت متفاوت قابل تنظیم است.

خبر خوب اینکه همزن برقی تفال HT412  دارای کاسه چرخشی می باشد که تا حدودی کارتان را آسان تر می کند. اگر می خواهید از خود یک آشپز ماهر بسازید، همین حالا برای خرید این همزن برقی از برند تفال اقدام نمایید. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی450 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات5 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهپلاستیک فشرده

قیمت حدودی: 5.200.000

8. همزن ناسا الکتریک مدل NS-976

همزن ناسا الکتریک مدل NS-976
همزن ناسا الکتریک مدل NS-976

همزن ناسا الکتریک مدل NS-97 هشتمین مورد از بهترین همزن برقی موجود در بازار بشمار می رود. اگر بخواهیم به طور کلی این محصول را نقد کنیم، باید بدانید که کیفیت نسبتا بالایی دارد اما نباید انتظار موارد قبلی را از آن داشته باشید. این همزن برقی را بیشتر به افرادی که در آشپزی آماتور هستند و به تازگی شروع کرده اند پیشنهاد می دهیم.

این دستگاه از ۳ سری آلومینیومی و گنجایش ۷ لیتری برخوردار است. پایه های ضد لغزش، پره های ضد زنگ، بدنه از جنس پلاستیک فشرده و … از مهم ترین ویژگی های همزن ناسا الکتریک مدل NS-976 بشمار می رود. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی600 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات6 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهاستیل

قیمت حدودی: 5.000.000

9. همزن فلر مدل HMG 355

همزن فلر مدل HMG 355
همزن فلر مدل HMG 355

همزن فلر مدل HMG 355 نهمین مورد از انواع بهترین همزن برقی فوق العاده ارزان می باشد. این همزن طراحی بسیار شیک و شکیلی داشته که برای جهیزیه می تواند مورد خوبی باشد. تمامی پایه های این دستگاه ضد لغزش بوده و در هنگام استفاده اصلا به دست کاربر نیازی نیست.

از آنجایی که بدنه همزن برقی از جنس پلاستیک فشرده می باشد، تنها با یک باز دستمال کشی به راحتی تمیز می گردد. قابل به ذکر است که جنس تمامی پره ها از استیل ضد زنگ می باشد. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی300 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات5 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهپلاستیک

قیمت حدودی: 4.000.000

10. همزن گلدن لایف مدل GL 112

همزن گلدن لایف مدل GL 112
همزن گلدن لایف مدل GL 112

رسیده ایم به معرفی ارزان قیمت ترین همزن برقی موجود در بازار!

دیگر فکر نمی کنیم با این قیمت همچین همزن برقی پیدا کنید. ظرفیت کاسه این همزن ۳ لیتر بوده و دارای چرخش اتوماتیک کاسه می باشد. همچنین همزن گلدن لایف مدل GL 112 از دو تعداد پره از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. توان مصرفی آن ۸۰۰ وات که این عدد قابل قبول می باشد.

اگر می خواهید با بودجه بسیار کم برای‌ خود همزن برقی خریداری‌ کنید، همزن گلدن لایف مدل GL 112‌ بهترین گزینه است. 

سایر مشخصات

حداکثر توان مصرفی800 وات
نوع همزنکاسه دار
تعداد تنظیمات5 سرعته
صفحه نمایشگرندارد
جنس کاسهاستیل

قیمت حدودی: 3.000.000

لاصه و چکیده مطالب

همزن برقی یک وسیله به جهت میکس، مخلوط و هم زدن مواد غذایی بشمار می رود به همین منظور تصمیم گرفتیم تا به شرح مشخصات همزن برقی خوب بپردازیم. لازم به ذکر است اگر بهترین همزن برقی دستی و یا اتوماتیک را خریداری نمایید باید از شیوه کار و قابلیت های آن‌ مطلع شوید. به طور خلاصه هر آنچه باید در مورد بهترین همزن برقی بدانید، در این مقاله شرح داده شده است. امیدواریم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7636
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 1 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !