بهترین چادر مسافرتی [ 10 مارک پرفروش ایرانی و خارجی ]

بهترین چادر مسافرتی [ 10 مارک پرفروش ایرانی و خارجی ]

14 دقیقه

زمان برای مطالعه

اگر جزو افرادی هستید که ترجیح می دهید آخر هفته ها را با خانواده در طبیعت بگذرانید، این مقاله مختص شما نوشته شده است. افرادی که عاشق طبیعت گردی مخصوصا کوهنوردی هستند، بخوبی اهمیت وجود چادر مسافرتی را درک می کنند. بله درست حدس زدید! مطلب امروز در مورد چادر مسافرتی بوده و جالب تر از آن قرار است با حقایقی آشنایتان کنیم که تا به حال در هیچ کجا نشنیده‌اید. 

اول از همه می خواهیم خودتان به این موضوع فکر کنید که چادر مسافرتی چه ویژگی هایی دارد؟ حتما اولین گزینه ای که به ذهنتان رسید، راحتی اعضای خانواده است. اما آیا می دانستید بهترین چادر مسافرتی می تواند شما در برابر سرما و گرما حفظ کند؟

پس می توان گفت دومین ویژگی چادر مسافرتی عایق در برابر گرما و سرما می باشد. درواقع قصدمان این نیست که همچی را همین ابتدا فاش کنیم چرا که پروسه خرید چادر مسافرتی آنقدر هیجان انگیز است که دوست داریم گام به گام از این وسیله ضروری برایتان صحبت کنیم. در ادامه همراه باتجربه باشید تا با هرآنچه که باید در مورد چادر مسافرتی بدانید آشنا شوید. 

راهنمای جامع خرید بهترین چادر مسافرتی

برای خرید بهترین چادر مسافرتی خارجی و یا ایرانی، اولین مورد توجه به نیاز است. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که قرار است، چادر مسافرتی به کدام یک از نیاز های شما پاسخ دهد؟

بگذارید با یک مثال این قسمت را بهتر توضیح دهیم: فرض کنید کوهنورد هستید و قرار است یک مسافت بسیار طولانی را طی کنید، بنظر می رسد هرچقدر بارتان سبک تر باشد، دیرتر احساس خستگی خواهید کرد. پس یک چادر مسافرتی سبک و کم وزن بهترین گزینه برای کوهنوردان می باشد. یا اگر خانواده پر جمعیتی هستید، همین حالا به فکر خرید بهترین چادر مسافرتی با ظرفیت بالا باشید.همراه باتجربه باشید تا کمی در مورد چادر مسافرتی بدانیم.

انواع چادر مسافرتی

توجه داشته باشید که اصلی ترین موردی که در قیمت چادر مسافرتی تاثیرگذار است، نوع آن می باشد که در اینجا انواع آن را نام برده ایم:

چادر مسافرتی عصایی

چادر مسافرتی عصایی به چادر هایی گفته می شود که از یک میله فایبر گلاس برخوردار می باشند. حال از آنجایی که جنس چادر از برزنت هست، باعث می شود تا نور به میله ها نتابد و عمر بیشتری کنند. چنانچه میله های چادر به وسیله میخ به زمین محکم گردند، دیگر هیچ چیز نمی تواند آن را حرکت دهد.

چادر مسافرتی فنری

از فنرهای خم شده در ساخت چادرهای فنری استفاده می شود. از آنجایی که این فنرها بسیار مقاوم می باشند، در برابر هرگونه خم شدن ناشی از باد و طوفان استحکام بالایی دارند. معمولا از فنر های 180 الی 220 سانتی در ساخت چادرهای فنری استفاده می گردد. در انتهای چادر یک پرس وجود دارد که تمامی این فنرهای به آن متصل می گردند.

چادر مسافرتی اتوماتیک

همانطور که از اسم چادر مسافرتی اتوماتیک مشخص است، برای نصب این چادر ها نیاز به تخصص خیلی خاصی نیست. پایه و زانوهای چادر به گونه ای طراحی شده که بلافاصله بعد از باز کردن، فرم می گیرند و کار نصب را برای شما راحت تر می کنند. اگر از استفاده چادر مسافرتی سنتی خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم حتما به فکر خرید یک چادر مسافرتی اتوماتیک باشید.

چادر مسافرتی گنبدی

چادر مسافرتی گنبدی به چادرهایی گفته می شوند که ستون های آن ابتدا خمیده بوده و سپس به شکل گنبد در می آیند. به یاد داشته باشید که هرچقدر چادر مسافرتی گنبدی کوچکتر باشد، استحکام بیشتری نیز دارد. به طور کلی استفاده از چادر مسافرتی گنبدی بیشتر برای فراد کم جمعیت مناسب است.

چادرهای مسافرتی چند نفره هستند؟

چادرهای مسافرتی از نظر تعداد به ترتیب 2.4.6.8.10.12 دسته بندی می شوند. اما توجه داشته باشید که این ظرفیت تنها در صورتی صحت دارد که افراد به صورت نشسته در چادر قرار گیرند. اگر افراد بخواهند در چادر دراز بکشند باید ظرفیت چادر را افزایش دهید. به طور کلی در چادرهای ۶ نفره، ۶ نفر می توانند بنشینند و ۳ الی ۴ نفر می توانند دراز بکشند.

چند نکته مهم قبل از خرید چادر مسافرتی

وزن چادر مسافرتی: هرچقدر وزن چادر مسافرتی کمتر باشد، قطعا حمل و نقل آن برایتان آسان تر است. 

طریقه نصب: بیشتر چادر های مسافرتی موجود در بازار، به راحتی باز و بسته می شوند. اما باز هم در هنگام خرید بهترین چادر مسافرتی، به چگونگی نصب آن توجه داشته باشید. 

جنس پارچه چادر: برای خرید چادر مسافرتی حتما به جنس پارچه توجه داشته باشید. چادری که نتواند شما را در برابر گرما، سرما، باد و طوفان حفظ کند، ارزش خرید ندارد. بنابراین اگر هدفتان خرید بهترین چادر مسافرتی ضد آب است، به جنس پارچه آن حتما توجه داشته باشید. 

ظرفیت چادر: همانطور که کمی قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم، خانواده های پر جمعیت باید به ظرفیت چادر مسافرتی خود توجه داشته باشند. معمولا چادرهای مسافرتی، کوچک تر از ظرفیتی هستند که خریداری می کنید، برای مثال اگر خانواده ۴ نفره هستید، چادر مسافرتی با ظرفیت ۵ الی ۶ نفره خریداری کنید. 

چگونه از چادر مسافرتی خود مراقبت کنیم؟

اگر بهترین چادر مسافرتی را هم خریداری کنید اما در نگهداری آن کوشا نباشید، بیشتر از چند ماه برایتان عمر نخواهد کرد. یکی از مواردی که در مراقبت چادر مسافرتی اهمیت دارد، نصب درست آن است. 

قبل از اینکه چادر را برروی زمین پهن کنید، حتما یک پتو یا روفرشی زیر چادر پهن کنید تا پاره نشود. همچنین اگر چادر مسافرتی به شست و شو نیاز داشت، حتما آن را با مواد شوینده ملایم شست و شو دهید. 

معرفی بهترین چادر مسافرتی [ 10 مارک پرفروش ایرانی و خارجی ]

وقت آن رسیده که شما را با انواع بهترین چادر مسافرتی ایرانی و خارجی آشنا کنیم. اگر توضیحات بالا را به خوبی خوانده باشید، در این بخش می توانید بهترین ها را انتخاب نمایید. 

1. چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل آرپناز 4.1-Fresh

چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل آرپناز 4.1-Fresh
چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل آرپناز 4.1-Fresh

یکی از بهترین انواع چادر مسافرتی، چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل آرپناز 4.1-Fresh می باشد. اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به کمپ رفتن دارید و مدام در طبعیت هستید، این چادر گزینه خوبی برای شما می باشد. فضای داخلی این محصول آنقدر وسیع است که ۴ نفر به راحتی می توانند استفاده کنند.

برخورداری از فناوری Fresh&Black باعث شد تا بتوان فضایی خنک را با چادر مسافرتی 4 نفره کچوا مدل آرپناز 4.1-Fresh تجربه کنید. شکل ظاهری این چادر از هر لحاظ بی نقص بوده که تنها با یکبار مشاهده عاشقش خواهید شد.

سایر مشخصات

ستون بندیفایبر گلاس
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایکمپینگريال طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش4 تا 6 نفر
تعداد هواکش2 عدد
تعداد پنجره3 عدد
سایر قابلیت هاضد آب و ضد آلودگی بلبرینگ

قیمت حدودی: 38.700.000

2. چادر چاندوگ مدل CD-2044

چادر چاندوگ مدل CD-2044
چادر چاندوگ مدل CD-2044

دومین مورد از بهترین چادر مسافرتی چادر چاندوگ مدل CD-2044 است. این چادر در رنگ های کرم و شیری وارد بازار شده که از حیث زیبایی بی نظیر است. اگر به فکر خرید یک چادر مسافرتی باکیفیت و در عین حال زیبا هستید، در خرید این محصول تعلل نکنید. گنجایش این چادر ۴ نفره است اما خوشبختانه آنقدر فضای داخلی گسترده ای دارد که تعداد افراد بالای ۴ نفر را هم ساپورت می کند.

با خرید این چادر مسافرتی دیگر نیاز نیست نگران گرما و سرما باشید چرا که در کیفیت حرف اول را می زند. شما می توانید از چادر چاندوگ مدل CD-2044 برای تفریحات دوستانه و طبیعت گردی استفاده نمایید.

سایر مشخصات 

ستون بندیفلز
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایکمپینگ، طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش3 تا 4 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره1 عدد
سایر قابلیت هاضد آب

قیمت حدودی: 22.560.000

3. چادر اضطراری چهار نفره هانا مدل Tycoon-4 

چادر اضطراری چهار نفره هانا مدل Tycoon-4 
چادر اضطراری چهار نفره هانا مدل Tycoon-4 

سومین مورد از بهترین چادر مسافرتی که قصد معرفی آن را داریم، چادر اضطراری چهار نفره هانا مدل Tycoon-4 است. این چادر علارغم رنگ جذابی که دارد مانند موارد قبل دارای کیفیت بالایی می باشد. ابعاد آن 18×46 بوده که به راحتی می توانید به کوله خود متصل نمایید.

خبر خوب این که وزن آن ۴ کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل است. اگر قصد سفر طولانی مدت کرده اید و می خواهید شب را در چادر سپری کنید، از طریق لینک زیر چادر اضطراری چهار نفره هانا مدل Tycoon-4 را خریداری نمایید. 

سایر مشخصات

ستون بندیفایبر گلاس
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایکمپینگ، طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش3 تا 4 نفر
تعداد هواکش2 عدد
تعداد پنجره1 عدد
سایر قابلیت هادارای کاور چادرپوش، ضد آب 

قیمت حدودی: 15.000.000

4. چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin

چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin
چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin

رسیده ایم به معرفی چهارمین مورد از بهترین چادر مسافرتی که چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin نام دارد. شاید خیلی از شما با برند کلمن آشنایی داشته باشید و به خوبی می دانید که این چادر چقدر باکیفیت است اما بازهم برای کسانی که با قابلیت های این چادر آشنا نیستند، آن را معرفی خواهیم کرد. خبر خوب این که چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin در برابر بادهایی تا سرعت ۸۰ کیلومتر مقاوم بوده و همچنین تکپوش و اتومات است.

شما می توانید در کمتر از ۶۰ ثانیه آن را باز کرده و از آن استفاده نمایید. مقاومت بالایی که این چادر در برابر سایش و پارگی دارد، آن را به بهترین چادر مسافرتی تبدیل کرده است. به طور کلی با خرید چادر مسافرتی 4 نفره کلمن مدل Instant Cabin صاحب یک چادر مسافرتی همه چیز تمام خواهید شد. 

سایر مشخصات

ستون بندیفلز
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایکمپینگ، طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش3 تا 4 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره2 عدد
سایر قابلیت هاضد آب و شد آلودگی بلبرینگ

قیمت حدودی: 13.300.000

5. چادر اضطراری هاسکی مدل BOSTON 4 DURAL

چادر اضطراری هاسکی مدل BOSTON 4 DURAL
چادر اضطراری هاسکی مدل BOSTON 4 DURAL

چادر اضطراری هاسکی مدل BOSTON 4 DURAL پنجمین مورد از بهترین چادر مسافرتی موجود در بازار می باشد. این چادر یکی از محبوب تربن محصولات برند هاسکی بوده که تا به امروز فروش بسیار زیادی داشته است. چادر اضطراری هاسکی مدل BOSTON 4 DURAL به دو صورت دوپوش و عصایی تولید و بدنه خارجی چادر از جنس پلی استر ساخته شده است. جالب است بدانید این محصول در برابر آب، اشعه فرابنفش و یا اشعه مضر خورشید کاملا ایمن بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. در داخل چادر دریچه ای به منظور کاهش تعریق تعبیه شده است. 

سایر مشخصات 

ستون بندیفلز
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایکمپینگ، طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش3 تا 4 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره2 عدد
سایر قابلیت ها ضد آب و محافظ در برابر اشعه فرابنفش

قیمت حدودی: 13.000.000

6. چادر اضطراری هاسکی مدل Felen 2-3

چادر اضطراری هاسکی مدل Felen 2-3
چادر اضطراری هاسکی مدل Felen 2-3

اگر در فکر خرید بهترین چادر مسافرتی باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید، چادر اضطراری هاسکی مدل Felen 2-3 می تواند گزینه خوبی باشد. همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره داشته ایم، برند هاسکی جزو معروف ترین برندها در زمینه تولید انواع چادرهای مسافرتی می باشد.

حالا این برند با عرضه چادر اضطراری هاسکی مدل Felen 2-3 به بازار، به همگان نشان داد که با پرداخت هزینه کمتر هم می توان صاحب باکیفیت ترین چادر مسافرتی شد. خوشبختانه این چادر می تواند از شما در برابر سرما و گرما محافظت کند و از وزن قابل قبولی برخوردار است. افرادی که به سفرهای کوهستانی علاقمند هستند، در خرید این مدل چادر از برند هاسکی اصلا تعلل نکنند. مواد بکار رفته در داخل و خارج این چادر، باعث افزایش مقاومت، نفوذپری و راحتی آن شده است. 

سایر مشخصات 

ستون بندیفلز
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایسفرهای کوهستانی، طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش2 تا 3 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره2 عدد
سایر قابلیت هامقاوم در برابر آب و نفوذ پذیری بالا

قیمت حدودی: 12.000.000

7. چادر اضطراری هاسکی مدل Bronder 4 F2022

چادر اضطراری هاسکی مدل Bronder 4 F2022
چادر اضطراری هاسکی مدل Bronder 4 F2022

اگر بنا به دلایلی بودجه کافی برای خرید بهترین چادر مسافرتی اتوماتیک و دیگر انواع آن را ندارید، نگران نباشید چرا که از حالا به بعد قرار است ارزان قیمت ترین چادرهای مسافرتی را معرفی کنیم. چادر اضطراری هاسکی مدل Bronder 4 F2022 یکی از این چادرها می باشد که علارغم قیمت مناسبی که دارد، از کیفیت بی نظیری برخوردار است. همچنین نصب آن بسیار ساده و راحت بوده که در کمترین زمان ممکن باز و بسته می شود.

در قسمت پایینی چادر، لبه محافظتی طراحی شده که از ناپایداری چادر در برابر وزش باد محافظت می کند. بر روی تمامی دوخت ها نواربندی شده تا جلوه ای ویژه تر به آن ببخشد. این چادر در برابر اشعه مضر خورشید مقاوم بوده و هرگز تغییر رنگ نخواهد داد. شما می توانید در تمامی فصول سال از چادر اضطراری هاسکی مدل Bronder 4 F2022 بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. 

سایر مشخصات 

ستون بندیفلز
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایسفرهای کوهستانی، طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش4 تا 5 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره1 عدد
سایر قابلیت هامقاوم در برابر شوک ها ضربه ای، مقاوم در برابر اشعه خورشید

قیمت حدودی: 9.600.000

8. چادر کمپینگ چهار نفره کایلاس مدل 230004

چادر کمپینگ چهار نفره کایلاس مدل 230004
چادر کمپینگ چهار نفره کایلاس مدل 230004

برند کایلاس هم همانند هاسکی جزو معروف ترین برندها در زمینه تولید چادر مسافرتی می باشد. از همین رو تصمیم گرفته ایم بهترین چادر مسافرتی از این برند را به شما معرفی کنیم. چادر کمپینگ چهار نفره کایلاس مدل 230004 همانطور که از اسمش معلوم است برای ۴ بزرگسال طراحی شده اما باتوجه به عکس می توان فهمید که  قابلیت پذیرش افراد بیشتری را دارد. ابعاد این چادر مسافرتی ۳۸۰ سانتی متر در ۲۴۰ سانتی متر است.

جالب است بدانید در قسمت جلو و پشت چادر کمپینگ چهار نفره کایلاس مدل 230004 یک فضای کوچک مانند حیاط خلوت طراحی شده که بسیار کاربردی است. فریم های آلومینیوم بکار رفته در چادر، موجب کاهش وزن و حمل آسان آن گردیده است. 

سایر مشخصات 

ستون بندیآلومینیوم 
جنس پارچهپلی استر
مناسب برای طبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش4 تا 5 نفر
تعداد هواکش3 عدد
تعداد پنجره4 عدد
سایر قابلیت هادارای آفتاب گیر، مناسب برای ۳ فصل سال، مقاوم در برابر باد

قیمت حدودی: 8.900.000

9. چادر اضطراری اسنو هاوک مدل discovery 4

چادر اضطراری اسنو هاوک مدل discovery 4
چادر اضطراری اسنو هاوک مدل discovery 4

اگر بخواهید در قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما صرفه جویی کنید، به نظر می رسد خرید چادر اضطراری اسنو هاوک مدل discovery 4 می تواند تا حدودی نیاز شما را رفع کند. از آنجایی که این چادر دولایه تولید شده است، می تواند مانند عایقی در برابر آب، باد و گرد و خاک عمل کند. باتوجه به متریال بکار رفته در این چادر مسافرتی، می توان در تمامی فصول سال از آن استفاده نمود. 

لازم به ذکر است که جنس پارچه ای که در کف چادر بکار رفته، کیفیت بهتری نسبت به دیگر نقاط دارد. خبر خوب این که در وسط چادر اضطراری اسنو هاوک مدل discovery 4 یک سگک طراحی شده تا در صورت نیاز چراغ برروی آن آویز نمایید. در مواقع ضروری مانند وزش بادهای شدید، می توانید چهار طناب دور چادر را توسط میخ های یدک به زمین محکم کنید. 

سایر مشخصات

ستون بندیآلومینیوم 
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایطبیعت گردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش4 تا 5 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره2 عدد
سایر قابلیت ها دارای آفتاب گیر، مقاوم در برابر آب

قیمت حدودی: 7.900.000

10. چادر اضطراری 2 نفره کایلاس مدل ZENITH-2023

چادر اضطراری 2 نفره کایلاس مدل ZENITH-2023
چادر اضطراری 2 نفره کایلاس مدل ZENITH-2023

آخرین مورد از بهترین چادر مسافرتی ارزان، می توان به چادر اضطراری 2 نفره کایلاس مدل ZENITH-2023 اشاره نمود. اگر قیمت چادر مسافرتی کره ای ارزان را در بازار جست و جو کنید، باز هم متوجه خواهید شد که این چادر مسافرتی از لحاظ قیمت و کیفیت از آن سر است. از همه این تفاسیر که بگذریم، اگر چادر اضطراری 2 نفره کایلاس مدل ZENITH-2023 انتخاب شما است، تبریک می گوییم زیرا این چادر یکی ضروری ترین لوازم کوهنوردی تلقی می گردد.

شما می توانید در فصول سرد سال بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید. وزن این محصول آنقدر کم است که به راحتی جا به جا می شود و در حین حمل آن احساس خستگی نخواهید کرد. خوشبختانه به علت فاصله میان پوش بیرونی و لایه داخلی، هیچگونه نم و رطوبت به داخل چادر نفوذ نخواهد کرد. 

سایر مشخصات 

ستون بندیآلومینیوم 
جنس پارچهپلی استر
مناسب برایکوهنوردی
محفظهجیب داخلی
گنجایش2 تا 3 نفر
تعداد هواکش1 عدد
تعداد پنجره1 عدد
سایر قابلیت هامحافظ در برابر وزش باد، مقاوم در برابر نم و رطوبت

قیمت حدودی: 6.500.000

خلاصه و چکیده مطالب

چادر مسافرتی یکی از مهم ترین و ضروری ترین ابزار برای شب بیرون ماندن تلقی می گردد. همچنین افرادی که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقمند هستند، بهتر است همیشه یک چادر مسافرتی باکیفیت همراه خود داشته باشند. از همین بابت امروز تصمیم گرفته ایم، در این مقاله از سایت باتجربه معروف ترین و بهترین چادر مسافرتی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

قبل از خرید چادر مسافرتی باکیفیت، توصیه می کنیم حتما راهنمای خرید آن را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. از این که تا انتها همراه ما بوده اید، بی نهایت سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7504
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نوزده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !