Hair Straightener

بهترین اتومو برای کراتین [5 مدل مقرون به صرفه]

9 دقیقه

زمان برای مطالعه

به نظر شما بهترین اتومو برای کراتین از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

اگر به تازگی موهای خود را کراتین کرده اید و یا قصد دارید در آینده این کار را انجام دهید، تبریک می گوییم چرا که این مقاله مخصوص خود شما نوشته شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی های بهترین اتومو برای کراتین بپردازیم و هر آنچه که باید در مورد این محصول را بدانید برایتان شرح دهیم بنابراین توصیه می کنیم اگر سلامت موهایتان برایتان اهمیت دارد، تا انتها همراه باتجربه باشید.

بهترین اتومو برای کراتین کدام است؟

در وهله اول بهتر است به این موضوع اشاره داشته باشیم که اصلا کراتین چیست؟ کراتین نام پروتئینی است که در موهای انسان وجود دارد.برای این که موهای صاف و جذاب تری داشته باشید، می توانید به یک سالن زیبایی معتبر مراجعه کنید و موهایی خود را به مدت معلوم (2 الی 6 ماه) کراتین کنید. هنگامی که مواد کراتین بر روی موهای شما زده می شود، توسط یک اتو با حرارت بالا، آن مواد جذب موها می گردد. مدت زمانی که برای کراتین کردن مو در نظر گرفته شده است، 90 دقیقه و شاید بیشتر هم نیز می باشد.

مشخصات فنی بهترین اتومو برای کراتین

برای این که نتیجه بهتری از کراتین کردن موهای خود داشته باشید، بهتر است در انتخاب اتوموی خود دقت زیادی به خرج دهید، از همین منظور ما تمامی ویژگی هایی که یک اتومو باید داشته باشد را شرح داده ایم تا خیالتان از این موضوع راحت گردد.

1- جنس صفحات اتومو برای کراتین باید با کیفیت باشد!

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که یک اتو مو با کیفیت دارد، جنس صفحات آن می باشد. امروزه تولید اتوموهای کراتین از جنس سرامیک بسیار زیاد شده است اما اتوهایی که جنس صفحات آن از جنس تیتانیوم هستند که با تورمالین تزریق شده اند، بهترین انتخاب است. اتوهایی که صفحات آن از جنس تیتانیوم است زودتر گرم می شوند بنابراین برای افرادی که موهای کمی محکم، زمخت و فرفری دارد، گزینه خوبی است. افرادی که از موهای صاف نازک برخوردار هستند، بهتر است از اتومو کراتین از جنس سرامیک استفاده کنند.

نکته: افرادی که می خواهند موهای خود را کراتینه کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند: دستگاهی را خریداری نمایید که از تیاتینوم و یا سرامیک خالص تولید شده باشد. بعضی از اتوموها که تنها روکش سرامیک دارند قیمت آن ها از سایرین ارزان تر می باشد. بنابراین توصیه می کنیم برای سلامت موهای خود دقت زیادی در خرید بهترین اتومو برای کراتین داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است که تیتانیوم گرمای خود را بهتر از سرامیک حفظ می کند و گرمای آن در تمامی سطح به طور یکنواخت تقسیم می شود.گاهی اوقات سر شما حسابی شلوغ است و یا می خواهید به سرعت موهای خود را کراتین کنید. در این شرایط توصیه می کنیم از اتومو تیتانیومی استفاده کنید. و در پایان بهتر است بدانید طول عمر اتوموهای سرامیکی کمتر از تیتانیوم خواهد بود.

حال شاید برایتان سوال پیش آید که: چگونه جنس صفحات بهترین اتومو برای کراتین را تشخیص دهیم؟

اتوموهایی که از جنس تیتانیوم هستند، از سرامیکی سبک تر می باشند و این موضوع کاملا در وزن آن مشخص است. همچنین صفحات اتومو کراتینه که از جنس تیتانیوم است زودتر گرم می شوند.

2- قابلیت تنظیم دما داشته باشد

از دیگر ویژگی هایی که بهترین اتومو برای کراتین باید داشته باشد، قابلیت تنظیم دما است. بهترین دامنه دمایی برای یک اتومو با کیفیت بین 300 تا 450 درجه فارنهایت می باشد. برای بهترین نتیجه بهتر است که گرما در تمامی سطوح اتومو به طور یکنواخت پخش شود تا عملیات صافی بهترین نتیجه را بدهد.

همچنین برای آن که بتوانید موهای خود را به درستی کراتین کنید، باید اتومویی را انتخاب نمایید که در طول انجام کراتین درجه حرارت و گرمای خود را نیز حفظ کند و سرد نشود.

3- برخورداری از صفحات شناور

در اتوموهایی که برای کراتین کردن مو طراحی می شوند بهتر است دور صفحات آنان کمی مورب و صفحات به شکل شناور باشند. با داشتن این ویژگی کار کردن با اتومو خیلی راحت تر خواهد بود. به طور کلی داشتن صفحات مورب از دیگر ویژگی های بهترین اتومو برای کراتین می باشد.

4- برخورداری از تکنولوژی تولید یون های منفی

اگر به این موضوع تا حالا دقت کرده باشید، بعد از خشک کردن موها در حمام موهایتان وز و سیخ می شوند. حال به نظر شما علت این اتفاق چیست؟

به دلیل این که اصطکاک حوله یا برس یون های منفی را از بین می برند، باعث می شود موهای شما وز و سیخ سیخ شوند. به مرور زمان این کار موجب ایجاد موخوره شدن در موها می گردد. بنابراین بهترین اتومو برای کراتین اتومویی است که به طور همزمان یون های منفی تولید کند.

5- برخورداری از سیستم تهویه گرما

یک اتومو مخصوص کراتین باید دارای سیستم تهویه گرما باشد. از آنجایی که عملیات کراتین کردن مو زیاد طول می کشد، بهتر است از دستگاهی استفاده شود که بتواند میزان گرمای دستگاه را کنترل کند. بنابراین سعی کنید اتوموهایی خریداری کنید از این قابلیت برخوردار باشند.

6- طولانی بودن کابل اتومو

از دیگر موضوعاتی که باید در هنگام خرید بهترین اتومو برای کراتین به آن توجه داشته باشید، طول کابل اتومو می باشد. این ویژگی برای سهولت و تسریع بخشیدن به عملیات کراتینه مو بسیار موثر است. بنابراین توصیه می کنیم اتوهایی خریداری کنید طول آن حداقل 2 متر باشد. با این ویژگی شما می توانید به راحتی اتومو را در سالن جا به جا کنید.

7- وزن اتو مو

به این دلیل که عملیات کراتینه کردن مو، زمان زیادی میبرد، بهتر است از اتوموهای سبک استفاده شود که وزن آن کم باشد و دست فرد خسته نشود. همانطور که کمی قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم، اتوموهایی که صفحات آن از جنس تیتانیوم است، وزن کمتری نسبت به سرامیکی دارند.

معرفی بهترین اتومو برای کراتین

بعد از بررسی مشخصات فنی جهت شناسایی بهترین اتومو برای کراتین وقت آن رسیده که چند مدل خوش قیمت و عمری اتومو در بازار را باهم بررسی کنیم . در ادامه با معرفی چند اتومو باکیفیت همراه ما باشید.

1- اتو مو رمینگتون مدل S8590

اتو مو رمینگتون مدل S8590
اتو مو رمینگتون مدل S8590

اگر به فکر خرید اتو مو فوق حرفه ای کراتین هستید، پیشنهاد ما اتو مو رمینگتون مدل S8590 می باشد. یکی از ویژگی های خوب این محصول برخورداری از سنسور کنترل دما می باشد به این صورت که شما می توانید با توجه به جنس موهای خود، دمای اتو را تنظیم نمایید.

اتو مو رمینگتون مدل S8590 دارای سیستم ایمنی خاموش کردن خودکار می باشد. زمانی که بیش از 60 ثانیه از آن استفاده نشود، برای جلوگیری از خطرات احتمالی دستگاه به صورت خودکار خاموش می گردد. یک ضامن در روی این اتومو طراحی شده که شما می توانید آن را ببندید و به راحتی درون کیف خود قرار دهید. کیف این محصول بسیار با کیفیت می باشد که در برابر گرما مقاوم بوده و هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

سایر مشخصات

  • حداکثر دما: 230
  • خاموشی خودکار پس از: 60 ثانیه
  • طول سیم: 2.5
  • مدت زمان گرم شدن: 15

قیمت حدودی: 1.533.000

2- اتو مو تیتانیوم چهار کاره حرفه ای پرومارون مدل RL-1109

اتو مو تیتانیوم چهار کاره حرفه ای پرومارون مدل RL-1109
اتو مو تیتانیوم چهار کاره حرفه ای پرومارون مدل RL-1109

اتو مو تیتانیوم چهار کاره حرفه ای پرومارون مدل RL-1109 یکی از بهترین اتو مو ها برای کراتین مو می باشد. جنس این اتومو از تیتانیوم بوده و از یک کابل استاندارد با 360 درجه چرخش برخوردار است. یکی از ویژگی های که این اتومو دارد و می تواند تفاوت اتو مو کراتینه و معمولی را نشان دهد، برخورداری از چهار صفحه قابل تعویض می باشد. یک صفحه مخصوص صاف کردن موها و سه صفحه دیگر برای موج کردن موها مناسب است.

از این اتومو بیشتر برای کارهای حرفه ای و در سالن های آرایشی استفاده می گردد. اگر به دنبال اتو مو مارک خوب با یک رنگ بسیار زیبا هستید، پیشنهاد ما خرید اتو مو تیتانیوم چهار کاره حرفه ای پرومارون مدل RL-1109 می باشد.

سایر مشخصات

  • حداکثر دما: 230
  • طول سیم: 2 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 30

قیمت حدودی: 1.125.000

3- اتو مو پرومکس مدل 5721

اتو مو پرومکس مدل 5721
اتو مو پرومکس مدل 5721

از دیگر بهترین اتومو برای کراتین، اتو مو پرومکس مدل 5721 می باشد. خوشبختانه این اتومو نسبت به انواع دیگر، از قیمت مناسب تری برخوردار است. صفحه این محصول از سرامیک تولید شده و تنها 30 ثانیه طول می کشد که اتو گرم شود. عرض صفحات اتو مو پرومکس مدل 5721 26 میلی متر می باشد به طوری که در هنگام استفاده از آن برای موهای بلند، کار با سهولت بیشتری انجام می گردد.

این اتومو بهترین اتوی مو کراتین می باشد چرا که طول سیم برق آن 3 متر است و حالت چرخشی نیز دارد. در قسمت انتهایی اتو حلقه ای وجود دارد که می توانید دستگاه را در هرجایی آویزان کنید.

سایر مشخصات

  • حداکثر دما: 200
  • طول سیم: 3 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 30

قیمت حدودی: 743.000

4- اتو مو پرومکس مدل 5858K

اتو مو پرومکس مدل 5858K
اتو مو پرومکس مدل 5858K

همانطور که کمی قبل اشاره داشته ایم، یکی از مشخصات اتو موی خوب، برخورداری از طول سیم بلند می باشد. خوشبختانه طول سیم اتو مو پرومکس مدل 5858K 3 متر می باشد که بهترین گزینه برای کراتین کردن موها است. از دیگر ویژگی های خوب این اتو این است که قابلیت صاف و فر کردن موها را باهم دارد و نیازی نیست برای فر کردن موهای خود، دستگاهی دیگر خریداری نمایید.

قابلیت تنظیم دما از 80 تا 230 درجه از خصوصیات اصلی این دستگاه است. تمامی افراد به خصوص سالن داران حرفه ای می توانند از اتو مو پرومکس مدل 5858K به عنوان وسیله کار استفاده کنند. گفتنی است که تمامی صفحات این کالا دارای روکش کراتینی هستند که موجب جلوگیری از هرگونه آسیب به موها می گردد.

سایر مشخصات

  • حداکثر دما: 230
  • طول سیم: 3 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 30
  • نوع نمایشگر: LCD

قیمت حدودی: 1.690.000

5- اتو مو رمینگتون مدل S9600

اتو مو رمینگتون مدل S9600
اتو مو رمینگتون مدل S9600

آخرین مدل از بهترین اتومو برای کراتین که می خواهیم به شما معرفی کنیم، اتو مو رمینگتون مدل S9600 می باشد. بر روی صفحات این محصول نوعی سرامیک پیشرفته وجود دارد که بعد از انجام کار موها نرم و ابریشمی می گردد. این پوشش موجب شد تا اتو راحت تر حرکت کند و هیچگونه آسیبی به ساقه موها وارد نشود.

صفحه نمایش دیجیتال که بر روی این دستگاه طراحی شده است که به راحتی می توانید از وضعیت اتومو مطلع گردید. برخورداری از سیستم ایمنی قفل دما، خاموشی خودکار، قفل صفحات، چرخش سیم و … از جمله ویژگی های اتو مو رمینگتون مدل S9600 می باشند. شما می توانید از این دستگاه هم به صورت شخصی و هم در سالن های آرایشی استفاده کنید.

سایر مشخصات

  • حداکثر دما: 240
  • طول سیم: 3 متر
  • مدت زمان گرم شدن: 10
  • نوع نمایشگر: دیجیتال

قیمت حدودی: 1.580.000

خلاصه و چکیده مطالب

اتومو کراتین دستگاهی می باشد که برای کراتین کردن موها ضروری است. جهت انتخاب بهترین اتومو برای کراتین می بایست به نکاتی توجه کنید که از خرید خود پشیمان نشوید. به همین منظور ما در این مقاله به شرح هرچه که باید در مورد اتومو کراتین بدانید را برایتان شرح داده ایم.

شما می توانید برای خرید اتومو مورد علاقه خود بر روی لینک های درج شده در زیر محصول کلیک کنید و به راحتی خرید خود را انجام دهید. به یاد داشته باشید قبل از این که بخواهید بهترین اتومو را خریداری نمایید، تمامی ویژگی های آن را به خوبی بررسی و مطابق نیاز خود اتومو کراتین را خریداری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6032
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !