Washing Machine

بهترین مارک ماشین لباس شویی [5 مدل برتر 1402] + قیمت

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

از آنجایی که ماشین لباس شویی جزو لوازم ضروری در زندگی محسوب می شود، می بایست به دنبال بهترین مارک ماشین لباس شویی باشید تا در مدت زمان طولانی از آن نیز استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید برای خرید یک ماشین لباس شویی خوب و باکیفیت اقدام کنید، باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید. که در ادامه به طور کامل به شرح این نکات پرداخته ایم.

بهترین مارک ماشین لباس شویی

با وجود برندهای متفاوت در بازار، خرید ماشین لباس شویی کمی سخت و قیمت ها روز به روز در حال افزایش می باشد. حال نگران نباشید زیرا می خواهیم به معرفی بهترین مارک ماشین لباس شویی قیمت مناسب بپردازیم. بنابراین چنانچه قصد خرید ماشین لباس شویی دارید این مقاله را انتها دنبال کنید.

راهنمای انتخاب ماشین لباس شویی (6 نکته مهم)

همانطور که کمی قبل تر اشاره کرده ایم، برای خرید ماشین لباس شویی می بایست چند نکته را مورد توجه قرار دهید. حال این نکات را به طور واضح شرح داده ایم تا به راحتی در اولین مغازه ماشین لباس شویی خود را خریداری کنید و دچار سردرگمی نشوید.

1- ظرفیت و گنجایش

یکی از مهم ترین ویژگی هایی ماشین لباس شویی که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است، گنجایش و ظرفیت دستگاه می باشد. اگر دارای خانواده 2 الی 3 نفره هستید، خرید ماشین لباس شویی با گنجایش 5 کیلو توصیه می شود. همچنین برای خانواده های 4 الی 5 نفره، ماشین لباس شویی با ظرفیت 7 الی 8 کیلو بهترین گزینه است. باز هم این نکته به میزان انتظارات شما بستگی دارد.

2- رتبه انرژی

خبر خوب این که بهترین مارک های ماشین لباس شویی دارای ستاره انرژی می باشند. حال ستاره انرژی نشانگر چیست؟ ماشین های لباس شویی که دارای برچسب انرژی هستند، یعنی مصرف بسیار کمی دارند و انرژی کمتری استفاده می کنند.

3- سرعت چرخش موتور

یکی دیگر از نکاتی که می بایست در هنگام خرید ماشین لباس شویی به آن توجه کنید، سرعت و چرخش موتور می باشد. هرچقدر سرعت چرخش بیشتر باشد، راحت تر آب لباس ها گرفته می شود و در نتیجه موجب زود خشک شدن آن ها می گردد. لازم به ذکر است که مدت زمانی که طول می کشد لباس شما خشک شود، به جنس آن هم نیز بستگی دارد.

نکته: هرچقدر سرعت چرخش موتور بیشتر باشد، سر و صدای آن بیشتر می باشد.

4- صفحه نمایش

ماشین های لباس شویی که دارای صفحه نمایش هستند، به راحتی می توان از وضعیت آن مطلع گردید. بخاطر بسپارید که اگر ماشین لباس شویی مورد نظر دارای صفحه نمایش باشد، روند شستشو لباس ها راحت خواهد بود.

5- جنس بدنه ماشین لباس شویی

جنس بدنه ماشین لباس شویی جزو مواردی است به شدت در قیمت آن تاثیر دارد. از آنجایی که از بدنه ماشین لباس شویی بیشترین استفاده را نیز می کنیم باید در انتخاب آن دقت کنید. جنس بدنه بیشتر ماشین لباس شویی های ارزان قیمت از جنس پلاستیک و یا سرامیک می باشد در حالی که ماشین های لباس شویی باکیفیت جنسشان از استیل ضد زنگ است.

6- خدمات پس از فروش

یکی دیگر از نکات مهمی که می بایست در انتخاب ماشین لباس شویی به آن توجه کنید، برخورداری از خدمات پس از فروش می باشد. برای مثال تصور کنید یک ماشین لباس شویی نسبتا گران خریداری نموده اید، اما بر حسب اتفاق چندی بعد شیشه ماشین لباس شویی می شکند.

باید بدانید آیا شرکتی که از خریداری کرده اید، می تواند قطعه یدکی برای شما فراهم آورد یا خیر؟ اگر جواب خیر باشد متاسفانه دیگر نمی توانید از آن وسیله استفاده کنید و به روایتی انگار پولتان را دور ریخته اید.

معرفی 5 مورد از بهترین مارک ماشین لباس شویی

حال برای آنکه بدانید کدام مارک ماشین لباس شویی کیفیت بیشتری دارد، کافیست از حالا به بعد را با دقت بیشتری مطالعه کنید زیرا می خواهیم 5 تا از بهترین مارک های ماشین لباس شویی را معرفی کنیم.

1- ماشین لباس شویی پاکشوما مدل TFU-74401

ماشین لباس شویی پاکشوما مدل TFU-74401
ماشین لباس شویی پاکشوما مدل TFU-74401

پاکشوما از بهترین مارک ماشین لباس شویی برخوردار است. خب حالا بیاید کمی در مورد این برند ماشین لباس شویی و کارایی آن صحبت کنیم. 80 درصد از ظاهر و زیبایی آشپزخانه از لوازم آن می باشد. اگر شما هم جزو خانم هایی می باشد که زیبایی آشپزخانه برایتان اهمیت دارد،  انتخاب ماشین لباس شویی پاکشوما مدل TFU-74401 بهترین گزینه است.

ظرفیت این ماشین لباس شویی 7 کیلوگرم می باشد که برای خانواده های 4 الی 5 نفره مناسب است. خبر خوب این که این مدل از ماشین لباس شویی برای شست و شوی لباس کودک هم نیز مناسب می باشد. برخورداری از صفحه نمایش و بخارشو از اصلی ترین ویژگی های این کالا است.

نوع مخزندرب از جلو
نوع موتورUniversal
سرعت چرخش موتور1400 دور در دقیقه
رنگسفید
ظرفیت7 کیلوگرم
رتبه انرژیA+++

قیمت حدودی: 12.100.000

 

2- ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S

 ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S
 ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S

ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S جزو بهترین مارک ماشین لباس شویی است که دارای 7 کیلو ظرفیت می باشد. خانواده هایی که دارای جمعیت متوسط می باشند، خرید این ماشین لباس شویی به آن پیشنهاد می شود. یکی از ویژگی هایی که ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S دارد، چرخش موتور 1000 دور در دقیقه می باشد.

خوشبختانه از آنجایی که مصرف بسیار کمی دارد، در گروه بهترین مارک های ماشین لباس شویی موجود در بازار قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S از قیمت بسیار مناسبی هم نیز برخوردار می باشد.

نوع مخزندرب از جلو
نوع موتورتسمه ای
سرعت چرخش موتور1000 دور در دقیقه
رنگنقره ای
ظرفیت7 کیلوگرم
رتبه بندی انرژیA+++

قیمت حدودی : 9.890.000

3- ماشین لباس شویی دوو مدل DWK-9000C

ماشین لباس شویی دوو مدل DWK-9000C
ماشین لباس شویی دوو مدل DWK-9000C

ماشین لباس شویی دوو مدل DWK-9000C جزو برند های پرفروش خارجی می باشد که از ظرفیت 9 کیلو برخوردار است. از جمله ویژگی های این ماشین لباس شویی: سیستم هوشمند کاهش لرزش صدا با استفاده از سنسورهای مخصوص، درام زمردی، تکنولوژی نانو، سیستم بالانس اتوماتیک البسه می باشد.

تمامی کلیدهای این ماشین لباس شویی عملکرد لمسی دارند همچنین می توان در حین شستشو لباس به آن اضافه کرد. اگر به دنبال یک ماشین لباس شویی با عملکر فوق العاده هستید، پیشنهاد ما ماشین لباس شویی دوو مدل DWK-9000C است.

نوع مخزندرب از جلو
نوع موتوردایرکت درایو
سرعت چرخش موتور1400 دور در دقیقه
رنگسفید
ظرفیت9 کیلو گرم
زوایه باز شدن180

قیمت حدودی: 15.400.000

4- ماشین لباس شویی سامسونگ مدل 1241w

ماشین لباس شویی سامسونگ مدل 1241w
ماشین لباس شویی سامسونگ مدل 1241w

اگر می خواهید برای خرید ماشین لباس شویی کمی بیشتر هزینه کنید، خرید ماشین لباس شویی سامسونگ مدل 1241w را در اولویت قرار دهید. برخورداری از قابلیت شستشو سریع و لکه زدایی قوی، آن را به بهترین مارک ماشین لباس شویی موجودر در بازار تبدیل کرده است.

ویژگی کنترل ولتاژ یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد زیرا این ویژگی از ماشین لباس شویی در برابر قطع برق ناگهانی و افت ولتاژ محافظت می کند. همچنین توسط این مزیت بعد از قطع شدن برق، ماشین لباس شویی مجدد از نو شروع به شستشو می کند.

یکی دیگر از مزیت های ماشین لباس شویی سامسونگ مدل 1241w این است که به شما فرصت انتخاب زمان اتمام چرخه شستشو را می دهد که توسط کلید های طراحی شده بر روی کالا این کار انجام می شود.

نوع مخزندرب از جلو
نوع موتورتسمه ای
سرعت چرخش موتور1200 دور در دقیقه
رنگسفید
ظرفیت7 کیلوگرم

قیمت حدودی: 19.500.000

5- ماشین لباس شویی ال جی مدل WM-821N

ماشین لباس شویی ال جی مدل WM-821N
ماشین لباس شویی ال جی مدل WM-821N

آخرین مدل از بهترین مارک ماشین لباس شویی که می خواهیم معرفی کنیم، ماشین لباس شویی ال جی مدل WM-821N می باشد.

از همین ابتدا بگوییم که قیمت این ماشین لباس شویی نسبت به چند مورد معرفی شده، گران تر می باشد اما مطمئن باشید با خرید آن هرگز پشیمان نخواهید شد. در طراحی ماشین لباس شویی ال جی مدل WM-821N از قابلیت  آب افشار و فشار قوی استفاده شده که لباس ها را از هرگونه آلودگی و لک به خوبی تمیز می کند. با این ویژگی دیگر نگران مصرف انرژی هم نخواهید بود زیرا تا حد زیادی در آن صرفه جویی می شود.

از آنجایی که این ماشین لباس شویی دارای سرعت کنترل شده چرخش و چرخش دیگ به دو جهت راست و چپ می باشد، دارای عملکدر فوق العاده قوی و بهبود یافته ای می باشد. جالب است بدانید این ماشین لباس شویی میزان بار را به طور اتوماتیک تخمین می زند و متناسب با وزن لباس ها بهترین زمان شستشو و آبکشی را نیز انتخاب می کند.

نوع مخزندرب از جلو
سرعت چرخش موتور1200 دور در دقیقه
رنگسفید، نقره ای، تیتانیومی، استیل
ظرفیت8 کیلو گرم
اندازه دهانه510

 قیمت حدودی: 27.500.000

خلاصه و چکیده مطالب

چنانچه قصد خرید بهترین مارک ماشین لباس شویی را دارید، بهتر است قبل از هرچیز ویژگی های چند ماشین لباس شویی باکیفیت را برای خود لیست کنید سپس برا اساس میزان انتظاراتی که از آن دارید، محصول مورد نظر را خریداری نمایید.هریک از ماشین لباس شویی های موجود در بازار دارای مزایا و معایب متفاوتی می باشند.

حال برای خرید ماشین لباس شویی مدنظر می بایست به چند نکته به خوبی توجه کنید که ما تمامی نکات در را برایتان شرح داده ایم. امیدواریم مطالب بالا در جهت انتخاب بهترین ماشین لباس شویی برایتان مفید بوده باشد. از اینکه تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

پاسخ به چند سوال مهم در رابطه با ماشین های لباسشویی:

قیمت بهترین مارک ماشین لباس شویی چقدر است؟

در مورد قیمت ماشین لباس شویی نمی توان عدد دقیقی را ارائه داد زیرا هر دستگاه متناسب با نوع عملکردی که دارد، قیمت آن نیز متغیر می باشد. برای این که قیمت حدودی ماشین لباس شویی دستتان بیاید، ابتدا میزان توقع و انتظاراتی که از یک ماشین لباس شویی دارید را در نظر بگیرید.

ماشین لباسشویی ایرانی بخریم یا خارجی؟

همانطور که میدانید ماشین لباسشویی های خارجی به دلیل کیفیت ساخت و قطعات اورجینال استفاده شده در آنها دارای محبوبیت بیشتری هستند. اما نکته قابل توجه قیمت آنهاست که نسبت به مدل های ایرانی به مراتب بیشتر است.

عمر مفید کارکرد ماشین های لباسشویی چند سال است؟

اگر از محصول به‌درستی استفاده کنید و آسیبی به موتور و بدنه آن وارد نکنید معمولا بین 10 الی 20 سال بدون مشکل کار می‌کند. این موضوع تاثیر مستقیم به برند و کیفیت ماشین لباسشویی مد نظرتان دارد.

4.7/5 - (6 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5869
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !