میز اداری مدرن و لاکچری

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

میز اداری مدرن چیزی است که در زیر مجموعه ای از مبلمان اداری قرار می گیرد و تقریباً هر اداره و سازمانی به آن نیاز دارد. این دستگاه کاربردی از مواد فلزی، چوبی و شیشه ای ساخته شده است. به طور کلی میزها انواع مختلفی دارند و این برای چیدمان هر سازمانی ضروری است.

هر نوع میز اداری با سلامت فرد یا افرادی که از آن استفاده می کنند ارتباط مستقیم دارد و در صورت عدم رعایت قوانین، میز می تواند آسیب های جدی به آن ها وارد کند. یک میز اداری شیک و مدرن نیز به پرستیژ سازمان کمک می کند و باعث رونق آن می شود، اما قبل از انتخاب میز اداری، در زیر به انواع آن می پردازیم تا به خوبی هر کدام را بشناسید.

میز اداری مدرن

میز کار اداری مدرن ابزاری کاربردی برای محیط کار است. اصطلاح “فضای کار” به این معنی است که فضای کاری تعیین کننده استفاده یا عدم استفاده از میز نیست. پس هر شغل و حرفه ای می تواند از این ابزار بهره مند شود. استفاده از میز اداری مدرن تأثیر بسزایی در زیباسازی و ساماندهی محیط کار دارد. از این نوع میزها برای مدیریت، کارکنان و پذیرش استفاده می کنند.

مزایای استفاده از میزهای اداری

سلامت مدیران و کارکنان سازمان ارتباط تنگاتنگی با نوع میزها دارد. البته مشروط بر این است که در تهیه آن ها از معیارهای لازم استفاده شود. در متن زیر به ویژگی های میز اداری مدرن می پردازیم. با این حال، دلایلی وجود دارد که چرا چنین میزهایی برای محیط کار شما ضروری هستند:

1- برای نظم دهی در محیط شغلی

یکی از مهمترین دلایل استفاده از میزهای اداری مدرن ایجاد نظم و سازماندهی در محیط است. فرقی نمی کند شرکت شما بزرگ باشد یا کوچک، می تواند حداقل 2 کارمند یا بیشتر داشته باشد. بنابراین این شما هستید که تصمیم می گیرید کارکنان کجا کار کنند. حالا یک شرکت بزرگ با 20 کارمند را در نظر بگیرید. بدین منظور استفاده از پنل های ارگونومیک و جدید باعث ایجاد نظم و سازماندهی در محیط می شود.

2- برای بالا بردن پرستیژ کاری

یکی دیگر از دلایل مهم استفاده از میز اداری مدرن شرکتی، افزایش اعتبار سازمان است. در شرکت های بزرگ برای نشان دادن ارزش و اعتبار خود به سراغ میزهای لوکس  و لاکچری می روند. وقتی مشتری، خریدار یا شریک دیگری به یک شرکت وارد می شود، چیزهایی مانند مبلمان اداری را برای ارزیابی کیفیت کار و خدمات آن ها در نظر می گیرد.

شرکتی هر چقدر هم از نظر خدمات معتبر باشد، اگر از میز اداری مناسب استفاده نکند، اعتماد چندانی در چشم بیننده یا مشتری نخواهد داشت. با این حال، هزینه دکوراسیون اعتبار زیادی برای کسب و کار به ارمغان می آورد. طراحی یک میز کلاسیک یا لوکس می تواند چنین اعتباری را برای شما به ارمغان بیاورد.

انواع میز اداری براساس کاربرد

انواع مختلفی از میز مدرن اداری برای محیط کار وجود دارد که در زیر برای شما گردآوری کردیم :

1- میز مدیریت و کنفرانس

یکی از انواع میزهای مدیریتی مدرن می باشد. این میزها می توان گفت بهترین میزهای اداری هستند و زیبایی و ظاهر آن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. البته از نظر پرستیژ یک شرکت این پنل مهم ترین بخش محسوب می شود. این میز بزرگتر از یک میز شخصی بوده و کشوهای بیشتری دارد تا یک مدیر تجاری بتواند تجهیزات زیادی را داخل آن قرار دهد.

از آنجایی که مدیر معمولاً با مشتری یا سایر همکاران ملاقات می کند، طرح میز مدیریت مدرن دارای عرض بیشتری بوده و بلندتر است. چوب و شیشه موادی هستند که برای ساخت چنین میزی استفاده می شوند. بیشتر سازندگان رنگ های تیره را برای چنین میزهایی ترجیح می دهند.

2- میز کارمندی

نوع دیگری از میز اداری مدرن و کلاسیک برای کارمندان است. بسیاری از کارمندان همیشه از کمردرد شکایت دارند. دلیلش مشخص است! استفاده از میزهایی با ویژگی های ارگونومیک باعث ایجاد مشکلات فیزیکی برای آن ها می شود.

کارمندان باید حداقل 7-8 ساعت پشت میز بنشینند، حالا شما تصور کنید که در همین ساعت ها یک میز غیر استاندارد هم جلوی آن ها باشد بدون شک این وسیله به مرور زمان باعث بیماری جسمی می شود و راندمان کاری آن ها را پایین می آورد. بنابراین در خرید میز اداری برای کارمندان باید به استاندارد آن توجه کرد.

این میزها کشوهای زیادی برای کارمندان دارند تا کارها را مرتب کنند. در جایی که از کامپیوتر استفاده می شود، فضای زیادی برای کیبورد و کیس کامپیوتر نیز وجود دارد.

3- میز کارشناسی

تفاوت زیادی بین میزهای کارشناسی و میز پرسنلی وجود دارد. چنین میزهایی بیشتر برای شرکت های بزرگ استفاده می شود. تعداد کشوهای و سایز در این نمونه میز اداری مدرن از میز کارمندی کمتر است. آنها از یک میز کوچک‌تر هستند.

4- میز کنفرانسی

یکی دیگر از انواع طرح میز مدرن اداری که برای شرکت بسیار مهم است و برای اتاق کنفرانس استفاده می شود میز کنفرانس یا میز جلسه می باشد. هر شرکتی که با سایر شرکا یا مشتریان ملاقات می کند به چنین وسیله ای بدون شک نیاز دارد. سایز میز کنفرانس از سایز میزهای مورد استفاده در سازمان ها بزرگتر است. این نوع میزها به شکل گرد یا مستطیل چیده می شوند.

5- میز اداری شرکتی

یکی دیگر از انواع میز اداری مدرن که در ورودی شرکت قرار می گیرد میز اداری شرکتی است. از این نوع میزها می توان برای مشاغل مختلف مانند سالن های زیبایی، هتل ها، رستوران ها، دفاتر پست و … استفاده کرد.

6- میز اداری کار گروهی و چند کاربره

نوع دیگری از میز اداری که برای کارکنانی که به صورت تیمی کار می کنند طراحی شده میز اداری کار گروهی است. با جمع شدن تیم در سر یک میز کارکنان با هم بیشتر تعمل داشته و در نتیجه شرکت موفق تر می شود. استفاده از این میزها به صرفه جویی در فضای اداری و بهبود اوضاع کمک می کند.

معرفی 6 مدل از بهترین میز اداری مدرن در بازار

حال که با انواع میز اداری و کاربرذهای آشنا شده اید وقت آن رسیده که شما را با بهترین انواع میز اداری مدرن موجود در بازار آشنا کنیم.

1- میز اداری مدل WD-5

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]
میز اداری مدل WD-5

نوع دیگری از میزهای مورد استفاده برای ادارات از ام دی اف می باشد. در سال های اخیر تعداد زیادی تخته ام دی اف مختلف ساخته شده است. در طرح های ام دی اف می توان شاهد زیبایی خاصی شد. از مزایای میز ام دی اف می توان به موارد مانند زیبایی منحصر به فرد، قیمت مناسب، بدون نیاز به رنگ آمیزی و سبک بودن و سهولت جابجایی اشاره کرد.

میز اداری مدل WD-5 با قاب چوبی و فلزی ام دی اف می تواند جایگزین مناسبی برای زیباتر شدن چیدمان کتاب ها و وسایل شما در محل کار و منزل باشد. علاوه بر این پایه فلزی با رنگ استاتیک مشکی مات و دقت در ساخت پنل های ام دی اف در آن علاوه بر زیبایی و استحکام این محصول حس طبیعت را در زندگی مدرن تداعی می کند.

سایر مشخصات

  • ابعاد: ۱۲۰x۶۰x۷۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵ کیلوگرم
  • جنس میز: MDF و فلز

قیمت حدودی: 1.230.000

2- میز اداری مدل CHO-001

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]
میز اداری مدل CHO-001

یکی دیگر از نمونه های میز اداری مدرن سفید، میز اداری مدل CHO-001 است که از mdf  ساخته می شود.  چوب این مدل به عنوان منعطف ترین ماده اولیه برای ساخت میز اداری در نظر گرفته شده و این متریال به دلیل قابلیت منبت کاری و ایجاد اشکال زیبا برای ساخت میزهای تزئینی مناسب است.

از مزایای میز اداری چوبی می توان به استحکام بالا، زیبایی و لوکس بودن اشاره کرد. از چوب خام اغلب برای ساخت میز اداری کلاسیک استفاده می شود. علاوه بر این، این میزها نسبت به فلز سبک‌تر هستند و جابه‌جایی آنها راحت‌تر است. البته میز اداری چوبی در برابر رطوبت مقاومت کمی دارد. مگر اینکه سازنده میز اداری برای ساخت محصول خود از رنگ های با کیفیت استفاده کرده باشد.

این میزها برای دفاتر اداری بسیار مناسب هستند و با قرار دادن آنها در دفتر کار محیطی زیبا و شکیل را برای محیط فراهم می کنند. یکی از نکاتی که در خرید میز اداری مدرن از اولویت بالایی برخوردار است تعداد کشوها و جنس میز خواهد بود. میز اداری مدل CHO-001 دارای دو کشو و نیم طبقه بالای کشوها می باشد.

مهم است بدانید که هرچه کشوهای بیشتری وجود داشته باشد، دسته بندی بهتری از پرونده ها و اسناد شخصی که پشت میز می نشیند، خواهد بود. به عنوان مثال، اگر برای مطب پزشک میز تنظیم کرده اید، منشی یا پزشک پشت میز باید مدارکی در دست داشته باشند اما به دور از چشم مراجعه کننده باشند، بنابراین بهترین راه استفاده از کشو مخفی است.

سایر مشخصات

  • ابعاد: ۱۴۰x۷۰x۷۵ سانتی‌متر
  • وزن: 35 کیلوگرم
  • امکانات ظاهری: پایه
  • مناسب برای: یک نفر

قیمت حدودی: 3.200.000

3- میز اداری کد 724

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]
میز اداری کد 724

شاید بهترین راه برای ایجاد یک ایده خلاقانه و جدید این است که پشت یک میز خوب بنشینید تا برای این کار تشویق شوید! به عنوان مثال، صحبت با شرکای دیگر و تفاهم، بحث و تصمیم گیری جدید قطعاً می تواند با پشت میز نشستن انجام شود.

چقدر خوب است که این میز کاربردی و زیبا دارای یک پایه فلزی هم باشد که هم دارای مقاومت بالایی دارد و هم زیبا و کاربردی است. بنابراین می توان این میز را مناسب افراد سخت پسند و خوش سلیقه  دانست که علاقه زیادی به برگزاری جلسات و کنفرانس های خود در پشت میز های جذاب و خاص دارند.

یکی از انواع میز اداری مدرن میز اداری کد 724 است. یکی از مزایای این نوع میز مقاومت بالای آن است. اما در مقابل معایبی مانند ایجاد سر و صدا در زمان جابه‌جایی، وزن سنگین  و امکان زنگ زدگی و تغییر رنگ فلز در محیط های مرطوب وجود دارد.

سایر مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۰x۵۰x۷۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵ کیلوگرم
  • جنس میز: فلز و MDF
  • جنس پایه: فلز
  • امکانات ظاهری: پایه

قیمت حدودی: 980.000

4- میز اداری مدل شیشه ای

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]
میز اداری مدل شیشه ای

این میز اداری شیشه ای مدرن همه کاره برای کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت مناسب است و می توان از آن به عنوان میز تحریر نیز استفاده کرد. هنگام خواندن یا نوشتن می توانید از صفحه اصلی به اندازه کافی و مناسب کمک بگیرید. صفحه کلید هنگام کار با کامپیوتر نیز روی این پلتفرم قرار می گیرد. اگر نیازی به استفاده از کیبورد ندارید، در این بسته یک قسمت پلاستیکی برای نگهداری کیبورد یا تبلت وجود دارد.

صفحه نمایش پشت میز را می توان برای قرار دادن پرینتر، اسکنر یا دستگاه فکس استفاده کرد. پایه این میز بسیار بادوام است و به دلیل وجود دو پایه عریض در زیر آن، می توان آن را در هر ناحیه ای بدون نگرانی از تاثیر پایه روی فرش، گذاشت. مونتاژ این میز بسیار ساده است و تنها با در عرض 15 تا 20 دقیقه قابل انجام می شود.

برای ساخت میزهای اداری گران قیمت میز مدیریت مدرن از مواد مختلفی مانند فلز، چوب، ام دی اف و شیشه سکوریت استفاده می شود. شیشه مهمترین قسمت میز است که در بالای آن استفاده می شود. جنس شیشه و دوام از معیارهای مهم برای ساخت میز اداری مدل شیشه ای است. اما رنگ و شفافیت آن نیز بسیار مهم است.

سایر مشخصات

  • ابعاد: ۱۱۵x۶۰x۹۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۶ کیلوگرم
  • جنس میز: شیشه، فلز
  • امکانات ظاهری: پایه

قیمت حدودی: 1.490.000

5- میز اداری دیزم مدل TLD-6-120-8

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]
میز اداری دیزم مدل TLD-6-120-8

در ساخت میز اداری مدرن (میزهای اجرایی لوکس) اغلب از مصالح چوبی خالص استفاده می شود. چوب به دلیل توانایی آن در ایجاد رنگ اصیل برای چنین میزی بهترین متریال است.

در حالی که میزهای کارمندان و متخصصان تنها از یک ماده ساخته شده اند، ساخت میز کنترل و میز کنفرانس نیاز به تفکر، تلاش و مواد بیشتری دارد.

میز اداری دیز مدل TLD-6-120-8 محصولی سبک، ظریف و در عین حال جذاب و کارآمد از خط تولید دیزوم می باشد. این میز مدرن اداری که قابل استفاده به عنوان میز کامپیوتر، میز مذاکره، میز کار و حتی میز اداری می باشد، که از پایه های فلزی با سطح مقطع مستطیل شکل و سطح کار الکترواستاتیکی با مقاومت و دوام بالا تشکیل شده است.

علاوه بر این، پایه های میز را می توان در سطح زمین تنظیم کرد تا بهترین تراز ایجاد شود تا میز تکان نخورد. رویه میز از ام دی اف مرغوب و دارای رنگ قهوه ای با لبه پی وی سی دوبل (ضخامت لبه تخته 3.2 سانتی متر) می باشد. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ محصول فقط به رنگ پایه فلزی مربوط می شود.

اگر می خواهید همین میز را با رنگ صفحه متفاوت سفارش دهید، حتماً قبل از هر کاری از قیمت مبلمان اداری مدرن این محصول آگاهی کامل پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید که محصولات دیزوم کاملا مونتاژ شده و آماده ارسال به مشتریان می باشد. هنگام طراحی میز به فضای باز زیر میز برای راحتی کاربر توجه ویژه ای شده است!

سایر مشخصات

  • ابعاد: ۱۲۰x۶۰x۷۵ سانتی‌متر
  • وزن: 16 کیلوگرم
  • جنس میز : فلز، MDF
  • جنس پایه : فلز
  • امکانات ظاهری : پایه
  • امکانات قابل تنظیم : قابلیت تنظیم پایه
  • تعداد پایه : چهار عدد
  • امکانات میز اداری : قابلیت باز شدن

قیمت حدودی: 1.780.000

6- میز اداری دیزم مدل CD_W100_160_W

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]

اگر می خواهید برای دفتر یا اتاق کار خود، یک میز اداری لاکچری تهیه کنید که علاوه بر زیبایی، کیفیت هم داشته باشد، ما به شما میز اداری دیزم مدل CD_W100_160_W پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از این میز هم به عنوان میز کامپویتر، میز تحریر، میز جلسه و …. نیز استفاده کنید.

جنس پایه های این مدل میز از فلز با قطر 20*20 می باشد که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. بر روی صفحه، چوبی از جنس ام دی اف که رنگ سفیدی دارد، قرار گرفته که از حیث زیبایی بی نظیر است. خبر خوب این که این محصول در چهار رنگ: سفید، مشکی، مشکی مات و طلایی مات عرضه می شود و شما می توانید مطابق سلیقه و یا دیزاین محل کار آن را سفارش دهید.

سایر مشخصات

  • ابعاد: ۱۶۰x۶۰x۱۴۰ سانتی‌متر
  • وزن: 20000 کیلوگرم
  • جنس میز: MDF
  • جنس پایه: فلز
  • امکانات: صفحه ام دی اف برجسته با رویه ضدآب

قیمت حدودی: 5.460.000

7. میز اداری دیزم مدل TLD-4-140-3

میز اداری مدرن [ 6 مدل لاکچری پرفروش ]
میز اداری دیزم مدل TLD-4-140-3

این مدل میز جزو بهترین میز اداری مدرن می باشد که نسبت به کیفیتی که دارد، از قیمت مقرون به صرفه ای هم برخوردار است. خوشبختانه میز اداری دیزم مدل TLD-4-140-3 آنقدر سبک می باشد که به راحتی قابل حمل است. همچنین پایه های این میز از فلز و رنگ رویه الکترواستاتیک با ماندگاری بالا ساخته شده است.

شما می توانید هرطور که مایل هستید، پایه های میز اداری دیزم مدل TLD-4-140-3 را تنظیم کرده و در طول روز از کار خود لذت ببرید. جنس صفحه این میز از ام دی اف مشکی رنگ با لبه های PVC ساخته شده است. میز اداری دیزم مدل TLD-4-140-3 دارای چهار رنگ متفاوت مشکی، مشکی مات، نقره ای و سفید می باشد.

  • ابعاد: ۱۴۰x۶۰x۷۵ سانتی‌متر
  • وزن: 15 کیلوگرم
  • جنس میز: فلزMDF
  • جنس پایه: فلز
  • امکانات قابل تنظیم: قابلیت تنظیم پایه

قیمت حدودی: 2.887.000

خلاصه و چکیده مطالب

امیدواریم تمام آنچه در این مقاله در مورد میز اداری مدرن گفتیم برای شما مفید باشد. این نکته را فراموش نکنید که کسب و کارها و سازمان ها صرف نظر از قابلیت اطمینان، شهرت برند یا حتی کوچک یا بزرگ به مبلمان اداری نیاز دارند؛ بنابراین شما باید با دقت بیشتری در بازار به دنبال خرید باشید.

برای اینکه بتوانید یک میز مدیریت مدرن مناسب خریداری کنید، توجه به نکاتی مانند رنگ میز، متناسب بودن با فضای شرکت، شیک بودن و خرید یک میز اداری لاکچری قیمت مناسب بسیار مهم است.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6274
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !