بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی

بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی [ 5 مدل قوی و بیس دار ]

7 دقیقه

زمان برای مطالعه

اسپیکر بلوتوثی نوعی وسیله جانبی قابل حمل محسوب می شود که امروزه کار علاقمندان به موسیقی را بسیار راحت کرده است. درواقع گوش دادن به موزیک مورد علاقه، باکیفیت بالا لذت وصف ناشدنی را به همراه خواهد داشت. به همین منظور تصمیم گرفته ایم در مورد بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی صحبت کنیم. 

امروزه اسپیکرهای زیادی وارد بازار شده اند که از تکنولوژی فوق العاده ای برخوردار هستند اما دقت داشته باشید که هر اسپیکری ارزش خرید ندارد. شما می بایست بر اساس بودجه و انتظاراتی که از اسپیکر دارید، مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید. اگر جزو افرادی هستید که به موسیقی علاقه زیادی دارید و دوست دارید اسپیکر خود را همیشه همراه داشته باشید، تا پایان همراه ما باشید. 

بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی

همه ما این را قبول داریم که اسپیکر گوشی، تبلت و لپ تاپ اصلا برای گوش دادن موسیقی مناسب نیستند. از همین بابت بهتر است همین حالا به فکر خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی باشید. 

از ویژگی های خوب اسپیکر بلوتوثی این است که به راحتی قابل حمل بوده و می توانید در کیف خود جای دهید. همچنین حتی اگر استفاده از ضبط ماشین و دیگر ابزارهای پخش موزیک برایتان قابل دسترس نباشد، بازهم با خرید یک اسپیکر بلوتوثی می توانید کار خود را آسان کنید. 

امروزه تنوع اسپیکرهای موجود در بازار زیاد است که در قیمت های گوناگون عرضه می شوند. حال که این کالا امروزه از جذابیت زیادی برخوردار است، تصمیم داریم در ادامه به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی برای مهمانی بپردازیم. 

معرفی بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی [ 5 مدل قوی و بیس دار ]

رسیده ایم به بخش هیجان انگیز و جذاب مقاله! 

آیا خرید اسپیکر برای شما هم جذاب است؟ حال خونسردی خود را حفظ کنید و به تمام ویژگی هایی در زیر هر محصول درج کرده ایم، توجه کنید. در پایان قیمت هریک از بهترین اسپیکر بلوتوث را مشخص کرده ایم تا با خیال راحت اسپیکر مورد نظر را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که تمامی اسپیکرهای معرفی شده، بهترین کیفیت را دارند که می توانند مدت زمان زیادی برای شما کار کنند.

1. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4955

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4955
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4955

به نظر می رسد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4955 جزو پرطرفدارترین و بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی می باشد. اگر تا به حال اسم این برند را نشنیده اید، پس لطفا دست نگه دارید! وقتش رسیده که با ویژگی های این برند آشنا شوید. بدون تردید خوشتان خواهد آمد. 

این اسپیکر به شکل یک چمدان طراحی شده که با خرید آن صاحب یک میکروفون هم می شوید. کیفیت آن ۸ اینچ بوده و از توان ۵۰ وات برخوردار است. حتی می توان از این اسپیکر برای جشن ها و دورهمی های دوستانه استفاده کرد. جهت افزایش طول عمر، برند پرروان بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4955 را از جنس چوب ساخته و دو چرخ هم در انتهای آن جهت حمل آسان، نصب کرده است. 

در قسمت جلویی این محصول، نورپردازی فوق العاده شیکی انجام شده که در شب جلوه بسیار خاصی دارد. جالب است بدانید که کلید های خاموش و روشن کردن نور، از بقیه کلیدها مجزا بوده و می توان توسط ریموت آن را نیز کنترل کرد. میکروفون موجود در این اسپیکر قابلیت بی سیم دارد که برد آن تا ۱۵ الی ۲۰ متر جوابگو است. 

سایر مشخصات

وزن۱۱۸۵۰ گرم
نوع اتصالبا سیم، بلوتوث، بدون سیم
درگاه های ارتباطیبلوتوث
حداکثر برد بلندگو۱۵ الی ۲۰ متر
نسخه بلوتوث5
منبع انرژیبرق و باتری
دیگر ویژگی هادارای صفحه کلید، دارای میکروفون خارجی، قابلیت تکرار موزیک، قابلیت بی صدا کردن، کلید کنترل موزیک و صدا، دارای کلید تنظیم حالت ها

قیمت محصول: 6.319.000

2. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل پرووان مدل PSB4990

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل پرووان مدل PSB4990
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل پرووان مدل PSB4990

دومین از دیگر بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل پرووان مدل PSB4990 می باشد. اگر می خواهید هزینه کمتری نسبت به مدل قبلی پرداخت کنید، قطعا این مدل بهترین گزینه است. از آنجایی که همیشه جای موسیقی در دورهمی های خانوادگی و دوستانه خالی است، برند پرووان با تولید این اسپیکر کاربردی، کار همه را راحت کرده است. وزن این کالا آنقدر سبک بوده که به راحتی می توانید آن را حمل کنید.

خبر خوب اینکه بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل PSB4990 ضد آب بوده و از استاندارد IPx6 پشتیبانی می کند. در زیر اسپیکر، دو پایه طراحی شده که بتوان برروی هر سطحی به راحتی آن را قرار داد. در قسمت بالای اسپیکر پرروان مدل PSB4990 یک پنل کاربری وجود دارد که به راحتی می توان قابلیت های دستگاه را کنترل نمود. به طور کلی قدرت این کالا ۱۴ وات و باتری آن ۳۶۰۰ میلی آمپر می باشد. با این تفاسیر برای پر شدن شارژ آن ۴ ساعت کافی است. 

سایر مشخصات

وزن۱۷۴۰ گرم
نوع اتصالباشیم، بلوتوث، بی سیم، دوگانه با سیم و بدون سیم
درگاه های ارتباطیبلوتوث
حداکثر برد بلندگو10 متر
نسخه بلوتوث4.2
منبع انرژیکابل شارژ
دیگر ویژگی هادارای کابل AUX و کابل شارژ type-c، مقاوم در برابر آب، دارای گیره نگهدارنده. قابلیت اتصال به دو دستگاه متفاوت به طور همزمان

قیمت محصول: 2.272.000

3. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-42

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-42
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-42

سومین مورد از بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK-42 می باشد. این اسپیکر باتوجه به قیمت و کیفیت قابل قبولی که دارد، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بگذارید کمی در مورد برند لیتو برایتان بگوییم. برند لیتو از گذشته تا به امروز در زمینه تولید انواع لوازم جانبی از جمله: پاور بانک، هندزفری، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژ دیواری و کابل انتقال صدا فعالیت دارد. 

شکل ظاهری این اسپیکر بسیار شیک و شکیل می باشد که همگان را شیفته خود کرده است. وجود صفحه کنترل بر روی دستگاه، جذابیت آن را چندین برابر افزایش داده است. در قسمت پشتی اسپیکر لیتو مدل LK-42 یک قسمت تورفتگی طراحی شده که جایگاه درگاه ورودی کابل شارژ، کارت حافظه، فلش و … می باشد. کابل شارژ مخصوص و بند آویز دوشی، از اقلام همراه این محصول هستند. 

سایر مشخصات 

وزن600 گرم
نوع اتصالبا سیم، بی سیم، بلوتوث، دانگل یو اس بی و بلوتوث، دوگانه با سیم و بدون سیم
درگاه های ارتباطیبلوتوث
حداکثر برد بلندگو۱۰ متر
نسخه بلوتوث5
منبع انرژیباتری و برق
دیگر ویژگی هادارای باتری لیتیومی، قابلیت پشتیبانی تمامی سیستم عامل های موجود، ۳۲ گیگابایت کارت حافظه 

قیمت محصول: 1.380.000

4. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25

چهارمین مدل از بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25 است. لطفا این معرفی را با دقت بیشتری مطالعه کنید زیرا قرار است درمورد یک اسپیکر باکیفیت و قیمت عالی صحبت کنیم.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25 به وسیله بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می شود و موسیقی مدنظرتان را بهترین کیفیت پخش می کند. توان خروجی آن ۱۰ وات بوده که این توان در مقایسه با قیمتش بسیار قابل قبول است.

بعد از شارژ کردن این محصول می توانید تا ۴ ساعت بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده نمود. بر روی بدنه کلیدهایی جهت کنترل حالت های دستگاه وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK25 از استاندارد lPX4 پشتیبانی کرده که کاملا ضد آب می باشد. 

سایر مشخصات

وزن۵۰۰ گرم
نوع اتصالبا سیم، بی سیم، بلوتوث، دانگل USB, دوگانه با سیم و بدون سیم
درگاه های ارتباطیبلوتوث
حداکثر برد بلندگو۱۰ متر
نسخه بلوتوث5
منبع انرژیباتری
دیگر ویژگی هاضد آب، دارای کابل شارژ micro usb, دارای باتری پلیمری، دارای کلید مدیریت صدا، دارای رقص نور

قیمت محصول: 1.135.000

5. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ۱۰۲L

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ۱۰۲L
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ۱۰۲L

آخرین مدل از بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ۱۰۲L است. اگر قیمت محصولات بالا برایتان زیاد است، خبر خوبی برایتان داریم چرا که قیمت این محصول کمتر از ۵۰۰ هزار تومان می باشد. وزن آن آنقدر سبک بوده که به راحتی می توانید آن را حمل کنید و حتی تا مدت زمان زیادی در دست نگهدارید.

توان خروجی آن ۸ وات بوده و از ظاهر نسبتا زیبایی برخوردار است. برای اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ۱۰۲L یک رقص نور RGB طراحی شده که لذت گوش دادن موسیقی را چند برابر می کند. 

سایر مشخصات

وزن۲۵۰ گرم
نوع اتصالبا سیم، بی سیم، بلوتوث
درگاه های ارتباطیبلوتوث
حداکثر برد بلندگوحداکثر برد بلندگو ۲۰ متر
نسخه بلوتوث5
منبع انرژیآداپتور DC . USB
دیگر ویژگی هاپشتیبانی از رادیو FM, مموری کارت TF, درگاه Aux, فلش مموری و بلوتوث، دارای ورودی میکروفون

قیمت محصول: 400.000

خلاصه و چکیده مطالب

خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی برای مهمانی از جمله خریدهایی است که باید دقت زیادی داشته باشید. خیلی از اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار تنها چند روز برای شما کار می کنند زیرا از کیفیت خوبی برخوردار نیستید. به یاد داشته باشید که تمامی امکانات بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد چرا که هرچقدر از تکنولوژی جدیدتری در تولید آن استفاده شود، قیمتش هم به همان میزان افزایش می یابد.

حال تیم باتجربه تصمیم گرفت برای آشنایی بیشتر و تجربه خرید ایمن بهترین اسپیکر بلوتوثی، این مقاله را برایتان گردآوری کند. امیدواریم مطالب برایتان مفید بوده باشد. لطفا اگر سوال یا نظری دارید در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7202
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !