The best gift for Mother's Day

بهترین کادو برای روز مادر [ 20 هدیه خاص و شیک ]

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

انتخاب کادو برای روز مادر از گذشته تا به امروز برای همه سخت بوده است. همه ما دوست داریم برای مادرمان در روز مادر سنگ تمام بگذاریم چرا که ارزش این فرشته ها بیشتر از هرچیز است.به خوبی می دانیم که با شرایط سخت اقتصادی کمتر کسی می تواند کادوهای گران قیمت برای هدیه روز مادر بخرد. نگران نباشید زیرا قرار است با چند پیشنهاد ویژه، امسال مادرتان را سوپرایز کنید.

قبل از هر چیز ابتدا باید با روحیه مادر خود آشنا شوید و همان هدیه ای را خریداری کنید که به آن علاقه مند است. هر چند مادران بسیار کم توقع هستند اما روز مادر بهانه ای برای قدردانی از زحماتشان می باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید با خرید کادو برای مادر، مادر بزرگ و یا همسر خود لبخند را به لبهایشان بیاورید، راه را درست آمده اید بنابراین توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

کادو برای روز مادر چی بخرم !؟

این سوالی است که همه ما قبل از روز مادر از خودمان می پرسیم و ممکن است چند روز ذهن ما را درگیر کند. گاهی اوقات خرید یک هدیه کوچک و با ارزش می تواند تا حدی زیادی مادر را خوشحال کند بنابراین نیازی نیست به سمت کادوهای گران قیمت بروید.

حال نگران نباشید چرا که ما فکر جیب شما را کرده ایم به طوری که بعد از پایان این مقاله می توانید با خرید یک هدیه باارزش و مقرون به صرفه، کلی عزیزانتان را سوپرایز کنید.

1. عطر و ادکلن

عطر و ادکلن
عطر و ادکلن

قطعا همه افراد مخصوصا خانم ها که به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می دهند، عاشق عطر و ادکلن هستند. اگر مادرتان همیشه از عطر مخصوصی استفاده می کند، سعی کنید از همان رایحه برایش تهیه کنید.

اغلب خانم ها متناسب با فصل از عطر و ادکلن های گرم و شیرین و یا سرد و تلخ استفاده می کنند و این به خلاقیت شما بستگی دارد که چگونه از سلیقه آن ها مطلع گردید. به طور کلی عطرهای گرم و شیرین طرفدار بیشتری در بین خانم ها دارد و می تواند بهترین هدیه روز زن محسوب شود.

اگر بودجه کافی برای خرید عطر و ادکلن های گران قیمت فرانسوی ندارید، می توانید ادکلن هایی را بخرید که در امارات تولید می شود زیرا این ادکلن ها با توجه به قیمت کمتری که دارند، از رایحه و ماندگاری قابل قبولی هم برخوردار هستند.

2. لوازم برقی

لوازم برقی
لوازم برقی

فکر نمی کنم خانمی باشد که به لوازم برقی علاقه ای نداشته باشد. همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، ابتدا از علایق مادر و همسر خود مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید. برای مثال خانم هایی که از موهای فر برخوردار هستند، بعد از حمام به شدت موهایشان خشک و شکننده می شود.

حال برای اینکه بتوانید مادرتان را از شر موهای مجعد خشک و بد حالت خلاص کنید، می توانید یک برس حرارتی به او هدیه دهید. توجه داشته باشید که در هنگام خرید لوازم برقی می بایست حواس خود را به خوبی جمع کنید تا از خرید محصول مورد نظر پشیمان نشوید.

و یا بالعکس اگر همسر و یا مادر شما عاشق موهای فر است، می توانید برای او یک دستگاه فر کننده مو تهیه کنید و حس خوب داشتن موهای فر را به آنان هدیه دهید قطعا این هدیه برایشان به یاد ماندنی خواهد بود.

3. زیورآلات

زیورآلات
زیورآلات

آیا شما خانمی را می شناسید که از زیورآلات خوشش نیاید؟

می توان گفت گردنبند بهترین کادو برای روز مادر می باشد چرا که هرگاه آن را در گردن خود بیندازد، خاطرات روز مادر برایش تداعی می شود و هیچوقت حس خوب آن را فراموش نخواهد کرد.

امروزه با قیمت بالای طلا کمتر کسی به سمت خرید طلا می رود اما لزومی ندارد یک گردنبد پرکار و سنگین بخرید. خرید یک زنجیر طلا ظریف و سبک، بسیار شیک بنظر می رسد.

لازم به ذکر است که برخی از خانم ها از زیورآلات نقره بیشتر استفاده می کنند. اگر قیمت پایین نقره نسبت به طلا را فاکتور بگیریم، نقره جات برای افراد جوان مناسب تر است اما باز هم این موضوع به سلیقه طرف مقابل نیز بستگی دارد. در نتیجه زیورآلات نقره هم می تواند هدیه خاص برای روز مادر و روز زن محسوب شود.

4. لوازم آرایش و بهداشتی

لوازم آرایش و بهداشتی
لوازم آرایش و بهداشتی

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی جزو پرفروش ترین انواع کادو برای روز مادر می باشد چرا که از قدیم تا به امروز استفاده از لوازم آرایش چه برای مادرها و چه برای دختران جوان، از لذت زیادی برخوردار است.

انتخاب لوازم آرایشی باکیفیت کار ساده ای نیست و باید بدانید که مخاطب شما چه نوع آرایشی را می پسندد. برای مثال اگر همسر و یا مادرتان طرفدار رنگ های شاد و پر انرژی می باشد، خرید یک پالت سایه با ترکیب رنگ های شاد گزینه خوبی برای هدیه است.

از طرفی دیگر بیشتر افراد از مداد و یا خط چشم، کمتر استفاده می کنند که در این شرایط خرید یک ریمل باکیفیت گزینه مناسبی می باشد.

5. کفش

کفش
کفش

همانطور که از قدیم گفته اند، کفش قلب دوم انسان است پس خرید کفش می تواند بهترین کادو برای روز مادر تلقی شود.

توجه داشته باشید که بیشتر مادرها از کفش طبی استفاده می کنند زیرا با افزایش سن، دچار پا درد، کمر درد و … می شوند. با خرید کفش طبی می توان با یک تیر دو نشان زد زیرا هم مادرتان خوشحال می شود و هم به راحتی پاهای آنان کمک کرده اید. به طور کلی برای مادر و یا همسران شاغلی که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل می گذرانند، خرید کفش جزو بهترین هدایا می باشد.

6. کیف

کیف
کیف

علاوه بر کفش، کیف هم می تواند یک هدیه خاص برای مادر باشد. شما می توانید هر نوع کیفی که دوس دارید برای کادو روز مادر خریدداری کنید. اکثرا مادران عاشق کیف های بزرگ و جادار هستند که بتوانند تمامی وسایل خود را در آن بگذارند بنابراین لازم است متناسب با نیاز، کیف مورد نظر را خریداری نمایید.

خرید یک کیف چرمی با رنگ مورد علاقه مخاطب پیشنهاد مناسبی برای هدیه دادن به مادر و همسر می باشد.

7. ساعت

ساعت
ساعت

ساعت مچی جزو وسایل شخصی و ضروری هر خانمی می باشد. قطعا با استفاده از یک ساعت مچی شیک و زیبا می توان تحولی عظیم در استایل خود ایجاد کرد.

حال چه بهتر که روز مادر را بهانه و ساعت را به عنوان کادو برای روز مادر انتخاب کنید. اگر مادرتان به ساعت های اسپورت علاقه مند می باشد، ساعت مچی عقربه ای اسپورت نیز بهترین گزینه است. اما چنانچه بیشتر لباس های رسمی و کلاسیک می پوشند، ست کردن استایلشان با یک ساعت عقربه ای کلاسیک جلوه ویژه ای دارد.

8. دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل
دکوراسیون منزل

قطعا خرید لوازم و دکوراسیون منزل،بهترین کادو برای روز مادر می باشد چرا که در طی روز با تک تک لوازم منزل سر و کار دارند. حال به نظر شما چه کالایی طرفدار بیشتری دارد؟

باتوجه به ترند های روز، آینه دکوراتیو می تواند یک هدیه خاص برای روز مادر باشد. این آینه ها علاوه بر جلوه و زیبایی دارند، حس شادابی را در افراد خانواده نیز افزایش می دهد.

در کنار آینه دکوراتیو، استند گلدان های آپارتمانی هم می تواند حس خوب را به مادرتان القا کند. به طور کلی خرید دکوراسیون منزل را به شدت پیشنهاد می کنیم چرا که از حیث زیبایی بی نظیر هستند.

9. لوازم ورزشی

لوازم ورزشی
لوازم ورزشی

اگر تا به الان هنوز برای خرید کادو روز زن و مادر به توافق نرسیده اید، نگران نباشید چرا که هنوز کلی ایده جذاب داریم. خرید لوازم ورزشی بهترین هدیه برای مادران ورزشکار است. حتی اگر مادرتان اهل ورزش نیست، با خرید یک وسیله ورزشی می توانید آن را ترغیب به ورزش کردن کنید.

حال این وسیله ورزشی می تواند، کفش اسپورت، ابزار ایروبیک، تی آر ایکس، دوچرخه ثابت و … باشد. جالب است بدانید دوچرخه ثابت یکی از پرفروش ترین ابزارهای ورزشی می باشد که از فواید زیادی برخوردار است.

علاوه بر آن، ممکن است مادرتان از حضور در محیط باشگاه کمی معذب باشد به همین منظور می توانید متناسب با بودجه خود، یک قسمت از منزل را برای خرید لوازم ورزشی اختصاص دهید.

10. کتاب

کتاب
کتاب

خیلی از مادرها عاشق این هستند که اوقات فراغت خود را با خواندن کتاب های داستانی و یا انگیزشی سپری کنند. به همین منظور خرید کتاب سازگار با روحیات آن ها بهترین کادو برای روز مادر می باشد.

علاوه بر آن خواندن کتاب به تقویت حافظه و آزادسازی ذهن کمک بسزایی می کند. اگر تصمیم دارید برای روز زن برای مادر و یا همسرتان کتاب تهیه کنید و نمی دانید به چه موضوعاتی علاقمند هستند، می توانید این موضوع را از خودشان پرس و جو کرده سپس برای خرید کتاب مورد نظر اقدام کنید.

11. فیلم و موسیقی

فیلم و موسیقی
فیلم و موسیقی

چنانچه مادر شما جزو خانم هایی می باشد که به تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی علاقمند است، پیشنهاد می کنیم در روز مادر با فیلم مورد علاقه اش آن را خوشحال کنید. کلی فیلم و مجموعه های داستانی با مضمون های مختلف در بازار وجود دارد.

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم، علاوه بر فیلم، گوش دادن به یک موسیقی دلنشین می توان کل روز، فرد را با انرژی نگه دارد. امروزه با پیشرفت علم و اینترنتی شدن بیشتر کسب و کارها، فکر افراد کمی درگیر است بنابراین می توانید با خرید یک آلبوم موسیقی، از استرس های روزمره بکاهید.

12. محصولات مراقبتی پوست

محصولات مراقبتی پوست
محصولات مراقبتی پوست

به خوبی می دانید که مراقبت از پوست باید در همه سنین رعایت شود و پیر جوان نمی شناسد. از همین بابت می توانید برای کادو روز مادر یک پک مراقبتی پوست تهیه کنید.

شما با خرید پک مراقبتی به مادر خود می فهمانید که چقدر زیباییش برایتان حائز اهمیت است. اگر به دنبال پک های مراقبتی پوست باکیفیت هستید، توصیه می کنیم به دنبال برندهای باکیفیت و معروف بروید.

همچنین قبل از خرید محصولات مراقبتی پوست به عنوان کادو برای روز مادر، به نوع پوست مادر و همسر خود توجه کنید که مبادا دچار حساسیت پوستی شوند.

13. عینک آفتابی

عینک آفتابی
عینک آفتابی

در گذشته خیلی از افراد بر این باور بوده اند که عینک آفتابی تنها مختص افراد باکلاس است. اما امروزه داشتن عینک آفتابی جزو ملزومات می باشد و همه افراد باید یک عینک آفتابی در کیف خود داشته باشند.

عینک آفتابی هم می تواند بهترین کادو برای روز مادر باشد زیرا با خرید این محصول مواظب چشم مادرتان هم نیز هستید. در ادامه بهترین عینک های آفتابی را معرفی کرده ایم که قطعا هر فردی با دیدن آن ها به عنوان هدیه شگفت زده خواهد شد.

14. مچ بند هوشمند

مچ بند هوشمند
مچ بند هوشمند

مچ بند های هوشمند هم بهترین انتخاب برای کادو روز مادر هستند. ویژگی خوب این ساعت این است که به گوشی موبایل فرد متصل می گردد و فعالیت های روزمره از جمله ضربان قلب، تعداد گام، سنجش کیفیت خواب، میزان کالری مصرفی و … را کنترل می کند.

این ساعت ها شبیه به مچ بند هستند که در انواع گوناگون و طرح های مختلف در بازار عرضه می شوند.

15. قاب عکس

قاب عکس
قاب عکس

شما می توانید یک قاب عکس خریداری کنید و در آن یک عکس یادگاری و با ارزش از خانواده در آن بگذارید فکر نمی کنم هدیه ای به اندازه این قاب عکس برایشان ارزشمند باشد.

همچنین می توانید یک قاب دو قلو تهیه کنید و در یک طرف عکس اعضای خانواده و در طرفی دیگر عکسی از مراسم ازدواج پدر مادرتان را قرار دهید که این موضوع کاملا به سلیقه شما نیز بستگی دارد.

16. گوشی موبایل

گوشی موبایل
گوشی موبایل

خرید گوشی موبایل از بهترین انواع کادو برای روز مادر محسوب شود. در گذشته بیشتر مادرهای مسن تمایلی به استفاده از لوازم هوشمند نداشته اند اما با پیشرفت تکنولوژی این وسیله به یکی از ابزارهای مایحتاج افراد تبدیل شده است.

اگر بودجه کافی برای خرید گوشی همراه دارید، این مورد را در اولویت قرار دهید. هرچند به تازگی برندهای متفاوتی از گوشی در بازار عرضه شده اند که از قیمت های مناسبی برخوردار می باشند.

17. لباس راحتی

لباس راحتی
لباس راحتی

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره داشته ایم، شما با خرید کادو برای روز مادر، به این موضوع تاکید دارید که مادرتان را دوست دارید و برای حضور آن ارزش زیادی قائل هستید.

با خرید یک لباس راحتی و یا لباس خواب به راحتی می توانید آن را خوشحال کنید و حتما نیازی نیست به سمت لباس های گران قیمت بروید. هیچ هدیه ای زیباتر از حس آرامش و راحتی نیست.

18. لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه
لوازم آشپزخانه

از آنجایی که مادران بیشتر وقت خود را در آشپزخانه می گذرانند و نسبت به تک تک لوازم آشپزخانه حساس هستند، می توانید برای روز مادر یک وسیله آشپزخانه کاربردی برایشان تهیه کنید. اگر به تازگی یکی از لیوان های آشپزخانه را شکانده اید، فکر می کنم خرید یک دست لیوان می تواند جبران خسارت وارد شده باشد.:)

علاوه بر آن کیک پز، پلو پز و یا همزن از جمله لوازم آشپزخانه ضروری و پرکاربرد می باشد که با خرید آن مادرتان را حسابی سوپرایز خواهید کرد.

19. کتاب خوان الکترونیکی

کتاب خوان الکترونیکی
کتاب خوان الکترونیکی

از آنجایی که امروزه همه چیز دیجیتالی شده، قطعا ابزارهای کتاب خواندن هم ارتقا پیدا کرده است. از همین جهت با خرید یک کتاب خوان الکترونیکی به راحتی می توانید کتاب خواندن را برای مادرتان لذت بخش کنید.

کتاب خوان ها از انواع مختلفی برخوردار هستند که برخی از آن ها به شکل صوتی کتاب را پخش می کنند. برای مادرانی که چشم هایشان کمی ضعیف تر و خواندن صفحات کتاب برایشان با مشقت همراه است، کتاب خوان الکترونیکی بهترین کادو برای روز مادر می باشد.

20. کالای خواب

کالای خواب
کالای خواب

خرید کالای خواب از دیگر هدایای ارزشمند برای روز مادر محسوب می شود. شما می توانید متناسب با رنگ محیط اتاق خواب مادر و یا همسر خود، یک روتختی، کوسن و یا پتو نرم و لطیف خریداری کنید.

باتوجه به روتختی های رنگارنگ موجود در بازار، خرید این هدیه به عنوان یک هدیه خاص و منحصر به فرد پیشنهاد می شود.

چکیده و نتیجه گیری مطلب:

روز مادر در هر کشور و فرهنگی متناسب با عقاید خاص خود برگزار می شود و هریک به شیوه های مختلف از مادران خود قدردانی می کنند. تنها چیزی که نباید آن را فراموش کنیم، تاریخ این روز است چرا که بهترین بهانه خرید هدیه برای مادر همین روز می باشد.

حتی شما می توانید بدون مناسبت برای مادر خود کادو بخرید و تنها آن را به روز مادر اختصاص ندهید. ما در این یادداشت راهنمای خرید کادو برای روز مادر را در اختیار شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. در هر گروه از کالاهای پیشنهادی، سعی کرده ایم کالاهای ارزان تر و باکیفیت تر را به شما پیشنهاد دهیم پس نگران این موضوع نباشید.

از آنجایی که مادران و مادربزرگ ها امید زندگی ما هستند، بهتر است همیشه به فکرشان باشیم و با یک هدیه ناقابل خوشحالشان کنیم. امیدواریم با ارائه این فهرست کمک زیادی جهت خرید کادو برای روز مادر به شما کرده باشیم. از این که سایت با تجربه را انتخاب کرده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5771
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !