بهترین کیسه خواب کوهنوردی (10 مدل خوش قیمت و عمری 2023)

بهترین کیسه خواب کمپینگ و جنگلی (10 مدل خوش قیمت و عمری 2023)

10 دقیقه

زمان برای مطالعه

بهترین کیسه خواب کدام است؟ درواقع کیسه خواب یکی از ضروری ترین ابزار خواب می باشد که برای دوستداران طبیعت، داشتن این وسیله از نان شب هم واحب تر است. اگر کوهنورد هستید و یا قصد سفر دارید، توصیه می کنیم حتما یک کیسه خواب همراه خود داشته باشید.  

این همه ماجرا نیست چرا که در ادامه قرار است شما را با مزیت های انواع کیسه خواب و مدل‌های آن آشنا کنیم، تا بتوانید در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین کیسه خواب مخصوص خود بسیار باتجربه و بهینه عمل کنید. بنابراین اگر به قصد خرید کیسه خواب وارد این صفحه شده اید، تا پایان همراه باتجربه باشید. 

3 ویژگی مهم استفاده از بهترین کیسه خواب!؟

اگر بخواهیم در مورد مزیت های استفاده از کیسه خواب صحبت کنیم، باید چندین ماه را صرف این مقاله کنیم اما نگران نباشید زیرا به چند کاربرد اصلی و ضروری این وسیله پرداخته ایم. 

1- قابلیت استفاده در تمامی فصول : برخی از افراد بر این باورند که کیسه خواب تنها برای فصول سرد مناسب است درواقع این باور کاملا اشتباه است زیرا شما می توانید در تابستان هم از آن استفاده کنید. حال آیا کیسه خوابی که در زمستان استفاده می‌ شود با کیسه خواب تابستان فرق دارد؟

جواب بله است! چرا که برخی از کیسه های خواب تنها برای دمای +5 مناسب هستند.  خبر خوب اینکه به تازگی کیسه خواب هایی وارد بازار شده اند که برای سه فصل مناسب بوده و دیگر نیازی نیست برای خرید بهترین کیسه خواب دوبار هزینه کنید. 

2- استفاده راحت : قطعا می دانید که داشتن خواب راحت می تواند تا ساعت ها شما را با انرژی نگهدارد. حال فرض کنید که برای تفریح به بیرون از شهر رفته اید و مکانی برای استراحت ندارید، قطعا داشتن بهترین کیسه خواب می تواند خواب شما را تنظیم کند. 

3- برخورداری از نرخ دمایی : اگر تا به حال کیسه خواب آمریکایی دیده باشید، متوجه این موضوع شده اید که این محصول از نرخ دمایی برخوردار است. حال نرخ دمایی یعنی چی؟ در هنگام تولید بهترین کیسه خواب، یکسری تست های حرارتی بر روی آن ها انجام می شود و مطابق جواب تست، ۴ دمای گوناگون برای کیسه خواب تعریف می شود.

معرفی بهترین کیسه خواب موجود در بازار – 10مدل عُمری

سعی کردیم با خلاصه کردن محتوا برویم سراغ اصل مطلب زیرا انتخاب و خرید بهترین کیسه خواب کوهنوردی نیازمند تحقیق و آشنایی بیشتر است. به همین منظور ما در ادامه به معرفی ۱۰ مورد از بهترین کیسه خواب های موجود در بازار پرداخته ایم. 

1. کیسه خواب هاسکی مدل Dopy -25°C

کیسه خواب هاسکی مدل Dopy -25°C
کیسه خواب هاسکی مدل Dopy -25°C

اولین کیسه خوابی که جزو بهترین کیسه خواب های موجود در بازار تلقی می گردد، کیسه خواب هاسکی مدل Dopy -25°C می باشد. مسلما سفرهای چالش برانگیز و شرایط آب و هوایی متنوع، تجهیزات حرفه ای را می طلبد. این کیسه خواب برای تمامی افرادی که عاشق سفر و کوهنوردی هستند، بهترین گزینه است. در این کیسه خواب تسمه هایی وجود دارد که در جهت جلوگیری از لغرش داخل کیسه خواب کاربرد دارند. خبر خوب این که کیسه خواب هاسکی مدل Dopy -25°C دارای جیب و یقه حرارتی، زیپ دوطرفه عایق حرارتی می باشد. با این تفاسیر با داشتن این کیسه خواب دیگر نگران کیفیت نباشید. 

سایر مشخصات

ابعاد۳۸x۲۵x۲۴ سانتی متر
وزن11150 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی۲۵- سانتی‌گراد

قیمت حدودی: 14.000.000

2. کیسه خواب سی تو سامیت مدل Basecamp Synthetic BC2 F2023

کیسه خواب سی تو سامیت مدل Basecamp Synthetic BC2 F2023
کیسه خواب سی تو سامیت مدل Basecamp Synthetic BC2 F2023

وقت آن رسیده تا با دومین مورد از بهترین کیسه خواب آشنا شوید. لطفا قبل از این که به قیمت آن توجه کنید، با دقت قابلیت های آن را مطالعه فرمایید. با استفاده از این کیسه خواب به راحتی می توانید در هر کجا همچون جنگل، کوهستان و … هر موقع خواستید بدون هیچ محدودیتی استراحت کنید.

 کیسه خواب سی تو سامیت مدل Basecamp Synthetic BC2 F2023 همانند یک عایق عمل کرده به طوری که اصلا سرما را احساس نخواهید کرد. حمل آسان، برخورداری از زیپ های باکیفیت، مقاومت در برابر آب، قابلیت اتصال تشک کیسه به لایه رویی و بر خورداری از تکنولوژی جدید، از جمله ویژگی های این کیسه خواب به شمار می رود. 

سایز مشخصات

ابعاد۲۰۸x۱۰۲x۸۴ سانتی متر
وزن1600 گرم
حنس داخلیپلی استر و نایلون
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی۲4- سانتی‌گراد

قیمت حدودی: 13.500.000

3. کیسه خواب آیرون من مدل 4×4 Swag Bag

کیسه خواب آیرون من مدل 4x4 Swag Bag
کیسه خواب آیرون من مدل 4×4 Swag Bag

سومین مورد از بهترین کیسه خواب، کیسه خواب آیرون من مدل 4×4 Swag Bag است. اگر می خواهید با یک قیمت کمتر از مورد قبلی ولی با همان کیفیت کیسه خواب تهیه کنید، پیشنهاد ما همین مدل است. تمامی افرادی که به کوهنوردی، طبیعت گردی، پیاده روی، کویر نوردی و … علاقه دارند، این کیسه خواب از لازم واجب برایشان به شمار می رود. روکش ۱۰۰ درصد پنبه ای موجود در آن باعث شده تا در برابر هرگونه سرما و برودت همانند عایق عمل کند. این کیسه خواب یک نفره بوده اما در صورت نیاز می توانید به عنوان زیر انداز هم از آن استفاده نمود.

از آنجایی که محدوده دمایی آن -۵ درجه کامفورت بوده، برای سه فصل مناسب است. سگک های کشی که در اطراف  کیسه خواب آیرون من مدل 4×4 Swag Bag طراحی شده، موجب حمل آسان گردید است. به طور کلی با خرید این محصول می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. 

سایر مشخصات

ابعاد۲۳۵x۱۰۰ سانتی متر
وزن4120 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی۵-۱۲ سانتی گراد

فیمت حدودی: 12.000.000

4. کیسه خواب سی تو سامیت مدل Traveller Tr1 Regular F2023

کیسه خواب سی تو سامیت مدل Traveller Tr1 Regular F2023
کیسه خواب سی تو سامیت مدل Traveller Tr1 Regular F2023

درواقع می توان گفت کیسه خواب سی تو سامیت مدل Traveller Tr1 Regular F2023 جزو بهترین کیسه خواب برای بانوان می باشد. اگر جزو بانوانی هستید که به کوهنوردی، کویر نوردی و حتی طبیعت گردی علاقه دارید، توصیه می کنیم در خرید این کیسه خواب تعلل نکنید. از آنجایی که جنس این کالا مرغوب است، می تواند ساعت ها از بدن شما محافظت کرده و دمای بدن را ثابت نگهدارد.

از مهم ترین ویژگی های این مدل از کیسه خواب سی تو سامیت، می توان به برخورداری از دو کیف حمل و نقل، مجهز به طناب های کشی در بخش های پا و شانه، مجهز به عایق داخلی، ضد میکروب و ضد باکتری و … اشاره نمود. خوشبختانه کیسه خواب سی تو سامیت مدل Traveller Tr1 Regular F2023 دافع رطوبت بوده که در هنگام بارندگی اصلا آب را به خود جذب نخواهد کرد. 

سایر مشخصات

ابعاد۱۹۳x۷۲x۴۷ سانتی متر
وزن420 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی۲- درجه سانتی‌ گراد 

قیمت حدودی: 11.900.000

5. کیسه خواب هاسکی مدل Enjoy LONG

کیسه خواب هاسکی مدل Enjoy LONG
کیسه خواب هاسکی مدل Enjoy LONG

از دیگر بهترین مارک کیسه خواب باید از کیسه خواب هاسکی مدل Enjoy LONG یاد کنیم. برند هاسکی جزو پرفروش ترین و معتبر ترین برندهای روز دنیا می باشد که در حال حاضر در کشور چک فعالیت دارد. این برند توانست در حوزه تولید بهترین کیسه خواب و دیگر تجهیزات کوهنوردی موفق به کسب اعتبار شود.

اگر کوهنورد باشید، به خوبی با این برند آشنایی دارید. کیسه خواب Enjoy -26 c برای فصول سرد طراحی شده به این صورت که در حین استفاده، اصلا سرما را احساس نخواهید کرد. لازم به ذکر است که این محصول از الیاف هالوفیبر پر شده که در برابر سرما همچون عایق عمل خواهد کرد. اگر یک کیسه خواب منحصر به فرد با قیمت معقول می خواهید، قطعا این محصول برای شما تولید شده است. 

سایر مشخصات

ابعاد۴۲x۲۷x۱۰ سانتی متر
وزن4220 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی27- درجه سانتی‌ گراد 

قیمت حدودی: 8.900.000

6. کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 900

کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 900
کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 900

از دیگر انواع بهترین کیسه خواب می توان به کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 900 اشاره نمود. این کیسه خواب جزو جدیدترین کیسه خواب از برند اسنو هاوک است که بیشتر کوهنوردان با آن آشنایی دارند. تمامی زیپ ها و یراق های بکار رفته در این کیسه خواب از بهترین برند بوده که تا چندین سال برای شما کار خواهد کرد. 

از آنجایی که کلاه کیسه خواب اسنو هاوک مدل BOLGHAIS 900 جادار می باشد، می توانید صورت خود را کامل بپوشانید و از بروز هوای سرد به داخل جلوگیری کنید. 

سایر مشخصات

ابعاد۲۲۰x۸۳x۵۰ سانتی متر
وزن1430گرم
حنس داخلینایلون
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی-۷ تا -۲۵ سانتی‌گراد

قیمت حدودی: 5.300.000

7. کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow 

کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow 
کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow 

خبر خوب برای افرادی که به دنبال کیسه خواب دونفره هستند!

کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow جزو بهترین کیسه خواب می باشد که تا به امروز طرفداران بسیار زیادی را از آن خود کرده است. این کیسه خواب از دو بالش بادی به همراه یک کیف همراه برخوردار است. اگر زیره و‌ رویه این کیسه خواب را بردارید، به راحتی می توانید از آن به عنوان یک کیسه خواب یک نفره استفاده نمایید. حجم کم،  برخورداری از بالش از مهم ترین قابلیت های کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow بشمار می رود. 

نکته: از آنجایی که دمای کامفورت این محصول ۱۲ درجه سانتی گراد و دمای لیمیت ۸ درجه سانتی گراد است، بنابراین بهتر است در زمستان از آن استفاده نکنید. 

سایر مشخصات

ابعاد۲۱۵x۱۴۵x۵ سانتی متر
وزن2400گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتدو نفره
محدوده دمایی ۱۲ سانتی گراد

قیمت حدودی: 2.400.000

8. کیسه خواب نیچرهایک مدل NH20MSD02

کیسه خواب نیچرهایک مدل NH20MSD02
کیسه خواب نیچرهایک مدل NH20MSD02

اگر دچار حساسیت پوستی شده اید و‌ یا پوست شما با هر جنس پارچه ای سازگار نیست، پیشنهاد می کنیم در خرید بهترین کیسه خواب نیچرهایک مدل NH20MSD02 تعلل نکنید. این کیسه خواب از جنس پارچه پونجی تولید شده و با استفاده از پنبه متراکم شده است. از خوبی این کیسه خواب این است که شما می توانید آن را در ماشین لباسشویی به راحتی بشوئید. لازم به ذکر است بعد از شستشو بافت و تراکم آن اصلا تغییر نخواهد کرد. 

سایر مشخصات

ابعاد۱۹۰x۳۰x۸۰ سانتی متر
وزن1500 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی13- سانتی گراد

قیمت حدودی: 2.150.000

9. کیسه خواب مدل الیافی K2

کیسه خواب مدل الیافی K2
کیسه خواب مدل الیافی K2

اگر به دنبال بهترین کیسه خواب با قیمت فوق العاده ارزان هستید، ما به شما کیسه خواب مدل الیافی K2 پیشنهاد می کنیم . خوشبختانه آستر این مدل از کیسه خواب آنقدر نرم و راحت است که با اولین استفاده عاشق آن خواهید شد. رویه این کیسه خواب از پلی استر تولید شده که از نظر کیفیت و استحکام بهترین است. پوشش داخلی آن از الیاف مخصوص است که دیگر حرفی برای گفتن نمی گذارد. 

از دیگر ویژگی های کیسه خواب مدل الیافی K2 می توان به عدم جریان عبور هوا اشاره نمود. با این حال دیگر احساس سرما نخواهید کرد. توجه داشته باشید برای آن که کیسه خواب شما از پارگی و پوسیدگی در امان باشد، بهتر است در مراقبت آن کوشا باشید. 

سایر مشخصات

ابعاد۲۰۵x۸۰x۵۰سانتی متر
وزن800 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی۵+ تا ۵- درجه سانتی گراد

قیمت حدودی: 1.000.000

10. کیسه خواب کنتال مدل nature king

کیسه خواب کنتال مدل nature king
کیسه خواب کنتال مدل nature king

نوبتی ک باشد نوبت رسیده تا ارزان ترین و بهترین کیسه خواب را معرفی کنیم. اگر بنا به دلایلی بودجه کافی برای خرید کیسه خواب نداشتید، کیسه خواب کنتال مدل nature king می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. آنقدر این کیسه خواب گرم و نرم است که به کیس خواب پتویی شهرت دارد.

به طور خلاصه قبل از اینکه عزم کوه، کویر، جنگل و دریا کردید، بهتر است خود را مجهز کنید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کنید. به یاد داشته باشید که ارزان بودن قیمت کیسه خواب به منظور بی کیفیت بودن آن نیست. اما توجه داشته باشید که قیمت کیسه خواب با توجه به امکانات و جنس بکار رفته در ساخت آن متغیر است. 

سایر مشخصات

ابعاد۲۰۰x۷۵x۳۰ سانتی متر
وزن1500 گرم
حنس داخلیپلی استر
ظرفیتیک نفره
محدوده دمایی-۶ سانتی‌گراد

قیمت حدودی: 750.000

خلاصه و چکیده مطالب

کیسه خواب از جمله لوازم ضروری برای هر کوهنورد و عاشق طبعیت محسوب می شود. اما برای خرید بهترین کیسه خواب بهتر است به هر جنسی اعتماد نکنید چرا که جنس برخی با برخی دیگر متفاوت است. ما در این مقاله به شرح راهنمای خرید کیسه خواب پرداخته ایم تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

بخاطر بسپارید که همه کیسه های خواب برای تمامی فصول مناسب نیستند به همین منظور قبل از خرید باید تحقیقات لازم را انجام دهید. در پایان هر معرفی قیمت هر محصول درج شده است که شما می توانید مطابق با بودجه خود کیسه خواب مدنظر را انتخاب نمایید. امیدواریم مطالب برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7404
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !