بهترین پنکه رومیزی [کنترلی-ساده] در بازار ایران 1402

بهترین پنکه رومیزی [کنترلی-ساده] در بازار ایران 1402

12 دقیقه

زمان برای مطالعه

می دانیم که با فرارسیدن فصل گرما، همه ما در پی راه حلی برای خنک کردن خود و فضای زندگیمان هستیم. پنکه یکی از ابزارهای خنک کننده ای می باشد که از قدیم تا به امروز مورد استفاده همگان قرار گرفته است. یکی از بهترین ویژگی هایی که پنکه دارد، این است که می توان به راحتی آن را حمل کرد و همچنین از نظر قیمت بسیار به صرفه می باشد.

حال امروز قصد داریم شما را با بهترین پنکه رومیزی آشنا کنیم چرا که بر اساس تحقیقات انجام شده، پنکه های رومیزی بیشترین فروش را در فصل تابستان داشته اند. چنانچه قصد خرید پنکه را دارید، توصیه می کنیم تا انتها همراه باتجربه باشید چرا که به نکات مهم در خرید پنکه اشاره کرده ایم.

بهترین پنکه رومیزی از چه مزایایی برخوردار است؟

همانطور که کمی قبل تر به آن اشاره کرده ایم، پنکه یکی از وسایل خنک کننده بشمار می رود که در ابعاد، مدل و رنگ های متنوع در بازار وجود دارد. پنکه های رومیزی از جمله انواع پنکه می باشد که تا به امروز امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

حال باید بدانید که پنکه های رومیزی علاوه بر خنک کردن محیط، برای خشک کردن میوه، مواد غذایی و حتی لباس ها و… هم مورد استفاده قرار می گیرد.

در چه مواقعی باید پنکه رومیزی بخریم؟

از آنجایی که بهترین پنکه های رومیزی موجود در بازار، بسیار کم حجم و پرقدرت می باشند، می توانید به عنوان وسیله سرمایشی قابل درسترس، از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که برخی از افراد تحمل باد خیلی سرد مانند باد کولر گازی یا آبی را ندارد و در نتیجه باز هم به این افراد توصیه می شود به سراغ پنکه های رومیزی باکیفیت بروند.

دیگر دلایل خرید پنکه رومیزی

اگر از مسکلاتی که در ادامه برایتان ذکر کرده ایم، رنج می برید، از همین حالا باید به فکر خرید بهترین پنکه رومیزی باشید:

  • اگر از دردهای مفاصلی رنج می برید.
  • اگر با وجود کولر در تنفس شما اختلالاتی ایجاد می شود.
  • اگر در هنگام برخورد با باد کولر، بیش از حد احساس خستگی و یا کوفتگی می کنید.
  • اگر جرو افرادی هسیتد که از داشتن پوست خشک رنج می برید.

معرفی انواع پنکه در بازار

هریک از افراد براساس نیاز و توقعی که از یک پنکه دارند، می بایست بهترین را انتخاب کنند. حال در این قسمت قصد داریم به معرفی انواع پنکه بپرداریم:

پنکه رومیزی

یکی از مناسب ترین انواع پنکه که برای محیط های آرام مناسب است، پنکه رومیزی می باشد. دو قابلیت بسیار ارزشمندی که بهترین پنکه رومیزی به شما ارائه می دهد، قابلیت کنترل از راه دور و تایمر می باشد. لازم به ذکر است که پنکه های رومیزی در دسته پرفروش ترین پنکه های موجود در بازار قرار دارند. چنانچه قصد خرید بهترین پنکه رومیزی کوچک و کم جا را دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پنکه ایستاده

پنکه های ایستاده نسبت به پنکه های رومیزی فضای بیشتری را اشغال کرده و همچین برای فضاهای بزرگتری مورد استفاده قرار می گیرد. پایه های پنکه ایستاده قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان آن را کوتاه و بلند کرد. برخورداری از زاویه 180 درجه از جمله مهم ترین قابلیت های پنکه ایستاده بشمار می رود.

پنکه سقفی

همانطور که از اسم این نوع پنکه مشخص است، پنکه هایی که از سقف آویزان می شوند، پنکه سقفی نام دارند. پره های این نوع پنکه قابلیت این را دارند تا که 360 درجه پچرخند. جابه جایی هوای اتاق از پایین به بالا و برعکس جزو وظایف پنکه سقفی بشمار می رود. اگر به فکر خرید پنکه برای یک فضای خیلی بزرگ هستید، پنکه سقفی می تواند بهترین گزینه باشد.

معرفی 10 مدل از بهترین مارک پنکه رومیزی در بازار 1402

وقتی تا به این قسمت از مقاله همراه ما بوده اید، پس قطعا تصمیم خود را برای خرید بهترین پنکه رومیزی گرفته اید. بی شک نمی گذاریم از این قسمت دست خالی بروید. بنابراین توصیه می کنیم قبل از آشنایی با بهترین پنکه ها، انتظارات و ویژگی های پنکه موردنظر خود را یک جا یادداشت کنید تا به راحتی بهترین پنکه را خریداری نمایید.

1. پنکه سانی مدل DWS-3600

پنکه سانی مدل DWS-3600

به جرات می توان گفت پنکه سانی مدل DWS-3600 یکی از بهترین پنکه های موجود در بازار می باشد که تا به امروز طرفداران خود را راضی نگه داشته است. از خصوصات خوبی که این پنکه دارد، می توان به چند منظوره بودن آن اشاره کرد. به این معنا که شما در هر محیطی که هستید، می توانید مطابق با نیاز خود ارتفاع آن را کم و زیاد کرده و آن را به بهترین پنکه رومیزی تبدیل کنید.

امکان تنظیم سرعت، از دیگر کاربردهای پنکه سانی مدل DWS-3600 بشمار می رود. علارغم تمامی ویژگی های منحصر به فردی که دارد، شما می تواند عملکرد آن را از راه دور کنترل نمایید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پنکه سانی مدل DWS-360 فهرست ذیل را با دقت مطالعه نمایید.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۰x۴۲x۴۴.۵ سانتی‌متر
وزن۹.۶ گرم
حداکثر توان مصرفی۶۰
حجم باد دهی۱۰۰
دیگر خصوصیاتدارای موتور پرقدرت، کم صدا، قابل استفاده در هر مکان، دارای تایمر و ریموت

قیمت حدودی: 4.200.000

2. پنکه صنام مدل SSF-16R4(DW)

پنکه صنام مدل SSF-16R4(DW)

چنانچه محصول قبلی بنابر هر دلیلی مورد پسندتان نبود، قطعا از این مدل نخواهید گذشت. دومین مورد از بهترین پنکه رومیزی و ایستاده که قصد معرفی آن را داریم، پنکه سانی مدل پنکه صنام مدل SSF-16R4(DW) است. وزن این پنکه بسیار معقول بوده و حداکثر توان مصرفی آن 50 می باشد. خوشبختانه پنکه سانی مدل پنکه صنام مدل SSF-16R4(DW) از حیث زیبایی طراحی بی نظیر بوده و دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است.

شما می توانید مطابق با سلیقه خود، این محصول را با سه رنگ نقره ای، سفید و مشکی تهیه کنید. لازم به ذکر است که سرعت چرخش پروانه این محصول 75 بوده که به راحتی می تواند در تغییر دمای محیط موثر باشد.

سایر مشخصات

ابعاد۴۰x۴۰x۱۳۰ سانتی‌متر
وزن۷۷۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی75
حجم باد دهی۷.۱
دیگر خصوصیاتدارای قابلیت نصب دیواری، دارای سه موتور مجزا، مجهز به تامیر، قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت حدودی: 3.400.000

3. پنکه سام مدل EF-1302

 پنکه سام مدل EF-1302

سومین مورد از بهترین پنکه رومیزی که جزو پرفروش ترین وسایل سرمایشی در بازار است، پنکه سام مدل EF-1302 می باشد. این پنکه همانند موارد قبلی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که می توان در هر کجا از منزل، محیط کار و … آن را نیز قرار دهید. جهت سهولت استفاده، یک ریموت کنترل باکیفیت هم به همراه کالا دریافت خواهید کرد تا به راحتی از پنکه خود استفاده کنید.

خبر خوب این که پره های پنکه سام مدل EF-1302 از جنس پلاستیک فشرده می باشد و باد را به صورت دورانی پرتاب می کند. لازم به ذکر است که این پنکه در گروه کم مصرف ترین پنکه های موجود در بازار قرار دارد. تعداد پره های آن 5 عدد بوده که با سرعت بسیار بالایی می چرخند.

سایر مشخصات

ابعاد۴۴x۲۷x۳۳ سانتی‌متر
وزن۵.۸ گرم
حداکثر توان مصرفی۵۵
حجم باد دهی62
دیگر خصوصیاتدارای رده انرژی A، کم مصرف، قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای تایمر، دارای سه درجه تنظیم سرعت

قیمت حدودی: 3.050.000

4. پنکه سانی مدل DWS-2600

پنکه سانی مدل DWS-2600

چهارمین مورد از بهترین پنکه رومیزی می توان به پنکه سانی مدل DWS-2600 اشاره نمود. این پنکه علارغم کیفیت و کارایی بسیار خوبی که دارد، قیمت آن بسیار به صرفه است. اگر به تازگی می خواهید جهیزیه تهیه کنید و به دنبال یک پنکه با اصالت و در عین حال ارزان هستید، خرید این پنکه از برند سانی را به شما پیشنهاد می کنیم. از آنجایی که وزن پنکه سانی مدل DWS-2600 3 گرم می باشد، بسیار سبک و قبل حمل است به طوری که روزانه به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید.

این دستگاه سه منظوره می باشد که می توان به شکل دیواری، ایستاده و رومیزی از آن استفاده نمود. پنکه سانی مدل DWS-2600 دارای سه پره شفاف از جنس پلاسیتک فشرده می باشد و تا 1.5 متر قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۰x۴۰x۴۰ سانتی‌متر
وزن۳ گرم
حداکثر توان مصرفی50
حجم باد دهی62
دیگر خصوصیاتدارای قابلیت تنظیم وزش باد به صورت عمودی، دارای گارد محافط ایمنی، قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت حدودی: 2.950.000

5. پنکه سانی مدل DWS-2013D

پنکه سانی مدل DWS-2013D

پمجمین مورد از دیگر بهترین پنکه رومیزی پنکه سانی مدل DWS-2013D نام دارد. این کالا همانند موراد قبلی دارای ریموت و قابلیت کنترل از راه دور می باشد. لازم به ذکر است که تمامی قطعات به کار رفته در این پنکه از جنس فلز بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قدرت پنکه سانی مدل DWS-2013D 50 وات بوده و به فیوز حرراتی به سه درجه سرعت زیاد، متوسط و کم مجهز می باشد. جهت تنظیم دما در این دستگاه دو حالت چرخش عمودی و افقی تعبیه شده که بتوان سرعت باد را به راحتی تنظیم و کنترل نمود.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۰x۴۲x۴۴.۵ سانتی‌متر
وزن۶.۵ گرم
حداکثر توان مصرفی50
حجم باد دهی62
سایر خصوصیاتدارای قابلیت کنترل از راه دور، دستگاه سه منظوره، دارای پره های از جنس پلاستیک شفاف، قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت حدودی: 2.850.000

6. پنکه سانی مدل ABAN

پنکه سانی مدل ABAN

وقت آن رسیده تا ششمین مورد از بهترین پنکه رومیزی را به شما معرفی کنیم. بگذارید همین ابتدای معرفی، خیالتان را از طراحی این محصول راحت کنیم چرا که پنکه سانی مدل ABAN در بین رقبای خود از نظر زیبایی بی نظیر است. رنگ مشکی آن باعث شده تا مورد پسند 80 درصد مشتریان قرار گیرد. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که می توانید مطابق به نیاز خود آن را کوتاه و یا بلند کنید.

امکان تنظیم سرعت در حالت های مختلف از دیگر ویژگی های پنکه سانی مدل ABAN بشمار می رود. همچنین این پنکه از تایکر و ریموت برخوردار است تا کارایی بسیار راحتی داشته باشد. سرعت موتور بسیار زیاد می باشد اما اصلا سر و صدایش اذیتتان نخواهد کرد.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۰x۴۲x۴۴.۵ سانتی‌متر
وزن۶.۵ گرم
حداکثر توان مصرفی50
حجم باد دهی60
دیگر خصوصیاتدارای ظاهر شیک و شکیل، قابلیت تنظیم ارتفاع، دارای ریموت کنترل

قیمت حدودی: 2.650.000

7. پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA

پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA

رسیده ایم به جذاب ترین برند بهترین پنکه رومیزی در بازار!

اگر به دنبال بهترین مارک پنکه رومیزی هستید، بی شک انتخاب برند پارس خزر می تواند بهترین گزینه باشد. توان موتوری که این دستگاه دارد، موجب افزایش راندمان آن شده است. کلید های تنظیم سرعت توسط یک صفحه نمایشگر لمسی بر روی پنکه تعبیه شده است. حجم باد دهی پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA 56 می باشد که باعث شده باد را در همه فضا به جریان درآورد.

یک گارد فلزی مقاوم برای این دستگاه طراحی شده تا از برخورد احتمالی اجسام به پره ها جلوگیری شود. همچنین پایه ای که برای این محصول طراحی شده بسیار مقاوم بوده و به راحتی سقوط نخواهد کرد. به طور کلی هر انتطاری که از کی پنکه رومیزی باکیفیت دارید، این پنکه برایتان فراهم کرده است.

سایر مشخصات

ابعاد۵۹x۴۶x۴۶ سانتی‌متر
وزن۵.۸۵ گرم
حداکثر توان مصرفی60
حجم باد دهی56
دیگر خصوصیاتدارای سه پره از جنس پلاستیک، کارایی بالا، ایستایی خوب

قیمت حدودی: 1.680.000

8. پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 هشتمین مورد از بهترین پنکه رومیزی می باشد. آنقدر از کیفیت و کارایی برند پارس خزر اطمینان داریم که سعی کردیم بیشتر این برند را به شنا معرفی کنیم چرا که لیاقت بهترین ها را دارید. پنکه رومیزی مدل 3010 جزو پرفروش ترین پنکه ها از برند پارس خزر می باشد که آوازه آن به گوش طرفدارانش رسیده است.

این پنکه از کیفیت بسیار معقولی برخوردار بوده که از 4 پره نسبتا بزرگ تشکیل شده است. همچنین کارایی آن بسیار راحت بوده که تنها با فشردن یک کلید می توانید به نتظیمات آن دسترسی پیدا کنید. امکان چرخش عمودی از دیگر قابلیت های پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010 بشمار می رود.

سایر مشخصات

ابعاد۵۸x۴۸x۳۱ سانتی‌متر
وزن5 گرم
حداکثر توان مصرفی60
حجم باد دهی56
سایر خصوصیاتامکان چرخش افقی، ظاهر زیبا و منحصر به فرد، قیمت مناسب

قیمت حدودی: 1.650.000

9. پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040

 پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040 از جمله بهترین پنکه رومیزی 1402 انتخاب شده زیرا از رزومه بسیار خوبی برخوردار است. اگر قصد خرید پنکه رومیزی از یک برند محبوب را دارید و نمی خواهید بیشتر 2.000.000 تومان هزینه کنید، پیشنهاد ما خرید پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040 است. این پنکه از قابلیت تنظیم زاویه برخوردار بوده و همچنین می توان سرعت آن را به حالت های مختلف تنظیم کنید.

با وجود آن که از موتور پر سرعت و استانداردی برخوردار است، بسیار کم صدا کار می کند. این دستگاه از برند پارس خزر دارای 4 پره مقاوم می باشد که سری آن به راحتی به طرفین می چرخد.

سایر مشخصات

ابعاد۵۵x۳۵x۴۵ سانتی‌متر
وزن۵۰۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی60
حجم باد دهی56
دیگر خصوصیاتدارای سیستم گردش پروانه 1200، قابلیت تنظیم زاویه

قیمت حدودی: 1.530.000

10. پنکه رومیزی سانی مدل DEY

پنکه رومیزی سانی مدل DEY

رسیده ایم به معرفی آخرین و ارزان ترین پنکه رومیزی در موجود در بازار!

اگر تا به حال نتوانستید ارزان ترین و کم جاترین پنکه رومیزی را انتخاب کنید، بدون تردید پنکه رومیزی سانی مدل DEY بهترین گزینه است. این پنکه از 3 پره پلاستیک مقاوم تشکیل شده و تا حدودی می تواند انتظارات شما را از یک پنکه رومیزی بر آورده کند. ابعاد این پنکه بسیار کوچک است و تنها بخشی از فضا را می تواند خنک کند.

به این نکته توجه داشته باشید که نباید انتظار بسیار زیادی از این پنکه داشت زیرا با توجه به ظاهر و ابزار تشکیل دهنده آن می توان پی برد که این دستگاه فقط به عنوان یک پنکه دم دستی مورد استفاده قرار می گیرد.

سایر مشخصات

ابعاد55×20 سانتیمتر
حجم5 گرم
حداکثر توان مصرفی50
حجم باد دهی62
دیگر خصوصیاتبسیار کوچک، دارای رنگ بندی

قیمت حدودی: 1.420.000

خلاصه و چکیده مطالب

همواره با افزایش دما مخصوصا در فصول بهار و تابستان، نیاز افراد به ابزارهای سرمایشی هم نیز افزایش می یابد. حال می بایست دقت داشته باشید که در هنگام خرید هریک از لوازم سرمایشی بهترین ها را انتخاب کنید. می توان گفت پنکه یکی ضروری ترین این ابزارها می باشد که در هر مکان و هر زمان به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

اما به یاد داشته باشید که مراقبت درست از وسایل برقی یکی ملزومات می باشد. به این معنا که اگر شما گران ترین و بهترین پنکه رومیزی شارژی را هم خریداری کنید اما از آن به نحو احسن مراقبت نکنید، قطعا محصول مورد نظر چند روز بیشتر برایتان کار نخواهد کرد.

به طور خلاصه در این مقاله از سایت باتجربه تصمیم گرفتیم باتوجه به شرایط آب و هوایی، بهترین معرفی را داشته باشیم امیدواریم از مطالب بیشترین بهره را ببرید.

قیمت پنکه رومیزی چقدر است؟

همانطور که می دانید هر کالا باتوجه به قابلیت هایی که دارد، از قیمت های گوناگونی هم برخوردار است. مسلما قیمت بهترین پنکه رومیزی، با مدل های معمولی تر تفاوت هایی دارد. همچنین باتوجه به افزایش قیمت ها نمی توان مبلغ مشخصی برای انواع پنکه اعلام کرد. اما نگران نباشید زیرا در قسمت معرفی بهترین مارک پنکه خارجی و ایرانی، شما می توانید با کلیک بر روی لینک های درج شده، از قیمت پنکه موردنظر اطلاع یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7719
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !