10 مدل از بهترین ساندویچ ساز (اسنک ساز) عُمری

10 دقیقه

زمان برای مطالعه

امروزه باتوجه به نقشی که ساندویچ ساز در زندگی پیدا کرده، تصمیم گرفته ایم به معرفی بهترین ساندویچ ساز و کاربردهای آن بپردازیم. آگاهی از مزایا و معایب ساندویچ ساز به شما کمک می کند تا در خرید خود تجربه بسیار خوبی کسب نمایید. بنابراین اگر قصد خرید ساندویچ ساز ارزان و باکیفیت دارید، تا پایان همراه باتجربه باشید. 

بهترین ساندویچ ساز چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که از اسم این محصول مشخص است، ساندویچ ساز برای آماده کردن انواع ساندویچ کاربرد دارد. شاید با خود فکر کنید که وجود ساندویچ ساز اصلا در آشپزخانه شما ضرورت ندارد، اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات پیش می آید که حوصله و تایم زیادی برای آشپزی ندارید و یا اصلا هوس ساندویچ خانگی می کنید، در این مواقع نبود ساندویچ ساز را احساس خواهید کرد. اگر در بازار با نام اسنک ساز هم برخورد کردید، تعجب نکنید چرا که برخی ساندویچ ساز را با نام اسنک ساز می شناسند. 

انواع ساندویچ ساز موجود در بازار

به طور کلی ساندویچ سازها به دو نوع تبدیل می شوند. نوع اول ساندویچ سازهایی هستند که از صفحات فوقانی و پایین و همچین قالب های مربعی شکل برخوردار هستند. معمولا این ساندویچ سازها قیمت پایین تری دارند. 

اما ساندویچ سازهای نوع دوم کمی مخلفات بیشتری دارند که شما می توانید ساندویچ های متعدد با طعم و طرح دلخواه خود درست کنید. لازم به ذکر است که طرز کار با این ساندویچ سازها بسیار راحت می باشند. 

مزایای استفاده از ساندویچ ساز

اگر به دنبال بهترین ساندویچ ساز هستید، بهتر است قبل از هرچیز از مزایا و کاربرد آن مطلع شوید. بنابراین در این بخش در مورد اصلی ترین مزایا ساندویچ ساز صحبت کرده ایم. 

یکی از مهم ترین مزایا ساندویچ ساز، کبابی کردن ساندویچ است. همچنین شما با یکبار استفاده دیگر قرار نیست قید ساندویچ ساز بزنید چرا که می توان هزاران بار از آن استفاده نمود. پس توصیه می کنیم یک ساندویچ ساز باکیفیت خریداری نمایید که تا مدت ها برای شما کار کند.

طرز استفاده از ساندویچ ساز

رسیده ایم به بخش هیجان انگیز مقاله! برای درست کردن یک ساندویچ خوشمزه برای خود یا عزیزانتان، کافیست موادی که قرار است درون ساندویچ بریزید را آماده کنید و ساندویچ ساز را به برق بزنید. در برخی از ساندویچ سازها یک چراغ قرمز رنگ وجود دارد که مدت زمان گرم شدن دستگاه را مشخص می کند، هنگامی که این چراغ سبز شد به این معنا است که وقت استفاده از ساندویچ ساز رسیده است. 

سپس هنگامی که ساندویچ ساز گرم شد، درب آن را ببندید. توجه داشته باشید که در هنگام گذاشتن ساندویچ ها داخل دستگاه اصلا دستتان به دستگاه برخورد نکند.

مدت زمانی که برای پخت یک ساندویچ معمولی لازم است، ۳ الی ۵ دقیقه که این مدت زمان توسط چراغ های روی دستگاه به شما نشان داده می شوند. وقتی ساندویچ درست شد، سعی کنید آن ها را به وسیله کفپوش چوبی و یا سیلیکونی از دستگاه جدا نمایید. 

نکته: برای تمیز کردن ساندویچ ساز حتما توجه داشته باشید که دستگاه از برق کشیده و کاملا سرد باشد. 

۳ نکته مهم در هنگام استفاده از ساندویچ ساز 

  1. پنیری که برای درست کردن ساندویچ استفاده می کنید، حتما باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. 
  2. نان انتخاب شده برای ساندویچ مرغوب و تازه باشد. 
  3. قبل از استفاده از دستگاه حتما بر روی صفحات آن روغن یا کره اسپری کنید تا طعم خوبی به ساندویچ ها ببخشد.

معرفی ۱۰ مورد از بهترین ساندویچ ساز موجود در بازار – 1401

حال که به خوبی با ساندویچ ساز و کاربرد آن آشنا شده اید، وقت آن رسیده که به فکر خرید یک ساندویچ ساز باکیفیت باشید. بنابراین در این بخش ده مورد از بهترین ها را برایتان گلچین کرده ایم. 

1. ساندویچ ساز مدل 2 خانه Sm 07

 ساندویچ ساز مدل 2 خانه Sm 07
ساندویچ ساز مدل 2 خانه Sm 07

اولین ساندویچ سازی که جزو بهترین ساندویچ ساز موجود در بازار است، ساندویچ ساز مدل 2 خانه Sm 07 نام دارد. اگر به دنبال یک ساندویچ ساز همه چیز تمام هستید، پیشنهاد می کنیم در خرید این محصول تعلل نکنید. خوشبختاته این محصول در برابر تابش نور خوشید مقاوم بوده و شما می توانید در هر فضای آشپزخانه که دوست دارید از آن مراقبت کنید. افرادی که از این ساندویچ ساز استفاده کرده اند به خوبی می دانند که کار با آن راحت بوده و چقدر باکیفیت است. به طور خلاصه می توان گفت ساندویچ ساز مدل 2 خانه Sm 07 برای سخت پسندان طراحی شده است. 

سایر مشخصات 

ابعاد۵۰*۳۵*۲۰ سانتی متر
طول سیم۸۰ سانتی متر
ویژگی های محصول مقاوم در برابر تابش نور خورشید
تعداد صفحه1 عدد

قیمت حدودی: 17.000.000

2. ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 24002

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 24002
ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 24002

دومین مورد از انواع بهترین ساندویچ ساز می توان به ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 24002 اشاره کرد. این ساندویچ ساز همانند مورد قبلی از کیفیت بسیار معقولی برخوردار بوده که تا امروز طرفداران بسیار زیادی داشته است.

از جمله ویژگی هایی که این ساندویچ ساز دارد، می توان به سنسور پخت، صفحه عمیق برای پخت انواع لازانیا و …اشاره نمود. همچنین صفحات دستگاه جداشونده است که کار را برای کاربر آسان‌تر می کند. 

سایر مشخصات

ابعاد۳۲*۳۳*۱۴ سانتی متر
طول سیم7۰ سانتی متر
ویژگی های محصولدارای صفحات جداشونده
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 16.000.000

3. ساندویچ ساز دبلیو ام اف مدل LONO

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 24002
ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 24002

ساندویچ ساز دبلیو ام اف مدل LONO از دیگر بهترین ساندویچ ساز های موجود در بازار است که از مورد قبلی قیمت کمتری دارد. از آنجایی که این دستگاه تنظیم ارتفاع دارد، می توان ساندویچ ها را در دو سایز متفاوت درست کنید.

برخورداری از ترموستات اتوماتیک و جنس فولاد ضد زنگ  از مهم ترین قابلیت های ساندویچ ساز دبلیو ام اف مدل LONO می باشد.ساندویچ ساز دبلیو ام اف مدل LONO دارای دستگیره عایق حرارت بوده که در حین ببرداشتم دستگاه، دستتان نخواهد سوخت.

سایر مشخصات

ابعاد۲۷۰*۲۴۰*۹۰ سانتی متر
طول سیم1 سانتی متر
ویژگی های محصولدارای دستگیره عایق حرارت، سیستم قطع خودکار، دارای تابه نچسب
تعداد صفحه1 عدد

قیمت حدودی: 7.700.000

4. ساندویچ ساز سیج مدل SSG600BSs 

ساندویچ ساز سیج مدل SSG600BSs 
ساندویچ ساز سیج مدل SSG600BSs 

چهارمین مدل از بهترین ساندویچ ساز، ساندویچ ساز سیج مدل SSG600BSs است. خوشبختانه این محصول نسبت به کارایی که دارد، از قیمت فوق العاده ای هم برخوردار است. از مهم ترین قابلیت این ساندویچ ساز می توان به پوشش نچسب آن اشاره کرد. با این تفاسیر دیگر نیازی نیست نگران چسبیدن نان به کف ساندویچ ساز شوید.

همچنین دستگاه فاقد PFOA است و به راحتی می توان آن را تمیز کرد. خبر خوب اینکه با خرید ساندویچ ساز سیج مدل SSG600BSs صاحب باکیفیت ترین ساندویچ ساز موجود در بازار خواهید شد. 

سایر مشخصات

ابعاد۱۳*۳۲*۲۹ سانتی متر
طول سیم30 سانتی متر
ویژگی های محصولدارای دستگیره عایق حرارت
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 6.400.000

5. ساندویچ ساز بیر مدل DSL-A13F1

ساندویچ ساز بیر مدل DSL-A13F1
ساندویچ ساز بیر مدل DSL-A13F1

از آنجایی که ساندویچ ساز یک محصول ضروری در آشپزخانه تلقی میگردد. به کمک بهترین ساندویچ ساز بیر مدل DSL-A13F1 می توانید چندین کار انجام دهید. این دستگاه دارای دو صفحه جدا می باشد که می توانید به طور همزمان دو نوع ساندویچ مختلف درست کنید.

ماهیتابه نسوز و قابلمه کوچک، از جمله متعلقات این محصول محسوب می شوند. از ماهیتابه که در این پک قرار دارد، می توان به جهت درست کردن بیکن، سوسیس و سرخ کن کردن سیب زمینی استفاده نمود. همچنین از قابلمه ای ک در آن وجود دارد می توان برای بخارپز کردن و گرم کردن مایعات از آن استفاده کرد. 

از دیگر قابلیت های ساندویچ ساز بیر مدل DSL-A13F1 می توان به تایمر ۳۰ دقیقه ای، تنظیم حرارت، آلارم و جنس و کیفیت عالی اشاره نمود. 

سایر مشخصات

ابعاد۳۷۸*۲۶۱*۱۳۱ سانتی متر
طول سیم۱.۲ سانتی متر
ویژگی های محصولدارای دستگیره عایق حرارت، سیستم قطع خودکار، دارای تابه نچسب
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 6.300.000

6. ساندویچ ساز جورج‌ فورمن مدل ۲۲۱۶۰GCC 

 ساندویچ ساز جورج‌ فورمن مدل ۲۲۱۶۰GCC 
ساندویچ ساز جورج‌ فورمن مدل ۲۲۱۶۰GCC 

ششمینمورد از بهترین ساندویچ ساز که قصد معرفی آن را داریم ساندویچ ساز جورج‌ فورمن مدل ۲۲۱۶۰GCC است. 

اگر مادر یک خانواده هستید و یا مدت زمان زیادی را در بیرون از خانه سپری می کنید، باید وسیله ای خریداری کنید که بتواند در افزایش سرعت در آشپزی به شما کمک کند. از همین رو ساندویچ ساز جورج‌ فورمن مدل ۲۲۱۶۰GCC یکی از این لوازم محسوب می گردد. فکر نکنید این فقط یک ساندویچ ساز است! خیر چرا که به کمک آن می توانید انواع پیتزا، همبر و … را آماده کرده و نوش جان کنید. خوشبختانه این محصول قادر است تا ۴۲ درصد از چربی غذا را از بین ببرد بنابراین با استفاده آن هم از یک غذای سالم و هم خوشمزه بهره‌مند می گردید. 

سایر مشخصات

ابعاد۳۹۰*۲۹۰*۱۴۰ سانتی متر
طول سیم2 سانتی متر
ویژگی های محصولدارای ۴ حالت پخت، دارای صفحات نچسب از جنس سرامیک، برخورداری از فناوری گرمایش مادون قرمز کوارتز
تعداد صفحه1 عدد

قیمت حدودی: 6.000.000

7. وافل ساز و گریل تفال مدل SW857D12

 وافل ساز و گریل تفال مدل SW857D12
وافل ساز و گریل تفال مدل SW857D12

همانطور از اسم محصول مشخص است، می خواهیم به معرفی یک محصول جذاب و دو کاره به نام وافل ساز و گریل تفال مدل SW857D12 بپردازیم. این دستگاه یک ساندویچ ساز فوق العاده عالی از برند تفال می باشد که کمتر کسی هست که با این برند آشنایی نداشته باشد.

روکش محصول از جنس استنلس استیل بوده که ظاهری فوق العاده زیبا به آن بخشیده است. شما می توانید بدون هیچ تنظیمات پیچیده ای، از این محصول استفاده نمایید. به دلیل روکش نچسبی که برای  وافل ساز و گریل تفال مدل SW857D12 در نظر گرفته شده، دیگر نگران شست و شو آن نباشید. از این وافل ساز می توانید برای پخت انواع دونات، کیک و شیرینی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. برای خرید بهترین ساندویچ ساز از برند تفال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سایر مشخصات

ابعاد۲۷۰*۲۴۰*۹۰ سانتی متر
طول سیم100 سانتی متر
ویژگی های محصولدستگیره عایق حرارت، دارای پایه ضد لغزش، قابل شست و شو با ماشین ظرفشویی 
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 5.900.000

8. ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS-4090 Classic

 ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS-4090 Classic
ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS-4090 Classic

هشتمین مورد از بهترین ساندویچ ساز که می خواهیم به شما معرفی کنیم، ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS-4090 Classic است. خبر خوب این که این محصول برای درست کردن انواع ساندویچ های گرم فوق العاده است. همچنین اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید ساندویچ ساز پرداخت کنید، پیشنهاد می کنیم حتما این کالا را در لیست خرید خود قرار دهید.

بر روی این ساندویچ ساز دو چراغ به منظور نشان دادن عملکر دستگاه تعبیه شده که فوق العاده کاربردی هستند. در درون ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS-4090 Classic می توانید ۴ تا ساندویچ خوشمزه درست کنید. از نکات قوت این محصول می توان به جدا شدن سینی ها و جنس گرانیت صفحات اشاره نمود. 

سایر مشخصات 

ابعاد۳۷x۳۰x۱۵ سانتی متر
طول سیم100 سانتی متر
ویژگی های محصولدستگیره عایق حرارت، دارای چراغ نمایشگر
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 3.000.000

9. ساندویچ ساز کنوود مدل SMP94AO

ساندویچ ساز کنود  مدل SMP94AO
ساندویچ ساز کنود  مدل SMP94AO

ساندویچ ساز کنود مدل SMP94AO نهمین مورد از بهترین ساندویچ ساز موجود در بازار می باشد که باتوجه به قیمتی که دارد، جزو محبوب ترین محصولات بشمار می رود. توان مصرفی این محصول ۱۳۰۰ بوده و از یک تابه نچسب فوق العاده باکیفیت برخوردار است.

اگر بنا به دلایلی نمی توانید برای خرید ساندویچ ساز هزینه کنید خرید ساندویچ ساز کنود مدل SMP94AO را پیشنهاد می کنیم. تعداد درگاه ساندویچ ۸ عدد بوده که به راحتی می توانید چندین مدل ساندویچ در آن درست کنید. 

سایر مشخصات 

ابعاد۲۹۰x۱۰۰x۳۵۰ سانتی متر
طول سیم٠.٨ سانتی متر
ویژگی های محصولدستگیره عایق حرارت، دارای چراغ نمایشگر
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 2.400.000

10. ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1

ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1
ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1

رسیده ایم به معرفی آخرین و بهترین ساندویچ ساز که طرفداران بسیار زیادی دارد. فکر می کنیم با چنین قیمتی هیچ کجا نتوانید یک ساندویچ ساز باکیفیت خریداری کنید. حال اگر جزو افرادی هستید که به خوردن ساندویچ علاقمند بوده و از تهیه آن لذت می برید، خرید ساندویچ ساز دسینی بهترین گزینه است.

توان این ساندویچ ساز ۷۵۰ وات بوده و می توانید برای طبخ انواع ساندویچ ها از آن استفاده نمایید. برروی درب محصول، دو عدد چراغ به منظور عملکرد درست تعبیه شده که کار را برای شما آسان تر کرده است. با هر بار استفاده از ساندویچ ساز دسینی می توانید ۴ عدد ساندویچ برای خود آماده کنید. 

سایر مشخصات 

ابعاد۳۳۰x۲۸۰x۱۲۰ سانتی متر
طول سیم1 سانتی متر
ویژگی های محصولدارای سیستم قطع کن خودکار، تابه نچسب
تعداد صفحه2 عدد

قیمت حدودی: 1.900.000

خلاصه و چکیده مطالب 

امروزه باتوجه به مشغله زیاد، افراد سعی دارند که از وسایلی استفاده کنند که سرعت کارهایشان افزایش یابد. ساندویچ ساز هم یکی از ضروری ترین لوازمی محسوب می شود که کمتر شما را در آشپزخانه نگه میدارد. حال در این مقاله سعی کردیم که به معرفی بهترین ساندویچ ساز های موجود در بازار بپردازیم تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت ساندویچ ساز بسته به نوع محصول و ویژگی های آن متغیر می باشد. از اینکه تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7531
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !