بهترین مارک پلوپز ( 10 مدل پرفروش مخصوص جهزینه) در 1401

بهترین مارک پلوپز ( 10 مدل پرفروش مخصوص جهزینه) در 1402

10 دقیقه

زمان برای مطالعه

پلوپز خوب چی بخریم؟

از آنجایی که پلوپز یکی از لوازم ضروری آشپزخانه تلقی می گردد، باید در انتخاب آن به نکات زیادی توجه داشته باشید. حال ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا شما را با پلوپز، روش استفاده از آن و بهترین مارک پلوپز موجود در بازار آشنا کنیم. اگر برای اولین بار می خواهید برای منزل خود پلوپز بخرید، توصیه می کنیم به سراغ برندهایی بروید که از لحاظ کیفیت جزو بهترین ها باشند.

کاربرد پلوپز چیست! بهترین مارک پلوپز کدام است؟

اگر جزو خانم های شاغل هستید و یا در طول روز زمان کافی برا پخت و پز ندارید، پلوپز بهترین گزینه برای پخت غذا است. این دستگاه می تواند در کم ترین زمان ممکن و طبق استاندارد، غذای شما گرم و یا پخار پز کند. بیشتر پلوپز های موجود در بازار دارای قابلیت خاموشی خودکار هستند، به این منظور که بعد از پخت کامل غذا، دستگاه به صورت خودکار خاموش می گردد.

چند نکته مهم قبل از انتخاب بهترین مارک پلوپز

قبل از خرید پلوپز بهتر است به یکسری نکات توجه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید. حال ما این چند نکته را فقط به شما که به این وسیله نیاز دارید، می گوییم: 

  1. پلوپز را متناسب با تعداد افراد خانواده و میزان مصرف مورد نیاز خریداری نمایید. برای مثال اگر تعداد افراد خانواده ۳ نفر است اما تعداد افراد مهمانی و مجالس بالای ۱۰ است، توصیه می کنیم همیشه بیشترین تعداد را در نظر بگیرید. 
  2. همیشه به پلوپز خود رسیدگی کنید و آن را تمیز نگهدارید.
  3. هیچگاه برخلاف ظرفیت پلوپز عمل نکنید برای مثال اگر دو نفر هستید، از پلوپز ۱۰ نفره استفاده نکنید. چرا که با این کار موجب هدر رفتن انرژی و مصرف بیش از حد برق می شوید. 

چند ویژگی مشترک اکثر پلوپز ها

  1. دارای زمان بندی استاندارد
  2. کاربرد بسیار آسان
  3.  می توان برای بخار پز کردن سبزیجات، ماهی و … از آن استفاده نمود
  4. در کمترین زمان ممکن می توانید پلوی خود را آماده و نوش جان کنید
  5. عدم اشغال فضای زیاد
  6. از المنت مخصوص برای روشن و خاموش شدن برخوردار است. 
  7. خاموش شدن خودکار پلوپز بعد از اتمام کار
  8. تجربه آشپزی بی دردسر در مدت زمان کم

معرفی بهترین مارک پلوپز در بازار ( 10 مارک پرفروش و عُمری )

اگر تصمیم خود را برای خرید بهترین مارک پلوپز گرفته اید، وقت آن رسیده تا با بهترین پلوپز ایرانی و خارجی آشنا شوید. 

1. پلوپز گوسونیک مدل GRC-689

پلوپز گوسونیک مدل GRC-689
پلوپز گوسونیک مدل GRC-689

پلوپز گوسونیک مدل GRC-689 اولین و بهترین مارک پلوپز است. از آنجایی که برنج جزو پرطرفدارترین غذاهای ایرانی می باشد، لازم است برای طبخ آن بهترین ابزار را خریداری نمایید. به همین منظور تصمیم گرفته ایم، این محصول از برند گوسونیک را در ابتدای کار معرفی کنیم.

می توان گفت این پلوپز جزو حرفه ای ترین ها می باشد که در کمترین زمان ممکن غذا را به طور کامل پخته و می‌ توان نوش جان کرد. یک صفحه نمایشگر دیجیتالی بر روی آن طراحی شده تا از اوضاع و روند پخت و پز مطلع گردید.

درب پلوپز گوسونیک مدل GRC-689 به گونه ای طراحی شده که داخل آن به راحتی قابل مشاهده است. جالب است بدانید این دستگاه از قابلیت خاموش شدن خودکار برخوردار بوده که این ویژگی از خراب شدن زود هنگام آن جلوگیری می کند. توان مصرفی پلوپز گوسونیک مدل GRC-689 ۸۶۰ وات بوده که می توان انواع خورش خوشمزه در آن درست کرد. 

سایر مشخصات

جنس بدنهپلاستیک و استیل
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی860 وات
جنس ظرفسرامیک
ظرفیت به نفر10 نفر
اقلام همراهظرف بخارپز، دفترچه راهنما

قیمت حدودی: 6.500.000

2. پلوپز تفال مدل RK8121

پلوپز تفال مدل RK8121
پلوپز تفال مدل RK8121

یکی از انواع بهترین مارک پلوپز، پلوپز تفال مدل RK8121 می باشد. آوازه برند تفال همه جا پیچیده است به همین منظور تصمیم گرفته ایم یکی از انواع بهترین پلوپز تفال را به شما معرفی کنیم.. 

از این محصول می توانید برای سرخ کردن، بخارپز کردن، پخت انواع خورش، گرم کردن غذا، آرامپز و … استفاده نمایید. پنل کنترلی این کالا لمسی بوده که دسترسی به گزینه های پخت و پز را برای شما آسان تر کرده است. از آنجایی که پلوپز تفال مدل RK8121 دارای صفحه نمایشگر می باشد، بخوبی می توانید از وضعیت پخت و پز آگاه شوید. 

سایر مشخصات

جنس بدنهسیلیکون
ظرفیت4 لیتر
حداکثر توان مصرفی860 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر10 نفر
اقلام همراه پیمانه، قاشق، ملاقه، سبد بخار پز

قیمت حدودی: 5.400.000

3. پلوپز بیشل مدل BL-RC-011

پلوپز بیشل مدل BL-RC-011
پلوپز بیشل مدل BL-RC-011

پلوپز همه کاره بیشل مدل BL-RC-011 قطعا عصای دست هر خانم خانه دار است. این محصول علاوه بر این که جزو بهترین مارک پلوپز می باشد، با طراحی زیبا و شکیل در بازار عرضه شده است. قدرت آن ۸۵۰ وات بوده و همچنین می توانید به صورت همزمان به پخت دو غذای مختلف بپردازید. شرکت بیشل تمام تلاش خود را کرده تا بتواند یک محصول کاربر پسند و عالی به بازار ارائه دهد. شما می توانید برای پذیرایی از ۱۰ نفر از آن استفاده نمایید. 

سایر مشخصات

جنس بدنهآلومینیوم
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی850 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر10 نفر
اقلام همراهظرف مخصوص بخارپز، لیوان پلاستیکی، کفگیر پلاستیکی 

قیمت حدودی: 3.700.000

4. پلوپز مولینکس مدل MK15

پلوپز مولینکس مدل MK15
پلوپز مولینکس مدل MK15

پلوپز مولینکس مدل MK15 علاوه بر این که جزو بهترین مارک پلوپز می باشد، از طراحی و ظاهر بسیار شیک برخوردار است. جنس بدنه آن از پلاستیک بوده که مانند عایق بر روی دستگاه عمل می کند تا در هنگام حرارت زیاد، آسیبی به دستگاه نرسد. ظرف درون پلوپز مولینکس مدل MK15 از تفلون می باشد که غذای داخل آن هرگز به کف دیگ نمی چسبد. اگر جزو علاقمندان به سوپ، پیتزا، کیک هستید، در خرید این محصول اصلا تعلل نکنید. 

 ظرفیت پلوپز مولینکس مدل MK15 به گونه ای طراحی شده که برای ۸ نفر مناسب است. همچنین طول سیم آن ۱ متر است که به راحتی می توانید در مکان های مختلف از آن استفاده کنید. 

سایر مشخصات 

جنس بدنهفلز
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی700 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر8 نفر
اقلام همراهپیمانه. ظرف بخارپز

قیمت حدودی: 3.100.000

5. پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f

پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f
پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f

پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f جزو بهترین مارک پلوپز ایرانی بوده که از قابلیت های بسیار زیادی پشتیبانی می کند. هرچقدر از زیبایی ظاهری محصول بگوییم بازهم کم لطفی کرده ایم. از این پلوپز می توانید برای پخت حلیم، آش، سوپ، کیک و انواع برنج استفاده کنید.

برخلاف اسمش که پلوپز است اما برای پخت دیگر غذاها هم کاربرد دارد. شما می توانید مدت زمان تقریبی مورد نظر خود را مشخص کنید و بگذارید پلوپز کار خود را انجام دهد، بعد از اتمام زمان مشخص شده توسط شما، غذایتان آماده سرو می باشد. ‌با این تفاسیر برخورداری از تایمر و قابلیت نچسب بودن، جزو مهم تربن ویژگی های پلوپز چندکاره تولیپس مدل rc-a 442 f بشمار می رود. 

سایر مشخصات 

جنس بدنهاستیل
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی900 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر5 نفر
اقلام همراهظرف بخار پز

قیمت حدودی: 2.600.000

6. پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

پلوپز گوسونیک مدل GRC-688
پلوپز گوسونیک مدل GRC-688

پلوپز گوسونیک از دیگر انواع بهترین مارک پلوپز می باشد که در گروه پرفروش ترین محصولات قرار دارد. اگر جزو خانواده های پرجمعیت هستید و یا هر هفته مهمانی دارید، این پلوپز مخصوص شما طراحی شده است. از دیگر قابلیت های آن می توان به نچسب بودن دیگ، برخورداری از تایمر و صفحه نمایش، پنل لمسی، ۱۶ برنامه پخت و … اشاره نمود. 

نکته: پلوپز گوسونیک مدل GRC-688 از قابلیت خاموشی خودکار نیز بهره‌مند است. 

سایر مشخصات

جنس بدنهپلاستیک و استیل
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی860 وات
جنس ظرفسرامیک
ظرفیت به نفر10 نفر
اقلام همراهتوری برای سرخ کردن مواد غذایی، دفترچه راهنما

قیمت حدودی: 2.550.000

7. پلوپز مونوتک مدل 860

بهترین مارک پلوپز ( 10 مدل پرفروش مخصوص جهزینه) در 1402
پلوپز مونوتک مدل 860

پلوپز مونوتک مدل 860 از دیگ انواع بهترین مارک پلوپز می باشد که روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود، از آنجایی که این محصول چندکاره می باشد، به راحتی می توان چندین برنامه پخت را در آن تنظیم نمود. خوشبختانه این محصول دارای ۱۵ روش مختلف پخت است که در کمترین زمان ممکن برنج شما را  پخته شده تحویل می دهد. جالب است بدانید از این دستگاه می توان برای پخت فرنی، سوپ و کیک هم استفاده نمود. با این حال دیگر نیازی نیست برای خرید کیک پز هزینه ای جدا پرداخت نمایید. 

از دیگر قابلیت های این پلوپز می توان به قابلیت پخت پاستا و پیتزا اشاره نمود. به طور کلی با خرید این دستگاه می توانید اکثر غذاهارا‌ آماده و‌ نوش جان کنید. یکی از ویژگی هایی که پلوپز مونوتک مدل 860 دارد این است که شما می توانید مدت زمان پخت غذایتان را مشخص کرده و با خیال راحت به دیگر کارها برسید.

سایر مشخصات

جنس بدنهاستیل
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی800 وات
جنس ظرفاستیل
ظرفیت به نفر5 نفر
اقلام همراهکف گیر و ملاقه، سبد بخار پر

قیمت حدودی: 2.550.000

8. پلوپز تولیپس مدل RC-441

پلوپز تولیپس مدل RC-441
پلوپز تولیپس مدل RC-441

پلوپز تولیپس مدل RC-441 از دیگر بهترین مارک پلوپز می باشد. این محصول از قابلیت بخارپز و آرام پز پشتیبانی می کند. توان مصرفی آن ۷۶۰ وات است که تا حدودی مصرف برق و انرژی را کاهش می دهد. این محصول برای خانواده های ۶ الی ۱۰ نفره مناسب است. در نتیجه اگر جزو خانواده های پرجمعیت هستید، خرید پلوپز تولیپس مدل RC-441 را پیشنهاد می کنیم.

ترکیب رنگ این کالا اینقدر زیبا و شیک است که می توان به عنوان بهترین پلوپز برای جهزیه از آن استفاده نمود. در قسمت جلویی دستگاه، یک پنل قرار دارد که به راحتی می توان حالات پخت و پز را کنترل کرد. 

سایر مشخصات

جنس بدنهاستیل
ظرفیت5 لیتر
حداکثر توان مصرفی750 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر6 نفر
اقلام همراهسبد بخار پر

قیمت حدودی: 2.400.000

9. پلوپز هاردستون مدل RCS3500

پلوپز هاردستون مدل RCS3500
پلوپز هاردستون مدل RCS3500

پلوپز هاردستون مدل RCS3500 یک دستگاه بسیار کارآمد می باشد که از لحاظ زیبایی هیچ چیز کم ندارد. 

جنس بدنه آن از پلاستیک بوده که با قطعات فلزی تلفیق که یک محصول باکیفیت تولید شده است. اگر به تازگی قصد خرید بهترین مارک پلوپز دارید، خرید این محصول به شما پیشنهاد می کنیم. به جهت حمل آسان، دستگیره هایی در دوطرفین محصول قرار دارد که علاوه بر زیبایی کار شما را راحت کرده است. 

استفاده از واشر پلاستیکی در اطراف آن باعث شده تا عملیات پخت و پز باکیفیت بهتری انجام شود. 

یک کنترل پنل لمسی و فشاری بر روی پلوپز هاردستون مدل RCS3500 تعبیه شده که دسترسی به دیگر قابلیت های پخت و پز را آسان کرده است. جالب است بدانید که سیم برق این پلوپز از برند هاردستون قابلیت جدا شدن دارد تا در صورت لزوم بتوان یک سیم دیگر جایگزین آن کرد. 

سایر مشخصات

جنس بدنهپلاستیک
ظرفیت3 لیتر
حداکثر توان مصرفی500 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر4 نفر
اقلام همراهپیمانه، کفگیر پلاستیکی، ظرف بخارپز

قیمت حدودی: 2.390.000

10. پلوپز تک الکتریک مدل MC1108-18WB

 پلوپز تک الکتریک مدل MC1108-18WB
پلوپز تک الکتریک مدل MC1108-18WB

شاید با دیدن قیمت پلوپز تک الکتریک مدل MC1108-18WB کمی تعجب کنید زیرا علاوه بر قیمت مناسب، این محصول در لیست بهترین مارک پلوپز خارجی قرار دارد. اگر می خواهید برای اولین بار از پلوپز استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم خرید این محصول را در اولویت قرار دهید. خبر خوب این که در پلوپز تک الکتریک مدل MC1108-18WB ته دیگ آنقدر طلایی و خوشرنگ می شود که دل همه را خواهد برد.

شما به وسیله این‌ محصول می توانید ۳ حالت مختلف پخت برنج را تجربه کنید. ته دیگ طلایی، ته دیگ برشته و پخت معمولی از جمله این حالات هستند. اگر خانواده کم جمعیت دارید، باید بگوییم‌ پلوپز تک الکتریک مدل MC1108-18WB تا ۶ نفر پاسخگو است. 

جنس دیگ آن‌ از تفلون باکیفیت می باشد با این ویژگی دیگر نگران چسبیدن برنج به‌کف‌ دیگ نباشید. 

سایر مشخصات 

جنس بدنهپلمیر
ظرفیت2 لیتر
حداکثر توان مصرفی700 وات
جنس ظرفتفلون
ظرفیت به نفر6 نفر
اقلام همراه کفگیر پلاستیکی، ظرف بخارپز

قیمت حدودی: 1.300.000

خلاصه وچکیده مطالب

پلوپز یکی از لوازم مورد نیاز آشپزی بشمار می رود؛ زیرا امروزه بیشتر خانم ها شاغل هستند و وقت کمتری برای غذا درست کردن دارند. به همین منظور برای خرید پلوپز چند کاره باید به دنبال بهترین برندها باشید. 

قیمت مارک پلوپز چندکاره از جمله نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد بهترین پلوپز خارجی و ایرانی صحبت کنیم. امیدواریم بتوانید مارک موردپسند خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. 

قیمت بهترین مارک پلوپز چقدر است؟ 

باتوجه به افزایش روز افزون قیمت ها باید به این نکته توجه داشته باشید که گران بودن کالا به معنای کیفیت خوب آن نیست. به این نکته هم توجه داشته باشید که امکانات و تجهیزات پلوپز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. 

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7336
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 7 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !