چراغ پیشانی حرفه ای [ چراغ پیشانی شارژی قوی ]

چراغ پیشانی حرفه ای [ 5 مدل چراغ پیشانی شارژی قوی ] 1402

9 دقیقه

زمان برای مطالعه

چراغ پیشانی حرفه ای از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ چراغ پیشانی حرفه ای و قوی را از کجا بخریم؟

اگر جزو افراد ورزشکار هستید و یا به کوهنوردی علاقه دارید، حتما تا به حال در پی یافتن سوال های بالا بوده اید چرا که چراغ پیشانی یکی از ملزومات چنین ورزش هایی می باشد. خبر خوب این که قرار است در این مقاله از سایت باتجربه هر آنچه که باید در مورد چراغ پیشانی و بهترین مارک آن بدانید را برایتان شرح داده ایم. بنابراین اگر فکر می کنید به چنین محصولی نیاز دارید تا انتها همراه ما باشید.

چراغ پیشانی حرفه ای، هر آنچه باید بدانید!

خیلی از افراد عاشق ورزش کردن در شب هستند، چرا که امروزه افراد زیادی اعم خانم و آقا شاغل می باشند و ترجیح می دهند ورزش کردن را به ساعات پایانی روز موکول کنند. حال فرض کنید می خواهید بعد از یک روز کاری و پر مشغله با دوچرخه سواری روزتان را خاتمه دهید.

قبل از هر کاری می بایست تجهیزات دوچرخه سواری را در شب فراهم سازید. چراغ پیشانی یکی از این ملزومات می باشد که به شما کمک می کند به راحتی در شب دوچرخه سواری و یا ورزش کنید.

با استفاده از این محصول شما قادر خواهید بود که اجسام سد راه خود را زودتر رویت کنید و از ورزش ایمن خود لذت ببرید. با این تفاسیر باید متوجه شده باشید همان قدر که عینک شنا برای شنا کردن ضروری است، چراغ پیشانی هم از جمله ملزومات برای کوهنوردی، دوچرخه سواری و ورزش در شب می باشد.

انواع مدل‌های چراغ پیشانی

چراغ پیشانی از انواع مختلفی برخوردار است که هر نوع مطابق به مزیت هایی که دارند، کاربرد آن ها هم نیز متفاوت می باشد. شما می بایست مطابق با انتظاراتی که دارید، چراغ پیشانی را خریداری کنید.

1- چراغ پیشانی لامپ رشته ای

این نوع چراغ از انواع قدیمی چراغ های پیشانی محسوب می شود. باید دانید که چراغ پیشانی لامپ رشته ای، باتری زیادی را مصرف می کند و تقریبا سنگین وزن هستند.

2- چراغ پیشانی ال ای دی

همانطور که از اسم آن مشخص است این نوع چراغ ها توسط نور ال ای دی روشن می شوند. وزن و اندازه چراغ پیشانی ال ای دی کمتر از نوع قبلی می باشد. همچنین دامنه پراکندگی نور آن هم از لامپ های رشته ای بیشتر می باشد.

3- چراغ پیشانی اس ام دی

سومین نوع چراغ پیشانی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، چراغ پیشانی اس ام دی می باشد. تقریبا می توان گفت این نوع آخرین نوع چراغ پیشانی بوده که مصرف باتری آن بسیار کاهش یافته است. به طور تقریبی می توان به مدت 12 ساعت از این نوع چراغ ها استفاده نمود.

کاربرد های چراغ پیشانی یا هدلایت

حال که تا حدودی با چراغ پیشانی حرفه ای آشنا شده اید، وقت آن رسیده که با کاربرد آن نیز آشنا شوید. در این قسمت به 4 مورد از مهم ترین کاربردهای چراغ پیشانی پرداخته ایم.

1- دوچرخه سواری و دویدن : احتمالا این عنوان کمی برایتان آشنا باشد، چرا که کمی قبل تر در مورد آن توضیح داده ایم. شما با استفاده از یک چراغ پیشانی به راحتی می توانید در شب بدون دغدغه عدم رویت مسافت طولانی، یک ورزش عالی را تجربه کنید.

 چنانچه برای دویدن و یا دوچرخه سواری قصد خرید چراغ پیشانی دارید، پیشنهاد می کنیم چراغی را انتخاب کنید که نور آن بتواند 80 الی 150 متر جلوتر را روشن کند.

2- کوهنوردی : دومین کاربردی که چراغ های پیشانی دارند، در کوهنوردی است. در کوهنوردی همان قدر که نزدیک و یا کوته بینی اهمیت دارد، دید از راه دور هم به همان اندازه حائز اهمیت می باشد. بهترین چراغ پیشانی مناسب کوهنوردی چراغی است که بتواند 50 تا 100 را برایتان روشن نماید.

3- جهت استفاده در شب : اگر می خواهید در شب تعمیرات انجام دهید، توصیه می کنیم برای سهولت در کار خود از چراغ پیشانی استفاده نمایید. در بازار انواع چراغ پیشانی مطابق با نیاز شما با قیمت ها مناسبی عرضه می شود.

4- کمپینگ شبانه : چنانچه تصمیم دارید با خانواده و یا دوستان خود به مسافرت بروید، داشتن یک چراغ پیشانی در کوله پشتی خود، جز ملزومات است. زیرا ممکن است در طول سفر از آن ها برای آشپزی، نظارت بر فضای کمپ، مطالعه و … استفاده کنید.

مهم‌ترین نکات قبل از خرید چراغ پیشانی!

چنانچه تصمیم خود را برای خرید چراغ پیشانی گرفته اید، بهتر است به چند نکته قبل از خرید توجه کنید. این نکات عبارتند از:

1- اندازه و وزن محصول : اولین موردی که باید در هنگام خرید چراغ پیشانی به آن توجه کنید، وزن و اندازه آن می باشد. هر چقدر چراغ شما وزن کمتری داشته باشد، حمل کردن آن هم نیز راحت تر است. وجود چراغ های سنگین بر روی پیشانی برای مدت طولانی بسیار آزار دهنده است.

2- مقاوم بودن دکمه های ال ای دی : چراغ قوه ای که بر روی پیشانی نصب می شود، هدلایت نام دارد. حال کلیدهای آن باید بسیار مقاوم باشد که در هنگام ضربه و یا گذاشتن در کوله پشتی، آسیب نبیند.

3- حالت نوردهی ال ای دی : امروزه نورهای مختلفی در بازار عرضه می شوند که هر چقدر طول انتشار آن بیشتر باشد، قیمت آن هم قاعدتا افزایش می یابد. انواع حالت های نوردهی در چراغ پیشانی حرفه ای عبارتند از: نور چشمک زن، نور قرمز و نور ثابت.

4- انتخاب نوع چراغ : چراغ های پیشانی از انواع مختلفی برخوردار می باشند که در ادامه تمامی آن ها را به شما معرفی کرده ایم. بعد از اینکه به خوبی با آن ها آشنا شدید، می توانید مطابق با نیاز و انتظاراتی که از آن دارید، چراغ موردنظر خود را خریداری نمایید.

برخورداری از قابلیت ضد آب : بگذارید خیالتان را در این باره راحت کنیم؛ چرا که امروزه تمامی چراغ های پیشانی که تولید می شوند ضد آب هستند اما باز هم بهتر است در هنگام خرید آن، به این نکته توجه کنید.

5- توجه به تعداد لامپ ها : به خاطر بسپارید که هر چقدر تعداد لامپ های به کار رفته بیشتر باشد، روشنایی و همچنین قیمت آن هم نیز بیشتر است. چراغ های پیشانی که معمولا چندین چراغ دارند، به راحتی نور آن ها قابل تنظیم می باشد.

معرفی بهترین چراغ پیشانی حرفه ای موجود در بازار

وقت آن رسیده که با بهترین چراغ پیشانی حرفه ای آشنا شوید. جهت سرعت و سهولت در روند خرید، تمام ویژگی های هر محصول به همراه قیمت آن را در زیر هر محصول درج کرده ایم.

1- چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11

چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11
چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11

چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11 یکی از انواع چراغ پیشانی حرفه ای می باشد که از بهترین کیفیت برخوردار است. خبر خوب این که شما می توانید از طریق بلوتوث به راحتی تنظیمات لامپ ها را نیز کنترل کنید. این محصول از حالت Boost با حداکثر 1000 لومن برخوردار بوده که نور فوق العاده را تولید می کند.

با خرید چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11 می توانید از یک کابل شارژ مغناطیسی، هیت سینک آلومینیومی، باتری و… هم برخوردار شوید.

سایر مشخصات

ابعاد۱۰۰x۵۰x۵۰ سانتی‌متر
وزن300
جنسپلاستیک
قابلیت هادارای قدرت خروجی قدرت خروجی نور ۱۰۰۰ لومن، امکان اتصال به موبایل از طریق بلوتوث، قابلیت استفاده از باتری های یکبار مصرف

قیمت حدودی: 6.150.000

2- چراغ قوه نایت کر مدل HC35

چراغ قوه نایت کر مدل HC35
چراغ قوه نایت کر مدل HC35

دومین چراغ قوه پیشانی با کیفیت چراغ قوه نایت کر مدل HC35 می باشد. با توجه به امکاناتی که این چراغ پیشانی دارد، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. این محصول برای افرادی که می خواهند به کوهنوردی بروند و یا افرادی که در معدن کار می کنند، بهترین گزینه می باشد.

چراغ قوه نایت کر مدل HC35 به چهار لامپ CREE XP-G3 و یک باتری لیتیومی مجهز است که ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر می باشد. خوشبختانه این محصول با بهترین امکانات و پنج سال ضمانت عرضه می گردد. حالت چشمک زن و چشمک زن سریع از جمله حالت های چراغ قوه مدل HC35 می باشد.

سایر مشخصات

ابعاد۱۲۸x۲۰x۲۰ سانتی ‌متر
وزن138 گرم
حالت نوریچشمک زن
قابلیت هابرخورداری از باتری لیتیومی، دارای باتری داخلی، روشنایی معقول

قیمت حدودی: 4.480.000

3- چراغ پیشانی نایت کر مدل HC60V2

چراغ پیشانی نایت کر مدل HC60V2
چراغ پیشانی نایت کر مدل HC60V2

چراغ پیشانی نایت کر مدل HC60V2 از جمله چراغ پیشانی کوهنوردی به شمار می رود که از طرفداران زیادی برخوردار است. خوشبختانه باتری این محصول قابل شارژ است و به محض این که تمام شد به راحتی می توانید آن را شارژ کنید. برخورداری از نور سفید، SOS، تنظیمات چراغ راهنما، کنترل چراغ توسط سوئیچ از جمله امکانات این چراغ پیشانی شارژی به شمار می روند.

جالب است بدانید به منظور عدم آسیب به چراغ، هنگامی که باتری به طور کامل شارژ شود، فناوری هوشمند آن به طور خودکار عملیات شارژ را متوقف می کند. اگر به فکر خرید یک چراغ قوه با کیفیت و در عین حال ارزان هستید، چراغ پیشانی نایت کر مدل HC60V2 بهترین گزینه است.

سایر مشخصات

ابعاد۵۲x۳۲x۳۰ سانتی ‌متر
وزن  60 گرم
حالت نوریچشمک زن
قابلیت هاقابلیت کار کردن با دو باتری غیر قابل شارژر، دارای باتری داخلی، دارای زاویه تایش 100 درجه

 قیمت حدودی: 4.180.000

4- چراغ پیشانی پتزل مدل PIXA 3

چراغ پیشانی پتزل مدل PIXA 3
چراغ پیشانی پتزل مدل PIXA 3

چراغ پیشانی پتزل مدل PIXA 3 یکی از ارزان ترین انواع چراغ پیشانی حرفه ای محسوب می شود. مطمئنا اگر بخواهید باتوجه به مزیت هایی که دارد، از قیمت آن اطلاع شوید، شگفت زده خواهید شد.

چراغ قوه این محصول به کمک یک هدبند به سر، بسته و محکم می شود. این محصول با چندین حالت روشنایی سازگار است تا در صورت لزوم و قرار گیری در موقعیت های مختلف از دیگر حالت آن استفاده نمایید. مقاومت زیاد در برابر سقوط، برخورداری از پیش بند الاستیک، قابل شست و شو و مقاوم در برابر مواد شیمیایی از جمله قابلیت های مهم آن به شمار می روند.

سایر مشخصات

ابعاد۱۲x۸x۹ سانتی‌متر
وزن160 گرم
رنگ نورمهتابی
قابلیت هامقاوم در برابر ضربه، روشنایی زیاد، طراحی ارگونومیک

قیمت حدودی: 2.890.000

5- چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل NEO10R

چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل NEO10R
چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل NEO10R

آخرین مدل و بهترین چراغ پیشانی حرفه ای که می خواهیم به معرفی آن پردازیم، چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل NEO10R می باشد. اگر به دنبال چراغ پیشانی حرفه ای هستید که تا سالیان سوال برای شما کار کند، این مدل جزو بهترین ها می باشد. وزن این چراغ پیشانی تنها 200 گرم می باشد که در هنگام قرار گیری بر روی سر اصلا اذیت نخواهید شد.

چراغ های آن کاملا ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار بسیار مقاوم هستند. توسط گزینه های روشنایی که در روی آن قرار دارد، به راحتی می توان شدت نور را کنترل کرد. بدین صورت که شما می توانید برای مطالعه و یا خواندن نقشه راه، شدت نور را به پایین ترین حالت ممکن تغییر دهید.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۰x۹۰x۱۲۰ سانتی ‌متر
وزن200 گرم
ویژگی باتریلیتیومی
قابلیت هاوزن سبک، قابلیت تنظیم نور، دارای بند نگهدارنده

قیمت حدودی: 2.840.000

خلاصه و چکیده مطلب

چراغ پیشانی حرفه ای از جمله ملزومات برای انجام فعالیت ها در شب می باشد. همچنین افرادی که در معدن کار می کنند می توانند از این کالا جهت افزایش ایمنی و سهولت در کار خود، استفاده کنند. قبل از این که بخواهید برای خرید چراغ پیشانی حرفه ای و در عین حال ارزان قیمت، اقدام کنید بهتر است مزیت و کاربرد هریک را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

ما در این مقاله تمامی نکات مربوط به خرید چراغ پیشانی به همراه انواع مختلف آن را برای شما شرح داده ایم. امیدواریم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6171
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !