The best cheap game console in the market

بهترین ساعت هوشمند ارزان (10مدل پرفروش)

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

آیا تا به حال به کارایی ساعت های هوشمند موجود در بازار فکر کرده اید؟ یا تنها بخاطر کلاس و یا پرستیژی که دارد، تمایل به خرید آن دارید؟

اگر جواب سوال دوم مثبت است! پس بهترین صفحه را انتخاب کرده اید چرا که اطلاعات این صفحه فقط برای شما گردآوری شده است. خیلی از افراد هنوز اطلاعات دقیقی از کارایی ساعت های هوشمند ندارند اما از طرفداران پرو پا قرص آن هستند.

قبل از این که بخواهیم بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، بد نیست کمی در مورد این وسیله ضروری و کاربردی بحث کنیم. خبر خوب این که در پایان 10 مورد از بهترین ساعت هوشمند ارزان را به همراه قیمت به شما معرفی کرده ایم تا تنها با یک کلیک خرید خود را انجام دهید.

ساعت هوشمند چیست؟

اصلا ساعت هوشمند چیست؟ درواقع ساعت هوشمند علاوه بر این که یک ساعت باشد، قابلیت ارائه برخی از خدمات ضروری روزمره را هم دارد. حال اگر می خواهید بدانید این خدمات ضروری چیست و با کاربردهای ساعت هوشمند بیشتر آشنا شوید، موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

مهم‌ترین کاربرد‌های ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند، امروزه در بازار با کاربردها و ویژگی های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. این ساعت ها در طرح ها و رنگ های مختلف دارای قابلیت های حرفه ای و نیمه حرفه ای هستن که در ادامه به مهمترین این قابلیت ها میپردازیم تا شما را با ویژگی های انواع ساعت های هوشمند آشنا کنیم.

قابلیت برقراری تماس با ساعت هوشمند

تعجب نکنید! خوشبختانه با استفاده از ساعت های هوشمند به راحتی می توانید با دوستان و آشنایانتان تماس برقرار کنید. بیشتر ساعت هایی که از این قابلیت برخوردار هستند، سیم کارت خور می باشند. خبر مهم تر این که ساعت های هوشمند بدون هیچگونه اتصال به گوشی می توانند این امکان را برای شما فراهم آورند.

یافتن گوشی در سریعترین زمان

قطعا اولین ویژگی که ذکر کرده ایم برای افزایش رغبت به خرید ساعت هوشمند کافی بوده است، اما باز هم اگر در خرید ساعت هوشمند تردید دارید، باید بگوییم که این کالا می تواند در زمان گم شدن گوشی عصای دستتان باشد. برای همه ما بارها پیش آمده که گوشی موبایل خود را در جایی گذاشته و فراموش کرده ایم! که این اتفاق بسیار آزار دهنده است. هنگامی که گوشی شما گم شود تنها با فشردن کلیدی که بر روی ساعت قرار دارد، آلارم گوشی به صدا در می آید و فورا از موقعیت آن مطلع می شوید.

از دیگر مزایا و کاربرد ساعت هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از ساعت هوشمند به عنوان ردیاب سلامتی و تناسب اندام
  • قابلیت نصب بازی
  • قابلیت ارسال پیامک
  • برخورداری از gps
  • دارای کورنومتر که بیشتر برای پیاده روی و یا دوییدن به کارتان می آید

چند نکته مهم، قبل از خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان!

اگر می خواهید پول خود را الکی هدر ندهید و از یک ساعت هوشمند با بهترین قابلیت برخوردار شوید، پس لطفا در هنگام خرید به این چند نکته دقت کنید:

1- قابلیت اتصال به گوشی

مطمئن شوید که ساعت هوشمند به گوشی شما متصل می شود چرا که اگر فاقد این قابلیت باشد، از دیگر امکانات ضروری آن محروم خواهید شد.

2- قابلیت ردیابی و کنترل سلامت بدن

همانطور که کمی قبل تر به این موضوع اشاره کرده ایم، یکی از مزایای ساعت هوشمند، ردیابی سلامت است. اگر این نکته برایتان حائز اهمیت است و می خواهید ساعتتان حتی در هنگام ورزش هم همراهتان باشد، پس این قابلیت را فراموش نکنید.

3- برخورداری از صفحه نمایش بزرگ

هرچقدر که صفحه نمایش ساعت هوشمند کوچک تر باشد، قاعدتا کار با آن برایتان سخت خواهد بود. البته فکر نکنید که باید یک مانیتور بزرگ بر روی دست خود نصب کنید، منظورمان این است که سایز استاندارد را انتخاب نمایید.

4- قابلیت نصب اپلیکیشن های متعدد بر روی ساعت

وقتی به فکر خرید ساعت هوشمند هستید، یعنی می خواهید از قابلیت های آن بهره مند شوید، حال چه بهتر که محصول خریداری شده بسیاری از اپلیکیشن ها را پشتیبانی کند و شرایط مطلوب تری را برایتان به ارمغان آورد.

5- برخورداری از امکان برقراری تماس صوتی

برخی از ساعت های هوشمند موجود در بازار سیم کارت خور هستند بدین معنا که می توان ارتباط تلفنی برقرار کرد بنابراین این هم یک نکته دیگر در خصوص خرید ساعت هوشمند تلقی می شود.

6- قیمت مناسب

همه ما می دانیم که امروزه پول درآوردن بسیار مشکل است پس بهتر است در انتخاب خود به گونه ای عمل کنیم که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی هم داشته باشد. توصیه می کنیم قبل از خرید ساعت هوشمند ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرید سپس برای خرید آن نیز اقدام نمایید.

معرفی 10 مورد بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت در بازار

در این قسمت قصد داریم به معرفی بهترین مدل های ساعت هوشمند بپردازیم. لازم به ذکر است که در پایین هر محصول قیمت آن درج شده که با توجه با بودجه خود می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. تمامی موارد معرفی شده جزو پرفروش ترین ساعت های هوشمند می باشند.

1- مچ بند هوشمند مدل m4

مچ بند هوشمند مدل m4
مچ بند هوشمند مدل m4

ساعت هوشمند مدل  m4 یکی از پرفروش ترین انواع ساعت ها می باشد که از یک طراحی بی نقص برخوردار است. صفحه نمایش آن 0.96 اینچ می باشد که هنگام بسته شدن به مچ دست اصلا احساس سنگینی نخواهید کرد. نکته مهم این که هنگام تماس، بند این مچ بند با ویبره به شما هشدار می دهد. همچنین اگر برای شما پیامی ارسال کرده باشند، به شما اطلاع داده می شود.

لازم به ذکر است متن پیام ارسالی از روی صفحه نمایش ساعت قابل رویت نیست و تنها اعلان آن را دریافت خواهید کرد.

اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و علاه بر آن جذابیت استایل خود را افزایش دهید، خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان مدل m4 گزینه خوبی می باشد.

سایر مشخصات

اندازه صفحه نمایش0.96 اینچ
نوع باتریلیتیوم یونی
رزولوشنصفحه نمایش
نوع کاربریروزمره و ورزشی
فرم صفحهبیضی
سایر ویژگی هاطراحی شیک، اعلام نوتیفیکشن های تماس و پیامک، قیمت مناسب
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندسگکی ساده
اقلام همراهدفترچه راهنما، کابل شارژ
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب
سازگاری باIos 8.0 به بالا و اندروید 4.0 به بالا

قیمت حدودی:152.000

2- ساعت هوشمند مدل D20

ساعت هوشمند مدل D20
ساعت هوشمند مدل D20

دومین مورد از بهترین ساعت هوشمند ارزان موجود در بازار، ساعت هوشمند مدل D20 می باشد. اگر طرفدار ساعت های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ هستید، خرید این مدل را پیشنهاد می کنیم. خبر خوب این که توسط این ساعت می توانید با دیگران تماس برقرار کنید. از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند مدل D20 می توان به قابلیت عکسبرداری آن اشاره کرد.

اگر ورزشکار هستید و به سلامت خود اهمیت می دهید به وسیله این محصول می توانید میزان کالری مصرف شده و وضعیت سلامتی خود را کنترل نمایید. این مدل از مدل اول کمی گران تر می باشد اما قابلیت و امکانات آن ارتقا یافته است.

سایر مشخصات

اندازه صفحه نمایش225*225 بر اینچ
نوع باتریپلیمری
رزولوشن225
نوع کاربریرسمی و روزمره
فرم صفحهمربع
سایر ویژگی هادارای ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندپین بند
اقلام همراهدفترچه راهنما، کابل شارژ
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب، فشار سنج و گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید

قیمت حدودی: 179.000

 

3- ساعت هوشمند مدل T500

ساعت هوشمند مدل T500
ساعت هوشمند مدل T500

سومین مورد از بهترین ساعت هوشمند ارزان، ساعت هوشمند مدل T500 می باشد، این ساعت از لحاظ طراحی بسیار شیک و همه پسند است.  اگر از آن دسته افراد هستید که دوست دارید رنگ بند ساعت با استایلتان ست شود، این ساعت برای شما گزینه مناسبی است چرا که بند سیلیکونی آن قابل تعویض می باشد.

خبر خوب این که با خرید ساعت هوشمند مدل T500 که از نوعی بهترین ساعت هوشمند ارزان به شمار می رود، می توانید تمام فعالیت های ورزشی خود اعم از دوییدن، فوتبال، طناب زنی، دراز نشست و … را نیز کنترل کنید.

سایر مشخصات

نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
فرم صفحهمستطیل
سایر ویژگی هاصفحه نمایش تمام مشکی، صفحه نمایش تمام لمسی، مشاهده پیام های دریافتی، دارای ماشین حساب، قابلیت برقراری تماس
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندپین بند
اقلام همراهدفترچه راهنما، شارژر مگنتی
حس گرهاژیروسکوپ، شمارش گر ضربان قلب، فشار سنج و گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید
اتصالاتBluetooth

قیمت حدودی: 235.000

4- ساعت هوشمند مدل 116P

ساعت هوشمند مدل 116P
ساعت هوشمند مدل 116P

چهارمین مورد از بهترین ساعت هوشمند ارزان که قصد معرفی آن را داریم، ساعت هوشمند مدل 116P است. هرچقدر از زیبایی این مچ بند بگوییم کم گفته ایم چرا که از حیث زیبایی بی نظیر است. اگر می خواهید برای دوست صمیمی و یا عزیزانتان یک هدیه ارزشمند و کاربردی تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم در خرید ساعت هوشمند مدل 116P تعلل نکنید.

این ساعت دارای قابلیت برقرای تماس می باشد و همچنین وضعیت جسمانی شما را تحلیل می نماید. فرم صفحه نمایش مربعی شکل است که همه افراد با هر استایلی که هستند می توانند از آن استفاده کنند.

سایر مشخصات

نوع باتریپلیمری
رزولوشن240
نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
فرم صفحهمربع
سایر ویژگی هادارای ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت، امکان برقراری تماس و پیامک
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندسگکی ساده
اقلام همراهدفترچه راهنما، کابل شارژ
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب، فشار سنج و گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید


قیمت حدودی: 230.000

5- مچ بند هوشمند مدل Smart Band 7

مچ بند هوشمند مدل Smart Band 7
مچ بند هوشمند مدل Smart Band 7

پنجمین مورد از بهترین ساعت هوشمند ارزان که از طرفداران زیادی برخوردار است، مچ بند هوشمند مدل Smart Band 7 می باشد. اگر خانم هستید و دارید این مقاله را مطالعه می کنید، پیشنهاد می کنیم زودتر بروید سراغ تصویر محصول زیرا همان چیزی است که دنبالش هستید.

علاوه بر قابلیت های فراوان، رنگبندی این محصول باعث شد تا نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. فرم صفحه نمایش بیضی شکل و جنس بند از سیلیکون می باشد. خوشبختانه صفحه نمایش لمسی است و می توان برای کارهای روزمره،ورزشی و یا رسمی از آن استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های مچ بند هوشمند مدل Smart Band 7 شمارنده ضربان قلب، سازگاری با سیستم عامل Ios  و اندروید نیز می باشد.

سایر مشخصات

رزولوشنصفحه نمایش
نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
فرم صفحهبیضی
سایر ویژگی هاشمارنده ضربان قلب، صفحه تمام لمسی، باتری 100 آمپر ساعت
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندپین بند
اقلام همراهبند سیلیکونی، کابل شارژ
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب
سازگاری باIos  و اندروید

قیمت حدودی: 289.500

6- ساعت هوشمند مدل T55 2020

ساعت هوشمند مدل T55 2020
ساعت هوشمند مدل T55 2020

اگر تا به اکنون ساعت مدنظر خود را پیدا نکرده اید، حدس می زنیم این معرفی همان محصولی است که شما می خواهید. اگر از ویژگی هایی که این ساعت دارد مطلع شوید، قطعا متعجب خواهید شد چرا که قیمت آن نسبت به کیفیت بسیار پایین می باشد. اول از همه باید بگوییم که شما به واسطه این ساعت زیبا و دوست داشتنی می توانید تمامی پیام های دریافتی خود را مشاهده و کنترل کنید.

علاوه بر آن این محصول مجهز به زنگ، ویبره و سایلنت می باشد که کارایی بسیار راحتی هم دارد. می خواهید با ساعت مچی تان آهنگ گوش دهید؟ پس همین حالا می توانید با خرید ساعت هوشمند مدل T55 2020 این امکان را برای خود فراهم آورید. قابلیت نمایش آب و هوا، نمایش مخاطبین، برخورداری از تم های جذاب ومتنوع و… از دیگر ویژگی های بارز بهترین ساعت هوشمند ارزان مدل T55 2020به شمار می رود.

سایر مشخصات

نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
نوع باتریلیتیوم پلیمری
فرم صفحهمستطیل
سایر ویژگی هاشمارنده ضربان قلب، صفحه تمام لمسی،
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندپین بند
اقلام همراه2بند سیلیکونی، شارژ مغناطیسی و دفترچه راهنما
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب، ژیروسکوپ، گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید

قیمت حدودی: 313.000

7- ساعت هوشمند مدل HW16 Hryfine

ساعت هوشمند مدل HW16 Hryfine
ساعت هوشمند مدل HW16 Hryfine

هفتمین مدل از بهترین ساعت هوشمند ارزان، ساعت هوشمند مدل HW16 Hryfine است. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم بوده که از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. علاوه بر صفحه نمایش لمسی، دارای صفحه نمایش رنگی هم است. لازم به ذکر است که سیستم عامل ساعت هوشمند مدل HW16 Hryfine DOS می باشد.

اگر می خواهید ساعتی بخرید که از دو زبان مختلف پشتیبانی کند، این ساعت گزینه خوبی می باشد زیرا از زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند. برخورداری از شمارشگر ضربان قلب، گام شمار، طراحی شیک و مدرن، برخورداری از قابلیت مکان یابی، برخورداری از قابلیت مکالمه توسط بلوتوث و … از مهم ویژگی های این ساعت هوشمند ارزان به شمار می رود.

سایر مشخصات

نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
فرم صفحهمربع
سایر ویژگی هاشمارنده ضربان قلب، صفحه تمام لمسی، قالیت مکالمه از طریق بلوتوث، کنترل موسیقی
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندپین بند
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب، گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید

قیمت حدودی: 339.000

8- ساعت هوشمند مدل  Y68 _ 2022

ساعت هوشمند مدل  Y68 _ 2022
ساعت هوشمند مدل  Y68 _ 2022

ساعت هوشمند مدل  Y68 _ 2022 هشتمین مدل از بهترین ساعت هوشمند ارزان می باشد که مورد توجه بسیاری از طرفداران ساعت هوشمند قرار گرفته است. این مدل از مدل های قبل تر کمی پیشرفته تر و حرفه ای تر عمل می کند. اگر می خواهید تا 400 هزارتومان برای ساعت هوشمند هزینه کنید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است که نوع قفل بند این محصول قفل مخفی می باشد و از فرم صفحه مستطیلی شکل برخوردار است. اگر طرفدار رنگ های شاد هستید، ساعت هوشمند مدل  Y68 _ 2022 رنگ بندی بسیار متنوعی دارد. کنترل سطح اکسیژن خون، کنترل موسیقی، جنس بدنه فایبرگلس از ویژگی ها مهم این ساعت هوشمند است.

سایر مشخصات

نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
فرم صفحهمستطیل
سایر ویژگی هاشمارنده ضربان قلب، صفحه تمام لمسی، ، کنترل موسیقی
جنس بندفایبرگلس
نوع قفل بندقفل مخفی
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب، گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید

قیمت حدودی: 370.000

9- مچ بند هوشمند باکی مدل M5

مچ بند هوشمند باکی مدل M5
مچ بند هوشمند باکی مدل M5

نهمین و مقرون به صرفه ترین مچ بندی که می خواهیم به شما معرفی کنیم، مچ بند هوشمند باکی مدل M5 است. قیمت این محصول کمتر از 250 تومان می باشد که همه اقشار جامعه بدون هیچ محدودیتی می توانند آن را خریداری کنند. شاید با خود فکر کنید که قیمت پایین آن نشانه عدم کیفیت است که این باور کاملا اشتباه می باش دو برای اثبات این موضوع همراه ما باشید تا با قابلیت های آن آشنا شوید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان باکی مدل M5 علاوه بر طراحی خاصی که نسبت به باقی بهترین ساعت های هوشمند ارزان دارد، ضد آب می باشد. همچنین به راحتی می توانید اعلان های تماس و پیامک را بر روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید. ظرفیت 90 میلی آمپر ساعت، برخورداری از قابلیت گام شمار، فشار ستج و شمارنده ضربان قلب از خصوصیات مچ بند هوشمند باکی به شمار می رود.

سایر مشخصات

نوع کاربریرسمی، روزمره و ورزشی
فرم صفحهمستطیل
سایر ویژگی هاشمارنده ضربان قلب، صفحه تمام لمسی، فشار سنج، ضد آب
جنس بندپلاستیک
نوع قفل بندپین بند
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب، گام شمار
سازگاری باIos  و اندروید

قیمت حدودی: 200.000

10- مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90

مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90
مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90

آخرین مدل از انواع بهترین ساعت هوشمند ارزان، مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90 می باشد. این ساعت هم مانند مورد قبلی از قیمت بسیار ارزان برخوردار است. ابعاد این ساعت ۱۵ × ۴۰ است که برای افرادی که مچ باریکتری دارند بسیار جلوه زیبایی دارد. طراحی مدرن مچ بند هوشمند هایتک باعث شد روز به روز به طرفداران آن نیز افزوده گردد.

مقاومت در برابر آب، برخورداری از حالت ورزشی، صفحه نمایش لمسی، شمارشگر ضربان قلب از دیگر خصوصیات این کالا می باشد. لازم به ذکر است که مچ بند هوشمند هایتک مدل HI-FT90 در سه طیف رنگی، نقره ای، مشکی و طلایی در بازار عرضه می گردد.

سایر مشخصات

رزولوشنصفحه نمایش
نوع کاربریروزمره و ورزشی
فرم صفحهمستطیل
سایر ویژگی هاشمارنده ضربان قلب، صفحه تمام لمسی، ضد آب
جنس بندسیلیکون
نوع قفل بندسگکی ساده
حس گرهاشمارش گر ضربان قلب
سازگاری باIos  و اندروید
نوع صفحه نمایشOLED

قیمت حدودی: 230.000

خلاصه و چکیده مطالب

خرید ساعت هوشمند کار بسیار آسانی نیست و بهتر است قبل از خرید تحقیقاتی انجام دهید. حال برای این که روند خرید با سرعت و سهولت انجام شود، ما تحقیقات لازم جهت خرید بهترین ساعت هوشمند ارزان را انجام داده ایم.

توجه داشته باشید که ارزان بودن یک کالا هیچگاه به منزله عدم کیفیت آن نیست. بنابراین اگر بودجه کافی برای خرید ساعت هوشمند ندارید، هیچ نگران نباشید زیرا ما در این مقاله از سایت باتجربه به معرفی بهترین مارک ساعت هوشمند ارزان پرداخته ایم. امیدواریم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد از اینکه ما را همراهی کرده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6742
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !