صندلی اداری ارزان

صندلی اداری ارزان [ 7 مدل پرفروش 1402 ]

9 دقیقه

زمان برای مطالعه

صندلی اداری چیست و به نظر شما یک صندلی اداری می بایست از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

درواقع همانطور که از اسم آن مشخص است، از صندلی اداری برای شرکت ها و اداره جات استفاده می کنند. هرچقدر که صندلی مورد نظر از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، سلامت جسمانی فرد هم نیز افزایش می یابد. بر همین اساس از امروز بهتر است صندلی های غیر استاندارد خود را کنار بگذارید و یک صندلی اداری ارزان و باکیفیت برای خود و یا کارکنان شرکت خریداری نمایید.

صندلی اداری ارزان

در هنگام خرید صندلی اداری ارزان نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت محصول است. بعد از این که از کیفیت آن مطمئن شدید، توصیه می کنیم قیمت آن را هم درنظر بگیرید. بسیاری از فروشندگان صندلی اداری، قیمت کالای خود را بیش از کیفیت آن می فروشند پس باید حواس خود جمع کنید تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

برای خرید صندلی اداری می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. خبر خوب این که قصد داریم در ادامه به معرفی 7 مورد از بهترین صندلی های اداری به همراه قیمتشان به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر قصد خرید صندلی اداری دارید، تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با صندلی اداری و نحوه طراحی آن

همانطور که کمی بالاتر توضیح داده ایم، از انواع صندلی اداری برای موقعیت و جایگاه متفاوتی استفاده می کنند پس نمی توان از یک نوع صندلی اداری برای محیط اداری خود استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم صندلی اداری خود را بسته به نوع شرکت و اداره و یا ارگان و اینکه چه کسی قرار است از آن صندلی استفاده کند نیز خریداری نمایید.

قطعا شما هم دیده اید که صندلی اتاق مدیریت متمایز از دیگر صندلی ها می باشد و یا صندلی میزهای گروهی از صندلی مدیریت متمایز است. به طور خلاصه اگر صندلی اداری خریداری شده از مواد اولیه مرغوب ساخته شده باشد، می تواند از هرگونه آسیب نظیر کمر درد، درد در نایحه ستون فقرات، گردن درد  و …. نیز جلوگیری کند.

انواع صندلی اداری

قبل از هرچیز بهتر است بدانید که مبلمان و یا صندلی اداری از انواع مختلفی برخوردار هستند که در زیر چند مورد از اصلی ترین انواع صندلی اداری را نام بردیم:

  • صندلی اداری برای مدیریت
  • صندلی میز کنفرانس
  • صندلی میزهای گروهی
  • صندلی کارشناسی

مشخصات یک صندلی اداری ارزان و استاندارد چیست؟

بهترین صندلی اداری قابلیت این را دارد که وزن بدن شما را به خوبی بین اجزای صندلی نیز تقسیم کند. همچنین به یاد داشته باشید که ارتفاع صندلی از مهم ترین عوامل استاندارد بودن صندلی اداری می باشد. زیرا ارتفاع آن باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی بر تمامی میز مشرف باشد. به همین دلیل همیشه  صندلی های اداری را با ارتفاع مناسب طراحی می کنند.

اگر صندلی اداری را خریداری کنید که از ارتفاع مناسبی برخوردار نباشد، می تواند خطرات جدی برای عضلات گردن و کمر شما ایجاد کند.

از دیگر مشخصه های صندلی ارگانیک باکیفیت این است که از تشک و نشیمنگاه مناسب استفاده شده باشد. صندلی و نشیمنگاه باید به طوری طراحی شده باشد که بتوان بدون خستگی و درد عضلات، مدت طولانی از آن استفاده کرد.

معرفی بهترین صندلی اداری ارزان (7مدل پرفروش)

حال که با ویژگی های صندلی اداری و نحوه طراحی آن آشنا شده اید، وقت آن رسیده که به شما 7 مدل از بهترین صندلی اداری ارزان قیمت را معرفی کنیم. بنابراین توصیه می کنیم این بخش را با دقت بیشتر مطالعه فرمایید.

1- صندلی اداری اوان کد K320L چرمی

صندلی اداری اوان کد K320L چرمی
صندلی اداری اوان کد K320L چرمی

یکی از بهترین انواع صندلی گردان ارزان، صندلی اداری اوان کد K320L چرمی می باشد. این صندلی با قیمت مناسب و تنوع رنگی که دارد، همه را شیفته خود کرده است حال بیاید کمی بیشتر درمورد این صندلی بدانیم!

پشتی صندلی اداری اوان کد K320L چرمی از فریم آهنی با قطر 2 میلی متر طراحی شده است . خوشبختانه مکانیزم سینکرون این صندلی دارای قفل کن می باشد و از یک نشیمنگاه فوق العاده باکیفیت برخوردار است.

علاوه بر آن دوخت زیبا و تمیز این صندلی باعث ایجاد برآمدگی شده تا بتواند از بروز دردهای احتمالی در نواحی کمر و گردن جلوگیری کند. اگر نگران سر صدای صندلی خود هستید، باید بگوییم که این صندلی حتی با گذر زمان هم هیچ گونه سر و صدایی ایجاد نخواهد کرد. به طور خلاصه صندلی اداری اوان کد K320L چرمی تمام ویژگی های یک صندلی کنفرانسی ارزان قیمت را دارد.

سایر مشخصات

حداقل ارتفاع48 سانتی متر
حداکثر ارتفاع60 سانتی متر
جنس فومفوم سرد
جنس پایهفلز

 قیمت حدودی: 946.000

2- صندلی اداری نیلپر مدل OCT 712t2

 صندلی اداری نیلپر مدل OCT 712t
 صندلی اداری نیلپر مدل OCT 712t

دومین صندلی اداری ارزان که می خواهیم به شما معرفی کنیم، صندلی اداری نیلپر مدل OCT 712t است. این صندلی جزو پرفروش ترین صندلی کارمندی ارزان موجود در بازار می باشد که علاوه بر کیفیت مناسب، قیمت آن هم بسیار مقرون به صرفه است.

لازم به ذکر است که شما می توانید در هر مکانی که دوست دارید از آن استفاده نمایید. پارچه این صندلی از فوم سرد قالبی می باشد که از هرگونه تعریق جلوگیری کرده و موجب گردش هوا می گردد.

هنگام نشست و برخواست از روی این صندلی اداری، هیچگونه پرزی بر روی لباس شما باقی نخواهد ماند. ارتفاع جک صندلی اداری نیلپر مدل OCT 712t 10 سانتی متر می باشد و کاربر می تواند دسته های صندلی را به 5 حالت مختلف تغییر دهد. به خاطر داشته باشید که این صندلی چرخدار ارزان، از 5 پایه فولادی برخودار بوده به این منظور که در برابر هرگونه زنگ زدگی و آسیب، بسیار مقاوم می باشد.

سایر مشخصات

حداقل ارتفاع96 سانتی متر
حداکثر ارتفاع105.5 سانتی متر
جنس فومفوم سرد
جنس پایهفلز

قیمت حدودی: 3.930.000

3- صندلی گیمینگ کد 2020

صندلی گیمینگ کد 2020
صندلی گیمینگ کد 2020

سومین صندلی ارزان صندلی گیمینگ کد 2020 می باشد. همانطور که از اسم و شکل این صندلی پیداست، جزو بهترین صندلی ها برای بازی و کارهای سیستمی می باشد. شاید با خود بگویید که چرا ظاهر صندلی گیمینگ با دیگر صندلی ها کمی متفاوت تر است؟

در جواب باید بگوییم که افرادی که در طول روی بیشتر از سیستم استفاده می کنند و یا گیمر هستند، باید از صندلی فوق العاده باکیفیت استفاده کنند تا از خطرات جدی مانند گرفتگی عضلات پیشگیری شود. به همین دلیل صندلی های گیمینگ با ظرافت بیشتری طراحی شده اند.

نکته: از صندلی های گیمینگ هم می توان به عنوان صندلی اداری نیز استفاده کرد و هیچ محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت.

صندلی گیمینگ کد 2020 دارای پشتی قابل تنظیم از جنس فوم سرد می باشد. خوشبختانه چرخ های این صندلی فاقد سر و صدا می باشند که شما می توانید در هر زمان از شبانه روز از آن استفاده نمایید.

سایر مشخصات

حداقل ارتفاع55 سانتی متر
حداکثر ارتفاع70 سانتی متر
جنس فومفوم سرد
جنس پایهاستیل

 قیمت حدودی: 2.260.000

4- صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s

صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s
صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s

صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s چهارمین مدل از صندلی اداری ارزان می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخودار است. طراحی زیبا و شکیل این صندلی باعث شد تا روز به روز به خریداران آن افزوده شود. قبل از این که به جزئیات آن بپردازیم، پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید صندلی چرخدار ارزان را دارید، از صندلی اداری نیلپر مدل OCM 850s غافل نشوید.

این صندلی به پونه ای طراحی شده که امکان تنظیم گودی کمر براساس قد کاربر را دارد. همچنین لازم به ذکر است که پشتی آن از پلی آمید تقویت شده که بسیار مقاوم می باشد. به طور خلاصه تمامی ویژگی های منحصر به فردی که این محصول دارد، آن را از رقبای خود متمایز کرده است به طوری که هم می توان در محیط های خانگی و هم اداری از آن استفاده نمود.

سایر مشخصات

حداقل ارتفاع97 سانتی متر
حداکثر ارتفاع106 سانتی متر
جنس فومفوم سرد
جنس پایهفلز

 قیمت حدودی: 4.915.000

5- صندلی اداری مدل S01

صندلی اداری مدل S01
صندلی اداری مدل S01

پنجمین صندلی اداری ارزان قیمت صندلی اداری مدل S01 می باشد. این صندلی با مدل های قبلی کمی متفاوت است زیرا فاقد چرخ می باشد که از آن برای محیط های اداری، مجتمع تجاری و یا دفاتر صنعتی استفاده می کنند.

صندلی اداری ارزان مدل S01 دارای پایه های مقاوم و رویه ای از جنس چرم می باشد. ارتفاع آن 73 سانتی متر بوده که می توان گفت این ارتفاع برای 90 درصد افراد مناسب می باشد. برای این که هنگام نشستن دست هایتان احساس راحت تری داشته باشد، بر روی دسته ها لایه ای ابر به همراه چرم طراحی شده است. دکمه هایی که بر روی صندلی اداری مدل S01 دوخته شده است، زیبایی آن را چندین برابر افزایش داده است.

سایر مشخصات

حداکثر ارتفاع73 سانتی متر
جنس فوممعمولی
جنس پایهفلز
جنس روکش پشتیچرم مصنوعی

قیمت حدودی: 530.000

6- صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000

صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000
صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000

ششمین مورد از بهترین صندلی اداری و گیمینگ که می خواهیم به شرح ویژگی های آن بپردازیم، صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000 می باشد. هرچقدر از زیبایی و طراحی این صندلی بگوییم کم گفته ایم. مطمئنا رنگ صورتی آن همه خانم ها و دختر خانم های جوان را شیفته خود خواهد کرد.

از آنجایی که در قسمت گودی کمر و گردن بالشتک هایی وجود دارد، به راحتی می توان مدت زمان طولانی بدون احساس خستگی از آن استفاده نمود. روکش کفی آن از جنس چرم مصنوعی می باشد که میتوان تا چندین سال از آن استفاده نمود.

همچنین جنس پایه صندلی دی ایکس ریسر سری پرینس مدل OH D6000 از پلاستیک فشرده می باشد که در برابر هرگونه آسیب مقاوم است.

سایر مشخصات

حداکثر ارتفاع40 سانتی متر
حداقل ارتفاع70 سانتی متر
جنس روکشچرم مصنوعی
جنس پایهپلاستیک فشرده

قیمت حدودی: 12.720.000

7- صندلی مدیریتی ارزان نیلپر مدل OCM 888S

صندلی مدیریتی ارزان نیلپر مدل OCM 888S
صندلی مدیریتی ارزان نیلپر مدل OCM 888S

هفتمین و آخرین مدل از انواع صندلی اداری ارزان، صندلی مدیریتی نیلپر مدل OCM 888S می باشد. جنس این صندلی از فوم سرد می باشد که هرگز در طول استفاده پشت کاربر تعریق نخواهد کرد. ارتفاع این صندلی 10 سانتی متر است که به راحتی قابل تنظیم می باشد.

پایه اصلی این صندلی از جنس فولاد با روکش نیکل بوده که از پایه های پلاستیکی چندین برابر مقاوم تر است. صندلی مدیریتی نیلپر مدل OCM 888S را به افرادی که مدام از سیتسم استفاده می کنند توصیه می کنیم چرا که بسیار راحت و نرم می باشد. همچنین کاربر می تواند براساس نیاز خود، دسته های صندلی را به حالت های مختلف نیز تنظیم کند.

سایر مشخصات

حداقل ارتفاع121 سانتی متر
حداکثر ارتفاع130 سانتی متر
جنس فومفوم سرد
امکاناتدارای پشتی گردن

 قیمت حدودی: 5.000.000

خلاصه و چکیده مطالب

صندلی اداری از جمله وسایل ضروری هر اداره و سازمان محسوب می شود. از همین بابت باید در خرید آن نکات بسیاری را رعایت کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. جهت سهولت در خرید، ما در این مقاله به شرح ویژگی های یک صندلی اداری ارزان و باکیفیت پرداختیم تا به راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمامی مدل های معرفی شده جزو پرفروش ترین و بهترین صندلی های موجود در بازار می باشند.

قیمت هریک از انواع صندلی چرخدار در پایان توضیحات و معرفی محصول درج شده است تا بتوانید باتوجه به بودجه ای که دارید صندلی مورد نظر را خریداری نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6257
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 10 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !