بهترین دستگاه لیزر خانگی

بهترین دستگاه لیزر خانگی [ 10 مدل عُمری 2023]

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

به نظر شما بهترین دستگاه لیزر خانگی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ و کدام دستگاه لیرز برای استفاده خانگی مناسب می باشد؟ می دانیم که خیلی از افراد خصوصا خانم ها، حتما در طول زندگی با اینگونه سوالات آشنا شده اند. حال قرار است در این مقاله به تمامی سوال های مربوطه پاسخ دهیم و شما را با بهترین دستگاه لیزر خانگی آشنا کنیم. بنابراین چنانچه قصد خرید این وسیله را دارید، توصیه می کنیم تا انتها همراه باتجربه باشید.

بهترین دستگاه لیزر خانگی

قبل از معرفی بهترین دستگاه لیزر خانگی باید بدانیم که، دستگاه لیزر از جمله وسایل نظافت و رفع موهای زائد برای خانم ها و آقایان به شمار می رود. از این دستگاه در بسیاری از سالن های بهداشتی و زیبایی بانوان استقبال شده است. جالب است بدانید بر اساس تحقیقات انجام شده، اکثر خانم ها 72 روز از 1 سال زندگی خود را صرف شیو کردن موهای زائد خود می کنند.

همچنین برای از بین بردن موهای زائد بدن می بایست انرژی و هزینه زیادی را خرج کنید. حال با روی کار آمدن دستگاه های لیزر به راحتی می توان در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرد. اما باید دقت داشته باشید دستگاهی را انتخاب نمایید که از تمامی استانداردها برخوردار باشد تا دچار چالش نشوید. با ما همراه باشید تا 10 مورد از بهترین دستگاه لیزر خانگی را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین دستگاه لیزر خانگی [ 10 مدل محبوب 2023 ]

حتما شما هم تا به حال شنیده اید که برای لیزر کردن موهای زائد هر چقدر پوستتان روشن تر و موهایتان تیره تر باشد، نتیجه مطلوب تری را تجربه خواهید کرد. حال اگر شما این ویژگی را ندارید اصلا نگران نباشید چرا که دستگاه های زیادی در بازار عرضه شده اند که شما می توانید متناسب با رنگ پوست خود آن ها را خریداری نمایید.

میدانیم که تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید بهترین دستگاه لیزر خانگی را تهیه کنید. اما دست نگهدارید زیرا در ادامه می‌خواهیم چند مدل از بهترین دستگاه لیزر خانگی را به شما معرفی کنیم تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

1. دستگاه لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999

لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999
لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999

لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999 یکی از بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشد که در گروه ارزان ترین دستگاه ها قرار دارد. تعداد شات این دستگاه 400 هزار می باشد که به راحتی پاسخگوی تمامی اعضای خانواده است. خبر خوب این که می توان از این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه لیزر خانگی چند کاره هم استفاده نمود چرا که علاوه بر رفع موهای زائد موجب جوان سازی  و خنک کردن پوست هم می گردد.

همانطور که گفتیم لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999 دارای سیستم خنک کنندگی است که تا حد امکان درد را کاهش داده و از سوختگی پوست جلوگیری می کند. همچنین این دستگاه از دو نوع تابش دستی و اتومات برخوردار است که می توانید از دو حالت آن استفاده کنید. اگر بعد از استفاده از این دستگاه شاهد نتیجه ای نبودید، نگران نباشید زیرا لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999 اثر خود را از ماه دوم خواهد گذاشت و رفته رفته شاهد تغییرات خواهید بود.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهعینک
قابلیت های دستگاهمقاوم بودن در برابر آب

قیمت حدودی: 4.560.000

2. دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591
دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591

دومین دستگاه که جزو بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشد، دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP591 است. اگر به دنبال یک دستگاه ارزان و در عین حال با کیفیت هستید، این محصول انتخاب اول و آخرتان خواهد بود.

این دستگاه با توجه به قابلیت چند کاره ای که دارد، موجب رفع موهای زائد، طراوت پوست، جلوگیری از شل شدن و پیری زود رس، رفع آکنه و … می گردد. با استفاده از دستگاه لیزر دس تنها یک شات در 0.9 ثانیه صورت می گیرد به طوری که شما در 10 دقیقه می توانید کل بدن خود را اصلاح کنید.

سری آن HR با مساحت 3.1 cm2 بوده و در هر شات مساحت زیادی از بدن را شیو خواهد کرد. خوشبختانه می توانید توسط این دستگاه لیزر خانگی سطح تابش را به 5 حالت مختلف تنظیم کنید. استفاده از سری HR با مساحت 3.1 cm2، بسیار راحت بوده و طراحی آن به گونه ای می باشد که بدون دفترچه راهنما متوجه همه چیز خواهید شد.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهعینک UV سری HR، سری AC و SR
قابلیت های دستگاهدارای طراحی ارگونومیک
وزن470 گرم

قیمت حدودی: 9.200.000

3. دستگاه لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6888

لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6888
لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6888

سومین مورد از بهترین دستگاه لیزر خانگی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6888 می باشد. این دستگاه دارای قابلیت 300 هزار شات است که به راحتی می توان از آن استفاده نمود. از جذابیت و طراحی این محصول هرچقدر که بگوییم، کم گفته ایم. رنگ صورتی آن باعث شده تا مورد استقبال تمامی خانم ها واقع شود. دو لامپ جهت جوانسازی پوست و خنک سازی دستگاه در دستگاه لیزر خانگی مارسکی طراحی شده است.

خوشبختانه از آنجایی که این دستگاه دارای سیستم خنک کننده می باشد، به عنوان کم درد ترین تکنولوژی رفع موهای زائد شناخته شده است. لازم به ذکر است که لامپ جوانسازی موجود در آن موجب نفوذ به لایه های عمیق پوست می گردد و کلاژن مورد نیاز پوست را تامین خواهد کرد.

نکته: اگر بیش از 20 دقیقه دستگاه روشن باشد بهتر است آن را به مدت 10 دقیقه خاموش کنید و بگذارید استراحت کند. لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6888 جزو بهترین لیزر خانگی موهای زائد می باشد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهعینک
تعداد سری1

 قیمت حدودی: 3.990.000

4. دستگاه لیزر بدن فیلیپس مدل SC2009/60

لیزر بدن فیلیپس مدل SC2009/60
لیزر بدن فیلیپس مدل SC2009/60

بهترین مدل لیزر خانگی فیلیپس، مدل SC2009/60 می باشد. این دستگاه آنقدر از لحاظ کیفیت خوب است، که دیگر جایی برای انتقاد نمی گذارد. به یاد داشته باشید که هر چقدر قابلیت های یک دستگاه لیزر بیشتر باشد، کاربردی بودن آن هم به همان اندازه افزایش می یابد.

دستگاه لیزر خانگی فیلیپس که در گروه بهترین دستگاه خانگی لیزر قرار دارد، انواع سری برای رفع موهای زائد برخوردار است. تعداد فلش بالا، برخورداری از قابلیت پرتاب نور، برخوراری از نشان ECO، قابلیت شارژ شدن و سه سری مجزا از اصلی ترین ویژگی های دستگاه لیزر بدن فیلیپس مدل SC2009/60 می باشد. چنانچه به دنبال بهترین لیزر خانگی برای موهای زائد هستید، با خرید این دستگاه هرگز پشیمان نخواهید شد.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهسه سری مختلف، دستمال جهت پاک کردن بدن
وزن1100 گرم

قیمت حدودی: 24.500.000

5. دستگاه لیزر موهای زائد دس مدل GP586

لیزر موهای زائد دس مدل GP586
لیزر موهای زائد دس مدل GP586

آخرین و بهترین دستگاه لیزر خانگی که نباید از ویژگی های آن غافل شوید، لیزر موهای زائد دس مدل GP586 می باشد. لازم است بدانید این دستگاه نسخه بروز شده مدل لیزر موهای زائد دس مدل GP586 است.

یکی از مواردی که در این نسخه ارتقا یافته است، تعداد شات نامحدود آن نسبت به مدل قبلی می باشد به طوری که نیازی نیست سری آن را تعویض کنید.همچنین نسخه پرو لیزر موهای زائد دس مدل GP586 مجهز به چراغ جهت تمرکز بر روی محل اپیلاسیون است.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراه3 سری مختلف
قابلیت های ابزار مقاوم در برابر آب

قیمت حدودی: 5.250.000

6. دستگاه لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP

دستگاه لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP
دستگاه لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP

ششمین مورد از بهترین دستگاه لیزر خانگی دستگاه لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP می باشد. شکل ظاهری این دستگاه بسیار زیبا و کم جا است که می توانید در هر مکان از آن استفاده کنید. این دستگاه باتوجه به سرعت بالا و قدرتی که دارد، باعث تحولی عظیم در زمینه دستگاه های لیزر خانگی شد. 

افرادی که پوست تیره تری دارند هم بدون هیچ محدودیتی می توانند از دستگاه لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP استفاده نمایند. خبر خوب اینکه شما با خرید این دستگاه دیگر نیازی نیست برای لیزر کردن موهای زائد خود، به کلینیک بروید و هزینه هنگفتی پرداخت کنید. از دیگر ویژگی های محصول، برخورداری از سیستم خنک کننده است به طوری که در هنگام استفاده هیچ دردی احساس نخواهید کرد. 

مدت زمانی که برای از بین بردن موهای خود توسط این دستگاه نیاز است، کمتر از نیم ساعت می باشد. از بین بردن لک، از بین بردن جوش و آکنه، روشن کردن پوست و جوانسازی از اصلی ترین خصوصیات این دستگاه لیزر حرفه ای می باشند. 

علاوه بر آن شما می توانید سطح انرژی دستگاه را به ۵ درجه مختلف تغییر دهید. با اینکه که دستگاه لیزر موهای زائد مرکوری مدل GP دارای فیلتر UV است، بازهم هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند. به طور خلاصه اگر به دنبال بهترین برند لیزر خانگی هستید، خرید این دستگاه را پیشنهاد می کنیم. 

سایر مشخصات

منبع انرژیبرق خانگی
اقلام همراهعینک UV سری HR, سری SR، سری AC و پایه نگهدارنده
قابلیت های دستگاهطراحی ارگونومیک، از بین بردن فولیکول مو، فاقد ایجاد هرگونه عوارض جانبی و التهاب، تنظیمات لمسی، عدم احتمال خرابی مکانیکی دکمه ها

قیمت حدودی: 16.850.000

7. دستگاه لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

دستگاه لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586
دستگاه لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586

هفتمین مورد از انواع بهترین دستگاه لیزر خانگی، لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586 می باشد. اگر هنوز دستگاه موردنظر خود را انتخاب نکرده اید، تقریبا می توان گفت این محصول برای شما طراحی شده است.

دستگاه لیزر دس از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا جهت از بین بردن موهای زائر استفاده می کند. بعد از خرید این محصول دیگر لازم نیست ساعات زیادی را در کلینیک های درمانی بگذرانید. 

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که لیزر خانگی دس لیزر بدن و صورت مدل سه کاره GP586 دارد، قابلیت چندکاره آن است بدین صورت که شما با یک بار هزینه می توانید از چندین قابلیت برخوردار شوید. درمان چین و چروک های سطحی، از بین بردن موهای زائد بدون درد، رفع شل شدگی پوست، رفع لک و آکنه و … از مهم ترین قابلیت های این محصول کاربردی محسوب می‌ شود. 

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهکیف نگهدارنده، عینک محافظ
قابلیت های دستگاهقابلیت چندکاره، امکان استفاده ۳۵۰ هزار شات، قابل استفاده برای مصارف خانگی و شخصی، از بین بردن چین و چروک پوست و …

قیمت حدودی: 8.800.000

8. دستگاه لیزر موهای زائد پرودو مدل IPL

دستگاه لیزر موهای زائد پرودو مدل IPL
دستگاه لیزر موهای زائد پرودو مدل IPL

به جرات می توان گفت لیزر موهای زائد پرودو مدل IPL از پیشرفته و بهترین دستگاه لیزر خانگی از برند پرودمو بشمار می رود. سرعت بالای شات این دستگاه یکی از دلایل محبوبیت آن است که بدون ایجاد درد و سوزش، موهای بدن را از بین می برد.

فکر نمی کنیم با این قیمت، همچنین دستگاه لیزری در بازار بتوانید خریداری کنید. شما به کمک کنترل پنل که بر روی دستگاه طراحی شده، به راحتی می توانید سطح انرژی را به ۵ وضعیت مختلف تنظیم کنید. 

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهعینک محافظ اشعه UV, تیغ اصلاح، آداپتور، کابل آداپتور و دفترچه راهنما
قابلیت های دستگاهکیفیت بالا، روشن کردن پوست تا یک الی دو درجه، از بین بردن موهای زائد در کوتاه ترین زمان

قیمت حدودی: 5.700.000

9. دستگاه لیزر موهای زائد مدل HR

 دستگاه لیزر موهای زائد مدل HR
دستگاه لیزر موهای زائد مدل HR

نهمین مدل از بهترین دستگاه لیزر خانگی که قصد معرفی آن را داریم، دستگاه لیزر موهای زائد مدل HR است.  این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته ای پی ال به معنای سیستم های نور شدید پالسی پشتیبانی می کند. پالس های نوری فولیکول موها را مورد هدف قرار می دهد که به آرامی و بدون ایجاد سوزش موهای زائد را از بین میبرد.

خوشبختانه هم خانم ها و هم آقایان می توانند از این دستگاه استفاده نمایند. طراحی که دستگاه لیزر مدل HR دارد باعث شده تا بتوان در سفر و منزل از آن استفاده نمود. بعد از چهار جلسه استفاده از این دستگاه به بعد کم کم شاهد نرم و نازک شدن موهای بدن و صورتتان خواهید شد.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراهعینک نوری
قابلیت های دستگاهمناسب برای زیر بغل، بیکینی، پاها و …، مناسب برای آقایان و خانم ها، پشتیبانی از تکنولوژی جدید، دارای شدت نور قابل تنظیم

قیمت حدودی: 4.300.000

10. دستگاه لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006

دستگاه لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006
دستگاه لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006

اگر به فکر خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی هستید، در خرید لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006 تعلل نکنید. این دستگاه علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، کیفیت و کارایی آن بی نظیر است. طی تحقیقات انجام شده دستگاه لیزر خانگی لسکلتون می تواند ۸۲ درصد موهای زائد را به طور کامل طی ۶ جلسه نابود کند. 

از این محصول می توانید برای لیزر کردن مناطقی همچون: بیکینی، زیر بغل، سینه، ران ها، پاها و پشت استفاده کنید. لسکلتون دارای ۵ درجه شدت نور است که استفاده از آن بی خطر و فوق العاده آسان می باشد. 

نکته: استفاده از دستگاه لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006 برای خانم های باردار، بیماران دیابتی، بیماران عفونی و پوستی، ریش و سیبیل آقایان دختران زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.

سایر مشخصات

منبع انرژیآداپتور برق
اقلام همراه۱ آداپتور برق، ۱ عدد سری جایگزین و دفترچه راهنما 
قابلیت های دستگاهاز بین بردن جوش و آکنه، کیفیت بالا، طراحی ارگونومیک، مناسب سفر و استفاده شخصی 

قیمت حدودی: 2.900.000

خلاصه و چکیده مطالب

در این مقاله انواع بهترین مارک دستگاه لیزر موهای زائد خانگی به همراه کاربرد آن را به شما معرفی کرده ایم. همچنین نکاتی را باید قبل استفاده از بهترین دستگاه لیزر خانگی را رعایت کنید را برایتان شرح داده ایم تا کار با آن برایتان راحت باشد.

در پایان هم تاکید می کنیم: دستگاه لیزری را خریداری کنید که با رنگ پوست و جنس موهای شما سازگاری داشته باشد تا به نتیجه دلخواه خود برسید. چنانچه انتخاب درست داشته باشید، میتوانید در مدت زمان کوتاه بهترین نتیجه را دریافت نمایید. همچنین قیمت بهترین دستگاه لیزر خانگی را در انتهای محصولات ذکر کرده ایم تا متناسب با بودجه خود بهترین دستگاه لیزر خانگی را خریداری نمایید.

آیا استفاده از دستگاه لیزر ضرر دارد؟

 بگذارید همین ابتدا خیالتان را راحت کنیم. جواب این سوال خیر است. اما بهتر است نکاتی را در مورد عملکرد بهترین دستگاه لیزر خانگی بدانید. به عنوان مثال یکی از نکات بسیار مهم این است: لیزر قابلیت این را دارد که بر روی بدن حرکت کند و انرژی آن توسط موها جذب می شود زیرا موها دارای رنگدانه هستند. حال باید بدانید که رنگدانه بر روی خالکوبی تاثیر می گذارد و خالکوبی باعث می شود موها آن انرژی لیزر را دریافت نکرده و از بین نروند.

بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی چیست؟

فیلیپس ، دس و مارسکی از برند های مطرح و باکیفیت دستگاه لیزر خانگی میباشند.

دستگاه لیزر خانگی چگونه از رویش موهای زائد جلوگیری می‌کند؟

پرتویی که از دستگاه لیزر خارج می شود، موها را هدف قرار داده و موجب می شود رنگدانه موها این نور را نیز جذب کند. در نتیجه انرژی گرمایی می تواند فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار دهد، که با این کار ریشه موهای زائد آسیب دیده و کمتر رشد می کنند.

چرا دستگاه لیزر خانگی از سایر وسیله ها طرفداران بیشتری دارد؟

یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه ها این است که درد کمتری دارند و سرعتشان بیشتر است.
همچنین مدت زمانی که طول می کشد تا یک فرد توسط لیزر خانگی موهای زائد خود را اصلاح کند، 20 دقیقه می‌باشد.

قیمت بهترین دستگاه لیزر خانگی چقدر است؟

قیمت بهترین دستگاه لیزر خانگی باتوجه به مارک، امکانات و کارایی آن متفاوت است اما در این صفحه شما در بازه قیمتی 3 الی 24 میلیون میتوانید انواع دستگاه لیز را بررسی و مشاهده کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6151
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 5 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !