The most powerful meat grinder in the Caspian Sea

پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر1402 [ 3 مدل پرفروش+ قیمت]

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

آیا می دانید قیمت پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر چقدر است و از چه ویژگی هایی برخوردار می‌باشد؟

یک لحظه دست نگهدارید، بگذارید ابتدا کمی از برند پارس خزر برایتان بگوییم تا به خوبی با این برند آشنا شوید. شرکت پارس خزر یک برند ایرانی می باشد که در زمینه ساخت لوازم خانگی ایرانی فعالیت دارد. این برند بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای ایرانی شناخته شده است.

در هنگام وارد شدن به فروشگاه لوازم خانگی، قطعا به شما پارس خزر را معرفی خواهند کرد زیرا کیفیت کالاهای آن بی نظیر می باشد. حال در این مقاله قصد داریم در مورد چرخ گوشت پارس صبحت کنیم. چنانچه به تازگی قصد خرید چرخ گوشت برای منزل خود دارید تا پایان همراه ما باشید همچنین خبرهای خوبی برای تازه عروسان داریم.

قبل از خرید چرخ گوشت پارس خزر به این نکات توجه کنید!

 در ابتدا می بایست ذکر کنیم که برند پارس خزر برای تمامی مصرف کنندگان آن ثابت شده است اما می بایست در هنگام خرید آن به چند نکته توجه فرمایید تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

ابزار اضافی مورد نیاز

قطعا هر مدل از چرخ گوشت های پارس خزر با دیگری تفاوت هایی دارد. قبل از خرید مدل مورد نظر باید ببینید که از یک چرخ گوشت چه انتظاراتی دارید.

همانطور که می دانید چه کودکان و چه بزرگسالان به خوردن فست فود های بازاری بسیار علاقمند هستند. حال چه بهتر که خودتان این غذای خوشمزه را درست کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در منزل خود سوسیس و کالباس درست کنید، باید از چرخ گوشت هایی استفاده کنید که ابزار مورد نیاز ساخت سوسیس و کالباس را داشته باشد.

میزان گوشت بدست آمده

خوشبختانه انواع چرخ گوشت پارس خزر از بهترین موتورهای پر قدرت تشکیل شده اند. حال قدرت موتور چه مزیتی دارد؟ هرچقدر که قدرت چرخ گوشت بیشتر باشد، میزان گوشت خروجی هم بیشتر می باشد. بهترین میزان خروجی گوشت از چرخ گوشت پارس خزر جهت مصارف خانگی 4 الی 5 کیلو در دقیقه است.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر در حوزه صنعتی فعالیت دارید می بایست از پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر استفاده کنید تا در مدت زمان کم بیشترین خروجی را نیز داشته باشد.

خنک کنندگی موتور

قطعا هر دستگاهی بعد از اینکه مدت زمان زیادی کار کند، داغ می شود که باید در این شرایط دستگاه را خاموش کنید تا از سوختن آن جلوگیری شود.

حال خوشبختانه بر روی چرخ گوشت های پارس خزر سنسورهایی طراحی شده و هنگامی که موتور آن بیش از حد داغ شود، دستگاه خود به خود خاموش می گردد. توجه داشته باشید که این عملیات به صورت اتومات رخ می دهد و نیازی به دخالت فرد نیست.

کارایی موتور

سعی کنید به سمت چرخ گوشت هایی بروید که از موتور بسیار قوی برخوردار باشد و مدت ها برای شما کار کند. تمامی چرخ گوشت هایی که انتخاب می کنید می بایست از کارایی زیادی برخوردار باشند.

به این نکته توجه کنید که هرچقدر کارایی موتور بیشتر باشد، لازم نیست برای فشردن گوشت به داخل دستگاه انرژی و زور زیادی استفاده کنید. بنابراین در هنگام خرید پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

چند نکته ایمنی مهم که باید هنگام استفاده از چرخ گوشت بدانید

  • قبل از اینکه بخواهید از چرخ گوشت پارس خزر استفاده کنید، بهتر است از این موضوع مطلع یابید که آیا ولتاژ فرکانس  شبکه شهری با ولتاژ فرکانس صفحه مشخصات فنی تطابق دارد یا خیر. خبر خوب این که که برند پارس خزر فکر همه جا را کرده و تمامی نکات لازم جهت افزایش ایمنی دستگاه های خود را رعایت نموده است اما از قدیم گفته اند کار از محکم کاری عیب نمی کند.
  • هرگاه می خواهید در چرخ گوشت را باز و بسته کنید حتما مطمئن شوید که دستگاه را از پریز برق کشیده اید.
  • در تمامی چرخ گوشت های پارس خزر اهرامی جهت فشار دادن گوشت به داخل دستگاه طراحی شده است پس لطفا از داخل کردن دست و انگشتان خود به داخل دستگاه بپرهیزید.
  • هیچگاه پنجره معمولی را به همراه پنجره ی  لوله‌ ای داخل چرخ نگذارید.
  • هرگاه می خواهید دستگاه را خاموش کنید، 6 ثانیه صبر کنید تا موتور چرخ گوشت به طور کامل خاموش شود.

معرفی 3 مدل از پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر

حال رسیده ایم به بخش پر هیجان مقاله زیرا در این بخش بین مدل های چرخ گوشت پارس خزر رقابت تنگاتنگی وجود دارد و شما می بابست در پایان این بخش بهترین چرخ گوشت پارس خزر خود را خریداری کنید.

قبل از هرچیز توصیه می کنیم تمام اطلاعات مربوط  به هر چرخ گوشت را با دقت مطالعه کنید تا به راحتی کالای مورد نظر خود را بیابید. برای این که به خوبی از جزئیات هر محصول مطلع شوید در پایان توضیحات، جدولی جهت شرح قابلیت های آن ها تعریف کرده ایم.

1- چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P
چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P از پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر می باشد که امکانات منحصر به فردش آن را به محبوب ترین چرخ گوشت ها تبدیل کرده است. توان مصرفی این دستگاه بسیار مناسب و کار با آن ساده می باشد. اگر به دنبال یک چرخ گوشت باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستید، این مدل بهترین گزینه است.

جالب است بدانید چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P مجهز به ابزار سوسیس ساز و سیستم چرخش معکوس می باشد. همچنین این ابزار دارای نشان استاندارد ملی می باشد پس خیالتان از این بابت هم راحت باشد.

سایر مشخصات

ابعاد۳۸۰ × ۱۸۰ × ۴۲۰ سانتی‌متر
توان1000 وات
وزن5.5 کیلو گرم
لوازم جانبیظرف پلاستیکی برای جمع آوری گوشت و سبزی چرخ شده
سایر توضیحاتدارای لوله ناودانی فلزی. برخورداری از محفظه نگهداری سیم. مجهز به پایه های ضد لرزش، دارای تیغه از جنس فولاد

قیمت حدودی: 1.940.000

2- چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R
چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R هم مانند مدل قبلی در گروه پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر قرار دارد. به همراه این یک دستگاه سینی بزرگ جهت افزایش سرعت کار میز وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که مدل MG-1400R دارد، سیستم چرخش معکوس می باشد.

وزن این چرخ گوشت بسیار کم است و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. مجهز به کلید دوربرگردان، برخورداری از محفظه جمع آوری سیم، قابلیت خرد کن گوشت و سبزی در دو شبکه مجزا و قیمت مقرون به صرفه از دیگر مزیت های چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R بشمار می روند.

سایر مشخصات

ابعاد۳۷۲ × ۱۷۶ × ۳۴۲ سانتی‌متر
توان700 وات
وزن4.3 کیلو گرم
لوازم جانبیظرف پلاستیکی برای جمع آوری گوشت و سبزی چرخ شده، دو شبکه مخصوص جهت چرخ کردن گوشت و سبزی
سایر توضیحاتعایق کاری دوبل قطعات الکتریکی، دارای کلید دوربرگردان موتور، دارای محفظه جمع آوری سیم

قیمت حدودی: 1.773.000

3- چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020
چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

چرخ گوشت پارس خزر بوفالو مدل 2020 از محبوب ترین چرخ گوشت های این برند می باشد که روز به روز به خریداران آن نیز اضاف می شود. لازم به ذکر است که توان چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 نسبت به دیگر مدل های پارس خزر کمتر می باشد اما راندمان آن بسیار مناسب است.

از آنجایی که این کالا بسیار سبک و کم وزن است، به راحتی قابل حمل بوده و می توانید آن را در هر قسمت از آشپزخانه که دوست دارید قرار دهید. بدنه چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 پلاستیکی و جنس تیغه آن از فلز است. برای اینکه محتوی داخل دستگاه بعد از مدتی خاک نگیرد، سینی کوچکی برای محافظت از آن ها طراحی شده که بر روی دستگاه قرار گذاشته می شود.

پایه های ضد لغزش پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر بوفالو مدل 2020 به کاربر اجازه می دهد در حین انجام کار تمرکز لازم داشته باشد و دستگاه نلرزد.

سایر توضیحات

ابعاد۳۸۰ × ۲۰۰ × ۴۵۰ سانتی‌متر
توان1000 وات
وزن7 کیلوگرم
لوازم جانبیدارای دو شبکه مجزا جهت خرد کردن گوشت و سبزی، دارای ظرف نگهداری سبزی
سایر توضیحاتتوان موتور 300 وات، دارای صفحه نمایشگر، برخورداری از درپوش مخصوص سینی، دارای محفظه نگهداری سیم

قیمت حدودی: 2.263.000

چکیده و خلاصه مطالب:

از آنجایی که چرخ گوشت از ابزار ضروری هر آشپزخانه بشمار می رود، می بایست در خرید آن دقت زیادی داشته باشید. همانطور که در ابتدا گفتیم برند پارس خزر از محبوب ترین برند های لوازم برقی می باشد که علت این محبوبیت کیفیت خوب آن است. برخی از چرخ گوشت های پارس خزر موتورهای 1000 واتی دارند که در نتیجه از سرعت چرخ بالایی هم برخوردار هستند.

اگر می خواهید علاوه بر چرخ گوشت، از یک آبمیوه گیر، سوسیس ساز و سبزی خردکن برخوردار شوید، توصیه می کنیم همین حالا خرید یکی از انواع چرخ گوشت پارس خزر را به لیست خرید خود اضافه کنید. در ادامه چند نکته مهم در هنگام استفاده از چرخ گوشت پارس خزر را به شما توصیه میکنیم.

پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر کدام است؟

ما در این مقاله سعی کردیم پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر را معرفی کنیم. جواب این سوال بر عهده خودتان است چرا که با توضیحاتی که در مورد هریک داده ایم، شما تصمیم می گیرید که کدام یک را خریداری نمایید. به طور کلی برند پارس خزر از بهترین برند ها می باشد. افرادی که می خواهند جهیزیه تهیه کنند، می توانند تمامی وسایل برقی خود را از برند پارس خزر بخرند.

چرخ گوشت پارس خزر قدیمی بهتر است یا جدید؟

برند پارس خزر یکی از بهترین برند های محصولات برقی می باشد که از قدیم در بین خانوار های ایرانی مورد استفاده قرار میگرفت. به همین دلیل خیلی ها معتقدند چرخ گوشت های قدیمی با توجه به جنس و کیفیت قطعاتشان، کیفیت بیشتری نسبت به مدل های جدیدشان دارند!

قیمت پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر چقدر است؟

در رابطه با قیمت چرخ گوشت های پارس خزر باید بگوییم که هر چرخ گوشت از امکانات خاص خود برخوردار است و طبیعتا برای دستگاهی که امکانات ویژه تری دارد، باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. حال نگران نباشید زیرا در ادامه قیمت انواع چرخ گوشت پارس خزر به همراه قابلیت های آن را ذکر کرده ایم.

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو خوبه؟

بله. اگر به دنبال یک چرخ گوشت با راندمان و کارایی بالا و بسیار سبک وزن نسبت به مدل های دیگر هستید، قطعا چرخ گوشت مدل بوفالو پارس خزر یک انتخاب بهینه و مناسب است.برای جزئیات بیشتر به این مطلب مراجعه کنید و محصول سوم را بررسی کنید.

4.1/5 - (9 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5822
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !