Car Wash

کارواش خانگی ارزان قیمت [ 5 مدل به صرفه بازار ]

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

کارواش خانگی یکی از مهم ترین محصولات برای شست و شو انواع وسایل نقلیه اعم از: ماشین، موتور سیکلت، دوچرخه، دیوارها و … می باشد. شما به کمک این دستگاه می توانید به راحتی خودرو و وسایل نقلیه خود را در منزل بشویید. خوشبختانه با روی کار آمدن کارواش خانگی، موجب شد تا افراد برای تمیز کردن ماشین های خود کمتر به کارواش بروند و به عبارتی دیگر باعث صرفه جویی در هزینه و وقت نیز شده است.

حال در این مقاله قصد داریم هر آنچه که باید در مورد کارواش خانگی ارزان قیمت بدانید را برایتان شرح دهیم. چنانچه می خواهید با خرید کارواش خانگی در هزینه های خود صرفه جویی کنید تا پایان همراه ما باشید.

نکات مهم در مورد خرید کارواش خانگی ارزان

قبل از اینکه بخواهید برای خرید کارواش اقدام نمایید، بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

وزن مناسب

اولین نکته ای که در هنگام خرید کارواش خانگی می بایست به آن توجه شود، وزن دستگاه است. هر چقدر وزن کارواش سبک تر باشد، دست شما هم کمتر اذیت می شود. بخاطر بسپارید کارواشی که قرار است خریداری کنید ، در محیط های غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد پس می بایست وزن، ابعاد مناسب داشته باشد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن آن را جا به جا کنید.

طول کابل منبع تغذیه

دومین نکته ای که باید در خرید کارواش خانگی ارزان به آن توجه شود، طول کابل منبغ تغذیه می باشد. می توان گفت بیشتر دستگاه های پمپاژ کننده با برق مستقیم شهری کار می کنند. بنابراین هر چقدر طول کابل منبع تغذیه بیشتر باشد، سبب راحتی کاربر در هنگام استفاده می گردد. با این ویژگی دیگر دغدغه نبود پریز برق را هم نخواهید داشت.

موتور قدرتمند

به این نکته توجه داشته باشد اگر قرار باشد برای تمیز کردن هر نقطه از محیط و یا وسیله نقلیه خود، چندین مرتبه از کارواش استفاده کنید، زمان زیادی را از دست خواهید داد و این کار انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت. پس توصیه می کنیم در هنگام خرید کارواش خانگی، حتما توان موتور استفاده شده و قدرت آب پاش آن را مورد بررسی قرار دهید. هر چقدر که به جزئیات محصول توجه بیشتری داشته باشید، قطعا در هنگام استفاده از کارواش کارتان سبک تر خواهد بود.

برخورداری از حالت شست و شو مختلف

لازم به ذکر است که ویژگی تمامی کارواش ها یکسان نمی باشند و هریک متناسب با قیمتی که برای آن پرداخت می کنید، امکاناتی را به شما ارائه می دهند. حال بیشتر دستگاه های پاک کننده خانگی از مخزن برای مواد شونده برخوردار هستند. حتی در برخی از مدل ها، نوع پاشش آب هم قابل تغییر است. به این صورت که کاربر می تواند پاشش مستقیم آب را به پاشش غیر مستقیم تغییر دهد. این نکته یکی از نکات مهم در هنگام خرید کارواش خانگی ارزان قیمت تلقی می شود.

قابلیت استفاده از مواد شوینده

این مورد تنها برای برخی از افراد مهم می باشد. همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، کارواش از انواع مختلفی برخوردار است که هریک ویژگی های متفاوتی دارند. بعضی از این کارواش ها دارای مخزن هستند که می بایست مواد شوینده را در این مخزن ها بریزید و با آب مخلوط کنید. دیگر لازم نیست که از قبل به صورت دستی از مواد شوینده برای تمیز کردن وسیله نقلیه و یا مکان مورد نظر استفاده نمایید.

قیمت کارواش خانگی

آخرین نکته ای که می توان گفت نکته ای مهم است، قیمت کاروارش می باشد. بسیاری از خریداران ایرانی به قیمت توجه بیشتری دارند. قیمت کاررواش خانگی با توجه به امکاناتی که می دهند متفاوت می باشد. از جمله مواردی که در قیمت کارواش تاثیر گذار هستند عبارتند از: اندازه، وزن، رنگ، طرح و …

نکته: در هنگام خرید کارواش خانگی به این نکته توجه کنید که ارزان بودن آن نشانه عدم کیفیت آن نیست.

حال که با نکات لازم در مورد انتخاب و خرید کارواش آشنا شده اید، بهتر است با چند کارواش خانگی ارزان قیمت هم آشنا شوید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری نمایید. فراموش نکنید که تمامی مواردی را که معرفی کرده ایم، جزو با کیفیت ترین ها و در عین حال ارزان ترین کارواش های خانگی می باشند پس خیالتان از این موضوع راحت باشد.

معرفی بهترین کارواش خانگی ارزان قیمت

حال که با تمامی نکات مهم در رابطه با خرید کارواش خانگی ارزان آشنا شده اید، وقت آن رسیده که چند مدل از بهترین های این محصول را به شما پیشنهاد دهیم. چنانچه به فکر خرید کارواش خانگی هستید، پس خرید موارد زیر را در اولویت قرار دهید.

کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000

کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000
کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000

کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000 یکی از بهترین کارواش های خانگی می باشد که علاوه بر امکانات و کیفیت، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. اگر به دنبال یک کارواش خانگی ارزان قیمت هستید که بتواند تمامی نیازهای شما را در خصوص شست و شو وسایل نقلیه و دیگر اماکن رفع کند، ما این مدل را پیشنهاد می کنیم.

جهت شست و شوی ماشین، حیاط، موتور، آبیاری باغچه و … می توان از  از کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000 استفاده نمود. حمل و نقل آسان و وزن مناسب آن، یکی از ویژگی های منحصر به فرد کارواش خانگی کلین واش می باشد. سری اتصال این کالا از جنس فلز است که در مقایسه با دیگر کارواش هایی که سر پلاستیکی دارند بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. خبر خوب این که همراه کارواش شارژی کلین واش مدل CY-1000 یک عد کیف محافظ هم ارائه می گردد.

ابعاد۱۷x۲۰x۷ سانتی‌متر
وزن20 کیلو گرم
توان موتور45 وات
حداکثر دبی آب55
حداکثر گرمای آب20

قیمت حدودی: 1.670.000

کارواش تام مستر مدل 2022

کارواش تام مستر مدل 2022
کارواش تام مستر مدل 2022

کارواش تام مستر مدل 2022 یکی دیگر از  انواع کارواش ارزان قیمت می باشد که نسبت به کیفیتی که دارد، قیمت آن فوق العاده مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه کارواش می تواند به انواع منبع آب متصل گردد. از آنجایی که طول این دستگاه بلند می باشد، قدرت و کنترل آب بسیار راحت است.

کارواش تام مستر مدل 2022 دارای باتری 48 ولتی از جنس لیتیوم است. کاربر می تواند تنها با فشار دادن یک کلید، باتری را از دستگاه کارواش جدا نماید. خبر خوب این که از این دستگاه کارواش خانگی می توانید هم به عنوان آب پاش و هم سم پاش استفاده کنید. کیف نگهدارنده، آدابتور شارژ باتری، شلنگ 5 متری، لوله فلزی از جمله اقلام همراه این محصول هستند.

ابعاد۳۰x۲۰x۱۰ سانتی‌متر
وزن2 کیلو گرم
توان موتور18 وات
حداکثر دبی آب100
حداکثر گرمای آب40

 قیمت حدودی: 1.850.000

کارواش رونیکس مدل چند کاره کد 2100

کارواش رونیکس مدل چند کاره کد 2100
کارواش رونیکس مدل چند کاره کد 2100

در این قسمت می خواهیم به معرفی کارواش خانگی رونیکس ارزان بپردازیم. این دستگاه یکی از بهترین کارواش های خانگی می باشد که فوق العاده با کیفیت است. کارواش چند منظوره رونیکس با قابلیت سه کاره ای که دارد، می تواند بسیاری از نیازها را رفع کند.

کارواش رونیکس مدل چند کاره کد 2100 دارای اتو استاپ می باشد و هنگامی که بیش از حد روشن باشد، جهت جلوگیری از خطرات احتمالی، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. از این کارواش می توان برای تمیز کردن سطوح خشک، شست و شو اتومبیل، دمیدن هوا به سطوح و … استفاده کرد.

ابعاد۳۰x۵۰x۶۵ سانتی‌متر
وزن12 کیلو گرم
توان موتور1400 وات
حداکثر دبی آب100
طول شلنگ5

قیمت حدودی: 4.800.000

کارواش فشار قوی بوش مدل 110 بار

کارواش فشار قوی بوش مدل 110 بار
کارواش فشار قوی بوش مدل 110 بار

کارواش فشار قوی بوش مدل 110 از بهترین کارواش های برند بوش می باشد که طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. به طور کلی این کارواش را می توان محصولی تمام عیار از شرکت بوش آلمان تلقی کرد که در تمام دنیا بی رقیب است.

این دستگاه کارواش خانگی ارزان قیمت 1300 وات توان دارد که می تواند آب را با حداکثر فشار برابر 110 بار از نازل نیز خارج نماید. مهم ترین ویژگی که این محصول دارد این است که پمپ آن تمام فلز و سه سیلندری می باشد. کارواش فشار قوی بوش مدل 110 بار از سیستم فوم پاش و ساکشن برخوردار است. طول لنس این دستگاه 3 متر بوده که از حیث زیبایی بی نظیر می باشد.

ابعاد۴۶x۱۷x۳۰ سانتی‌متر
وزن3.8 کیلوگرم
بازده حداکثر دبی آب0-50 لیتر در دقیقه
توان موتور1300 وات
حداکثر دبی آب5.5

 قیمت حدودی: 3.850.000

 کارواش رونیکس مدل RP-U100

 کارواش رونیکس مدل RP-U100
 کارواش رونیکس مدل RP-U100

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به نظافت و تمیزی خودرو خود اهمیت زیادی می دهید، پیشنهاد می کنیم کارواش خانگی ارزان قیمت رونیکس مدل RP-U100 را دست کم نگیرید. همانطور که می دانید برند رونیکس جزو برند های شناخته شده می باشد که از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

جهت سهولت عملیات شست و شو دو عدد چرخ برای این کارواش خانگی طراحی شده است که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. توان کارواش رونیکس مدل RP-U100 1400 وات می باشد.

ابعاد۲۷ × ۲۷ × ۴۷ سانتی متر
توان موتور1400 وات
حداکثر دبی آب6.5
طول شلنگ5
قدرت فشار آب100 بار

قیمت حدودی: 3.600.000

خلاصه و چکیده مطالب

کارواش خانگی یکی از مهم ترین ابزارهایی است که تمامی افراد به خرید آن رغبت دارند چرا که همه ما عاشق تمیزی و نظافت هستیم. قبل از این که بخواهید برای خرید دستگاه کارواش خانگی ارزان قیمت اقدامی انجام دهید، بهتر است چندین نکته را به خوبی رعایت کنید. توجه به طول کابل تغذیه، قدرت موتور، وزن، قابلیت استفاده از مواد شوینده و … از جمله این نکات می باشند.

به طور کلی ما در این مقاله به معرفی کارواش خانگی ارزان قیمت و فوق العاده با کیفیت پرداخته ایم. چنانچه قصد خرید کارواش خانگی ارزان قیمت دارید توصیه های ذکر شده را جدی بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6072
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !