10 models of the best Ronix cordless drills

بهترین دریل شارژی رونیکس [10 مدل برتر و پرفروش]

15 دقیقه

زمان برای مطالعه

اگر به دنبال شناسایی و خرید بهترین دریل شارژی رونیکس هستید لازم است بگوییم برند رونیکس یکی از بهترین برندهای تولید ابزارهای تعمیر و سوراخکاری می باشد که امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین قیمت دلر شارژی رونیکس بسیار مناسب و کیفیت منحصر به فردی دارد.

دریل شارژی رونیکس

همه ما در طول زندگی حداقل یکبار از ابزارها جهت تعمیر لوازم، استفاده کرده ایم و یا نظاره گر تعمیر آن بوده ایم. بنابراین به خوبی می دانیم که استفاده از ابزارهای باکیفیت چقدر در سهولت و افزایش عملیات تاثیر گذار است.

دریل شارژی هم یکی از این ابزارهای تعمیر می باشد که وجود آن در منزل یا محل کار هر فرد ضروری است. خبر خوب این که در این مقاله ابتدا با نکات مهم انتخاب انواع دریل شارژی شما را توجیح میکنیم و در ادامه 10 مدل پرفروش را معرفی میکنیم تا بهترین دریل شارژی رونیکس را طبق نیاز خود خریداری نمایید بنابراین توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

کاربرد دریل شارژی چیست؟

از آنجایی که علم و صنعت در حال پیشرفت است، امروزه در کنار دریل های برقی دریل شارژی هم نیز وارد بازار شده است. خوبی دریل های شارژ این است که شما در هر مکان و موقعیتی که باشید، به راحتی می توانید تعمیرات خود را انجام دهید.

همانطور که از اسم دریل های شارژی مشخص است، این دریل ها بدون داشتن کابل و سیم برق کار می کنند. حال اینگونه دریل ها در اندازه، کاربرد و همچنین برندهای متفاوت در بازار عرضه می شوند. چنانچه قصد خرید دریل دارید، ما به شما دریل شارژی را پیشنهاد می کنیم چرا که دیگر دغدغه پیدا کردن پریز برق و یا کشیدن کابل برق را نخواهید داشت.

چند نکته مهم در انتخاب بهترین دریل شارژی

حال که تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید یک دریل شارژی باکیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید، بهتر است در هنگام خرید به چند نکته توجه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

کاربرد: قبل از این که بخواهید به فروشگاه بروید و دریل شارژی مورد نظر خود را تهیه کنید، می بایست میزان توقعات و کارایی که از یک دریل شارژی را دارید مشخص کنید. برای مثال:

آیا تنها برای انجام کارهای روزمره و خانگی احتیاج به خرید دریل شارژی دارید و یا کارتان با مصالح سخت ساختمانی می باشد؟ جواب دادن به این سوال خود به تنهایی راهنمای خوبی برای انتخاب دریل شارژی مناسب می باشد. بنابراین توصیه می کنیم ابتدا مشخص کنید که چه انتظاراتی از دستگاه دارید و سپس آن را خریداری کنید.

راحتی دستگاه: مورد دومی که می بایست در هنگام خرید دریل شارژی به آن توجه کنید، راحتی کار با دستگاه است. برای اینکه از میزان راحتی دستگاه مطلع شوید، کافیست هنگام خرید، از آن در حال های مختلف اعم از افقی و عمودی استفاده کنید. ممکن است شما بخواهید ساعات طولانی در روز از دیل شارژی استفاده کنید پس باید دستگاهی را انتخاب کنید که علاوه برا کارایی مناسب، دست شما را اذیت نکند.

توان ولتاژ: از دیگر مشخصه های فنی که در هنگام خرید دریل شارژی حتما باید به آن توجه کنید، توان ولتاژ است. لازم به ذکر است که توان دریل های شارژی با ولتاژ آن سنجیده می شوند. به این صورت که هرچقدر ولتاژ دستگاه بیشتر باشد، باتری دریل شارژ رونیکس می تواند میزان شارژ بیشتری را نگهدارد.

به یاد داشته باشید که برای کار کردن روی اجسام سخت مانند فولاد و بتن می بایست دستگاهی را انتخاب کنید که توان ولتاژ بیشتری داشته باشد.

حذف سیم برق از دریل شارژی رونیکس یکی از جدیدترین دستاوردهای این برند می باشد که می توان از آن در موقعیت و مکان های متفاوت استفاده کرد. لازم به ذکر است قیمت دریل رونیکس شارژی نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

احتیاط شرط عقل است! در هنگام کار با دلر شارژی نکات زیر را رعایت کنید

  1. هنگام استفاده به دکمه خاموش و یا روشن بودن آن دقت کنید.
  2. چنانچه از سر پیچ گوشتی شارژی دریل استفاده می کنید، باید میزان گشتاورد و سرعت آن را کم کنید.
  3. به گونه ای سر پیچ گوشتی را تنظیم کنید که محکم در جای خود قرار گیرد.
  4. از چراغ LED جهت سهولت کار و کاهش خطرات احتمالی استفاه کنید.
  5. شیوه قرار دادن باطری دریل شارژی را بیاموزید.
  6. استفاده غلط از دریل شارژی می تواند منجر به خرابی موتور آن گردد.
  7. حذف سیم برق از دریل شارژی رونیکس یکی از جدیدترین دستاوردهای این برند می باشد که می توان از آن در موقعیت و مکان های متفاوت استفاده کرد. لازم به ذکر است قیمت دریل رونیکس شارژی نسبت به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

رونمایی از بهترین دریل شارژی رونیکس [10 مدل پرفروش]

درواقع بهترین دریل شارژی رونیکس در بیشتر فروشگاه های ابزار صنعتی یافت می شود چرا که این برند برای تمامی دوست داران خود ثابت شده است. حال از میان تمامی مدل های آن می خواهیم به معرفی 10 مدل پر فروش بپردازیم.

1. دریل شارژی رونیکس مدل 8012

دریل شارژی رونیکس مدل 8012
دریل شارژی رونیکس مدل 8012

یکی از انواع بهترین دریل رونیکس دریل شارژی مدل 8012 می باشد. این محصول 1 کیلوگرم وزن خالص دارد. همچنین دریل شارژی رونیکس مدل 8012 دارای جفت باتری 12 ولت با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت می باشد و از یک فست شارژر، در یک کیف BMC مقاوم در برابر ضربه برخوردار است. توجه داشته باشید که در هنگام کار با دریل شارژی استفاده از چراغ LED بسیار مهم است زیرا شما به راحتی می توانید بر کار خود تمرکز و تسلط داشته باشید.

بدنه این دستگاه از پلاستیک می باشد که تا در هنگام سقوط و یا وارد شدن ضربه، دچار خرابی نشود. برخورداری از کلید دیمر جهت تنظیم سرعت دستگاه در دو حالت بیشترین سرعت و بیشترین قدرت، از دیگر ویژگی های اصلی دریل شارژی رونیکس مدل 8012 است. دقت فرمایید که طراحی دسته جانبی این مدل دریل شارژی ارگونومیک بوده و کاملا ضد لرزش است.

برخورداری از سیستم شارژ سریع و سه نظام دو تکه تمام فلزی، مجهز به کلاچ 21حالته و موتور پرقدرت از دیگر ویژگی های مهم پرفروش ترین دریل شارژی رونیکس مدل 8012 بشمار می روند.

سایر مشخصات

ابعاد8*30*20 سانتی ‌متر
وزن1.100 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچندارد
لوازم جانبیباتری اضافه، دفترچه راهنما، شارژ
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی تیره و یشمی
سرعت آزاد گردش400 دور بر دقیقه
منبع تغذیهباتری
ابعاد سه نظام13 میلی متر

2. دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812

همانطور که می دانید امروزه، دریل پیچ گوشتی نقش بسیار مهمی در صنعت ایفا می کند. به همین منظور می بایست در خرید آن توجه زیادی داشته باشید. خوشبختانه با استفاده از دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812 می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. چرا؟ زیرا این وسیله هم کار پیچ گوشتی و هم کار دریل را انجام می دهد. جدا از همه این تفاسیر این دریل از دو وضعیت مجزا در گردش موتور برخوردار است. حالت اول گردش بین 0-400 و حالت دوم بین 0-1350 می باشد.

نکته: توجه داشته باشید که از سرعت پایین تر برای استفاده از دریل و کارهای سبک و از سرعت موتور بیشتر برای کارهای حرفه ای تر استفاده می گردد.

از دیگر خصوصیات دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812 می توان به گشتاور 21 حالته قابل تنظیم آن اشاره کرد که در بالاترین حالت به 21 نیوتن خواهد رسید. به کمک این قابلیت می توانید میزان نیرویی که به سه نظام وارد می شود را کنترل و نیز تغییر دهید.

با استفاده از قابلیت سیستم گردش چپ گرد و راست گرد، به راحتی می توانید پیچ ها را باز و بسته کنید. از آنجایی که روز به روز به کیفیت و کارایی محصولات رونیکس اضاف می گردد، اما قیمت آن همچنان مقرون به صرفه باقی می ماند.

چنانچه به دنبال بهترین دریل شارژی رونیکس هستید، پیشنهاد ما نیز دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8812 است.

سایر مشخصات

ابعاد۱۹x۱۹x۵ سانتی‌ متر
وزن1.2کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچدارد
لوازم جانبییک جفت باتری 12 ولت با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت، فست شارژر
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی
ولتاژ12 ولت
مشخصات باتریلیتیوم
ولتاژ ورودی12 ولت
قابلیت کنترل سرعتدارد
منبع تغذیهباتری
ابعاد سه نظام10 میلی متر

3. دریل پیچ گوشتی رونیکس 8616K

 دریل پیچ گوشتی رونیکس 8616K
دریل پیچ گوشتی رونیکس 8616K

دریل چکشی رونیکس 8616 یکی از بهترین دریل شارژی رونیکس می باشد چرا که از قابلیت و امکانات بسیار زیادی برخوردار می باشد. از ویژگی های خوبی که این مدل دریل شارژی نسبت به دیگر برندها دارد، قابلیت نشان دادن میزان شارژ باتری می باشد. همچنین دریل شارژی چکشی رونیکس 8616 از سه نظام اتوماتیک 10 میلی متر از جنس فلز برخوردار است.

بخاطر بسپارید دریل هایی که دارای قابلیت راست گرد و چپ گرد هستند، کاربردشان نیز بیشتر است و از آن می توان به عنوان یک پیچ گوشتی شارژی استفاده نمود دریل شارژی رونیکس 8616 از این قابلیت برخوردار است.

برخورداری از موتور پرقدرت و قابلیت کنترل کلاچ از دیگر مزیت های دریل شارژی نامبرده می باشد. از آنجایی که طراحی دسته این دستگاه ارگونومیک می باشد، حتی اگر ساعات طولانی هم با آن کار کنید، دچار خستگی نخواهید شد.

سایر مشخصات

ابعاد40*25*30
وزن2.5 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچندارد
لوازم جانبیمته، کیف، شارژر، دفترچه راهنما، سرپیچ گوشتی
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگسرمه ای
ولتاژ16 ولت
مشخصات باتریلیتیومی با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت
ولتاژ ورودی16 ولت
بازه توان400 تا 800 وات
منبع تغذیهباتری
ابعاد سه نظام10 میلی متر

4. دریل پیج گوشتی چکشی شارژی رونیکس مدل 8104K

یکی از دیگر بهترین دریل شارژی چکشی رونیکس، مدل 8104K می باشد که از یک موتور DC 12 ولت برخوردار است. این محصول از اندازه خیلی کوچک با راندمان بسیار بالا ساخته شده که تا به امروز متقاضیان بسیار زیادی داشته است. بهتر است بدانید که این ابزار سرعت بیش از 2200 دور در دقیقه تولید می کند که پیچ گوشتی را به حرکت در می آورد. برخورداری از گشتاور 120 نیوتنی دریل پیج گوشتی چکشی شارژی رونیکس مدل 8104K، باعث شد تا ابزار فلزی و چوبی را به راحتی پیچ کاری کند.

از آنجایی که این محصول داراری قابلیت چکشی هم نیز است، به راحتی می توان پیچ های قدیمی و خورد شده را باز نمود. منبع تغذیه این دریل شارژی باتری لیتیوم-یون 12 ولتی با ظرفیت 2 آمپر ساعت می باشد. به این معنا که می تواند در مدت زمان یک ساعت، 2 آمپر جریان الکتریکی برای موتور تامین کرده و آن را به حرکت درآورد. برای شارژ کردن باتری دریل پیچ گوشتی مدل 8104k تنها 50 الی 60 دقیقه لازم است تا 100 درصد شارژ شود.

به کمک چراغ led طراحی شده بر روی این ابزار، می توان حتی در محیط های تاریک هم فعالیت های مربوط به پیچ کاری را انجام دهید. خوشبختانه بر بروی دریل پیچ گوشتی مدل 8104k از برند رونیکس، چراغ نمایشگر میزان شارژ باتری تعیبه شده که به راحتی می توانید از وضعیت شارژ آن مطلع شوید. به طور خلاصه این محصول در یک کیف BMC باکیفیت عرضه می شود که در برابر ضربه کاملا مقاوم است.

سایر مشخصات

ابعاد۳۰x۳۰x۱۰ سانتی‌ متر
وزن2.3 کیلو گرم
برندرونیکس
ولتاژ12
قفل سوییچدارد
لوازم جانبییک جفت باتری 12 ولت، فست شارژر، کیف BMC
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگیشمی
مشخصات باتریلیتیوم-یون
منبع تغذیهباتری
ابعاد سه نظام1.4 اینچ

5. دریل شارژی رونیکس 8512

دریل شارژی رونیکس 8512
دریل شارژی رونیکس 8512

دریل شارژی رونیکس 8512 به عنوان بهترین دریل شارژی رونیکس نیز شناخته شده است. این مدل با سایر دریل های شارژی کمی متفاوت تر است. این دستگاه از موتوری پرقدرت، با توان و کارایی فوق العاده ای به همراه گیربکسی دو وضعیتی با دو دور گردش نیز برخوردار است.

دریل شارژی رونیکس 8512 مجهز به یک جفت باتری 12 ولتی 1.5 آمپر ساعت لیتیوم- یون ساخت شرکت سامسونگ کره جنوبی می باشد و می تواند با دو سرعت گردش بی بار 0 تا 350 و 0 تا 1350 دور در دقیقه حرکت داشته باشد. به طور خلاصه به کمک این دریل می توانید تمام فعالیت های خود بر سطوح مختلف را انجام دهید.

لازم به ذکر است که یک کیف BMC، یک شارژر و یک جفت باتری اضافه به همراه دریل شارژی رونیکس 8512 عرضه شده است.

سایر مشخصات

ابعاد32*11*40
وزن1 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچدارد
لوازم جانبیکیف، باتری اضافه، دفترچه راهنما، دسته، شارژر
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی تیره
ولتاژ12 ولت
مشخصات باتری1.5 آمپر ساعت لیتیوم یون سامسونگ کره
منبع تغذیهباتری
مشخصات سه نظامسه نظام اتوماتیک دو تیکه
سرعت گردش آزاد350 دور بر دقیقه

6. دریل شارژی رونیکس 8018

دریل شارژی رونیکس 8018
دریل شارژی رونیکس 8018

هریک از دریل های شارژی متناسب با کارایی که دارند، از امکانات متفاوتی برخوردار هستند. دریل شارژی رونیکس 8018 از انواع بهترین دریل شارژی رونیکس می باشد که برای نصب کابینت، سوراخکاری فلز و انواع چوب مناسب می باشد. هرآنچه که از یک دریل شارژی ممتاز انتظار دارید، در این دریل خلاصه شده است.

دریل شارژی رونیکس 8018 بسیار خوش دست بوده و همچنین دارای یک موتور پرقدرت با گیربکس دو سرعته می باشد. برخورداری از سه نظام اتومات 10 میلی‌متری جهت انجام فعالیت ‌های مختلف از دیگر تجهیزات این دریل شارژی است. شما می توانید سرعت دستگاه رونیکس مدل 8018 را به کمک دیمر گازی کنترل کنید.

سایر مشخصات

ابعاد۲۴x۲۷x۹ سانتی‌متر
وزن1.3 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچندارد
لوازم جانبیکیف، باتری اضافه، شارژر
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی، سرمه ای
ولتاژ18 ولت
مشخصات باتری1.5 آمپر لیتیوم- یونی
منبع تغذیهباتری
مشخصات سه نظام10 میلی متر اتومات
سرعت گردش آزاد1300 دور بر دقیقه

7. دریل شارژی رونیکس 8612

دریل شارژی رونیکس 8612
دریل شارژی رونیکس 8612

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8212 از دیگر بهترین دریل شارژی رونیکس می باشد که لقب دریل همه کاره را از آن خود کرده است. برخورداری از موتور قدرتمند، باتری لیتیوم یون 12 ولت و سرعت بالا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کالا است. قیمت

اگر به دنبال یک دریل همه کاره با طراحی ارگونومیک جهت افزابش تمرکز در عملیات سوراخکاری هستید، دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8212 می تواند گزینه مناسبی باشد. این دریل دارای سیستم شارژ سریع می باشد که در زمان انجام فعالیت های دشوار بهترین عملکرد را ارائه می‌ دهد. تنظیمات 18گانه کلاچ که تسریع عملیات سوراخکاری و باز و بسته‌ کردن پیچ ‌ها را به همراه دارد، از دیگر قابلیت های دریل شارژی مدل 8212 است که موجب افزایش عمر سه ‌نظام می‌ گردد.

سایر مشخصات

وزن1 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچندارد
لوازم جانبیکیف، باتری اضافه، شارژر، دسته، دفترچه راهنما
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی تیره، سبز آبی، یشمی
ولتاژ12 ولت
مشخصات باتری1.5 آمپر لیتیوم- یونی
منبع تغذیهباتری
مشخصات سه نظام10 میلی متر اتومات
سرعت گردش آزاد0-1500 / 0-400 دور بر دقیقه

8. دریل شارژی رونیکس 8614K

دریل شارژی رونیکس 8614K
دریل شارژی رونیکس 8614K

دریل شارژ رونیکس 8614K هم از انواع بهترین دریل شارژی رونیکس می باشد که محبوبیت زیادی در بین کاربران خود نیز دارد. این محصول با توجه به کارایی و کیفیت بالا، از قیمت بسیار مناسبی هم نیز برخوردار می باشد.

دریل شارژی مدل 8614K رونیکس دارای موتوری قدرتمند و کلاچ 21 حالته است که تمرکز روند کار و طول سه نظام را افزایش می دهد. این دریل شارژی با طراحی شکیل و ارگونومیک، موجب عدم خستگی دست کاربر در حین انجام فعالیت می گردد و کاربر این اطمینان را می دهد در انجام عملیات و ساخت وسایل و همچنین انجام پروژه­های DIY به او نیز کمک کند.

مجهز به چراغ LED که اجازه انجام کار محیط ‌های تاریک و کم نور را فراهم می کند از دیگر امکانات بهترین دریل شارژی رونیکس یعنی مدل 8614K می باشد.

سایر مشخصات

وزن1.16 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچندارد
لوازم جانبیکیف، باتری اضافه، شارژر، دسته، دفترچه راهنما
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی
ولتاژ12 ولت
مشخصات باتری1.5 آمپر لیتیوم
منبع تغذیهباتری
مشخصات سه نظام10 میلی متر اتومات
سرعت گردش آزاد0-1500 / 0-400 دور بر دقیقه

9. دریل شارژی رونیکس 8618

 دریل شارژی رونیکس 8618
دریل شارژی رونیکس 8618

از دیگر انواع بهترین دریل شارژی رونیکس می توان به مدل 8618 نیز اشاره کرد. با کمک این دریل به راحتی و بدون هیچ دردسری می توانید سوراخکاری های مدنظر خود را انجام دهید چرا که موتور آن ضد آب است. منبع تغذیه موجود در این دریل یک باتری لیتیوم سامسونگ 18 ولت با ظرفیت 1.5 آمپرساعت می باشد.

دریل شارژی رونیکس مدل 8618 قابلیت تولید سرعتی بالغ بر 1500 دور در دقیقه و گشتاوری معادل 35 نیوتن ‌متر را دارد. همچنین می تواند تا عمق 25 میلی‌ متر در چوب نفوذ کند. برخورداری از بدنه ‌ی ارگونومیک و کم حجم از پارامترهای اصلی در انتخاب یک دریل محسوب می شود که در ابزار به خوبی رعایت شده است.

سایر مشخصات

وزن1.86 کیلو گرم
برندرونیکس
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی، یشمی، آبی نفتی
منبع تغذیهباتری
مشخصات سه نظام10 میلی متر ا
سرعت گردش آزاد400 دور بر دقیقه

10. دریل شارژی رونیکس 8012C

دریل شارژی رونیکس 8012C
دریل شارژی رونیکس 8012C

اگر به دنبال باکیفیت ترین و بهترین دریل شارژی رونیکس هستید که علاوه بر قیمت ارزان، از کیفیت بالایی برخوردار باشد، دریل شارژی رونیکس 8012C گزینه مناسبی است. دریل پیچ گوشتی شارژی 12 ولت رونیکس مدل 8012C به گیربکس دو دور مجهز است که موجب افزایش اثربخشی کارکرد و تسریع روند کار می گردد.

گیربکس صنعتی با قابلیت ایجاد دو نوع سرعت در دو بازه سرعتی متفاوت، به کاربر اجازه کنترل سرعت را می دهد. در حالت راست گرد بیشترین سرعت 1350 دور در دقیقه و در حالت چپ گرد بیشترین سرعت ۴۰۰ دور می باشد.

لازمه بهترین دریل شارژی رونیکس برخورداری از چراغ جهت کار در محیط های تاریک و کم نور می باشد که این دستگاه از چنین قابلیتی برخوردار است.

سایر مشخصات

وزن1 کیلو گرم
برندرونیکس
قفل سوییچدارد
لوازم جانبیشارژر، دفترچه راهنما
سیستم گردشچپ گرد، راست گرد
رنگآبی، سرمه ای
ولتاژ12 ولت
مشخصات باتری12 ولت لیتیوم
منبع تغذیهباتری
مشخصات سه نظام10 میلی متر
سرعت گردش آزاد0-400 /0-1350 دور بر دقیقه

چکیده و نتیجه گیری مطلب :

اگر جزو افرادی هستید که می خواهید برای اولین آچار به دست شوید و به تعمیر ابزارهای مورد نظر خود بپردازید، با اطمینان به شما می گوییم اگر از ابزارهای باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب استفاده کنید، در حین انجام کار دچار چالش نخواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم تمام مواردی که در مورد کار با دریل شارژی را شرح داده ایم را با دقت رعایت کنید.

لازم به ذکر است که آشنایی با مدل های دستگاه جوش و کارایی هریک، از ملزومات کار می باشد به همین دلیل در این مقاله بهترین دریل شارژی رونیکس را معرفی کردیم تا در انتخاب خود دچار سردرگمی نشوید. از اینکه تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

پرفروش ترین دریل شارژی رونیکس کدام است؟

در بین انواع دریل شارژی رونیکس مدل های 8012C ، 8018 ، 8014 ، 8012 ، 8614 به دلیل حجم تقاضا و قیمت مناسب به عنوان پرفروش ترین های بازار شناخته میشوند که البته فقط این 5 مدل نیست و شما میتوانید در این صفحه قیمت انواع دریل شارژی رونیکس را به همراه مشخصات کامل آنها بررسی کنید

مقایسه دریل شارژی رونیکس و توسن(کدام یک بهتر است)؟

دریل شارژی رونیکس امتحان خود را در مقایسه با برند توسن پس داده است و حجم تقاضای بسیار زیادی هم در بازار دارد و همچنین مدت زمان گارانتی بیشتری هم ارائه میدهد. به همین دلیل پیشنهاد ما خرید دریل شارژی رونیکس میباشد

4.3/5 - (3 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5660
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !