بهترین خرد کن برقی [10 مارک پرفروش بازار]

بهترین خرد کن برقی [10 مارک پرفروش بازار]

11 دقیقه

زمان برای مطالعه

تا به امروز هرچه درمورد خردکن برقی میدانستید را فراموش کنید دیگر وقت آن رسیده که طوری دیگر به کاربردهای این وسیله ضروری نگاه کنیم. خیلی از افراد وجود خردکن برقی را غیر ضروری تلقی می‌کنند اما لطفا دیگر نگذارید این باور شما را از داشتن بهترین خرد کن برقی محروم کند. 

همه خانم ها و آقایانی که به آشپزی علاقمند هستند می دانند از بدو ورود به آشپزخانه، مدام باید به دنبال کارد برای خرد کن مواد غذایی باشند. فکر نمیکنم هیچ چیز بدتر از زیر دندان آمدن پیاز در حین غذا خوردن باشد.شما به وسیله خردکن برقی می توانید به راحتی انواع حبوبات، سبزیجات، مرغ و گوشت را خرد کنید آن هم تنها با فشردن یک کلید! 

حتما می خواهید بدانید که آیا می شود از خردکن برقی به عنوان چرخ گوشت استفاده کرد؟ (جواب این سوال را در ادامه مقاله ببینید)

درواقع اگر این قابلیت را برای خردکن ذکر نمی کردیم، قطعا کم لطفی کرده بودیم. شما به کمک همان خردکن برقی خود می توانید گوشت ها را چرخ کنید اما به این نکته توجه داشته باشید که مقدار گوشت هایی که می توان چرخ کرد، به توان و حجم خردکن برقی بستگی دارد. 

فکر می کنم تا به اینجا مقاله کلی از شنیدن قابلیت های خردکن برقی سوپرایز شده اید، خبر خوب این که در ادامه لیست کامل تری از ویژگی های آن برایتان آماده کرده‌ ایم. بنابراین اگر می خواهید وقت کمتری برای آشپزی در آشپزخانه بگذرانید تا پایان همراه باتجربه باشید. 

بهترین خرد کن برقی چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که کمی قبل تر گفتیم، خردکن برقی از جمله وسایل مایحتاج هر خانه ای محسوب می شود چرا که به کیفیت و سرعت آشپزی می افزاید. از دیگر مهم ترین ویژگی های بهترین خرد کن برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ورز دادن خمیر قنادی
  • خرد کردن انواع سبزیجات و صیفی جات
  • خرد کردن انواع میوه ها
  • استفاده از خردکن برای تهیه انواع سس
  • کاربرد خردکن برقی در خرد کردن انواع ادویه 
  • و… 

این موارد از مهم ترین کاربردهای خردکن برقی می باشند. اما به شرطی شما می توانید از این قابلیت ها به نحو احسن استفاده کنید و کار با آن را هم بلد باشید. نگران نباشید قرار نیست شاخ غول بشکنید! تنها با چند حرکت ساده می توانید از خرد کن برقی خود استفاده نمایید. فقط کافیست همراه ما باشید!

چگونه از خرد کن برقی استفاده کنیم؟

شیوه استفاده از خردکن برقی که قرار است ذکر کنیم برای تمامی خردکن ها صدق می کند. برای مثال اگر خرد کن برقی همه کاره خریداری نموده اید بازهم با این روش می توانید از آن استفاده کنید. 

  1. در ابتدا باید موتور خردکن را از داخل جعبه بیرون بیاورید و در سرجای خود محکم قرار دهید و مطمئن شوید که این کار را درست انجام داده اید. 
  2. تمام قطعات را به آرامی دربیاورند و با آب گرم بشوئید و بگذارید خشک شوند. 
  3. تیغه خردکن را بر روی بدنه نصب کنید. 
  4. وقت آن رسیده که دستگاه را به برق بزنید و طبق کلیدهای راهنما از آن استفاده کنید. 

نکته: قبل از به برق زدن خرد کن برقی از وجود گارانتی آن مطلع و مطمئن گردید.

معرفی بهترین خرد کن برقی – 10 مارک پرطرفدار و عُمری بازار

حال که از قیمت و کاربرد خرد کن برقی مطلع شده اید، وقت آن رسیده که شما را با انواع بهترین خرد کن برقی آشنا کنیم. جهت آشنایی بیشتر، ما قیمت هر محصول را درج کرده ایم که مطابق با بودجه خود، محصول موردنظر را خریداری نمایید.

1. رنده برقی دبلیو ام اف مدل KITCHENminis

 رنده برقی دبلیو ام اف مدل KITCHENminis
رنده برقی دبلیو ام اف مدل KITCHENminis

اگر به فکر خرید بهترین خرد کن برقی با قابلیت چند منظوره هستید، در خرید رنده برقی دبلیو ام اف مدل KITCHENminis شک نکنید. خیلی از خانم ها به وجود سالاد در کنار غذا اهمیت بسیار زیادی می دهند، بنابراین اگر شماهم جزو این افراد و یا اهل مهمانی هستید، این خردکن یا رنده برقی می تواند عصای دست شما باشد.

بدنه این دستگاه از فولاد کرومارگان ساخته شده و دارای ۵ تیغه فولادی می باشد که از ظرافت و طراحی بسیار خاصی برخوردار است. در بسته بندی این محصول یک ظرف جهت نگهداری سالاد و یک ظرف سس قرار دارد تا بتوان آن را به راحتی در یخچال نگهداری کرد. به طور کلی هر توقعی که از یک سالاد ساز برقی دارید، این محصول برایتان فراهم کرده است. 

سایر مشخصات

وزن1300 گرم
جنس بدنهفولاد
جنس تیغهفولاد
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان150 وات
نحوه عملکرد
اقلام همراه۵ عدد تیغه رنده

قیمت حدودی: 8.300.000

2. خردکن مولینکس مدل دوکاره کد 123

خردکن مولینکس مدل دوکاره کد 123
خردکن مولینکس مدل دوکاره کد 123

دومین مورد از بهترین خرد کن برقی که قصد معرفی آن را داریم، خردکن مولینکس مدل دوکاره کد 123 است. این خردکن فوق العاده کم جا می باشد و به راحتی می توانید در کمترین فضا آن را جای دهید. 

قدرت ۷۰۰ واتی آن موجب شده تا به عنوان یکی از قدرتمند ترین خردکن های برقی از برند مولینکس انتخاب شود. تنها با فشردن یک کلید دستگاه شروع به حرکت کرده و کمتر از ۱ دقیقه مواد موردنظر را کاملا خرد می کند. جدا از همه این تفاسیر، تیغه آن قابل شستشو بوده و به راحتی می توانید از دستگاه جدا کنید. به طور کلی استفاده از خردکن مولینکس مدل دوکاره کد 123 آشپزی فوق العاده آسان را برایتان به ارمغان می آورد. 

سایر مشخصات

وزن1800 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان700 وات
نحوه عملکرداهرم فشاری
اقلام همراهپارچ مخلوط کن

قیمت حدودی: 7.000.000

3. خردکن کیچن‌اید مدل 5KFC3515E 

خردکن کیچن‌اید مدل 5KFC3515E 
خردکن کیچن‌اید مدل 5KFC3515E 

از دیگر انواع خردکن باید به خردکن کیچن‌اید مدل 5KFC3515E اشاره کنیم چرا که در گروه بهترین خرد کن برقی قرار دارد.همچنین این خردکن طی چند سال اخیر به پرفروش ترین خردکن تبدیل شده است. به نظرتان دلیل این محبوبیت چیست؟ 

بله قیمت مناسب و کیفیت عالی این محصول در میزان محبوبیت آن تاثیر بسیار مهمی داشته است. یکی از مهم ترین قابلیت هایی که خردکن کیچن‌اید مدل 5KFC3515E این است که به راحتی می توانید اقلام جانبی آن را از دستگاه جدا کرده و به راحتی شستشو دهید. همچنین قابلیت تنظیم سرعت از دیگ ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شود. این دستگاه دارای درپوش قیف دار می باشد که بتوانید در حین خردکردن، انواع مایعات را به آن اضافه کنید.

سایر مشخصات

وزن1.6 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان700 وات
نحوه عملکرددکمه فشاری
اقلام همراهندارد

قیمت حدودی: 6.700.000

4. خرد کن و مخلوط کن مولینکس مدل DP705

خرد کن و مخلوط کن مولینکس مدل DP705
خرد کن و مخلوط کن مولینکس مدل DP705

چهارمین محصولی که باید به شما معرفی کنیم و جزو بهترین خرد کن برقی می باشد، خرد کن و مخلوط کن مولینکس مدل DP705 است. هرچقدر از زیبایی و کارایی این محصول بگوییم باز هم کم است. اول از همه اینکه به راحتی اقلام آن قابل شستشو هستند و حتی می توانید برای شستن آن ها از ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

از بابت جنس تیغه خیالتان راحت باشد زیرا ضد زنگ بوده و با چندین بار شستن زنگ نمیزند. خبر خوب اینکه شما با خرید این محصول صاحب یک خردکن و یک مخلوط کن خواهید شد. به طور خلاصه خرد کن و مخلوط کن مولینکس مدل DP705 یک محصول اقتصادی و باکیفیت است که می توانید برای خود و یا عزیزانتان خریداری نمایید. 

سایر مشخصات

وزن3 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان1000وات
نحوه عملکرددکمه فشاری
اقلام همراهلیوان

قیمت حدودی: 6.500.000

5. خردکن تفال مدل MB50213E

خردکن تفال مدل MB50213E
خردکن تفال مدل MB50213E

خردکن تفال مدل MB50213E پنجمین مورد از بهترین خرد کن برقی می باشد.استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده که تنها با فشار دست می توان مواد غذایی خود را خرد کنید. خوشبختانه پارچ شیشه ای که بر روی این محصول تعبیه شده به راحتی قابلیت استفاده در ماکروفر دارد.

همچنین به واسطه این خردکن می توانید انواع گوشت، پیاز، سبزیجات، مرغ و … را خرد کنید. لطفا خردکن تفال مدل MB50213E را با غذاساز اشتباه نگیرید چرا که قدرت و ظرفیت آن به اندازه غذاساز نیست. اگر فرزند کوچک در منزل دارید باید بگوییم این دستگاه برایتان بهترین است زیرا در هنگام استفاده درب آن قفل شده و تا هنگام خاموش شدن، قفل آن باز نخواهد شد. 

سایر مشخصات

وزن0.4 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفشیشه
تو.ان400 وات
نحوه عملکرددکمه فشاری
اقلام همراهلیوان

قیمت حدودی: 6.000.000

6. خردکن کاراجا مدل MASTERMAID

خردکن کاراجا مدل MASTERMAID
خردکن کاراجا مدل MASTERMAID

یکی از دیگر انواع بهترین خرد کن برقی خردکن کاراجا مدل MASTERMAID است. این محصول از حیث زیبایی بی نظیر است بنابراین اگر ظاهر آشپزخانه برایتان اهمیت دارد، این خردکن برای شما طراحی شده است. این محصول به کمک اهرم فشاری قابل استفاده بوده و از یک تیغه استیل ضد زنگ برخوردار است.

اگر تازه عروس هستید و قصد تهیه جهزیه با قیمت معقول دارید، پیشنهاد می کنیم همین حالا از طریق لینک زیر، خردکن کاراجا مدل MASTERMAID را خریداری نمایید. ظرفیت ظرف خردکن و لیوان آن ۱.۵ لیتر می باشد. در بسته بندی این محصول ۴ تیغه به همراه یک آسیاب و یک مخلوط کن قرار دارد. 

سایر مشخصات

وزن4500 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان2000 وات
نحوه عملکرداهرم فشاری
اقلام همراهچند رنده متفاوت برای خرد کردن سالاد

قیمت حدودی: 4.800.000

7. خردکن بولت اکسپرس مدل AZ101

خردکن بولت اکسپرس مدل AZ101
خردکن بولت اکسپرس مدل AZ101

رسیده ایم به غول ماجرا!

حال چرا غول؟ 

زیرا خردکن بولت اکسپرس مدل AZ101 یک خردکن همه فن حریف می باشد که می توان با آن همه کار کرد. گرفتن آب میوه جات، مخلوط کردن مواد، خرد کردن سبزی و … همه بر عهده این خردکن است. نگران نباشید چرا که قدرت آن بسیار بالا است و تمام نیازهای آشپزخانه شما را رفع خواهد کرد. 

به واسطه خردکن بولت اکسپرس مدل AZ101 می توانید کمتر از ۸ دقیقه یک غذای خوشمزه درست کنید. توجه داشته باشید که در این دستگاه برای هرکاری یک قطعه متفاوت طراحی شده بنابراین با یک قطعه نمی توان همه کار انجام داد. اگر این خردکن را خریداری کرده اید می دانید که چقدر کار با آن جذاب است اما اگر تا به حال موفق به خرید آن نشده اید، همین حالا برای خرید آن اقدام نمایید. 

سایر مشخصات

وزن2300 گرم
جنس بدنهآسرو مقاوم
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفآسرو مقاوم
تو.ان700 وات
نحوه عملکرداهرم فشاری
اقلام همراههمزن، ورقه کن، آبمیوه گیری، جای تفاوت میوه، پارچ میکسر مخلوط کن، گوشت خردکن، مسواک شستشو

قیمت حدودی: 4.400.000

8. خردکن مولینکس مدل AT723110

خردکن مولینکس مدل AT723110
خردکن مولینکس مدل AT723110

اگر قصد خرید یک دستگاه خردکن اقتصادی و باکیفیت هستید، خردکن مولینکس مدل AT723110 گزینه مناسبی است. طراحی آن بسیار شیک و شکیل بوده و فضای بسیار کمی اشغال می کند. یکی از مواردی که این دستگاه را به بهترین خرد کن برقی تبدیل کرده، تهیه مواد غذایی اولیه در کمترین زمان می باشد.

تعداد تیغه های خردکن مولینکس مدل AT723110 ۴ عدد است که به راحتی مواد داخل ظرف را خرد می کند. اگر نظر طرفداران این محصول را بخواهید، به شما خواهند گفت که وجود یک خردکن برقی با این مزایا برای هر آشپزخانه ای ضروری می باشد. 

سایر مشخصات

وزن0.950 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان500 وات
نحوه عملکرددکمه فشاری
اقلام همراهندارد

قیمت حدودی: 3.500.000

9. سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388

سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388
سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388

شاید با دیدن اسم سالاد ساز متعجب شوید، چرا که این نام به تازگی برای بهترین خرد کن برقی که برای سالاد مناسب تر بوده، انتخاب شده است. به کمک سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388 به راحتی می توانید سالاد خوشمزه خود را در مدل و طرح های متفاوت درست کنید.

درواقع باید بگوییم این محصول همان غذاساز اما با امکانات کمتر است. چنانچه می خواهید با یک قیمت ارزان خردکن کار راه انداز خریداری کنید، سالادساز فیلیپس سری Viva Collection مدل HR1388 بهترین گزینه است. 

سایر مشخصات

وزن2 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان200 وات
نحوه عملکرددکمه فشاری
اقلام همراه6 عدد دیسک

قیمت حدودی: 3.100.000

10. خردکن پارس خزر مدل Omega

خردکن پارس خزر مدل Omega
خردکن پارس خزر مدل Omega

نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی بهترین خرد کن برقی پارس خزر است. اگر تا به حال برای آماده کردن غذا از این ابزار کاربردی استفاده نکرده اید، همین حالا به فکر خرید آن باشید. استفاده خردکن پارس خزر مدل Omega آنقدر راحت است که با یک بار استفاده عاشق آن خواهید شد.

توان ۷۸۰ واتی آن بیانگر کیفیت خوب دستگاه می باشد. با این حال می توانید به کمک خردکن پارس خزر انواع گوشت، خشکبار، سبزیجات و … را خرد کنید. 

سایر مشخصات

وزن2.1 گرم
جنس بدنهپلاستیک
جنس تیغهاستیل
جنس ظرفپلاستیک
تو.ان780 وات
نحوه عملکرددکمه فشاری
اقلام همراه6 عدد دیسک

قیمت حدودی: 1.350.000

چکیده و خلاصه مطالب

خردکن برقی از جمله وسایل ضروری هر آشپزخانه به شمار می رود. اما این موضوع تا زمانی صحت دارد که شما یک محصول با کیفیت و اورجینال خریداری کنید. اگر به دنبال بهترین خرد کن برقی عمری هستید، در هنگام خرید به کاربرد و مشخصه های آن توجه داشته باشید. 

کار با خردکن بسیار راحت است اما باز هم جهت محکم کاری، طریقه استفاده از خردکن برقی را برایتان شرح داده ایم. امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده، بهترین انتخاب را داشته باشید. تیم باتجربه برایتان تنی سالم و لبی خندان آرزومند است.

بهترین مارک خردکن برقی کدام است؟

به عنوان بهترین مارک خرد کن برقی میتوانیم از برند های فیلیپس ، بوش ، پارس خزر ، مولینکس ، گوسونیک و کوکینگ نام ببریم.

قیمت خرد کن برقی چقدر است؟

قیمت خرد کن برقی در بازار بین 1 الی 10 میلیون متغییر می باشد. در واقع شما میتوانید تا رنج 10 میلیون تومان یک خرد کن برقی جنس خوب و عمری تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7462
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !