Electric samovars

5 مدل سماور برقی ارزان و با کیفیت در بازار

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

از قدیم تا به امروز چای یکی بهترین نوشیدنی های گرم محسوب می شود همچنین امروزه با وجود انواع قهوه، باز هم چای طرفدار خودش را نیز دارد. اگر شما هم نیز جزو افرادی هستید که چای را به قهوه ترجیح می دهید، این مقاله برای شما نوشته شده است چرا که می خواهیم به معرفی 5 مدل سماور برقی ارزان و با کیفیت بپردازیم. از آنجایی که  تنوع سمار برقی در بازار بسیار زیاد می باشد، ما سعی کرده ایم بهترین ها را به شما معرفی کنیم تا یک خرید خرید عالی را تجربه کنید.

نکات مهم قبل از خرید سماور برقی که باید بدانید

چنانچه قصد خرید یک سماور برقی ارزان و با کیفیت دارید، باید علاوه بر ظاهر آن به چندین نکته دیگر توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. از جمله این موارد شامل: گنجایش، جنس بدنه، میزان مصرف برق، شیر سماور، گرم کننده خودکار، پوشش بدنه، جنس دسته ها، سینی، نشان استاندارد و خاموشی اتوماتیک می باشد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه تمامی این موارد را با جزئیات شرح داده ایم.

گنجایش

یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید سماور برقی ارزان و با کیفیت توجه کنید، میزان گنجایش سماور می باشد. بیشتر سماور های برقی در اندازه های 2،3،4 و 5 لیتری ساخته می شوند. انتخاب گنجایش سماور برقی به میزان استفاده افراد بستگی دارد، برای مثال اگر دارای خانواده پرجمعیت هستید و مصرف چای شما زیاد است، پیشنهاد می کنیم سماور برقی با گنجایش 5 لیتری خریداری نمایید. همچنین اگر جزو افراد کم جمعیت هستید، یک سماور برقی به گنجایش 3 لیتر برایتان کافی خواهد بود.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که در انتخاب سماور برقی جزو اولویت های انتخاب می باشد، جنس بدنه کالا است. بیشتر سماور های موجود در بازار از جنس آلیاژ برنج، استیل و یا شیشه می باشند. اگر بخواهیم در این باره نظری ارائه دهیم، باید بگوییم که سماور هایی که از جنس برنج هستند، کیفیت بیشتری نسبت به سماور های بدنه استیل دارند.

بسیاری دیگر از سماور های برقی ارزان و با کیفیت در بازار از جنس شیشه، پیرکس و یا پلاستیک هستند که مشکلی ایجاد نخواهند کرد. به این نکته توجهی کنید که برای جوش آمدن آب، سماور هایی که از جنس استیل و برنج می باشند، مناسب تر هستند.

میزان مصرف برق

بخاطر بسپارید که میزان برق مصرفی، تاثیر مستقیم بر روی هزینه ها دارد، پس قبل از خرید یک سماور برقی ارزان و با کیفیت به برچسب مصرف انرژی آن دقت کنید و سماوری را خریداری کنید برق کمتری مصرف می کند.

شیر سماور

سماور های موجود در بازار هر کدام دارای شیر مختلف هستند که در ادامه تفاوت آن ها را گفته ایم. نوع اول شیر سماور، همان مدلی است که در قدیم بر روی همه سماورها به خصوص سماور های مادر بزرگ ها نصب می شده و امروزه هم با این مدل ساخته می شود.

دوع دوم شیر های سماور برقی به این گونه است که باید تا وقتی که ظرف مورد نظر پر نشده است، شیر را با دست خود نگه می دارید و بعد از اتمام کار آن را رها می کنید تا شیر بسته شود. نوع دوم شیرهای سماور ایمنی بیشتری نسبت به نوع دوم نیز دارند چرا که دیگر نگران بازماندن احتمالی شیر سماور نخواهید بود.

گرم کننده خودکار

یکی از مواردی که خریداران سماور برقی به آن کم توجهی می کنند، گرم کننده خودکار است. این قابلیت به شما اجازه گرم ماندن نوشیدنی برای مدت زمان طولانی را می دهد. جالب تر این که در مدل های بالاتر شما می توانید با گزینه تنظیم حرارت این قابلیت را کنترل کنید.

پوشش بدنه

بیشتر تولید کنندگان سماورهای برقی، پوشش بدنه آن ها را از جنس استیل ضد زنگ و یا شیشه تولید می کنند که از زیبایی زیادی برخوردار می باشند. این که سماور شما از چه نوع پوششی باشد، کاملا سلیقه ای است.

جنس دسته ها

اگر جنس دسته های سماور برقی، باکیفیت و نسوز باشد، دیگر در هنگام جوش آمدن آب نگران ذوب شدن آن ها نخواهید بود. پس می توان گفت جنس دسته های سماور برقی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود.

سینی

برخورداری از سینی و یا به اصطلاح چکه گیر، از مهم ترین مزیت های آن محسوب می شود. در نبود این شی ممکن است آب سماور چکه کند و آشپزخانه را خیس کند. چنانچه می توانید هزینه بیشتری برای خرید سماور برقی باکیفیت متقبل شوید، حتما آن را به همراه سینی خریداری کنید.

نشان استاندارد

یکی از نشانه های سماور برقی ارزان و با کیفیت، برخورداری از نشان استانداردهای ایرانی و بین المللی می باشد. در هنگام خرید محصول حتما توجه داشته باشید که محصول دارای نشان استاندارد باشد. تولید کنندگان علاوه بر نشان استانداردی که بر روی محصولات خود می زنند، گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش برای کالای خود در نظر می گیرند.

خاموشی اتوماتیک

آخرین نکته ای که می خواهیم در این بخش به آن اشاره کنیم، خاموش اتوماتیک است. این قابلیت خیال شما را آسوده تر می کند زیرا سما می توانید به گونه ای آن را تنظیم کنید که بعد از جوش آمدن آب جوش برای مدتی( مثلا 2 ساعت ) به صورت خودکار و اتوماتیک کار نکند.

معرفی 5 مدل سماور برقی ارزان و با کیفیت در بازار

1- سماور برقی فلر مدل TS-810

سماور برقی فلر مدل TS-810
سماور برقی فلر مدل TS-810

یکی از بهترین انواع سماور های برقی مدل سماور برقی فلر مدل TS-810 می باشد. دسته های این سماور عایق و پلاستیکی می باشند که به راحتی قابل استفاده هستند. قسمت فوقانی و روکش المنت دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد و به راحتی قابل شست و شو است.

 سماور برقی فلر مدل TS-810 از یک قوری هم برخودار می باشد که از شیشه با کیفیت تولید شده است. فیلتر استیل داخل قوری دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد. یکی از مهم ترین قابلیت های این سماور برقی، برخورداری از خاموش کننده خودکار است. چنانچه قصد خرید سماور برقی ارزان و با کیفیت را دارید، پیشنهاد سماور برقی فلر مدل TS-810 است.

قیمت حدودی: 4.910.000

2- سماور برقی میگل مدل GTS302

سماور برقی میگل مدل GTS302
سماور برقی میگل مدل GTS302

چنانچه قصد خرید یک سماور برقی ارزان و در عین حالا پیشرفته می باشید، خرید سماور برقی میگل مدل GTS302 گزینه مناسبی می باشد. طراحی این سماور برقی با کیفیت و ارزان از حیث زیبایی بی نظیر است. قدرت این دستگاه 1500 وات می باشد و از 3 لیتر گنجایش برخوردار است.

در ساخت سماور برقی میگل مدل GTS302  از پلاستیک، شیشه و استیل ضد زنگ استفاده شده است. خوشبختانه این دستگاه جزو دستگاههایی بوده مصرف بسیار کمی دارد و تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی می شود. بهره مندی از سیستم خاموشی اتوماتیک از دیگر قابلیت های منحصر به فرد آن است.

قیت حدودی: 2.575.000

3- سماور برقی مایر مدل 3877

سماور برقی مایر مدل 3877
سماور برقی مایر مدل 3877

سومین سماور برقی ارزان و با کیفیت، سماور برقی مایر مدل 3877 می باشد. جنس بدنه این سماور برقی از جنس شیشه و استیل ضد زنگ می باشد که زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کند. چنانچه جزو خانواده های پرجمعیت هستید، خوشبختانه این سماور از گنجایش 4.5 لیتری برخوردار بوده و توان مصرفی این کالا 220 وات است.

با توجه به سیستم گرم کننده خودکار، تا مدتی پس از جوش آمدن آب جوش، همچنان گرم خواهد ماند. چنانچه به فکر خرید سماور برقی هستید، پیشنهاد ما سماور برقی مایر مدل 3877 است.

قیمت حدودی: 2.750.000

4- سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342

سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342
سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342

سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342 جزو پرفروش ترین سماورهای برقی موجود در بازار می باشد که از توان مصرفی 2000 وات برخوردار است. دسته این محصول از جنس ABS بوده که در برابر حرارت مقاوم است.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این کالا را به سماور برقی ارزان و با کیفیت تبدیل کرده است، برخورداری از قابلیت خاموش کن اتوماتیک می باشد. در طراحی سماور برقی کرکماز مدل Kolik کد 342 از یک چراغ نئونی جهت نشان دادن وضعیت استفاده شده است.  قابلیت ضد زنگ بودن، گنجایش 3 لیتری، طراحی فوقالعاده زیبا و … از دیگر ویژگی های این محصول می باشند.

قیمت حدودی: 2.695.000

5- سماور برقی فلر مدل TS301

سماور برقی فلر مدل TS301
سماور برقی فلر مدل TS301

سماور برقی مدل TS301از  جمله محصولات شرکت فلر می باشد که به راحتی می ‌توانید  توسط آن چای یا دم ‌نوش مورد نظر خود را درست کرده و نوش جان کنید. و تا مدت زمان طولانی طولانی گرم نگه دارید. جنس بدنه و قطعات این محصول از کیفیت بالایی ساخته شده است.

سماور برقی مدل TS301  با استفاده از دستگیره‌ های عایق و پلاستیک می توان به راحتی از سماور برقی مدل TS301استفاده نمود. به کار بردن استیل ضد زنگ و شیشه با کیفیت، موجب شد تا به زیبایی آن افزوده شود.

قیمت حدودی: 9.500.000

خلاصه و چکیده مطالب:

از آنجایی که چای یکی از نوشیدنی های پرطرفدار ما ایرانی ها می باشد، استفاده از سماور برقی می تواند جایگزین خوبی به جای سماورهای گازی باشد. به همین منظور در این مقاله به شرح انواع سماورهای برقی باکیفیت به همراه کاربرد هریک از آنان پرداختیم.

فراموش نکنید که هنگام خرید سماور برقی می بایست به نکاتی از جمله: شیر سماور، جنس بدنه، جنس دسته ها، سینی و همچنین نشان استاندارد کالا توجه داشته باشید. از این که تا انتهای مقاله همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

قیمت سماور برقی چقدر است؟

برای قیمت سماور برقی نمی توان مبلغ مشخصی را ارائه دارد زیرا هر سماور از تفاوت های زیادی از جمله، جنس، کارایی، کیفیت و … برخوردار هستند. پس نمی توان برای همه یک قیمت مشخص تعیین کرد. اما در این صفحه چند مدل سماور برقی ارزان و با کیفیت به همراه قیمتشان معرفی کرده ایم.

بهترین مارک سماور برقی در بازار چیست؟

بهترین و محبوب ترین مارک سماور برقی در بازار ایران عبارتند از عالی نسب , فلر، مایر، کرکماز , آپولون و جانتک که هرکدام دارای ویژگی و مشخصات خاصی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5878
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !