معرفی بهترین شرکت هاستینگ ایرانی از نظر کاربران

10 دقیقه

زمان برای مطالعه

آیا تا بحال برایتان از اهمیت وب سایت در فروش و ارتقا کسب و کارتان گفته اند؟ اگر جوابتان بله است پس قطعا یک وب سایت برای خود راه اندازی کرده اید. اما روی صحبتمان با افرادی است که جواب خیر را به این سوال دادند.

همانطور که می دانید امروزه در شرایطی زندگی می کنیم که فضای کسب و کار کاملا رقابتی بوده و مشتریان هم به دنبال خاص ترین ها هستند .بنابراین مدام باید در حال آپدیت رزومه و روش فروش محصولات خود باشیم. به نظر می رسد که وجود یک وب سایت اصولی و باکیفیت از نان شب هم برای فروشندگان و عرضه کنندگان انواع خدمات ضروری است. حال منظورمان از وب سایت باکیفیت چیست؟

یکی از مهم ترین مواردی که در کیفیت و مطمئن بودن وب سایت تاثیر می گذارد، هاست آن است. به همین دلیل قصد داریم به این موضوع کمی دقیق تر نگاه کنیم. چنانچه قصد راه اندازی وب سایت دارید و می خواهید تا چند ماه آینده به یک درآمد عالی دست یابید، این مقاله را از دست ندهید.


یک شرکت هاستینگ ایرانی خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟

همانطور که در بالا توضیح داده ایم، وجود هاستینگ قوی برای هر کسب و کاری ضروری است. حال می خواهیم به شرح مهم ترین ویژگی های بهترین هاستینگ ایرانی بپردازیم.
سرعت بالا، امنیت زیاد و پشتیبانی خوب از جمله ویژگی های هاستینگ می باشد اما این تمام ماجرا نیست!
توجه داشته باشید که هر امکاناتی که هاستینگ ها بر روی هاست خود ارائه می دهند، با دیگری تفاوت هایی دارد. اگر به دنبال هاستینگ ایرانی همه چیز تمام هستید، پس توصیه می کنیم موارد زیرا را با دقت بیشتری مطالعه فرمایید.


فضای میزبانی مناسب / Hard : به میزان فضای هاست، فضای میزبانی گفته می شود. به این معنا که وقتی یک عدد برای مقدار فضای میزبانی در نظر گرفته می شود، شما به همان میزان مجاز هستید که فایل های خود را بر روی هاستینگ مورد نظر آپلود کنید. نوع سایت و میزان فایل های مورد نظر، در فضای میزبان تاثیر گذار هستند. به این نکته توجه داشته باشید که برخی از شرکت های میزبانی در ایران، در فضای میزبان خود محدودیت هایی اعمال می کنند.


– اد آن دامین / Add on Domain : دامنه اضافی اد آن دامین نام دارد. به این صورت که شما می توانید با یک اد آن دامین دیگر یک سایت جدا بر روی هاست خود راه اندازی کنید. فراموش نکنید که برخی از شرکت های هاستینگ، اد آن دامین های نامحدود به همراه سرویس های خود عرضه می کنند که از کیفیت چندان خوبی برخوردار نیستند.


– دیتابیس / Database : دیتابیس یا همان بانک اطلاعات، مجموعه ای از اطلاعات است که در جدول های مشخصی دسته بندی شده اند. حال این جداول هم می توانند با هم در ارتباط و هم ممکن است از هم مستقل باشند. برای مثال لیست مخاطبین گوشی همراهتان یک بانک اطلاعاتی بشمار می رود.
بنابراین اگر قصد راه اندازی وب سایت و خرید بهترین هاست ایرانی را دارید، باید بدانید که دیتابیس وظیفه ذخیره اطلاعات را برعهده دارد.


– کنترل پنل مدیریت / Controll Panel : اگر تا به حال برای مدیریت سرورتان اقدام کرده باشید، حتما اصطلاح کنترل پنل به گوشتان خورده است. همانطور که از اسمش معلوم می باشد، ابزاری برای مدیریت سرور تلقی می گردد. شما می توانید از طریق کنترل پنل به جزئیات سایت همچون: کاربران سایت، اطلاعات هاست، ایمیل ها، وب سرور و فضای مصرفی دسترسی داشته باشید.


بدیهی است که برخی از کنترل پنل ها خدمات ویژه تری ارائه می دهند. قبل از خرید کنترل پنل باید در مورد آن کمی تحقیق کنید و مطمئن شوید که آن برای سایت شما مناسب است یا خیر
برخی از کنترل پنل های موجود رایگان بوده اما جهت استفاده از دیگر انواع کنترل پنل می بایست هزینه ای پرداخت نمایید.


– روند بک آپ گیری منظم / Back up : به بک آپ گرفتن کل سایت، پشتیبان گیری می گویند. این کار هم توسط شخص و هم شرکت هاستینگ مورد نظر انجام می‌ گردد. شرکتی که شما قصد خرید هاستینگ ایرانی از آن دارید، مدام باید به صورت اتوماتیک و‌ منظم از سایت شما بک آپ بگیرند.


– امنیت بالا / Security : می توان گفت یکی از مهم ترین خصوصیات بهترین هاستینگ ایرانی، برخورداری از امنیت بالا و قابل اعتماد بودن آن است. بیشتر سرورهای ایرانی از فایروال های سخت افزاری فوق العاده خوبی برخوردار هستند که از هرگونه حملات DDOS از سایت محافظت می کنند.

بنابراین قبل از هرچیز به فکر امنیت وب سایت باشید. توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها بنابر سیاست های کاری خود، خدمات نامحدودی ارائه می دهند اما به یاد داشته باشید که خدمات نامحدود به منزله کیفیت بالای آن نمی باشد.


– ساب دامین / Sub Domain : ساب دامین یا همان زیر دامنه، به زیر مجموعه ای از دامنه اصلی گفته می شود که با یک نقطه از دامنه اصلی جدا می گردد. توجه داشته باشید که محتوایی که ساب دامین ارائه می دهد با محتوای دامنه اصلی مرتبط است اما ممکن است وب سایت هایی جداگانه باشند. اگر دامنه ای خریداری کنید و چندی بعد نیاز به دامنه دیگر باشد، می توان از ساب دامین و یا زیر دامنه استفاده کنید.

– پشتیبانی واقعی 24/7 ساعته / Support : به عنوان آخرین ویژگی باید بدانید که ارائه سرویس های میزبانی هر شرکت هاستینگی در کنار پشتیبانی سریع و باکیفیت است که به آن شرکت اعتبار می‌بخشد. در واقع تمام این موارد را گفتیم که در نهایت به کیفیت پشتیبانی شرکت های موجود بپردازیم و روی کمک آنها در شرایط بحران حساب کنیم. پیشنهاد میکنیم قبل از انتخاب هر شرکت هاستینگی برای میزبانی فایل های مدنظرتان کیفیت پشتیبانی انها را مورد بررسی قرار دهید.


معرفی 7 شرکت‌ برتر هاستینگ ایرانی در 2023

فکر می کنیم تا اینجای مقاله متوجه اهمیت یک هاست باکیفیت شده باشید. حال وقت آن رسیده که با بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی آشنا شوید. توجه داشته باشید که این برندها جزو بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی می باشد که خدمات بسیار عالی به مشتریان خود عرضه می کند.

1. ایران سرور

ایران سرور
ایران سرور

ایران سرور جزو اولین و بهترین هاست ایرانی می باشد که تا به امروز طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال بهترین راهکار برای کمک به کسب و کارتان هستید، قطعا ایران سرور یکی از شرکت هایی است که می تواند شما را به اهدافتان نزدیک سازد. پشتیبانی و ارائه خدمات متنوع، باعث شد تا شرکت هاستینگ ایران سرور در گروه بهترین هاستینگ ایرانی قرار گیرد.
لازم به ذکر است که مشاوران ایران سرور به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو تمامی تیکت ها می باشند.

معرفی خدمات ایران سرور
خرید هاست
ثبت دامنه
سرور مجازی
سرور اختصاصی
انتقال سایت
پشتیبانی وردپرس
خرید SSL
اجاره IP
همکاری در فروش
پشتیبانی 24 ساعته

2. سون هاست

سون هاست
سون هاست

دومین مورد از بهترین هاستینگ ایرانی، سون هاست می باشد. احتمالا اسم سون هاست تا به حال به گوشتان خورده است. اما قصد داریم کمی جزئی تر به ویژگی و خصوصیات برتر این شرکت بپردازیم. اگر به سایت سون هاست مراجعه کنید، متوجه خدمات فوق العاده این شرکت خواهید شد اما جای نگرانی نیست زیرا در ادامه به شرح خدمات سون هاست خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین شرکت هاستینگ ایرانی از نظر کاربران
خدمات سون هاست

کلیه خدمات مورد استفاده در این شرکت طبق بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا عرضه می شوند. لازم به ذکر است کلیه خدمات سون هاست از تعرفه بسیار معقولی هم برخوردار هستند.

معرفی خدمات سون هاست
خرید  انواع هاست ( اقتصادی، لینوکس، دانلود و … )
هاست ایمیل
سرور مجازی
سرور اختصاصی
انتقال سایت
خرید SSL
پشتیبانی 24 ساعته

3. مشهد هاست

مشهد هاست
مشهد هاست

سومین مورد از بهترین هاستینگ ایرانی باید به مشهد هاست اشاره کنیم. این هلدینگ کار خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و تا امروز میزبان بسیاری از سایت های قدرتمند بوده است. لازم به ذکر است تمامی نیروهای مشهد هاست متخصص بوده و به طور ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات مشتریان می باشند.

در حال حاضر مشهد هاست با چندین مجموعه دولتی، اتحادیه و انجمن های علمی دانشگاهی و اداری همکاری می کند. به طور کلی اگر به دنبال یک شرکت هاستینگ هستید که علاوه بر پشتیبانی قوی، از امنیت بالایی برخوردار باشد و خدمات متنوعی هم ارائه دهد، مشهد هاست بهترین گزینه می باشد.

معرفی خدمات مشهد هاست
خرید هاست پر سرعت ( اختصاصی، دانلود، لینوکس و …)
ثبت دامنه
سرور مجازی
سرور اختصاصی
انتقال سایت
خرید SSL
پشتیبانی 24 ساعته

4. میزبان فا

میزبان فا
میزبان فا

چهارمین مورد از بهترین هاستینگ ایرانی میزبان فا می باشد. همین ابتدا ذکر کنیم که میزبان فا دارای زیر ساخت های کاملا محکم در زمینه هاستینگ محسوب می گردد. اگر به این وب سایت مراجعه کنید، خواهید دید که لحظه به لحظه به کاربران فعال آن افزوده می شود.

 جالب است بدانید که با خرید هاست از میزبان فا تخفیف قابل توجهی بر روی خرید قالب اعمال می شود. به این صورت که با چند کلیک ساده به راحتی سایت خود را به دلخواه طراحی می کنید. کارشناسان فروش میزبان فا بلافاصله بعد از خرید هاست و قالب با شما تماس می گیرند و شما را راهنمایی می کنند.

معرفی خدمات میزبان فا
خرید هاست سه ماهه، شش ماهه و سالانه
بکاپ گیری روزانه
ثبت دامنه
سرور اختصاصی
انتقال سایت
نصب رایگان وردپرس
قالب های حرفه ای
خرید SSL
پشتیبانی ۲۴ ساعته

5. هاست ایران

هاست ایران
هاست ایران

اگر می خواهید مطابق نیاز و خواسته های خود گام بردارید توصیه می کنیم به سراغ بهترین شرکت هاستینگ ایرانی که هاست ایران نام دارد بروید. شما می توانید باتوجه با بودجه ای که دارید به راحتی هاست مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

 قطعا اگر از کاربران این سایت سوال نمایید، جز از کیفیت و سرعت خدماتی صحبتی نخواهند کرد. خبر خوب این که کارشناسان بخش پشتیبانی به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی سوالات شما می باشند.

 با ارائه خدماتی همچون استفاده از آنتی ویروس، تمامی فایل های مخرب و آلوده شناسایی می شوند با این وجود دیگر خطری وب سایت شما را تهدید نخواهد کرد.
در صورت عدم رضایت از خدمات ایران هاست، می توانید تا ۷ روز پس از خرید وجه خود را پس بگیرید.

معرفی خدمات هاست ایران
خرید انواع هاست
بکاپ گیری روزانه
ثبت دامنه
سرور اختصاصی
انتقال سایت
آنتی اسپم/ آنتی ویروس
سخت افزار بروز
پارک دامنه
امنیت بالا
استفاده از زیر ساخت ابری
۷ روز ضمانت بازگشت وجه
خرید SSL
پشتیبانی ۲۴ ساعته

6. پارس پک

پارس پک
پارس پک

پارس پک ششمین مورد از بهترین هاستینگ ایرانی می باشد که مطمئنا آوازه آن را شنیده اید. لازم به ذکر است که این شرکت به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات رایانش ابری انتخاب شده است. حال سرور ابری چیست؟
سرور ابری این امکان را به شما می دهد که با استفاده از یک سیستم عامل دلخواه، منابع سخت افزاری خود را افزایش دهید و تنها در صورت نیاز برای منابع خود هزینه کنید.

 شاید برایتان جالب باشد اما هرگونه خدماتی که بخواهید می توانید از طریق شرکت هاستینگ وردپرس پارس پک، برای وب سایت خود خریداری کنید. چنانچه خدمات موردنظر خود را پیدا نکردید، کافیست با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. جهت ارتباط سریع تر با مشاورین بهتر است از سیستم تیکتینگ استفاده نمایید.

معرفی خدمات پارس پک
خرید  انواع هاست ( اقتصادی، لینوکس، دانلود و … )
سرور مجازی
سرور اختصاصی
انتقال سایت
ثبت دامنه
خرید SSL
پشتیبانی 24 ساعته

7. نت افزار

نت افزار
نت افزار

نت افزارهفتمین مورد از انواع شرکت های ارائه دهنده سرویس میزبانی وب سایت و ثبت دامنه می باشد. تمامی خدمات این شرکت با قیمت بر روی سایت قرار گرفته اند تا کاربر بتواند به راحتی باتوجه به بودجه خود سرویس مورد نظر را خریداری کند. لازم به ذکر است که تمامی سرویس هایی که در نت افزار ارائه می گردد با وردپرس سازگاری دارند.

 همچنین در صورت عدم رضایت و پشیمانی از خرید سرویس، تا یک هفته امکان بازگشت وجه وجود دارد. خوشبختانه نت افزار از ابتدای شروع کار تا به امروز میزبان ۸۰.۰۰۰ وب سایت ایرانی می باشد.

معرفی خدمات نت افزار
خرید  انواع هاست ( اقتصادی، لینوکس، دانلود و … )
هاست ایمیل
سرور مجازی
سرور اختصاصی
سازگاری سرویس ها با وردپرس
ثبت دامنه
دامنه ir رایگان
تضمین بازگشت وجه بدون قید و شرط
خرید SSL
پشتیبانی 24 ساعته

خلاصه و چکیده مطالب

انتخاب یک هاستینگ ایرانی خوب همیشه جزو دغدغه های وبمستران بوده و می باشد. اگر بخواهیم یک سایت فوق العاده قوی راه اندازی کنیم، ابتدا باید ببینیم کدام هاست ایرانی برای سایت مناسب تر است. حال به این نکته توجه کنید که بنابر تحریم های فعلی، نمی توان از هاستینگ های خارجی استفاده کرد.

بنابراین در این یادداشت به معرفی بهترین هاستینگ وردپرس در ایران پرداخته ایم. امیدواریم مطالب برایتان مفیده بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7658
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !