Silent electric motor

بهترین موتور برق بی صدا [5 مدل قوی و بادوام]

7 دقیقه

زمان برای مطالعه

بهترین موتور برق بی صدا کدام مدل است؟ شاید این سوال خیلی از افراد باشد. خبر خوب این که قصد داریم در این مقاله به معرفی چند موتور برق بی صدا بپردازیم که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت حرف اول را می زنند.

اگر جزو افرادی هستید که به تازگی می خواهید برای خرید موتور برق اقدام کنید، بهتر است بدانید اصلا این وسیله چیست و چه کارایی دارد. مولد الکتریکی یا همان موتور به ابزاری گفته می شود که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت گاز را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. البته موتور برقی را در بازار می توانید با اسم موتور ژنراتور هم خریداری کنید.

موتور برق در دو نوع گازسوز و بنزینی در بازار موجود می باشد که شما می توانید بسته به نوع فعالیت و انتظاراتی که از یک موتور برق دارید، آن را خریداری نمایید.

حال به طور خلاصه اگر تصمیم قطعی خود را برای خرید موتور برق گرفته اید، ما در خرید آن به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین محصول را خریداری نمایید. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید تا شما را با بهترین موتور برق بی صدا آشنا کنیم.

تفاوت موتور برق گازی با بنزینی

از مهم‌ترین تفاوت موتور برق گازی با بنزینی این است که در موتور برق های بنزینی، بنزین موجب روان شدن روغن می گردد و در طی بازه زمانی کوتاه، خاصیت و کیفیت روغن را کاهش می دهد که این موضوع در موتورهای گازی صدق نمی کند.

  • میزان مصرف سوخت
  • قیمت نصب و راه اندازی
  • هزینه تعمیر و نگهداری
  • طول عمر
  • راندمان
  • تولید آینده
  • قیمت سوخت و …

تمامی مواردی که ذکر کرده ایم در قیمت موتور برق گازی و بزینی نیز دخیل هستند.

مزایا و معایب موتور برق گازی و بنزینی

برای این که بهتر با این دو نوع موتور برق آشنا شوید، بهتر است معایب و مزایای آن ها را مطالعه نمایید.

مزایا موتور برق بنزینی

  • عدم نیاز به سوخت گیری
  • صرفه جویی در مصرف سوخت
  • افزایش بسیار کم قیمت نسبت به دیگر سوخت ها
  • برخورداری از هزینه تعمیر پایین به دلیل پر مصرف بودن آن

معایب موتور برق بنزینی

  • تولید آلاینده های دی اکسید کربن در هوای اطراف که به شدت مضر هستند.
  • ایجاد آلودگی صوتی
  • تولید گرمای خروجی از دستگاه


مزایای موتور برق گازی

  • بالا بودن ایمنی به علت استفاده از سه شیر اصلی، شیر قطع و وصل گاز، میکسر گاز
  • تامین برق با سرعت بالا به دلیل وصل بودن به گاز شهری
  • ایجاد اطمینان برای تولید برق برق به صورت دائم
  • خورندگی کمتر نسبت به دیگر سوخت ها
  • عدم آسیب به دستگاه
  • تولید کم آلاینده

معایب موتور برق گازی

  • برخورداری از توان و قدرت پایین نسبت به دیگر موتورها
  • راه اندازی سخت موتورهای گازی در فصول سردتر سال
  • استفاده از لوله کشی برای تامین سوخت که به ایم منظور امکان جا به جایی آن وجود نخواهد داشت.
  • امکان نشت و انفجار در اینگونه موتورها زیاد می باشد.

 حال برای خرید بهترین موتور برق بی صدا انتخاب با خودتان است. می توانید با توجه به موارد بالا گزینه مورد نظر را نیز انتخاب کنید.

معرفی بهترین موتور برق بی صدا

حال رسیده ایم به بخش اصلی مقاله چرا که می خواهیم به معرفی چند موتور برقی بی صدا بپردازیم که از نظر کیفیت و کارایی بی نظیر هستند.

1- موتور برق پایونیر کد pi-1000x

موتور برق پایونیر کد pi-1000x
موتور برق پایونیر کد pi-1000x

موتور برق پایونیر کد pi-1000x جزو بهترین موتور برق بی صدا می باشد که می تواند جریان الکتریکی مشابه جریان برق شهری نیز تولید کند. برقی با ولتاژ 220 ولت AC و شدت جریان 10 آمپر که قادر است با متصل شدن لوازم برقی به آن از این دستگاه بهره مند شوید. از این کالا می توانید در مواقعی که جریان برق وجود ندارد استفاده کنید.

موتور برق پایونیر کد pi-1000x دارای یک خروجی می باشد که 220 ولت دارد و به روش دستی روشن/خاموش می شود. حجم موتور این محصول 49 سی سی می باشد که به صورت دو زمانه کار می کند. لازم به ذکر است که توان آن در حالت عادی 750 وات بوده و سرعت آن ممکن است به 5200 دور در دقیقه برسد. یکی از بهترین ویژگی هایی که موتور برق پایونیر کد pi-1000x دارد، وزن و ابعاد مناسب آن می باشد.

ابعاد۳۴x۳۰x۳۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی1
سوخت مصرفیبنزینی
قدرت خروجی750 وات
قدرت موتور1 اسب بخار

قیمت حدودی: 3.300.000

2- موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG کد wt-800

موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG کد wt-800
موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG کد wt-800

دومین موتور برقی که در گروه بهترین موتور برق بی صدا قرار دارد، موتور برق بی صدا هیوندا مدل HG2010-PG کد wt-800 می باشد.

وزن این موتور برق 21 کیلو گرم می باشد که از ترکیب بنزین و روغن برای تولید برق استفاده می کند. این وسیله از خروجی برق AC.DC بهره مند است. برق DC این دستگاه 230 ولتی می باشد که می‌توانید به وسیله پریز برق خروجی  آن، وسایل برقی خود را به آن وصل کنید. شدت جریان خروجی موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG کد wt-800 8 آمپر می باشد. همچنین حجم تک سیلندر موتور آن 63 سی سی است.

سیستم خنک کننده این دستگاه توسط جریان هوا به تبادل گرمای تولیدی آن نیز کمک می کند. از آنجایی که این موتور برق فضای زیادی را اشغال نمی کند، یک موتور برق کوچک بی صدا تلقی می شود.

ابعاد۴۰x۳۰x۳۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی2
سوخت مصرفیبنزینی
اقلام همراهدو شاخه گیره برق آچار

قیمت حدودی: 4.9370.000

3- موتور برق سان پاور مدل SP10000 DE

موتور برق سان پاور مدل SP10000 DE
موتور برق سان پاور مدل SP10000 DE

سومین موتور برق که انواع بهترین موتور برق بی صدا می باشد، موتور برق سان پاور مدل SP10000 DE است. به عبارتی می تواند گفت یکی از رقبای اصلی موتورهای برقی پرقدرت موجود در بازار همین مدل می باشد. از آنجایی که این مدل موتور برق از کیفیت خاص و دانش فنی روز دنیا تولید شده، به یکی از بهترین برندهای جهانی هم تبدیل شده است.

خوشبختانه موتور برق های برند سان پاور از engine هایی استفاده می کنند که سیلندر آن ها از آلیاژ، کربن و آلومینیوم ساخته شده است. البته قیمت بالایی که دارد هم بی دلیل نیست زیرا هرچقدر که قیمت محصول بیشتر باشد، قاعدتا از ابزارهای باکیفیت تری برای ساخت آن استفاده می شود.

یکی از بهترین محاسن که در ابتدا هم به این موضوع اشاره کرده این، کم صدا بودن موتور برق سان پاور مدل SP10000 DE است. دلیل کم صدا بودن این موتور این است از احتراق کامل سوخت و بهره بردن از اگزوز برخوردار می باشد.

باطری، چهار چرخ و دسته از جمله اقلام همراه این موتور برق هستند.

ابعاد۷۷x۵۱x۶۴ سانتی‌متر
تعداد خروجی2
سوخت مصرفیگازوئیلی
قدرت خروجی7000 وات

قیمت حدودی: 35.800.000

4- موتور برق بنزینی سان پاور مدل sp3000

موتور برق بنزینی سان پاور مدل sp3000
موتور برق بنزینی سان پاور مدل sp3000

از دیگر بهترین موتور برق بی صدا موتور برق بنزینی سان پاور مدل sp3000 می باشد. این مدل از انواع موتور برق بنزینی می باشد و مانند مدل قبلی از رقبای اصلی دیگر برند ها به حساب می آید. اگر قصد خرید موتور برق باکیفیت و پر سرعت دارید که بتواند هم نیازهای شما را رفع کند و هم از قیمت پایینی برخودار باشد، موتور برق سان پاور مدل sp3000 بهترین گزینه است.

آچار شمع، دو شاخه برق و دفترچه راهنما از اقلام همراه این محصول می باشند. رینگ های موجود با آلیاژ کربن نیترا، چدن خاکستری که در موتور ایجاد شده، باعث افزایش قدرت اسمی موتور می گردد. موتور برق بنزینی سان پاور مدل sp3000 نوعی موتور برق بی صدا خانگی محسوب می شود که برای مصارف نیمه صنعتی هم قابل استفاده است.

ابعاد۴۹x۳۹x۴۰ سانتی‌متر
تعداد خروجی1
سوخت مصرفیبنزینی
سایر توضیحاتهوا خنک-3000 دور

قیمت حدودی: 6.600.000

5- موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000

موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000
موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000

حال رسیده ایم به معرفی پنجمین و آخرین موتور برق که جزو بهترین موتور برق بی صدا می باشد. موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000 برای تامین انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه نوعی ژنراتور برق محسوب می شود که با سوزاندن بنزین انرژی لازم را نیز تولید می کند. قدرت خروجی موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000 3000 وات می باشد و از خروجی های AC.DC برخوردار است.

موتور این کالا 212 سی سی و قدرت آن 4 اسب بخار می باشد. از آنجایی که این دستگاه مخزن بزرگی دارد، کاربر می تواند سوخت زیادی در آن بریزد و دیگر نگران زود خالی شدن آن نباشد. لازم به ذکر است که تعداد خروجی های موتور برق کنزاکس مدل KPG-13000 دو عدد می باشد. اگر به دنبال موتور برق بنزینی بی صدا هستید، انتخاب این مدل بهترین گزینه است.

ابعاد۵۹ × ۴۳ × ۴۳ سانتی‌متر
تعداد خروجی2
سوخت مصرفیبنزینی
سایر توضیحاتدارای ولت متر
اقلام همراهدرپوش مخزن، دسته پلاستیکی،اهرم ساسات، پریز برق، پیچ گوشتی، چهار سو

قیمت حدودی: 13.300.000

چکیده و خلاصه مطالب

موتور برق یا ژنراتور وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل نیز می کند. این انرژی مکانیکی از سوختن بنزین، گاز، یا گازوئیل تولید می شود. موتور برق‌ ها همان ژنراتورها می باشند که به عنوان ژنراتور های بسیار کوچک قابل حمل (پرتابل) نیز شناخته شده اند.

برای خرید بهترین موتور برق بی صدا بهتر است تمامی جوانب را بسنجید سپس مورد نظر خود را خریداری نمایید. در این مقاله سعی کرده ایم، بهترین موتور برق بی صدا به همراه قیمتشان معرفی کنیم اما چه بهتر خودتان تصمیم نهایی را بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5908
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !