The best power bank brand in the market

بهترین مارک پاور بانک در بازار [7 مدل قوی] 1402

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

اگر جزو افرادی هستید که ساعات زیادی از روز را در بیرون از منزل سپری می کنید، پس داشتن یک پاور بانک باکیفیت برایتان ضروری است. اما چه نوع پاور بانکی مناسب است؟

این پرسش بیشتر طرفداران پاور بانک می باشد. برای خرید بهترین مارک پاور بانک می بایست تحقیقات زیادی را انجام دهید چرا که استفاده از یک پاور بانک بی کیفیت می تواند خسارات جبران ناپذیری برای گوشی موبایلتان بوجود آورد. در وهله اول باید بدانید که از پاور بانک مورد نظر چه نوع انتظاراتی دارید سپس برای خرید آن اقدام کنید. حال در ادامه توضیح داده ایم که چگونه پاور بانک موردنظر خود را پیدا کنید.

بهترین مارک پاور بانک کدام است؟

برای پاسخ به این سوال که بهترین مارک پاوربانک چیست بهتر است سراغ مرحله دوم برویم. در واقع دومین مرحله در انتخاب و خرید پاور بانک، توجه به مشخصات ظاهری و فنی آن می باشد. امروزه انواع اقسام پاور بانک در رنگ و طرح های گوناگون وارد بازار شده است که می توانید مطابق نیاز خود آن ها را خریداری کنید. همراه ما باشید تا هرآنچه که لازم است در مورد پاور بانک بدانید را برایتان شرح دهیم.

5 نکته مهم که باید قبل از انتخاب پاور بانک بدانید!؟

همانطور که می دانید این روزها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کارها از طریق گوشی موبایل امکان پذیر است. به همین منظور افراد برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی خود ناشی از تمام شدن شارژ باتری، به خرید پاور بانک روی آورده اند. اما این تمام ماجرا نیست زیرا هرکاری قاعده خاص خود را دارد بنابراین قبل از خرید پاور بانک به چند نکته دقت داشته باشید.

1- ظرفیت پاور بانک (چند آمپر است؟)

یکی از مهم ترین مشخصه های پاور بانک، میزان ظرفیت آن است. به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن هم افزایش می یابد. همچنین اگر ظرفیت پاور بانک زیاد باشد شما دفعات بیشتری می توانید گوشی خود را توسط آن شارژ نمایید. در نتیجه توصیه می کنیم برای خرید پاور بانک حتما به میزان ظرفیت آن توجه کنید.

2- پورت های اتصال (چند پورت اتصال usb دارد؟)

دومین مورد از نکاتی که در هنگام خرید بهترین مارک پاور بانک باید به آن دقت کنید، توجه به پورت های اتصال است. معمولا پاور بانک های موجود در بازار، متناسب با طراحی خود از پورت های اتصال گوناگونی نیز پشتیبانی می کنند. اگر می خواهید از پاور بانک به منظور شارژ کردن دوربین خود استفاده کنید، در صورتی که سوکت شارژ آن از نوع میکرو یو اس بی باشد،می بایست به سمت پاور بانک هایی بروید که دارای پورت خروجی میکرو ییو اس بی باشند.

همچنین اگر قصد دارید با یک تیر دو نشان بزنید و با خرید یک پاور بانک، چندین گوشی را باهم شارژ کنید، بهتر است پاور بانکی خریداری نمایید که پورت USB متعددی داشته باشد.

3- مقدار انرژی ورودی و خروجی (آیا سریع شارژ میکند؟)

مقدار انرژی ورودی و خروجی چیست و اصلا چه ربطی به پاور بانک دارد؟ درواقع انرژی ورودی میزان انرژی می باشد که خود پاور بانک می تواند آن را دریافت کند. لازم است بدانید که هرچقدر انرژی ورودی زیادتر باشد، پاور بانک هم زودتر شارژ خواهد شد.

اما انرژی خروجی به انرژی گفته می شود که از طریق پاور بانک به گوشی شما منتقل می گردد. معمولا این انرژی بین 1 الی 2 آمپر است. ممکن است برخی از پاور بانک های قوی تر، از اعداد بالاتری هم پشتیبانی کنند. به زبان ساده تر بگوییم هرچقدر انرژی خروجی بیشتر باشد، دستگاه شما زودتر شارژ می شود.

4- کیفیت و ایمنی

کیفیت و ایمنی رابطه مستقیم بایکدیگر دارند بنابراین اگر قصد خرید بهترین مارک پاور بانک را دارید، مدلی را انتخاب کنید از نظر استاندارد و آپشن های امنیتی فوق العاده باشد. شاید با خود بگویید که پاور بانک های باکیفیت از قیمت های زیادی برخوردار هستند که درواقع اینگونه نیست. برای اثبات این موضوع پیشنهاد می کنیم تا انتها مطالب را دنبال کنید.

پیشنهاد میکنیم برای مطلع شدن از میزان کیفیت پاور بانک، باید در هنگام خرید به تمام اطلاعات و مشخصات موجود بر روی بسته بندی آن دقت کنید.

5- نوع برند

لطفا از کنار این نکته ساده عبور نکنید! چرا که نوع شرکت سازنده در کیفیت و قیمت پاور بانک بسیار تاثیر گذار است. برای این که متوجه این موضوع شوید، بهتر است از دو پاور بانک با برندهای مختلف استفاده کنید آنگاه خودتان متوجه همه چیز خواهید شد. در نتیجه برای خرید بهترین مارک پاور بانک در ایران، به دنبال برندهای باکیفیت و شناخته شده باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

معرفی 7 مدل از بهترین مارک پاور بانک در بازار

در این بخش می خواهیم به معرفی چند مدل از بهترین برندهای پاور بانک بپردازیم بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید پاور بانک قطعی است، بررسی این چند مدل را در اولویت قراردهید.

1- شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

اولین و بهترین مارک پاور بانک که قصد معرفی آن را داریم، شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ می باشد. خوشبختانه  این محصول  قابلیت پشتیبانی از اکثر دستگاه ها را دارد. شارژر همراه انرجایزر از موتور سرعت دوبل که از فناوری پیشرفته ای برخوردار است، با کمک تکنولوژی PD و QC.3 به سرعت، باتری دستگاه مورد نظر را شارژ می کند. رایانه لوحی، تلفن هوشمند، دوربین و … از جمله وسایلی هستند که می توان با استفاده از این پاور بانک آن ها را شارژ نمود.

شارژر همراه انرجایزر مدل UE30000PQ دارای ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت می باشد به طوری که تنها در 30 دقیقه می توان شارژ دستگاه موردنظر را از 0 به 50 درصد برسانید. بر روی این پاور بانک صفحه نمایشگر LED طراحی شده که به راحتی می توانید میزان شارژ دستگاه را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که این محصول دارای سه ورودی تایپ سی، میکرو یو اس بی و لایتنینگ است که به راحتی قابل حمل می باشد.

سایر مشخصات

ابعاد112.5* 72 * 40
وزن451 گرم
نوع باتریلیتیوم
تعداد درگاه خروجی4 عدد
ظرفیت اسمی30000 میلی‌ آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارژ باتریLED
ولتاز ورودی5.0 ولت
ولتاژ خروجی5.0 ولت
شدت جریان خروجی2 تا 4 آمپر
جنس بدنهABS
پورت ورودیMicroUSB و Type-C
پورت خروجیUSB و Type-C
قابلیت های ویژهمدیریت هوشمند شارژ، شارژ ایمنی، برخورداری از دو ورودی micro USB و Type-C خروجی
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …

قیمت حدودی: 2.500.000

2- شارژر همراه روموس مدل Horus ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

شارژر همراه روموس مدل Horus ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت
شارژر همراه روموس مدل Horus ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

دومین مورد از بهترین مارک پاور بانک، پاور بانک مدل Horus می باشد که دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است. طراحی زیبا و شکیل این مدل باعث شد تا روز به روز به طرفداران آن نیز افزوده شود. از آنجایی که این محصول از وزن زیادی برخوردار نیست، می توان آن را در کیف و یا کوله خود قرار داده و به راحتی با خود حمل کنید. با خرید این پاور بانک دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشیتان نباشید. با کمک شارژر همراه روموس مدل Horus می توانید تمامی لوازم دیجیتالی خود اعم از دوربین دیجیتال، گوشی همراه و یا تبلت خود را شارژ کنید.

لازم به ذکر است که بر روی بدنه این مدل پاور بانک یک صفحه LED قرار دارد و در هنگام خالی شدن باتری آن می توانید سریعا مطلع شوید. داخل جعبه پاور بانک روموس مدل Horus یک کابل USB قرار دارد که به کمک آن می توان باتری گوشی و باتری خود پاور بانک را شارژ نمود.

سایر مشخصات

ابعاد23 × 79 × 162 میلی‌متر
وزن462 گرم
نوع باتریلیتیوم
تعداد درگاه خروجی2 عدد
ظرفیت اسمی20000 میلی‌ آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارز باتریLED
ولتاژ ورودی5.0 ولت
ولتاژ خروجی5.0 ولت
شدت جریان خروجی1.0 تا 2.1 آمپر
پورت ورودیMicroUSB و لایتنینگ
پورت خروجیUSB و Type-C
قابلیت های ویژهدارای کابل شارژ، برخورداری از درگاه ورودی microUSB و لایتنینگ
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …

قیمت حدودی: 750.000

3- شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Essential A1281H11 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Essential A1281H11 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه انکر مدل PowerCore Metro Essential A1281H11 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

سومین مدل از بهترین مارک پاور بانک می توان به پاور بانک انکر مدل PowerCore Metro Essential A1281H11 نیز اشاره کرد. خوشبختانه این پاور بانک نسبت به قیمتی که دارد، از امکانات فوق العاده خوبی برخوردار است. از طریق این پاور بانک به راحتی می توانید گوشی موبایل، تبلت و دیگر وسایل دیجیتالی خود را شارژ کنید. همچنین توسط صفحه نمایشگر که بر روی این دستگاه قرار دارد، می توان از وضعیت شارژ آن نیز مطلع گردید.

پشتیبانی از دو فناوری USB PD فناوری PowerIQ از جمله قابلیت های ویژه پاور بانک انکر مدل PowerCore Metro Essential A1281H11 به شمار می روند.

سایر مشخصات

وزن345 گرم
تعداد درگاه خروجی2 عدد
ظرفیت اسمی20000 میلی‌ آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارز باتریLED
شدت جریان خروجی1.2، 1.5، 2.0، 3.0 آمپر
قابلیت های ویژهپشتیبانی از فناوری شارژ سریع، پشتیبانی از فناوری USB PD فناوری PowerIQ، دارای قابلیت شارژ سریع موبایل
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …
محدوده ظرفیتبیشتر از 15 هزار میلی‌ آمپر ساعت
جنس بدنهپلاستیک

قیمت حدودی: 1.597.000

4- شارژر همراه مک دودو مدل MC-864 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه مک دودو مدل MC-864 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه مک دودو مدل MC-864 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

هرچقدر از زیبایی و طراحی شارژر همراه مک دودو مدل MC-864 بگوییم، کم گفته ایم. این دستگاه جزو بهترین مارک پاور بانک می باشد که توانست تحولی عظیم در دنیای پاور بانک ایجاد کند. خوشبختانه این دستگاه از سه خروجی برخوردار است که می توانید به طور همزمان 3 دستگاه را باهم شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان هریک از این خروجی ها با یکدیگر تفاوت دارند.

از آنجایی که شارژر همراه مک دودو مدل MC-864 قابلیت مک سیف دارد، می توانید از خاصیت مگنتی آن استفاده کنید و گوشی هایی که از جنس فلز هستند را به آن بچسبانید. بدنه این پاور بانک از پلی کربنات ساخته شده که در مقابل حرارت مقاوم است. همچنین حاشیه های منحنی شکل بدنه باعث شده تا به راحتی در دست جای گیرد. خبر خوب این که پاور بانک مک دودو مدل MC-864 دارای چیپست هوشمند می باشد که از گوشی شما در مقابل نوسانات برق و اتصالات محافظت می کند.

سایر مشخصات

ابعاد155×75×15.5
وزن230 گرم
تعداد درگاه خروجی3 عدد
ظرفیت اسمی20000 میلی‌آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارز باتریLED
پورت ورودیType-C 5V/3A 9V/2A
پورت خروجیWireless، USB، Type-C
قابلیت های ویژهدارای فناوری شارژ بی سیم، امکان شارژ سه دستگاه به طو همزمان، پشتیبانی از قابلیت MagSafe، برخورداری از تکنولوژی PD
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …

قیمت حدودی: 1.439.000

5- شارژر همراه ریمکس مدل RPP-185 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه ریمکس مدل RPP-185 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه ریمکس مدل RPP-185 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه ریمکس مدل RPP-185 از انواع بهترین مارک پاور بانک می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. بر روی بدنه این پاور بانک، 3 درگاه خروجی طراحی شده که به راحتی می تواند چندین دستگاه را شارژ کند. در قسمت بالای پاور بانک یک صفحه LED قرار دارد که می توان میزان شارژ باتری آن را مشاهده کرد.

برای افرادی که حمل پاور بانک برایشان سخت است، باید بگوییم که پاور بانک ریمکس مدل RPP-185 از یک بند برخوردار بوده که حمل آن را راحت کرده است. لازم به ذکر است که جنس بدنه از پلاستیک می باشد که در برابر حریق و گرما بسیار مقاوم است. چنانچه قصد خرید بهترین مارک پاور بانک را دارید، این مدل هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت بی نظیر می باشد.

سایر مشخصات

ابعاد100x40x160 میلی‌ متر
وزن1060 گرم
نوع باتریلیتیوم- پلیمری
تعداد درگاه خروجی3 عدد
ظرفیت اسمی50000 میلی‌ آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارز باتریاز طریق صفحه نمایش LED
ولتاژ ورودی5.0 ولت
ولتاژ خروجی5.0 ولت
شدت جریان خروجی2.1 آمپر
قابلیت های ویژهامکان شارژ تبلت، قابلیت فست شارژ، دارای چراغ قوه، جنس مقاوم
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …
جنس بدنهپلاستیک
محدوده ظرفیتبیش از 15 هزار میلی آمپر ساعت

قیمت حدودی: 1.100.000

6- شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB197 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB197 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB197 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

اگر شما هم طرفدار پاور بانک های جمع و جور هستید، در خرید شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB197 تردید نکنید. برند راوپاور یکی از معروف ترین برندهای تولید پاور بانک می باشد که با تولید این مدل همه را شگفت زده کرده است. بدنه این محصول ضد خش بوده و در برابر آسیب مقاوم است. جالب است بدانید که یک کارت اعتباری از این شارژر همراه بزرگتر می باشد.

به طور کلی می توان گفت در ساختار شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB197 10 نوع استاندارد رعایت شده که خیالتان را از هر بابت راحت کرده است. شما می توانید توسط این پاور بانک همزمان دو گوشی را شارژ کنید. از آنجایی که از فناوری USB Power Delivery پشتیبانی می کند، می تواند در مدت زمان کوتاهی گوشی موبایل و دیگر وسایل دیجیتالی را شارژ کند.

سایر مشخصات

ابعاد77x58x25 میلی‌ متر
وزن188 گرم
نوع باتریلیتیوم- یونی
تعداد درگاه خروجی1 عدد
ظرفیت اسمی10000 میلی‌ آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارز باتریاز طریق صفحه نمایش LED
ولتاژ ورودی5، 9، 12 ولت
ولتاژ خروجی5، 9، 12 ولت
شدت جریان خروجی0.5 آمپر , 0.75 آمپر , 1 آمپر , 1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.1 آمپر , 2.4 آمپر , 3.0 آمپر
قابلیت های ویژهشارژ شدن سریع، برخورداری از فناوری USB PD , ، iSMART مدیریت هوشمند شارژ
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …
محدوده ظرفیت10 تا 15 هزار میلی‌ آمپر‌ساعت

قیمت حدودی: 538.000

7- شارژر همراه روموس مدل SW20 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه روموس مدل SW20 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
شارژر همراه روموس مدل SW20 Pro ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

آخرین مدل از بهترین مارک پاور بانک که قصد معرفی آن را داریم، شارژر همراه روموس مدل SW20 Pro می باشد. این محصول از دیگر محصولات شرکت روموس بوده که به عنوان محصول بسیار کاربردی شناخته شده است. بر روی این پاور بانک دو درگاه خروجی طراحی شده که یکی از آن ها از فناوری Power Delivery و دیگری از فناوری Fast Charge پشتیبانی می کند. شدت جریان خروجی پاور بانک روموس مدل SW20 Pro از 1.5 تا 3 آمپر است. خبر خوب این که باتری آن از سطح کیفی A+ برخوردار می باشد. کسانی که از این پاور بانک برای شارژ کردن گوشی خود استفاده می کنند، می دانند که در مقابل ضربه مقاوم بوده و کیفیت نسبتا بالایی دارد.

سایر مشخصات

وزن463 گرم
نوع باتریلیتیوم پلیمری
تعداد درگاه خروجی3 عدد
ظرفیت اسمی20000 میلی‌ آمپر ساعت
نحوه نمایش میزان شارز باتریاز طریق صفحه نمایش LED
ولتاژ ورودی5.0 ولت
ولتاژ خروجی5.0 ولت
شدت جریان خروجی2.4 آمپر
قابلیت های ویژهپشتیبانی از شارژ سریع، پشتیبانی از پورت های USB,MicroUSB,Lightning و (USB-C (Type C، دارای چراغ در صفحه نمایش
سازگار باانواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین، موزیک پلیر و …
محدوده ظرفیتبیشتر از 15 هزار میلی ‌آمپر ‌ساعت

قیمت حدودی: 1.470.000

خلاصه و چکیده مطالب

پاور بانک وسیله ای برای شارژ کردن گوشی موبایل و دیگر وسایل دیجیتالی می باشد. از آنجایی که خرید پاور بانک کار نسبتا دشواری است، می بایست در خرید آن دقت و اطلاعات کافی داشته باشید. برای پیدا کردن بهترین مارک پاور بانک می توانید در اینترنت جستجو کنید و محصول موردنظر را بیابید.

حال برای سهولت در روند کار، ما در مورد بهترین برند پاور بانک موجود در بازار تحقیق کرده ایم و آن ها را به همراه قیمتشان در اختیار شما قرار داده ایم. پیشنهاد می کنیم این 7 مورد را در اولویت خرید خود قرار دهید چرا که پشمیان نخواهید شد. امیدواریم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد و از این که تا انتها همراه باتجربه بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

سوالات متداول:

چگونه پاوربانک خوب را از بد تشخیص دهیم؟

در این مطلب 5 نکته مهم جهت تشخیص پاور بانک خوب از بد را نام بردیم و جهت مطالعه میتوانید به ابتدای این صفحه مراجعه کنید. از مهم ترین آنها میتوانیم به ظرفیت ، مقدار توان ورودی و خروجی و تعداد پورت ها اشاره کنیم…

منظور از پاوربانک فست شارژ چیست؟

این نوع از پاوربانک ها معمولا نسبت به پاور بانک های معمولی، دستگاه مورد نظر شما را سریعتر شارژ میکنند و به همین دلیل با عنوان Fast Charge در بازار شناخته میشوند. اگر وقت کمی دارید و از طرفی میخواهید دستگاه مورد نظرتان سریع شارژ شود، این پاوربانک مخصوص شماست.

3/5 - (4 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6698
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − شش =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !