کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای

کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای [ 10 مدل پرفروش1402 ]

16 دقیقه

زمان برای مطالعه

تفاوتی نمیکند اهل سفر و گردش هستید یا نه یکی از ملزومات یک سفر راحت داشتن لوازم و تجهیزات مناسب اون سفر و گردش است . اما اگر اهل کوهنوردی و زدن به دل طبیعت هستید داشتن یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای برای کوهنوردی و طبیعت گردی یکی از مهم ترین ملزومات یک سفر راحت است. بسیاری از افرادی که حرفه ای کوهنوردی و طبیعت گردی میکنند بسیار برایشان مهم است که یک کوله پشتی حرفه ای داشته باشند.

کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای

کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای وسیله بسیار مناسبی برای شروع یک طبیعت گردی و کوهنوردی جانانه می‌باشد. اما برای اینکه بدون دغدغه به دل طبیعت بزنیم نیازمند تجهیزات و ملزوماتی هستیم که این سفر ها را برایمان راحت کند تا فقط از مناظر و طبیعت بکر و زیبای ایران لذت ببریم. قطعا اولین گزینه ای که افراد حرفه ای به آن فکر میکنند یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای است که بتوانند تجهیزات لازم خود را حمل  کنند.

4 فاکتور ضروری قبل از انتخاب کوله پشتی کوهنوردی

در ادامه ابتدا با هم بررسی می کنیم چه فاکتور هایی برای انتخاب یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای برای کوهنوردی و طبیعت گردی باید لحاظ کنیم، پس از آن که با این فاکتور ها آشنا شدیم 5 کوله پشتی مناسب موجود در بازار را با هم بررسی میکنیم تا بدون دغدغه و با خیال راحت به دل طبیعت بزنید و از سفرتان لذت ببرید.

1- حجم کوله پشتی

برای اینکه یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای داشته باشید ابتدا باید به حجم آن توجه کنید. حجم کوله پشتی با در واحد لیتر بیان می شود. عدد لیتر در کوله پشتی نشان دهنده گنجایش آن است که به طور حدودی وزن قابل حمل آن را هم بیان می کند. پس در انتخاب کوله پشتی توجه کنید به چه میزان گنجایش نیاز دارید.

  • کوله پشتی کوهنوردی یک روزه: کوله پشتی با ظرفیت بین 20 تا 35 لیتر
  • کوله پشتی کوهنوردی 1-3 روزه: کوله پشتی با ظرفیت بین 40 تا 50 لیتر
  • کوله پشتی کوهوردی  3-5 روزه: کوله پشتی با ظرفیت بین 50 تا 70 لیتر
  • کوله پشتی کوهنوردی 5 روزه و بیشتر: کوله پشتی با ظرفیت بین 80 تا 110  لیتر

2- جنس و وزن کوله پشتی

عوامل مختلفی در راحتی و سبک بودن یک کوله پشتی موثر است. اولین نکته ای که همه به آن توجه می کنند این است که هر چه کوله پشتی بزرگتر باشد سنگین تر است، اما عامل جنس کوله پشتی در وزن آن بسیار موثر است. بستگی دارد کوله پشتی که انتخاب میکنید از چه جنسی ساخته شده باشد و بر اساس آن وزن های متفاوت داشته باشد. بعضی از موادی که برای ساخت یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای استفاده میکنند میتوان به پلی استر، پلی آمید، کتان، نایلون، کوردورا، پلی اورتان و… اشاره کرد.

3- امکانات جانبی کوله پشتی

نکته مهم دیگر امکانات یک کوله پشتی است که شامل ویژگی‌های جزیی است که کوله پشتی را متناسب با فعالیت شما بهینه می‌کند. امکان اتصال ابزار اسکی، یا سنگ نوردی، جیب های بخصوص برای کیسه خواب یا انواع جیب برای ابزارهای تعمیر دوچرخه در مدل‌های بخصوص، مقاومت در برابر باران، نوع بسته شدن، جای قمقمه و… از جمله این ویژگی‌ها است.

 4- سایز کوله پشتی

برای اینکه یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای داشته باشید باید به آناتومی بدنتان و قوس ستون فقرات توجه کنید. کوله پشتی ها برای راحتی بهتر بر اساس فرم بدن اشخاص طراحی می شود. سعی کردیم یک راهنمایی کوچک برای سایز کوله پشتی بیاوریم تا به راحتی کوله مناسب خود را انتخاب کنید. اگر اندازه بالا تنه شما بین 25 تا 29 سانتی متر است کوله پشتی با سایز خیلی کوچک ( XS )، اگر 40 تا 44 سانتی متر است سایز کوچک(S) ، اگر 45 تا 50 سانتی متر است سایز  متوسط ( M )و اگر بالا 50 سانتی متر است سایز بزگ (L )  مناسب شماست.

معرفی 10 کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای موجود در بازار ایران

با 4 فاکتور مهم در انتخاب یک کوله پشتی حرفه ای برای کوهنوردی و طبیعت گردی آشنا شدیم تا بتوانیم بر اساس نیازمان انتخاب راحت تری داشته باشیم. حال بیایید باهم 10کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای را در حجم، مشخصات و قیمت های مختلف در قالب یک راهنمای خرید کوله پشتی کوهنوردی بررسی کنیم.

1- کوله پشتی کوهنوردی ۴۵ ليتری کد ABCD-308

 خرید کوله پشتی کوهنوردی ۴۵ ليتری کد ABCD-308
خرید کوله پشتی کوهنوردی ۴۵ ليتری کد ABCD-308

این کوله پشتی بسیار سبک و راحت و است و ظرفیت کم ولی مناسبی دارد که برای سفرها و طبیعت گردی های یکی دو روزه بسیار مناسب است. اگر دنبال یک کوله پشتی جمع و جور هستید قطعا به این مدل فکر کنید. این مدل کوله پشتی  مناسب برای کوهنوردی، سفر و پیک‌نیک دارای بند مرکز ثقل شانه‌ای و کمر دارای پد ضد تعریق در بخش پشتی کوله است.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی ۴۵ ليتری کد ABCD-308

ابعاد خارجی
55*25*32 سانتی‌متر
وزن
2000 گرم (2 کیلو)
حجم داخلی45 لیتر
جنسبرزنت
مشخصات تکمیلی– قابلیت شست و شو
– 4 عدد چیب خارجی
– یک عدد جیب داخلی
– 2 عدد دسته برای راحتی حمل و نقل
– قیمت: 500 هزار تومان

قیمت حدودی : 500,000 تومان

2- کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری فوروارد کد FCLT404

خرید کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری فوروارد کد FCLT404
خرید کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری فوروارد کد FCLT404

اگر دنبال یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای با کیفیت و قیمت مناسب می گردید با خیال راحت این مدل را خریداری کنید. این مدل از کوله پشتی دارای پالت شلاقی PVC در سر تا سر قسمت پشتی کوله جهت افزایش ایستایی کوله و  همچنین پد تهیه هوا در قسمت های مختلف مانند سر تا سر پشتی کوله و سرتاسر بند دوشی و در قسمت بند کمری است.

دارای بند مرکز ثقل سینه جهت کاهش فشار از شانه ها ، دوخت الیک و دوبل جهت افزایش مقاومت کوله، دارای ابر و آستر در سر تا سر کوله پشتی و دارای پارچه ضد آب و قایل شست و شو. قطعا در بازار با این قیمت و این امکانات کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری فوروارد کد FCLT404 یکی از بهترین انتخاب ها است.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری فوروارد کد FCLT404

ابعاد خارجی
22*45*78 سانتی‌متر
وزن
900 گرم
حجم داخلی70 لیتر
جنسبرزنت
مشخصات تکمیلی– دارای 7 جیب خارجی
– دارای 2 جیب داخلی
– قابلیت شست و شو
– قابلیت افزایش حجم به 80 لیتر
– نحوه حمل: تک بندی، دوبندی و دستی
– دارای پد های تهویه هوا در قسمت های مختلف وله
– دارای پالت شلاقی به جهت ایستایی کوله
– دارای بند مرکز ثقل
– دوخت الیک و دوبل
– دارای نوار های مخصوص جهت حمل پتو، کیسه خواب و..

قیمت حدودی :  889,000 تومان

3- کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری دیوتر مدل D86_FUTURA

بررسی مشخصات و کاربرد کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری دیوتر مدل D86_FUTURA

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری دیوتر مدل D86_FUTURA
خرید کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری دیوتر مدل D86_FUTURA

اینکوله پشتی با اینکه کپی از نمونه اصلی میباشد اما دارای کیفیت مناسبی است و از مواد مرغوبی درست شده است. ظرفیت این کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای 50لیتری میباشد. یکی از ویژگی های این مدل وجود محفظه و جیب داخلی برای قرار دادن مدارک و لوازم ورزشی است. در انتهای این محفظه یک عدد زیپ جهت مجزا نمودن محفظه بالا و پایین کوله پشتی نیز وجود دارد ، علاوه بر این در زیر قسمت کلاهک کوله پشتی یک عدد جیب داخلی دیگر نیز طراحی گردیده است.

در قسمت کمری کوله پشتی یک فریم یا قاب انعطاف پذیر با تکنولوژی Aircomfort  وجود دارد ، این قاب انعظاف پذیر با توزیع مناسب بار و وزن کوله پشتی به بدن کاربر و انتقال استاندارد بار از کمر به قسمت ران و پاهای کاربر سبب کاهش فشار وارده ناشی از وزن کوله پشتی به کمر میگردد.

اگر به دنبال قیمت کوله پشتی کوهنوردی دیوتر هستید، در ادامه به شما نشان میدهیم اما این قیمت مخصوص محصول فعلی در حجم 50 لیتر می‌باشد. اگر میخواهید قیمت انواع کوله پشتی دیوتر را مشاهده و بررسی کنید پیشنهاد میکنیم روی لینک زیر کلیک کنید.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری دیوتر مدل D86_FUTURA

ابعاد خارجی
10*35*60 سانتی‌متر
وزن
1800 گرم
حجم داخلی50 لیتر
جنسپلی استر و نایلون
مشخصات تکمیلی– دارای پوشش ضد آب برای شرایط بارانی
– کمربند مطابق با حرکات بدن
– 7 جیب خارجی
– 2 جیب داخلی
– طراحی ارگونومیک
– 4 بند مخصوص برای قرار دادن تجهیزات مناسب
– بند مخصوص حمل تبر، یخ شکن وباتوم
– دارای بند سینه برای ثبیت پایداری کوله
– تهویه مناسب هوا
– انعطاف پذیری قاب یا فریم
– کمربند مطابق با حرکات بدن

قیمت حدودی : 1,400,000 تومان

4- کوله پشتی میلت مدل Ubic 40

بررسی مشخصات و کاربرد کوله پشتی میلت مدل Ubic 40

کوله پشتی میلت مدل Ubic 40
خرید کوله پشتی میلت مدل Ubic 40

این مدل کوله پشتی برای خانم هاییکه اهل سفر و طبیعت گردی هستند بسیار مناسب است و مدل مردانه آن تفاوتی ندارد. این مدل کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای برای طبیعت گردی، کوهنوردی، پیاده روی ، یخ نوردی و … بسیار مناسب است. ارگونومی این کوله برای بدن های خانم ها که معمولا پشت و شانه های کوتاه تری نسبت به آقایان دارند طراحی شده تا هنگام استفاده از کوله فشار کمتری به کمر و شانه های خانم ها وارد شود.

به گونه طراحی شده است و دارای قلاب هایی است که میتوانید طناب ، عصای کوهنوردی، اسکی ها ، کفش های اسکی، تبر یخ شکن ، باتوم و … به راحتی جاگذاری و حمل کنید. همچنین  دارای بندهای رودوشیِ قابل تنظیم دارای محفظه مشک آب، مناسب برای مشکهای ۲ یا ۳ لیتری است.

مشخصات کوله پشتی میلت مدل Ubic 40

ابعاد خارجی
15*38*61 سانتی‌متر
وزن
1200 گرم
حجم داخلی40 لیتر
جنس پلی استر
مشخصات تکمیلی– قابلیت شست و شو
– طراحی مناسب ارگونومی خانم ها
– دارای قلاب های مختلف برای نگه داری تجهیزات
– دارای فوم هایی در پشت کوله برای کاهش تعریق
– دارای بند های رودوشی  مناسب برای نگه داری محفظه آب
– 2 عدد جیب جانبی
– ضد آب

قیمت حدودی : 4,700,000 تومان

5- کوله پشتی سفری جک ولف اسکین مدل Denali 75 Men Phantom

بررسی مشخصات و کاربرد کوله پشتی سفری جک ولف اسکین مدل Denali 75 Men Phantom

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl
خرید کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl Phantom

کوله پشتی مردانه جک ولفسکین Denali 75 Men Phantom  یکی از کوله پشتی های سبک و حرفه ای که مناسب اقایان است که از امکانات و کیفیت مناسبی برخوردار است .  اگر حرفه ای طبیعت گردی و کوهنوردی میکنید و نیاز دارید تجهیزات مختلفی را همراه خود داشته باشید نگران نباشید با این مدل کوله پشتی شما همه چیز را از چادر تا وعده های غذایی بدون دغدغه همراه خواهید داشت.

چادر ، کفش های پیاده روی و دو و هر آنچه شما نیاز دارید در DENALI 75 شما ذخیره است. ویژگی های کوله پشتی Denali 75 Men Phantom سیستم حمل و نقل X-TRANSITION که مخصوص سفرهای طولانی با چمدان های زیادی طراحی شده است. به همین دلیل از لایه های آلومینیومی به خصوص انعطاف پذیر و بسیار پایدار تشکیل شده است و دارای پشتی خالی است.

همچنین یک ویژگی عالی دارید که میتوانید بر اساس مدت و کیفیت سفرتان از حجم کوله را کم یا زیاد کنید. شما میتوانید محفظه درب قابل جدا شدن برای سفرهای روزانه داشته باشید و برای سفرهای جانبی کوچکتر به یک کیف شانه تبدیل کنید. این کوله پشتی  دارای محفظه کیسه خواب ، جیب های جانبی و نگهدارنده بطری است که باعث می شود چیزی را فراموش نکنید. برای سفرهای روزانه و گشت و گذارهای کوچک ، محفظه درب قابل جابجایی به بند شانه تبدیل می شود.

مشخصات کوله پشتی سفری جک ولف اسکین مدل Denali 75 Men Phantom

ابعاد خارجی
94*38*39 سانتی‌متر
وزن
800 گرم
حجم داخلی75 لیتر
جنس پلی آمید و پلی استر
مشخصات تکمیلی– قابلیت شست و شو
– قابلیت جا گذاری کیسه خواب
– قابلیت جداسازی قسمت های مختلف برای سفر های روزانه
– جیب نگهدارنده بطری
– دارای تکنولوژی تقسیم بار بر روی بدن
– جنس پارچه کفی مقاوم در برابر ساییدگی و خراش
– قابلیت حمل باتوم
– قابلیت حمل چکش یخ شکن
– دارای سوت sos
– قابلیت افزایش حجم به 85 لیتر
– دارای پایه تنظیم ارتفاع کوله برای سایز های مختلف

قیمت حدودی : 11,500,000 تومان

6. کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl

خرید کوله پشتی سفری جک ولف اسکین مدل Denali 75 Men Phantom

اگر به دنبال کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای هستید که علاوه برکیفیت، ارزان هم باشد، ما کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl را به شما معرفی می کنیم. از آنجایی که جنس این کوله پشتی از برزنت می باشد، می توان در هنگام برف و بارندگی بدون اینکه وسایلاتان خیس شود، از آن استفاده نمود. علاوه بر این کوله پشتی کوهنوردی مدل Army bl شستشوی بسیار راحتی دارد. برخورداری از جنس مقاوم و بادوام از دیگر ویژگی های این کوله پشتی کاربردی محسوب می شود. 

یک خبر خوب برای افرادی که از کمر درد رنج می برند: کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl به گونه ای طراحی شده که هیچ آسیبی به کمر و ستون فقرات وارد نمی کند با این وجود اگر مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید، اصلا احساس درد نخواهید نکرد.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل Army bl

ابعاد خارجی
18*31*57 سانتی‌متر
وزن
800 گرم
حجم داخلی65 لیتر
جنسبرزنت
مشخصات تکمیلی– قابل شستشو
– دارای محفظه زیپی جهت قرار دادن وسایل کوهنوردی 
– قابل استفاده هم به صورت دستی و هم کوله پشتی
– دارای نوار دسته از جنس الگانس
– ضد آب
– مقاومت بالا
– دارای سگک و نوار مخصوص 
-مناسب برای کوهنوردی، سفر، باشگاه و

قیمت حدودی : 360.000 تومان

7. کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فوروارد کد FCLT405

کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فوروارد کد FCLT405
خرید کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فوروارد کد FCLT405

هیچ چیز مانند سفر و کوهنوردی نمی تواند خستگی های ناشی از کار و فعالیت زیاد را از بین ببرد. از همین رو انتخاب وسایل باکیفیت که برای سفر نیاز است، از جمله موارد ضروری به حساب می آید. حال اگر می خواهید از سفر خود یک خاطره فوق العاده به یاد ماندنی داشته باشید، کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فوروارد کد FCLT405 می تواند بهترین انتخاب باشد. لازم به ذکر است که در سرتاسر این کوله پشتی، پالت شلاقی pvc قرار دارد. علاوه بر آن وجود پد تهویه هوا در تمامی قسمت های کوله پشتی FCLT405 به ارزش آن افزوده است. ‌به طور خلاصه شما می توانید با پرداخت مبلغ ناچیز، صاحب یک کوله پشتی حرفه ای شوید.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری فوروارد کد FCLT405

ابعاد خارجی
22*48*87 سانتی‌متر
وزن
800 گرم
حجم داخلی85 لیتر
جنسبرزنت
مشخصات تکمیلی– ضد آب 
– دارای دو جیب زیپی در قسمت جلویی
– دارای یک جیب مخفی در قسمت کلاهی کوله پشتی
– دارای جیب های بزرگ در دو طرف جهت قرار دادن قمقمه، فلاسک و …
– برخورداری از یک محفظه اصلی به حجم ۷۰ لیتر با قابلیت افزایش حجم
 – دارای پد تهویه هوا 
– برخورداری از ابر و آستر در تمامی قسمت های کوله پشتی

قیمت حدودی : 959.000 تومان

8. کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری پکینیو مدل everest

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری پکینیو مدل everest
قیمت و خرید کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری پکینیو مدل everest

 به معرفی بهترین کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای از برند پیکینو رسیده ایم. بهتر است بگوییم شرکت پیکینو یکی از بزرگ‌ترین شرکت های معتبر در ساخت کوله پشتی کوهنوردی می باشد. با این حال خیالتان از کیفیت آن راحت باشد. تا به امروز کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری پکینیو مدل everest یکی از پرفروش ترین کوله پشتی ها بوده چرا که قیمت آن از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است. علاوه بر قیمت، زیبایی آن مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است. تمامی سگک و سرزیپ هایی که در این کوله پشتی به کار رفته ساخت کشور ژاپن است که بهترین کیفیت را دارد. به طور خلاصه باید بگوییم هرچیز که از یک کوله پشتی انتظار دارید، در کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری پکینیو مدل everest خلاصه شده است.

مشخصات پشتی کوهنوردی 50 لیتری پکینیو مدل everest

ابعاد خارجی
20*30*66 سانتی‌متر
وزن
1400 گرم
حجم داخلی50 لیتر
جنسبرزنت – پلی استر
مشخصات تکمیلی– ضد آب – ضد آلودگی بلبرینگ – قابل شستشو – قابلیت حمل به صورت کمری، دستی و دوشی – دارای کاور ضد باران – دارای ۵ عدد جیب خارجی و ۱ عدد جیب داخلی

قیمت حدودی : 2.400.000 تومان

9. کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد مدل FCLT414

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد مدل FCLT414
قیمت و خرید کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد مدل FCLT414

از آنجایی که کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای از ملزومات سفر و کوهنوردی محسوب می شود، باید در انتخاب آن دقت زیادی داشت. از همین رو تصمیم گرفته ایم کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد مدل FCLT414 را به لیست دیگر کوله پشتی ها اضافه کنیم. شاید با دیدن قیمت این کوله پشتی تعجب کنید زیرا در هیچ کجا با این قیمت کوله پشتی کوهنوردی باکیفیت پیدا نخواهید کرد. در سرتاسر کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد مدل FCLT414 پالت شلاقی pvc طراحی شده که ایستایی آن را افزایش داده است. همچنین در سراسر بند دوشی پد تهویه هوا تعبیه شده تا پوست شما در طولانی مدت دچار سوختگی نشود. لازم به ذکر است که حجم این محصول آنقدر مناسب می باشد که دیگر به ساک دستی احتیاج نخواهید داشت.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد مدل FCLT414

ابعاد خارجی
۳۵x۷۲x۲۵ سانتی‌متر
وزن
810 گرم
حجم داخلی65 لیتر
جنسبرزنت
مشخصات تکمیلیبرخورداری از دو بست قفلی در دوطرفه کوله – دارای بند مرکز ثقل کمری  به منظور کاهش فشار از کمر – دارای پد تهویه هوا – دارای پالت شلاقی pvc – قابل استفاده به صورت دوشی، دستی، دوبندی و تک بند – قابل شستشو

قیمت حدودی : 929.000 تومان

10. کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری پیکتت.فاینو مدل RH52

کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری پیکتت.فاینو مدل RH52
قیمت و خرید کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری پیکتت.فاینو مدل RH52

اگر جزو افرادی هستید که به سفر و کوهنوردی علاقمند هستید، کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری پیکتت.فاینو مدل RH52 بهترین کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای برای شما می باشد. خبر خوب اینکه پیکتتفینو در زمینه ساخت کوله پشتی های باکیفیت و کم جا تجربه زیادی دارد.

از این کوله پشتی کوهنوردی کوچک می توانید در تمامی مکان ها اعم کوه، سفر، طبعیت گردی، دوچرخه سواری و … استفاده کنید. به راحتی می توانید همه مایحتاج خود را مانند قمقمه آب، ژاکت و دیگر تجهیزات ضروری را بدون محدودیت در آن جای دهید. همچنین در قسمت جلویی کوله یک جیب برای گذاشتن وسایل ضروری طراحی شده است. با این تفاسیر دیگر نگران کیفیت و اندازه آن نخواهید بود.

مشخصات کوله پشتی کوهنوردی 18 لیتری پیکتت.فاینو مدل RH52

ابعاد خارجی
۴۲x۲۳x۱۷ سانتی‌متر
وزن
۱۱۰ گرم
حجم داخلی۱۸ لیتر
جنسپلی استر 
مشخصات تکمیلیضد آب – کم حجم و سبک – دارای ۴ عدد جیب خارجی و ۱ عدد جیب داخلی – قابل شستشو

قیمت حدودی : 1.150.000 تومان

جمع بندی نهایی

ما در این مقاله سعی کردیم ابتدا 4 فاکتور مهم انتخاب یک کوله پشتی کوهنوردی حرفه ای را معرفی کنیم که شامل حجم(ظرفیت)، جنس و وزن، امکانات جانبی و سایز بودند که در انتخاب کوله پشتی مناسب حتما باید به این موارد توجه کنید.  در ادامه هم  10 کوله پشتی موجود در بازار ایران را بررسی کردیم و سعی کردیم از قیمت ها و کیفیت های مختلف معرفی کنیم و یکی از این 5 مورد هم برای بانوان خوش سلیقه قرار بدیم که البته الان دیگر فرقی بین کوله پشتی زنانه و مردانه نیست و تفاوتی نمیکند.

بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی چیست؟

برندهای محبوب دیوتر ، گرگوری، نورث فیس، کمری ، پکینیو بهترین مارک کوله پشتی در دنیا می باشند. پیشنهاد ما انتخاب و خرید یکی از برند های ذکر شده است.

قیمت بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی چنده؟

بسته به جنس ، کیفیت ، برند کوله پشتی کوهنوردی قیمت آن دسخوش تغییراتی میشود، معمولا گران ترین کوله پشتی کوهنوردی تحت برند دیوتر یا گرگوی بین 10 الی 15 میلیون تومان و ارزان ترین آن 150 الی 500 هزار تومان می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5423
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

2 پاسخ

  1. سلام
    من از کوله پشتی دیوتر سال هاست که دارم استفاده میکنم . جنس و کیفیت بی نظیری داره. عزیزانی که قصد انتخاب دارن بهشون برند دیوتر رو پیشنهاد میکنم.

    1. سلام
      ممنون از به اشتراک گذاری نظرتون در مورد کوله پشتی کوهنوردی، از دوستان دیگر هم خواهش میکنیم نظرات ارزشمند خودشان را به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 12 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !