راهنمای خرید دوچرخه ثابت + 10 مدل پرفروش

راهنمای خرید دوچرخه ثابت [ خانگی و باشگاهی ] + معرفی 10 مدل پرفروش

14 دقیقه

زمان برای مطالعه

زندگی مدرن و پرمشغله‌ی شهری باعث شده تا افراد یا ورزش کردن را از یاد ببرند، یا به جای ورزش در باشگاه سعی کنند در خانه کمی ورزش کنند و آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند. گاهی نیز افراد به دلیل داشتن محدودیت در حرکت و یا بالا بودن سن، توان ورزش در محیط بیرون خانه را ندارند و به ناچار، ورزش در منزل را برمی‌گزینند.

برای این دسته از افراد 2 وسیله‌ی ورزشی معمولا در صدر است؛ یکی تردمیل و دیگری دوچرخه ثابت! این افراد همیشه به دنبال یک راهنمای خرید دوچرخه ثابت هستند. امروز در این مقاله تصمیم داریم شما را با انواع دوچرخه ثابت و نکاتی آشنا کنیم که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. پس اگر شما هم تصمیم دارید به زودی یک دوچرخه ثابت برای خود تهیه کنید با این راهنمای خرید دوچرخه ثابت با ما همراه باشید.

راهنمای خرید دوچرخه ثابت و انواع آن

اگر قصد خرید دوچرخه ثابت خانگی یا باشگاهی را دارید و از طرفی، اطلاعات کمی راجع به این موضوع دارید نگران نباشید، در ادامه یک راهنمای خرید دوچرخه ثابت جامع و کاربردی را برایتان آماده کردیم که میتوانید قبل از انتخاب دوچرخه ثابت آن ها را مطالعه کنید، تا یک انتخاب بهینه و صحیح داشته باشید. دوچرخه‌های ثابت به صورت کلی به دو نوع ایستاده و نشسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

دوچرخه ثابت نشسته: در دوچرخه‌ ثابت نشسته به جای زین یک صندلی راحت‌تر قرار دارد و افراد می‌توانند با نشستن بر روی آن به رکاب زدن بپردازند. این دوچرخه‌ها برای افرادی که محدودیت حرکتی دارند مناسب‌تر است و تمرکز آن بر روی حرکات پا است و بیش‌تر در خانه‌های و مراکز درمانی از آن‌ها استفاده می‌شود تا امنیت ورزشکار بیش‌تر تامین شود.

دوچرخه ثابت ایستاده: اما در دوچرخه‌های ثابت ایستاده، دقیقا با فرم یک دوچرخه معمولی طرف هستیم که ورزشکار باید بر روی زین بنشیند و فرمان ثابت را بگیرد و رکاب بزند. در این نوع دوچرخه‌ها به دلیل فرم بدن، کالری بیش‌تری سوزانده می‌شود و بیش‌تر در باشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

7 نکته مهم که باید قبل از خرید دوچرخه ثابت بدانید!؟

در ادامه مطلب راهنمای خرید دوچرخه ثابت قصد داریم، توجه شما را به چند نکته مهم که باید قبل از خرید دوچرخه ثابت بدانید را جلب کنیم، بنابراین لطفا به نکات زیر توجه کنید:

1- آیا سیستم تعویض دنده دارد؟ دوچرخه‌های ثابت هم مانند سایر دوچرخه‌ها دارای چرخ‌دنده‌هایی هستند که میزان شدت نیروی لازم برای رکاب زدن را مدیریت می‌کنند. سیستم تعویض دنده در دوچرخه‌های ثابت می‌تواند دیجیتال (برقی) یا مکانیکی (دستی) باشد. دوچرخه‌های برقی نسبت به دوچرخه‌های دستی گران‌تر هستند و تعمیر و نگهداری آن‌ها هم سخت‌تر است.

2- سیستم تعویض دنده آن مکانیکی است یا دیجیتال؟ دوچرخه‌های ثابت معمولی کاملا مکانیکی هستند و برای تعویض دنده و حرکت‌کردن انتخاب‌های زیادی در اختیار شما نمی‌گذارند. اما دوچرخه‌های دیجیتال در کنار رکاب زدن، امکانات بیش‌تری برای شما به ارمغان می‌آورند.

مثلا می‌توانند ضربان قلب را حساب کنند. میزان کالری مصرفی را نمایش دهند. برنامه‌ی تمرینی دارند. می‌توانند موسیقی و گاهی ویدیو پخش کنند! تنظیم دنده بر روی آن‌ها با فشار دکمه صورت می‌گیرد. میزان مسافت طی شده و سرعت را نمایش می‌دهند. گاهی صفحات تمام لمسی دارند و کلی ویژگی‌های لاکچری دیگر!

3- زین دوچرخه ثابت است یا قابل تنظیم؟ محل نشستن در دوچرخه‌ها گاهی ثابت است. به این معنی که شما یک سایز دوچرخه ثابت برای استفاده‌ی یک سری افراد مشخص می‌خرید. در گونه‌های دیگر زین و صندلی دوچرخه دارای پایه‌ای است که ارتفاع آن را قابل تنظیم می‌سازد و افراد با توجه به قد خود می‌توانند آن را تنظیم و از آن استفاده کنند. ما اینجا پایان خط نیست! در ادامه مطلب راهنمای خرید دوچرخه ثابت با 4 نکته مهم دیگر همراه ما باشید.

4- تا چند کیلو وزن را تحمل می‌کند؟ برخی از دوچرخه‌های ثابت برای استفاده‌ی افراد با وزن زیاد طراحی نشده‌اند و در صورتی که وزن زیادی بر روی آن قرار بگیرد می‌تواند خطرآفرین باشد. پس حتما در این مورد با فروشنده صحبت کنید و از او راهنمایی بخواهید.

5- آیا به راحتی میتوان دوچرخه را جا به جا کرد؟ برخی از دوچرخه‌های ثابت دارای پایه‌هایی هستند که حمل و نقل آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. برخی از آن‌ها تا حدی جمع می‌شوند و برخی دیگر نیز چر‌خ‌هایی در زیر خود دارند که آن‌ها را می‌توانند مانند یک فرقون بلند کرد و به مکانی دیگر انتقال داد.

6- نوع تسمه دوچرخه برای کنترل حرکت چیست؟ در دوچرخه‌هایی که از تسمه‌ی نمدی برای کنترل حرکت استفاده می‌کنند اگر دنده را بالا ببرید تسمه‌ی نمدی سفت‌تر شده و باید با سوزاندن کالری بیش‌تری رکاب بزنید. اما در دوچرخه‌های تسمه‌ی مگنتی از دو آهن‌ربای قوی در بین پدال‌ها استفاده می‌شود تا سختی حرکت را کنترل کنند. این دوچرخه‌ها صدای کم‌تری دارند و حرکت آن‌ها روان‌تر است. اما قیمت بالاتری هم دارند.

7- گارانتی و خدمات پس از فروش دارد؟ دوچرخه‌های ثابت هم مانند تمام وسایل دیگر ورزشی، احتمال خرابی در اثر استفاده‌ی زیاد را دارند و حتما باید شامل گارانتی و خدمات پس از  فروش باشند تا در هنگام خرابی بتوان آن را به سادگی تعمیر و مورد استفاده قرار دارد.

معرفی 10 مدل دوچرخه ثابت ایستاده و نشسته در بازار

حال با هم 10 مدل از ارزان‌ترین دوچرخه‌های ثابت موجود در بازار را با هم بررسی می‌کنیم. با ما در این راهنمای خرید دوچرخه ثابت همراه باشید.

1- دوچرخه ثابت توانبخشی ات مد مدل تاشو

دوچرخه ثابت توانبخشی ات مد مدل تاشو
دوچرخه ثابت توانبخشی ات مد مدل تاشو

این مدل دوچرخه ثابت بدون نشیمنگاه است و از آن بیش‌تر برای توان‌بخشی استفاده می‌شود و امکانات خاصی ندارد. می‌توان آن را در جلوی مبل و صندلی قرار داد و یا بر روی زمین دراز کشید و از آن استفاده کرد. یک سنسور کوچک هم در آن قرار دارد که برخی از اطلاعات مانند سرعت و زمان استفاده را به کاربر نمایش می‌دهد. پایه‌های آن نیز طوری طراحی شده‌اند تا از لیز خوردن جلوگیری کنند.

ابعاد۵۰x۳۵x۳۰ سانتی‌متر
وزن۲ گرم
توضیحات فلایویلندارد
قابلیت های اندازه گیری و سنجشدرجه‌بندی
ابعاد صفحه نمایش۳ اینچ
فاصله قدمندارد سانتی متر
ظرفیت وزنی۱۱۰ کیلوگرم
سایر عملکردهاقابلیت تغییر سرعت دارای کالری سنج، زمان سنج، و میزان دور بر دقیقه دارای پایه های ضد لغزنده دارای پایه های تاشونده قابلیت استفاده برای دست و پا در حالت های مختلف به جز ایستادن روی آن

2- دوچرخه ثابت مدل clinical

دوچرخه ثابت مدل clinical
دوچرخه ثابت مدل clinical

این دوچرخه هم مانند مدل قبلی بدون جایی برای نشستن است و از آن برای توان‌بخشی استفاده می‌شود. اما کمی از مدل قبلی پیشرفته‌تر است. دارای پیچ تنظیم دنده و نمایشگر است و با بندی که دارد می‌تواند ثبات بیش‌تری در استفاده به ورزشکار بدهد. علاوه بر این در راهنمای خرید دوچرخه ثابت به چند نکته مهم اشاره کردیم که میتوانید جهت انتخاب این دوچرخه ثابت کمی به بالا اسکرول کنید و آنها را در نظر داشته باشید.

ابعاد۴۰x۳۲x۹ سانتی‌متر
وزن۲ گرم
توضیحات فلایویلمزایای پدال دست و پا فیزیوتراپی مناسب تمرینات بالا تنه و یا پایین تنه استفاده طبی (توانبخشی یا باز توانی) پدال ساده جهت استفاده در منزل و محل کار افزایش قدرت در دست‌ها و پاها مناسب برای بیماران و سالمندان استفاده از این دستگاه به بیمارانی که از دردهای مفصلی خصوصاً در ناحیه زانو رنج می‌برند پیشنهاد می‌شود. همچنین افراد ناتوان می توانند به صورت نشسته یا خوابیده از آن استفاده نمایند. جهت چرخش پدال مکانیکی به صورت ساعتگرد و پادساعتگرد دارای اهرم تنظیم کننده جهت تنظیم سرعت حرکت دستگاه با تمرین‌های مداوم جریان خون افزایش یافته و موجب کاهش تدریجی وزن خواهد شد باعث افزایش قدرت و خون‌رسانی در دست‌ها و پاها و رفع اسپاسم عضلانی می‌شود

3- دوچرخه ثابت پروتئوس سری JC500

دوچرخه ثابت پروتئوس سری JC500
دوچرخه ثابت پروتئوس سری JC500

دوچرخه ثابت JC500 یکی از ارزان‌ترین دوچرخه‌های ثابتی است که می‌توانید بخرید. این دوچرخه از نوع ایستاده است و تنها 16 کیلوگرم وزن دارد و از آن به سادگی می‌توان در خانه‌های کوچک استفاده کرد و هر بار پس از استفاده آن را به گوشه‌ی اتاق منتقل کرد تا فضای اتاق را کم‌تر اشغال کند. اگر وزن شما زیر 100 کیلوگرم است به سادگی می‌توانید از این دوچرخه استفاده کنید و با قابلیت تنظیم ارتفاع زین آن نیز می‌توانید آن را متناسب با قد خود تنظیم و استفاده کنید.

ابعاد۸۲x۵۴x۱۲۰ سانتی‌متر
وزن۱۶ گرم
توضیحات فلایویلندارد
قابلیت های اندازه گیری و سنجشدرجه‌بندی
برنامه‌هابرنامه ورزشی
امکانات همراهدستگیره
ابعاد صفحه نمایش۴ اینچ
فاصله قدمندارد سانتی متر
ظرفیت وزنی۱۰۰ کیلوگرم
توضیحات صفحه نمایشقابلیت نمایش سرعت ، مسافت ، كالری ، زمان ، ضربان قلب و دارای نمایشگر ال سی دی
توضیحات سطح مقاومتدارای ۸ سطح مقاومت
توضیحات آداپتورندارد
توانندارد اسب بخار
کشور تولیدکنندهتحت لیسانس پروتئوس تایوان
سایر توضیحاتدارای انتقال نیرو مگنتی تنظیم قدرت دستی سیستم انتقال حرکت تسمه ای سیستم انتقال حرکت تسمه ای دارای تنظیم قدرت دستی تغییر شدت سختی یا مقاومت از ۱ – ۸ مرحله دارای نمایشگر ال سی دی

4- دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3

دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3
دوچرخه ثابت پروتئوس مدل NUVOLA V3

خب محصول چهارم از راهنمای خرید دوچرخه ثابت با نام دوچرخه ثابت پروتئوس NUVOLA V3 شناخته میشود، که برای استفاده‌ی روزانه با امکانات حداقلی بسیار مناسب است. این مدل تا 120 کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند و از نظر ظاهر هم بسیار زیباست.

مانیتور بزرگی هم دارد که دیدن توضیحات را بسیار ساده‌تر می‌کند و بر روی آن نیز استندی برای قرار دارد که می‌تواند موبایل را بر روی آن قرار دارد و به آهنگ‌های دلخواه در حین ورزش گوش کرد. زین آن هم امکان تنظیم ارتفاع را دارد.

ابعاد۹۵x۵۰x۱۳۵ سانتی‌متر
وزن۲۴ گرم
توضیحات فلایویلمکانیزم مگنت ۸ حالته
قابلیت های اندازه گیری و سنجشدرجه‌بندی
امکانات همراهدستگیره
ابعاد صفحه نمایش۵ اینچ
فاصله قدمندارد سانتی متر
ظرفیت وزنی۱۲۰ کیلوگرم
سایر عملکردهاقابلیت اندازه گیری سرعت / مسافت / زمان / کالری / ضربان قلب و نمایش آن بر روی نمایشگر دیجیتالی
توضیحات صفحه نمایشدارای صفحه نمایش دیجیتالی با قابلیت نمایش سرعت ، مسافت ، زمان ، کالری و ضربان قلب
توضیحات سطح مقاومتدارای ۸ سطح مقاومت
توضیحات تغییرات شیبندارد
توضیحات برنامهمکانیزم مگنت ۸ حالته
توضیحات آداپتورندارد
توانندارد اسب بخار
کشور تولیدکنندهچین تحت لیسانس پروتئوس تایوان
تعداد برنامهدارای ۸ سطح مقاومت
بازه سرعتندارد متر بر ثانیه
سایر توضیحاتدارای استند نگهدارنده ی موبایل

5- دوچرخه ثابت مارشال فیتنس مدل 110B

دوچرخه ثابت مارشال فیتنس مدل 110B
دوچرخه ثابت مارشال فیتنس مدل 110B

دوچرخه ثابت مارشال فیتنس 110B هم یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی کوچکی هست که می‌تواند در خانه‌ی هر کسی به سادگی جا بگیرد. این دوچرخه ثابت توانایی نمایش سرعت، زمان ورزش، مسافتی که طی شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب را دارد و با ظاهر مدرن خود می‌تواند زیبایی خوبی هم به اتاق خانه ببخشد تا چشم را در هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید آزار ندهد.

ابعاد۱۳۶x۱۰۰x۵۱ سانتی‌متر
وزن۴۰ گرم
قابلیت های اندازه گیری و سنجشنمایش ضربان قلب
برنامه‌هابرنامه زمانی
امکانات همراهقابلیت فلایویل
ظرفیت وزنی۱۱۰ کیلوگرم
توضیحات صفحه نمایشسرعت-مسافت-کالری-زمان-ضربان قلب-دور در دقیقه
توضیحات سطح مقاومتدارای ۸ درجه تنظیم فشار
تعداد برنامهندارد
کشور تولیدکنندهچین
سایر توضیحاتدارای تنظیمات پایه اصلی دوچرخه تنظیمات نشیمنگاه در دو حالت عمودی و افقی

6- دوچرخه ثابت اسپینینگ فررش وی مدل Fw 10

دوچرخه ثابت اسپینینگ فررش وی مدل Fw 102
دوچرخه ثابت اسپینینگ فررش وی مدل Fw 102

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های دوچرخه‌های ثابت ایستاده که شما می‌توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید فررش وی مدل Fw 102 است. این دوچرخه ثابت به سبک اسپینینگ است. یعنی ارگونومی آن مانند دوچرخه‌های کورسی و مسابقه‌ای طراحی شده و در هنگام استفاده از آن باید کاملا بر روی دست‌ها تکیه کنید و بالاتنه‌ی شما هم کاملا افقی می‌شود.

تنظیم ارتفاع زین در این مدل‌ها کمی محدودتر از مدل‌های عادی ایستاده است اما در کنار آن قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان را هم دارد تا شکل ارگونومی بدن به درستی بر روی دوچرخه تنظیم شود. در ضمن توانایی تحمل وزن 150 کیلوگرم را دارد و با وزن 48 کیلوگرمی‌اش شاید زیاد برای جابجایی هر روزه مناسب نباشد و باید برای استفاده از آن به فکر یک جای نسبتا ثابت و همیشگی باشید. کمی بالاتر در بخش راهنمای خرید دوچرخه ثابت، یکی از مولفه های مهم در خرید این وسیله کاربردی تحمل وزن دریافتی بود که از ویژگی های بارز این دستگاه هم به شمار می‌آید.

ابعاد۸۷×۲۸×۱۲۰۰ سانتی‌متر
وزن۴۸ گرم
توضیحات فلایویلفلایول ۱۸کیلویی بهمراه تنظیم روان بودن یا سفت شدن لنت فلایول برای تنظیم سرعت
قابلیت های اندازه گیری و سنجشنمایش ضربان قلب
امکانات همراهقابلیت فلایویل
ابعاد صفحه نمایش۵ اینچ
فاصله قدم۳۰ سانتی متر
ظرفیت وزنی۱۵۰ کیلوگرم
سایر عملکردهاتنظیم مقاومت رکاب ها توسط پیچ تنظیم.قابل تنظیم بودن فرمان.صندلی.
توضیحات صفحه نمایشبا زدن دکمه سرعت.کالری.مسافت طی شده.ضربان قلب ورزشکار را نشان میدهد.
توضیحات سطح مقاومتبا دسته تنظیم میتوان مقاومت دستگاه را تنظیم نمود
توضیحات تغییرات شیبندارد
تعداد برنامهندارد

7- دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105R

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105R
دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105R

دوچرخه ثابت پاورمکس مدل 5105R یکی از ارزان‌قیمت‌ها به سبک نشسته است که به جای زین، یک صندلی کوچک و راحت دارد که می‌توانید بر روی آن بنشنید و فقط رکاب بزنید. این مدل هیچ فرمانی ندارد و فقط یک نمایشگر در جلوی شما قرار دارد.

صندلی این مدل قابلیت تنظیم ارتفاع ندارد اما می‌توانید میزان فاصله‌ی آن از پدال‌ها را تنظیم کنید تا متناسب با قد شما شود. وزن آن تنها 30 کیلوگرم است و با داشتن دو چرخ در جلو و یک دسته در زیر صندلی، می‌توانید به سادگی آن را مانند یک فرقون از زمین بلند کرده و جابجا کنید.

ابعاد۱۲۰x۶۰x۱۶۰ سانتی‌متر
وزن۳۰ گرم
قابلیت های اندازه گیری و سنجشنمایش ضربان قلب
امکانات همراهقابلیت فلایویل
ظرفیت وزنی۱۳۰ کیلوگرم
توضیحات صفحه نمایشسرعت-مسافت-کالری-زمان-ضربان قلب-دور در دقیقه
توضیحات سطح مقاومتدارای ۸ درجه تنظیم فشار
توضیحات برنامه۷
تعداد برنامه۸
کشور تولیدکنندهچین
سایر توضیحاتدارای تنظیمات پایه اصلی دوچرخه تنظیمات نشیمنگاه داری چرخ برای جابجایی آسان

8- دوچرخه اسپینینگ فرش وی مدل FW 2020

دوچرخه اسپینینگ فرش وی مدل FW 2020
دوچرخه اسپینینگ فرش وی مدل FW 2020

در ادامه راهنمای خرید دوچرخه ثابت، دوچرخه فرش وی FW 2020 نوع اسپینینگ را که با ظاهری جذاب، به شما معرفی میکنیم. این دوچرخه واقعا رنگ‌های جذابی هم دارد. قرمز و زرد و مشکی! زین و فرمان این دوچرخه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد ولی فرم کلی بدن بر روی آن کمی زاویه‌دار و راحت‌تر است. پدال‌های حرفه‌ای آن هم تمرین و ورزش را برای شما جذاب‌تر از همیشه خواهد کرد.

ابعاد۱۱۰x۵۷x۱۲۰ سانتی‌متر
وزن۵۸ گرم
امکانات همراهقابلیت فلایویل
ظرفیت وزنی۱۳۰ کیلوگرم
تعداد برنامهندارد
سایر توضیحاتپدال زدن بسیار نرم و مطلوب و یکنواخت و بدون لرزش نشیمنگاه باریک طرح دوچرخه های ریس و قابل تنظیم در حالت عمودی و افقی با پایه آبکاری شده ساختاری قدرتمند و بدون کوچکترین لرزش در حین رکاب زدن رکاب و قائم رکاب اهن میباشد پنجه رکاب حرفه ای دسته ها اهنی با قابلیت تنظیم ارتفاع

9- دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6300

دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6300
دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS مدل 6300

در شماره 9 از راهنمای خرید دوچرخه ثابت توجه شما را به دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS جلب میکنیم. در واقع دوچرخه ثابت مدل EMH FITNESS 6300 از نوع نشسته است و یک صندلی بسیار راحت دارد تا در هنگام تمرین به کمر و بالاتنه فشاری وارد نشود. در ضمن در زیر مانیتور جلو دارای یک فرمان است که می‌توانید از آن هم استفاده کرده و کمی به جلو خم شوید و رکاب بزنید.

تنظیم فاصله‌ی صندلی تا پدال‌ها در این مدل کمی سخت است و باید صندلی را بلند کنید و پایه‌ی زیرین آن را به بیرون و یا داخل فشار دهید. اما وزن 30 کیلوگرمی این دوچرخه تا حدی این کار را برای شما ساده‌تر می‌کند. تحمل وزن آن نیز 120 کیلوگرم است.

ابعاد۱۲۰x۵۰x۱۱۰ سانتی‌متر
وزن۳۰ گرم
قابلیت های اندازه گیری و سنجشنمایش ضربان قلب
برنامه‌هابرنامه زمانی
امکانات همراهقابلیت فلایویل
ظرفیت وزنی۱۲۰ کیلوگرم
تعداد برنامه۸
کشور تولیدکنندهچین
سایر توضیحاتدارای استانداردهای CE/ROHS/EN۹۵۷ قابل استفاده خانگی و باشگاهی دارای نشانگر میزان ضربان قلب ، کالری ، مسافت و زمان و سرعت دارای زین دو حالته

10- دوچرخه اسپینینگ مدل airo

دوچرخه اسپینینگ مدل airo
دوچرخه اسپینینگ مدل airo

دوچرخه اسپینینگ مدل airo که در انتهای لیست ارزان‌ترین‌های ما قرار دارد نسبت به بقیه کمی گران‌تر است اما با رنگ مشکلی و زرد خود، شاید حرفه‌ای‌ترین و شیک‌ترین مدل لیست ما باشد. 31 کیلوگرم وزن و قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم، مانیتور بزرگ، قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان و زین و حتی تنظیم فاصله‌ی زین تا  فرمان در کنار قابلیت حمل آسان با چرخ‌های موجود در جلوی این دستگاه، این دوچرخه را نیز در بین بهترین مدل‌های ارزان‌قیمت دوچرخه ثابت قرار می‌دهد.

ابعاد۱۰۶x۶۰x۱۲۰ سانتی‌متر
وزن۳۱ گرم
توضیحات فلایویلاین دوچرخه از نوع مگنتی است درنتیجه سروصدای کم و استهلاک پایینی دارد.
امکانات همراهدستگیره
ابعاد صفحه نمایش۲x۵x۱ اینچ
فاصله قدم۵۰ سانتی متر
ظرفیت وزنی۱۲۰ کیلوگرم
سایر عملکردهادارای دستگیره دو حالته و نگهدارنده موبایل
توضیحات صفحه نمایشدارای صفحه نمایش
توضیحات سطح مقاومتقابل تنظیم
توضیحات تغییرات شیبندارد
توضیحات برنامهندارد
توضیحات آداپتورندارد
موتور ندارد اسب بخارندارد
کشور تولیدکنندهچین

نتیجه گیری

خب، دیدید که برای خرید یک دوچرخه ثابت فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار است و برای هر فرد با هر نوع توانایی و بودجه، یک مدل دوچرخه ثابت در بازار موجود است. از افرادی که همیشه بر روی صندلی نشسته‌اند تا افرادی که توانایی حرکت زیادی ندارد و حتی ورزشکاران حرفه‌ای، همه می‌توانند یک دوچرخه ثابت در خانه‌ی خود داشته باشند و از آن استفاده کنند.

این مدل‌هایی که در این مقاله بررسی کردیم همگی از ارزان‌ترین مدل‌های این وسیله‌ی ورزشی بودند و اگر بودجه‌ی شما بیش‌تر است می‌توانید مدل‌های گران‌تر با امکانات بیش‌تر را تهیه کنید. اما حتما فاکتورهایی که گفتیم را در تصمیم‌گیری خود تاثیر بدهید. ورزش کردن را هیچ‌گاه فراموش نکنید. ممنون که در این بررسی هم ما را در راهنمای خرید دوچرخه ثابت همراهی کردید.

بهترین مارک دوچرخه ثابت چیست؟

جهت معرفی بهترین مارک دوچرخه ثابت میتوان به مارک های پاورمکس، مارشال، پروتئوس اشاره کرد. البته برند های دیگری هم وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و مزایای رقابتی مربوط به خود را دارند.

قیمت دوچرخه ثابت در بازار چقدر است؟

قیمت دوچرخه ثابت در بازار از 1.700.000 تومان شروع میشود و تا مرز 145.000.000 تومان هم می‌رسد. بستگی که دارد انتخاب شما چگونه باشد!؟

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5546
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 8 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !