بهترین سریال های ایرانی جدید 1402 [ تماشایی‌ ترین‌ها ]

بهترین سریال های ایرانی جدید 1402 [ تماشایی‌ ترین‌ها ]

25 دقیقه

زمان برای مطالعه

هری پاتر، دیده ها از ندیده ها خلاق ترند! احتمالا تا حدودی مفهوم جمله قبل را فهمیده اید اما بگذارید کمی جزئی تر به این موضوع بپردازیم. براساس تحقیقات انجام شده، افرادی که بیشتر فیلم می بینند، ذهن خلاق تری نسبت به دیگر افراد دارند. همچنین این افراد می توانند سریع تر برای حل مشکلات خود واکنش نشان دهند.  

بازار شبکه نمایش خانگی این روزها داغ است. این موضوع را می‌توان به راحتی، از تبلیغات سریال ‌ها روی بیلبورد‌های سطح شهر فهمید. سریال ‌های زیادی با موضوعات متنوع و در ژانرهای گوناگون ساخته می‌شوند، یا در حال ساخت هستند. در این میان، طرفداران پر و پا قرص سریال‌ های ایرانی، نمی‌دانند با وقت محدودی که دارند، کدام را دنبال کنند. ما سعی کرده‌ایم در این مقاله، لیستی از بهترین سریال ‌های ایرانی جدید ارائه دهیم؛ به بررسی موضوع و ژانر هر کدام نیز پرداخته‌ایم تا مخاطبان بتوانند، بسته به ذائقه خود، به دیدن سریال ‌های محبوب‌شان بنشینند.

بهترین سریال های ایرانی جدید

به یاد داشته باشید که هر سریالی ارزش دیدن ندارد و صرفا اتلاف وقت است. تماشای فیلم های طنز و کمدی می تواند تا حد نسبتا زیادی بر روحیه شما تاثیر مثبت بگذارد. حال هدف باتجربه از گردآوری این مقاله معرفی بهترین سریال های ایرانی جدید می باشد. قبل از این که با بهترین فیلم های ایرانی جدید آشنا شوید، توصیه می کنیم ابتدا از تاثیر سریال بر زندگی خود مطلع شوید، و بعد با خیال راحت فیلم موردنظر را دانلود و تماشا کنید.

تاثیر تماشای فیلم و سریال بر زندگی فردی

طبیعتا تماشای هر فیلمی می تواند یادآور خاطره ای تلخ و یا شیرین در زندگی ما باشد. برخی از فیلم ها هم آنقدر قدیمی هستند که ما را به یاد حیاط خانه مادر بزرگ و دورهمی های خان دایی می اندازد. از آنجایی که مضمون و محتوای فیلم ها با هم متفاوت هستند، میزان تاثیر آن ها هم نیز متفاوت است. به طور کلی این شما هستید که انتخاب می کنید چه فیلمی را تماشا نمایید. حال بهتر است از محتوای اصلی این بخش فاصله نگیریم و به تاثیر تماشای فیلم و سریال بر روحیات فرد بپردازیم:

  • با تماشای  فیلم کمدی، به راحتی می توانید به کاهش فشار خون و همچنین کاهش استرس کمک کنید.
  • خیلی از افراد تلاش می کنند که مانند بازیگر مورد علاقه خود به فردی مشهور و موفق تبدیل شوند.
  • تماشای فیلم های شاد و امید دهنده تا حد زیادی در روحیه افراد به خصوص خانم های باردار تاثیر مثبت دارد.
  • همانطور که می دانید تماشای فیلم به طور دسته جمعی بسیار دلپذیر است، بنابراین با جمع شدن اعضای خانواده برای تماشای فیلم مورد علاقه، می تواند چند ساعت، لحظات ناب را برایتان به ارمغان آورد.

همانقدر که تماشای فیلم می تواند تاثیر مثبت بر فرد داشته باشد، همانقدر هم در ایجاد حس منفی نقش دارد. توصیه می کنیم وقت خود را صرف فیلم هایی کنید که کاملا با روحیه شما سازگاری دارند. برای آشنایی با بهترین سریال های ایرانی جدید همراه ما باشید.

بهترین سریال ‌های ایرانی ۱۴۰۳

افعی تهران

سریال جدید افعی تهران

خلاصه داستان: آرمان بیانی (پیمان معادی) منتقد و مدرس سینماست و تلاش دارد در آستانه پنجاه سالگی اولین فیلم سینمایی خود را بسازد. او برای ساخت اولین فیلمش سراغ پرونده‌ای جنایی می‌رود و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود.

افعی تهران، یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید است. نویسنده و بازیگر اصلی این سریال، پیمان معادی است. سامان مقدم نیز کارگردانی این کار را برعهده دارد. البته این دومین تجربه همکاری معادی و مقدم است. پیش از این، آن‌ها در فیلم سینمایی کافه ستاره نیز با هم تجربه همکاری داشته‌اند. 

افعی تهران، علاوه بر اینکه داستان سختی‌های ساخت یک فیلم از روی یک پرونده مهم جنایی است، داستان آسیب‌های اجتماعی نیز هست، آسیب‌هایی چون طلاق، کودک‌آزاری، مشکلات مالی و … و همین مضامین،  این سریال را در رده‌ی بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی قرار داده است.

این سریال اکنون در حال پخش است و فقط چند قسمت از آن پخش شده  اما در همین چند قسمت ابتدایی، توانسته با قصه جذاب خود و بازی‌های قابل قبول، تماشاگران زیادی را به خود جذب کند.

از دیگر نکاتی که به جذابیت این سریال کمک کرده است این است که علاوه بر بازیگرانی چون مریلا زارعی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی و … که در سریال بازی می‌کنند، بازیگران سرشناسی نیز، به بهانه خرده پیرنگ‌ها، در قسمت‌های مختلف، حضوری کوتاه دارند، نظیر امین حیایی، هومن سیدی و …

ناگفته نماند که بازیگر خردسال این سریال نیز، که در بیشتر سکانس‌ها حضور دارد، و بار بخشی از درام داستان نیز بر عهده اوست، توانسته بازی قابل قبولی از خود به معرض نمایش بگذارد.

داستان جذاب و پرکشش، بازی‌های خوب، کارگردانی سامان مقدم، همگی دست به دست هم داده‌اند که تا اینجای کار، افعی تهران در رده یکی از بهترین سریال های ایرانی در حال پخش قرار بگیرد. حال باید دید، در ادامه چقدر می تواند این موفقیت را حفظ کند.

مشخصات سریال افعی تهران 

در حال پخش   یک فصل
سامان مقدمکارگردان
­­جواد فرحانیتهیه‌کننده  
درام اجتماعیژانر
پیمان معادی، پویا مهدوی زادهنویسندگان
پیمان معادی، مریلا زارعی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، و …بازیگران
۱۴۰۳پخش
فیلم نتپلتفرم

جنگل آسفالت

سریال ایرانی جنگل آسفالت

خلاصه داستان: هنگامه برای نجات جان برادرش که به اعدام محکوم شده، نیاز به پول دارد.  او برای به دست آوردن این پول، پا در مسیر خطرناک و پر پیچ و خمی می‌گذارد.

جنگل آسفالت، از بهترین سریال های ایرانی جدید است در ژانر درام، خانوادگی، اجتماعی.

پژمان تیمورتاش کارگردان این سریال است. البته او را بیشتر به عنوان داستان نویس می‌شناسند. تیمورتاش در کنار مهدی اسد‌زاده، که او نیز در حوزه ادبیات داستانی فعالیت می‌کند، فیلمنامه این سریال را نوشته‌اند. نکته جالب توجه این است که این دو، پیش از این، در داستان‌هایشان نشان داده‌اند که دغدغه مضامین اجتماعی را دارند، و از این رو همین دغدغه را در جنگل آسفالت هم می‌توان دید.

عشق، فقر، اعتیاد و مافیای اقتصادی از مضامین اصلی داستان این سریال است که هر کدام می‌تواند برای ببینده جذاب و پرکشش باشد.

گره‌ها و بحران‌هایی که در داستان ایجاد شده است، ببیننده را ترغیب می‌کند تا این سریال را دنبال کند. علاوه بر آن حضور بازیگرهای مطرحی چون مریلا زارعی، نوید محمد‌زاده، امیر جعفری و ریما رامین‌فر نیز به جذابیت بیشتر آن کمک کرده است.

این سریال هنوز در حال پخش است و باید دید آیا می‌تواند در رده بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی تا انتها باقی بماند یا نه.

مشخصات سریال جنگل آسفالت

در حال پخش   یک فصل
پژمان تیمورتاشکارگردان
­­اسماعیل عفیفهتهیه‌کننده  
درام اجتماعی خانوادگیژانر
پژمان تیمورتاش، مهدی اسدزادهنویسندگان
مریلا زارعی، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، فرشته حسینی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر و …بازیگران
۱۴۰۳پخش
نماواپلتفرم

اکازیون

سریال ایرانی اُکازیون

خلاصه داستان: رحیم، می‌خواهد برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود، اما ناگهان می‌فهمد که ممنوع الخروج شده است. او دنبال راه چاره می‌گردد.

اکازیون نیز از سریال ‌های ایرانی در حال پخش است. این سریال یک کمدی سرگرم‌‌کننده و جذاب است و همین نکته آن را در لیست بهترین سریال‌ های ایرانی جدید قرار داده است. ژانر کمدی همواره مورد توجه و استقبال تماشاگران بوده است.

مسعود اطیابی کارگردان این سریال، پیش‌تر نیز با فیلم‌های سینمایی کمدی موفق و پرفروش مثل هتل، دینامیت و فصل دوم سریال نیسان آبی، نشان داده است که در این ژانر تواناست و ذائقه‌ی تماشاگر ایرانی را به خوبی می‌شناسد.

از دیگر نکات قابل ذکر، حضور بازیگرانی چون غلامرضا نیکخواه، نعیمه نظام‌دوست، هادی کاظمی و سمانه پاکدل در این سریال است که همگی در عرصه کمدی شناخته شده هستند.

برگ برنده اکازیون، ژانر کمدی آن است که می‌تواند این سریال را در لیست بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی قرار دهد.

مشخصات سریال اکازیون

در حال پخش   یک فصل
مسعود اطیابیکارگردان
­­محمد‌حسین میرطاووسیتهیه‌کننده  
کمدی خانوادگیژانر
حمزه صالحینویسنده
هادی کاظمی، سمانه پاکدل، غلامرضا نیکخواه، نعیمه نظام‌دوست و …بازیگران
۱۴۰۳پخش
نماواپلتفرم

سریال های ایرانی تمام شده در 1402

بهترین سریال های ایرانی جدید 1402 [ تماشایی‌ ترین‌ها ]

حال که متوجه شده اید که با تماشای فیلم خوب چقدر می توان به بهبود حالات روحی روانی خود کمک کنید، وقت آن رسیده که به معرفی 10 مورد از بهترین سریال های جدید ایرانی 1401 بپردازیم. نگران نباشید ما فکر همه جا را کرده ایم و مطابق با هر سلیقه ای به معرفی سریال های مختلف پرداخته ایم. تنها وظیفه ای که شما بعد از دانلود فیلم مورد نظر دارید، این است که تلفن را بردارید و یک برنامه دورهمی با عزیزانتان برای آخر هفته بچینبد.

بازار شبکه نمایش خانگی این روزها داغ است. این موضوع را می‌توان به راحتی، از تبلیغات سریال‌ها روی بیلبورد‌های سطح شهر فهمید. سریال‌های زیادی با موضوعات متنوع و در ژانرهای گوناگون ساخته می‌شوند، یا در حال ساخت هستند. در این میان، طرفداران پر و پا قرص سریال‌های ایرانی، نمی‌دانند با وقت محدودی که دارند، کدام را دنبال کنند. ما سعی کرده‌ایم در این مقاله، لیستی از بهترین سریال‌ های ایرانی جدید ارائه دهیم؛ به بررسی موضوع و ژانر هر کدام نیز پرداخته‌ایم تا مخاطبان بتوانند، بسته به ذائقه خود، به دیدن سریال‌های محبوب‌شان بنشینند.

زخم‌کاری: بازگشت

سریال زخم کاری
سریال زخم کاری

خلاصه داستان: وقایع فصل دوم این سریال پنج سال بعد از ماجراهای فصل اول آغاز می‌شوند. مالک، پسری فقیر، که در فصل اول تبدیل به سرمایه‌داری بزرگ شده بود، حالا سیاستمداری قدرتمند است که تلاش می‌کند نفوذ خودش را در سطح کشور گسترش دهد.

سریال زخم‌کاری بر اساس رمان بیست زخم‌کاری نوشته‌ی محمود حسینی‌زاد (نشرچشمه) ساخته شده است و فصل اول آن با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و یکی از بهترین سریال‌ های ایرانی سال ۱۴۰۱ بود. همین موفقیت، باعث ساخت فصل دوم این سریال شد.

برخی معتقدند فصل دوم به اندازه‌ی فصل اول قوی نیست اما مخاطبان از فصل دوم سریال زخم‌کاری هم استقبال کردند و این سریال را تبدیل به یکی از سریال‌های موفق ایرانیِ بخش نمایش خانگی کردند. موفقیت‌هایی که باعث شد، زمزمه‌هایی برای ساخت فصل سوم آن هم شنیده شود.

کارگردانیِ خوب، داستان پرکشش و حضور بازیگری چون جواد عزتی، علی‌رغم ضعف‌های فیلمنامه، این سریال را در رده‌ی  بهترین ‌ سریال‌های سال ایرانی شبکه‌ نمایش خانگی قرار داده است.

مشخصات سریال زخم کاری: بازگشت

سیزده قسمت                                  فصل دو             
محمد‌حسین مهدویانکارگردان
محمد‌رضا تخت‌کشیان ­­تهیه‌کنندگان  
درام- خانوادگیژانر
میلاد نجفی، میلاد اکبر‌نژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی، محمد‌حسین مهدویاننویسندگان
جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
فیلیموپلتفرم

مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره
سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

خلاصه داستان:  یک مار وارد خانه‌ی ‌ربانی‌ها  می‌شود. آن‌ها زندگی آرامی دارند، اما ورود مار، پیدا شدن یک نسخه‌ی خطی نفیس، حضور یک باستان‌شناس که صاحب این نسخه‌ی خطی است و حفره‌ای اسرارآمیز، همه و همه  باعث تغییراتی در زندگی خانواده‌ی ربانی می‌شود.   

در این سال‌ها فیلم‌ها و سریال‌های طنز همیشه با موفقیت روبرو بوده‌اند. استقبال بینندگان از سریال‌های کمدی بیشتر از ژانرهای دیگر است.

سروش صحت که همه‌ی مخاطبان با چهره‌ی او به عنوان بازیگر و مجری آشنا هستند در این سریال کمدی خانوادگی به روابط عاشقانه‌ و مشکلات خانوادگی می‌پردازد.

بازی خوب بازیگران آشنا، ناآشنا و نیز بازیگران قدیمی که صحت نقش‌های کوتاهی به آن‌ها سپرده، همچنین دیالوگ‌های خوبی که بخشی از بار طنز سریال را به دوش می‌کشند، در کنار موسیقی جذاب، باعث شد تا این سریال به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های ایرانی شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ تبدیل شود.    

مشخصات سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

بیست و پنج  قسمت  به همراه دو قسمت پشت صحنهیک فصل       
سروش صحتکارگردان
محمد‌رضا تخت‌کشیانتهیه‌کنندگان  
کمدی- خانوادگیژانر
سروش صحت و ایمان صفایینویسندگان
علی مصفا، بیژن بنفشه خواه، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، حمیدرضا فشمی، امیررضا پیرهادی و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
فیلیمو و نماواپلتفرم

عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق
سریال عقرب عاشق

خلاصه داستان: بهداد بر اثر حادثه‌ای جان خودش را از دست می‌دهد اما پس از مدتی زنده می‌شود  و رفتارهای عجیب و غریبی از خودش نشان می‌دهد.

کمتر پیش آمده که کارگردان‌های ایرانی بتوانند سریال تخیلی و ترسناک بسازند. اما سهیلی‌زاده توانسته است از پس این کار بربیاید و سریالی در این ژانر ساخته است که توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرده است. این سریال یکی از موفق‌ترین و بهترین سریال‌ های ایرانی شبکه نمایش خانگی است.

شروع عجیب و غریب سریال، گریم بازیگران و جلوه‌های ویژه‌ی قابل قبول از همان ابتدا بیننده را با خود همراه می‌کند. موسیقی متن جذاب و صدای پرطرفدار محسن چاووشی روی تیتراژ پایانی سریال از دیگر دلایل محبوبیت این سریال است.

مشخصات سریال عقرب عاشق

بیست قسمت یک فصل       
حسین سهیلی‌زادهکارگردان
رضا محقق­­تهیه‌کنندگان    
درام- عاشقانه – علمی‌تخیلیژانر
حامد افضلی و امین محمودی‌یکتانویسندگان
محمد‌رضا فروتن، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، آتنه فقیه‌نصیری و …  بازیگران
۱۴۰۲پخش
نماواپلتفرم

سیاه‌ چاله

سریال سیاه چاله
سریال سیاه چاله

خلاصه داستان: مردی شصت ساله، بیکار و اجاره‌نشین است. او مجبور می‌شود به خارج از شهر و خانه‌ی پدری خودش برود. در آن‌جا او می‌فهمد که لوله‌های انتقال نفت از زیر این خانه رد شده‌اند. جمشید تصمیم می‌گیرد نفت استخراج کند.  

این سریال در ژانر کمدی است و از جذابیت‌های طنز برای جلب نظر بینندگان استفاده کرده است. بازیگران این سریال به خصوص حسن پورشیرازی و مهران احمدی بار طنز این سریال را بر دوش می‌کشند.

فیلمنامه‌ی این سریال چندان قوی نیست اما شوخی‌ها و موقعیت‌های طنز و همچنین ایده‌ی حضور لوله‌ی نفت و استخراج نفت باعث شده است این سریال، پرمخاطب باشد. البته موضوعاتی مانند اختلاس و فرار به کانادا که ورد زبان مردم است، توانسته این سریال را در میان بهترین سریال‌های موفق شبکه‌ نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ قرار دهد.

مشخصات سریال سیاه چاله

  یازده  قسمت   یک فصل
حسین نمازیکارگردان
سعید خانی­­تهیه‌کنندگان  
کمدی- اجتماعیژانر
محمد‌علی حسینی و پوریا شجاعینویسندگان
حسن پور‌شیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، الناز حبیبی، بهرنگ علوی و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
فیلم نتپلتفرم

قهوه ترک

سریال قهوه ترک
سریال قهوه ترک

خلاصه داستان: ترانه پرستار است و علاوه بر کار پرستاری، موسیقی خیابانی نیز اجرا می‌کند. به خاطر مرگ یک بیمار از او شکایت می‌کنند و ترانه کارش را از دست می‌دهد.

علیرضا امینی در زمینه‌ی ساخت ملودرام تجربه دارد و فیلم‌هایش در این ژانر موفقیت نسبی داشته‌اند. او از این تواناییِ خودش در ساخت سریال قهوه ترک بهره گرفته است. ماجرایی جنایی باعث کنجکاوی تماشاگر می‌شود، به‌خصوص در شروع سریال که بیننده را با خود همراه می‌کند.

کارگردان با خلق شخصیت دختری متفاوت و بازیگری که در دو نقش بازی می‌کند (سارا رسول‌زاده) جذابیت داستان را تا انتهای سریال حفظ می‌کند. در کنار سارا رسول‌زاده بازیگران قدرتمندی چون حامد بهداد و امیر جعفری نیز ایفای نقش می‌کنند که بازی‌های خوب آن‌ها از نقاط قوت این سریال است.  قهوه ترک یکی از بهترین سریال‌ های ایرانی شبکه‌ نمایش خانگی سال ۱۴۰۲ است که بسیاری از بینندگانش را تا پایان کار راضی نگه می‌دارد.

مشخصات سریال قهوه ترک

    هیجده قسمت     یک فصل  
علیرضا امینیکارگردان
محمد‌ شایسته  ­­تهیه‌کنندگان  
درام- ماجراییژانر
محمد رضایی‌رادنویسندگان
حامد بهداد، امیر جعفری، سارا رسول‌زاده، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
فیلم نتپلتفرم

آمستردام

سریال آمستردام
سریال آمستردام

خلاصه داستان: روایت زندگی یک خانواده خلافکار است. آن‌ها علی‌رغم دشمنی‌ها و کینه‌ها باید خانواده را سرپا نگه دارند و قدرت خودشان را حفظ کنند. شهاب فردی قدرتمند است که یکی از شرکایش به قتل رسیده است او به دنبال انتقام از قاتل است اما برای انتقام شیوه‌ی خاص خودش را دارد.

سریال آمستردام خوب شروع شد و بینندگان را با خود همراه کرد؛ اما قسمت پایانی آن بعد از گذشت ماه‌ها، هنوز پخش نشده است و پخش شدن یا نشدن آن در هاله‌ای از ابهام است. بسیاری از بینندگانی که با عشق و علاقه این سریال پرطرفدار را نگاه می‌کردند و با آن همراه شده بودند، همچنان منتظر قسمت آخرش هستند.

حضور بازیگران محبوبی چون مهدی پاکدل، هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌‌دوست از نکاتی است که تماشای این سریال را برای بسیاری از بینندگانش دلچسب کرده بود.

 مشخصات سریال آمستردام

                                یازده قسمت      یک فصل  
مسعود قراگزلوکارگردان
مرتضی‌ شایسته  و ایمان افشار­­تهیه‌کنندگان  
درام- اجتماعیژانر
مسعود قراگزلو و علی سندانینویسندگان
مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مینا ساداتی و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
تماشاخانهپلتفرم

حیثیت گمشده

سریال حیثیت گمشده
سریال حیثیت گمشده

خلاصه داستان: روایت زندگی یک زوج است که بچه‌دار نمی‌شوند و همین مسئله باعث مشکلاتی در زندگی آن‌ها می‌شود. زن دور از چشم شوهرش از بچه‌ای نگه‌داری می‌کند.  

یکی از ژانرهای پرطرفدار در سینمای جهان فیلم‌های تریلر و معمایی است. این نوع فیلم‌های هیجان‌انگیز در سینمای ایران چندان موفق نبوده است، اما خیلی از سریال‌سازانی که می‌خواهند توجه بیننده را برای مدت طولانی و هفته‌ها به سریال‌شان جلب کنند، به سراغ این ژانر می‌روند.

حیثیت گمشده تلاش کرده از جذابیت‌های این ژانر استفاده کند و موفق هم بوده و توانسته در لیست بهترین سریال‌های ایرانی نمایش خانگی قرار بگیرد. این سریال از همان ابتدا موفق می‌شود طبق قواعد این ژانر نظر مخاطبان را جلب کند و آن‌ها را با خود همراه کند. تعلیق تا پایان ماجرا حفظ می‌شود.

حسینی‌نیا برای اولین‌بار یک نقش اصلی را بازی می‌کند و به خوبی هم از پس اجرای آن برآمده است.  اساسا انتخاب درست بازیگران از ویژگی‌های مثبت این سریال است.

کارگردان قصه‌اش را به خوبی تعریف می‌کند و در این راه موسیقی خوب سریال هم به او کمک می‌کند تا فضایی تاثیرگذار بسازد و بیننده‌اش را تا به پایان راضی نگه دارد.

مشخصات سریال حیثیت گمشده

نه قسمت                                  یک فصل           
سجاد پهلوان‌زادهکارگردان
محمد‌رضا منصوری­­تهیه‌کنندگان  
درام- خانوادگیژانر
احمد سلگینویسندگان
مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، ستاره پسیانی، نادر فلاح و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
فیلیموپلتفرم

خائن‌کشی

سریال خائن‌کشی
سریال خائن‌کشی

خلاصه داستان: در زمان مصدق گروهی می‌خواهند از بانک ملی دزدی کنند. آن‌ها این پول را برای کمک به مصدق و نهضت ملی شدن صنعت نفت می‌خواهند. اما اتفاقاتی هنگام دزدی از بانک رخ می‌دهد و آن‌ها با پلیس درگیر می‌شوند.   

خائن‌کشی در قالب فیلمی سینمایی در جشنواره چهلم فجر در سال ۱۴۰۰ اکران شد و نیز در قالب مینی‌سریال چهارقسمتی در شهریور ۱۴۰۲ به عنوان یکی از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی به نمایش درآمد.

فیلم‌های مسعود کیمیایی در سال‌های اخیر همواره منتقدانی داشته است اما کیمیایی همچنان طرفداران پروپا قرص خودش را دارد. در این سریال‌ هم مضمون‌های آشنایی همچون رفاقت‌های مردانه به نمایش در مي‌‌آید، اما این‌بار در بستر تاریخیِ دوره‌ی مصدق، که از دوره‌های تاریخی مورد علاقه‌ی کیمیایی است، این مضامین را به تصویر کشیده است. این دوره‌ی تاریخی فضایی را فراهم می‌‌آورد که کیمیایی می‌تواند سینمای مورد علاقه‌ی خودش را در آن پیاده کند.

خائن‌کشی پرتنش و پر ماجراست و به مضامینی چون قدرت، عدالت و وطن‌پرستی می‌پردازد. این سریال صحنه‌های خشونت‌آمیزی هم دارد در کنار صحنه‌ی تاثیرگذار و حسی و دیالوگ‌هایی که مختص کیمیایی است.

به دلیل فضای متفاوت خائن‌کشی، می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های ایرانی سال ۱۴۰۲یاد کرد.  

مشخصات سریال خائن‌کشی

چهار قسمت (مینی سریال)                                  یک فصل             
مسعود کیمیاییکارگردان
علی اوجیتهیه‌کنندگان  
درام- جنایی- تاریخیژانر
مسعود کیمیایینویسندگان
مهران مدیری، پولاد کیمیایی، پانته‌آ بهرام، سارا بهرامی، اندیشه فولادوند، حمیدرضا آذرنگ و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
نماواپلتفرم

نیوکمپ

سریال نیوکمپ
سریال نیوکمپ

خلاصه داستان: خانواده‌ای ایرانی گرفتار بحرانی مالی می‌شود و پسر خانواده برای حل این مشکل، سرِ مسابقه‌ی فوتبال ایران و آرژانتین در جام جهانی شرط‌بندی می‌کند.

منوچهر هادی کارگردان این سریال سعی کرده است جذابیت‌های طنز را با جذابیت فوتبال ترکیب کند و سریالی بسازد که باب طبع بینندگانِ فراوانِ علاقمند به فیلم‌های کمدی و فوتبال باشد. بهره بردن از بازیگری چون اکبر عبدی و به میان کشیدن نام لیونل مسی، ستاره فوتبال، همه در جهت جلب توجه بیننده است.

او توانسته است علی‌رغم ضعف‌های داستان، توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این سریال کمدی در کنار دیگر سریال‌های موفق شبکه ‌نمایش خانگی قرار می‌گیرد و همچنان بازار فیلم‌ها و سریال‌های کمدی را داغ نگه می‌دارد.  

مشخصات سریال نیوکمپ

ده قسمت                                  یک فصل             
منوچهر هادیکارگردان
زینب تقوایی­­تهیه‌کنندگان  
کمدی- خانوادگیژانر
بابک کایداننویسندگان
اکبر عبدی، حسن معجونی، ملیکا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی و …بازیگران
۱۴۰۲پخش
فیلیموپلتفرم

پدرگواردیولا

سریال پدرگواردیولا
سریال پدرگواردیولا

خلاصه داستان: اسماعیلِ نفر، در گذشته فوتبالیست مشهوری بوده است. او به خاطر یک اشتباه بزرگ کنار گذاشته می‌شود و بعد از آن، اتفاقات زیاد و تلخی برای او می‌افتد و مسیری بسیار متفاوت پیش روی او و خانواده‌اش قرار می‌گیرد.

سعید نعمت‌الله پیش‌تر تجربیات زیادی در نوشتن فیلمنامه داشته است و توانسته از همه‌ی آن تجربیات در این سریال استفاده کند. او برای این درام اجتماعی به سراغ بازیگران مطرح و محبوب رفته است. بسیاری از بینندگان نیز به‌خاطر حضور این بازیگران به تماشای این سریال نشسته‌اند. کارگردان در کنار بازی بازیگران معروف، از جذابیت‌های فوتبالی هم برای جلب توجه مخاطبان کمک گرفته است.

سریال پدر گواردیولا درامی اجتماعی است که در کنار سریال‌های اجتماعی دیگر، بخشی از مشکلات مردم را به نمایش می‌گذارد و باعث می‌شود ژانر درام اجتماعی همچنان یکی از ژانر‌های مورد علاقه تماشاگران در شبکه نمایش خانگی ایران باقی بماند.

مشخصات سریال پدرگواردیولا

نه قسمت (فصل اول) ده قسمت(فصل دوم)                                 دو فصل             
سعید نعمت‌اللهکارگردان
جواد نوروز‌بیگی و محسن حیدری­­تهیه‌کنندگان  
درام- اجتماعیژانر
سعید نعمت‌اللهنویسندگان
مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، سیامک صفری، امیر‌مهدی ژوله، علیرضا خمسه، مریم بوبانی، هنگامه قاضیانی، پریوش نظریه، مرجانه گلچین و …  بازیگران
۱۴۰۲پخش
تماشاخانهپلتفرم

جدیدترین سریال‌های ایرانی در حال پخش 1402

مرداب

سریال مرداب
سریال مرداب

خلاصه داستان: داستان با مرگ مشکوکی شروع می‌شود که ظاهرا خودکشی اما در حقیقت قتل است. پدر مقتول برای پیگیری مرگ فرزندش با باند خلافکاری آشنا می‌شود و…

مرداب یکی از موفق‌ترین سریال‌های ایرانی در حال پخش است. این سریال تاکنون مخاطبان زیادی داشته است. سریالی خوش‌ریتم با کارگردانی خوب که بیننده را به تماشای ادامه‌ی آن ترغیب می‌کند.

سریال فضایی معمایی و دلهره‌آور دارد و در ایجاد تعلیق موفق است.  فیلمنامه‌ای فکر شده با شخصیت‌های متعدد که هرکدام سرگذشتی دارند که در نقطه‌ای به هم می‌رسند.

بردن فضای سریال به شمال کشور و لوکیشن‌هایی متفاوت از نظر بصری هم این سریال را متفاوت کرده است.

علاوه بر این‌ها، بازی بازیگران باتجربه هم یکی دیگر از نقاط قوت این سریال است. از سریال مرداب می‌توان به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های ایرانی در حال پخش در شبکه نمایش خانگی نام برد، البته اگر قسمت‌های باقی‌مانده و پایان آن هم به همین جذابیت باشد.  

 مشخصات سریال مرداب

سیزده قسمت                                  یک فصل             
برزو نیک‌نژادکارگردان
محمد شایستهتهیه‌کنندگان  
درام- معماییژانر
افشین صادقی و پدرام افشارنویسندگان
شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، مهدی هاشمی، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، امیر جعفری و …بازیگران
در حال پخشپخش
فیلم نتپلتفرم

هفت

سریال هفت
سریال هفت

 خلاصه داستان: ماجرای رفاقت هشت دانشجو (چهار پسر و چهار دختر)  که کم‌کم درگیر ماجراهایی تلخ و عجیب می‌شوند.

بازیگران شناخته‌شده‌ی زیادی در این سریال بازی می‌کنند که از جذابیت‌های این سریال است. تاکنون فقط چند قسمت از آن پخش شده است. در این چند قسمت نویسندگان سریال با طرح و معرفی شخصیت‌ها و ماجرای قتلی که هنوز ابعاد آن روشن نیست و پنهان نگه داشتن برخی رازها و اطلاعات، سعی کرده‌اند بینندگان این سریال را به تماشای ادامه‌ی ماجرا وادار کنند که تا اینجای کار موفق بوده‌اند. اما موفقیت این سریال مستلزم حفظ جذابیت داستان تا پایان کار است.

سریال هفت یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی ژانر اجتماعی و در حال پخش شبکه‌ نمایش خانگی است.

مشخصات سریال هفت

هفت قسمت                                  یک فصل             
کیارش اسدی‌زادهکارگردان
کیارش اسدی‌زاده و محمد امینتهیه‌کنندگان  
درام- اجتماعیژانر
کیارش اسدی‌زاده و علی اصغرینویسندگان
رضا کیانیان، علی مصفا، پانته‌آ بهرام، نیکی کریمی، هانیه توسلی، امیر جعفری، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی و …بازیگران
در حال پخشپخش
تماشاخانهپلتفرم

دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت
سریال دفتر یادداشت

خلاصه داستان: دو رفیق قدیمی که علاقمند به پیگیری پرونده‌‌های جنایی هستند، درگیر پرونده‌ی قتل‌هایی زنجیره‌ای می‌شوند، ایرج، یکی از این دو دوست، مشکل مغزی عجیبی هم دارد که دائم همه‌چیز و همه‌کس را از یاد می‌برد.

کارگردان سریال حساب ویژه‌ای روی حضور رضا عطاران و محبوبیت او نزد تماشاگران باز کرده است. ژانر کمدی هم که در این روزها برگ برنده‌ای است برای جلب توجه تماشاگران انبوه.

 رضا عطاران در سریال نقش شخصیتی را بازی می‌کند که دچار فراموشی است اما می‌تواند با پیدا کردن سرنخ‌هایی به دستگیری قاتل کمک کند. رضا عطاران در کنار حسن معجونی با بازی‌های خوب خودشان کمک کرده‌اند تا سریال فضایی مفرح و جذاب داشته باشد.

این سریالِ در حال پخش شبکه نمایش خانگی، تاکنون موفق به جذب تماشاگران زیادی شده است و اگر بتواند تا انتها این کشش و جذابیت را حفظ کند می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین سریال‌ های ایرانی سال ۱۴۰۲ بشود.

مشخصات سریال دفتر یادداشت

پنج  قسمت                                 یک فصل             
کیارش اسدی‌زادهکارگردان
حسین اکبری­­تهیه‌کنندگان  
جنایی-کمدیژانر
مسعود خاکبازنویسندگان
رضا عطاران، مینا ساداتی، حسن معجونی، زهرا داوود‌نژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه‌نژاد و …بازیگران
در حال پخشپخش
فیلم نتپلتفرم

شریک‌جرم

سریال شریک‌جرم
سریال شریک‌جرم

خلاصه داستان: قتلی در دفتر وکیلی به نام میترا رخ می‌دهد. میترا برای دفاع از خودش مجبور می‌شود تحقیقاتی را آغاز کند که او را گرفتار دردسرها و ماجراهای عجیبی می‌کند.

شریک جرم درامی معمایی است. در همان قسمت اول، قاتل و مقتول مشخص و معلوم هستند. بنابراین در این سریال، معما پیدا کردن قاتل نیست، بلکه پیگیری و دنبال کردن ماجراهایی‌ست که به چنین قتلی منجر شده‌اند.

سریال شروعی جذاب دارد و بیننده را در تعلیق نگه می‌دارد و در هر قسمت ابعاد ماجرا گستره‌تر می‌شود و رازهای تازه‌تری آرام‌آرام گشوده می‌شوند؛ اما تعلیق همچنان پابرجا می‌ماند.

مازیار میری، کارگردان سریال، توانسته است تا اینجای کار تماشاگران را با قصه همراه کند. به جز سارا بهرامی بازیگران شناخته‌ شده‌ای در این سریال بازی نمی‌کنند و این کار را برای سازندگان سخت‌تر کرده است که باید با ریتم و قصه‌ای پرکشش، مخاطبان این سریال را تا پایان حفظ کنند.

مشخصات سریال شریک‌جرم

پنج  قسمت                                  یک فصل             
مازیار میریکارگردان
همایون اسعدیان­­تهیه‌کنندگان  
درام- جناییژانر
امیر عربینویسندگان
سارا بهرامی، علی مصفا، بهناز جعفری و …بازیگران
در حال پخشپخش
نماواپلتفرم

گناه ‌فرشته

سریال گناه ‌فرشته
سریال گناه ‌فرشته

خلاصه داستان: زن و شوهری که هر دو وکیل هستند در ماجرای پرونده‌ی یک قتل. رودرروی هم قرار می‌گیرند. اتفاقاتی در گذشته رخ داده و آدم‌هایی که درگیر این ماجراها بوده‌اند به‌خاطر یک قتل، رودرروی هم قرار می‌گیرند.

بعد از موفقیت سریال پوست شیر، شهاب حسینی باز هم در نقشی مشابه ظاهر شده است. حضور او همواره جذاب است و بازی خوبی ارائه می‌دهد. در چند قسمت پخش شده از این سریال هم، حضوری جذاب دارد.

در کنار بازی خوب شهاب حسینی، قصه‌ی سریال هم پرکشش شروع می‌شود و هر بار غافلگیری‌هایی برای بیننده دارد. به بهانه‌ي یک قتل مخاطبان آرام آرام با شخصیت‌ها و گذشته‌ی آن‌ها آشنا می‌شوند و به انتظار رازهایی می‌مانند که باید گشوده شود.

این سریال اگر با همین قدرت و جذابیتی که شروع شده است، ادامه پیدا کند می‌تواند تبدیل به یکی از موفق‌ترین و بهترین  سریال‌های ایرانی در شبکه نمایش خانگی بشود؛ و شاید بینندگانِ سریال‌های ایرانی، سال را با خاطره‌ی خوش این سریال به پایان برسانند.

مشخصات سریال گناه ‌فرشته

سه قسمت                                 یک فصل             
حامد عنقاکارگردان
حامد عنقاتهیه‌کنندگان  
درام- خانوادگیژانر
حامد عنقانویسندگان
شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی، محمدمهدی سلطانی سروستانی و ….بازیگران
در حال پخشپخش
فیلیموپلتفرم

بهترین سریال‌ های ایرانی ۱۴۰۱

رهایم کن

سریال رهایم کن
سریال رهایم کن

خلاصه داستان: داستان یک مثلث عشقی در دهه‌ی پنجاه را روایت می‌کند. حاتم عاشق مارال، پرستار بچه‌اش می‌شود. جان یونس برادر مارال در خطر است. حاتم متوجه می‌شود داستان یونس و برادر کوچک‌تر خودش هاتف به هم گره خورده است.

سریال رهایم کن سوژه‌ای جذاب دارد. بسیاری از بینندگان، می‌توانند با شخصیت‌های آن هم‌ذات پنداری کنند و این به‌خاطر شخصیت‌پردازی‌های مناسب آن است.

کارگردانی پخته، فضای دهه‌ی پنجاه، انتخاب درست بازیگران و موسیقی جذاب باعث شد تا این سریال مخاطبان زیادی پیدا کند.

داستان‌های عشقی و بخصوص مثلث‌های عشقی همیشه جذابیت داشته‌اند. نویسندگان این سریال هم سعی کرده‌اند داستانِ بارها گفته شده‌ی خانواده‌ی اعیان (در این‌جا دو برادر) و دختری فقیر را به شکل جذابی روایت کنند. آن‌ها با پیوند دادن روابط عاشقانه به مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگیِ دهه‌ی پنجاه سعی کرده‌اند جانی تازه به این ژانر محبوب بدهند و موفق هم شده‌اند.

سریال رهایم کن را می‌توان در لیست بهترین سریال‌های به نمایش درآمده‌ی شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ قرار داد.

مشخصات سریال رهایم کن

هیجده  قسمت                                 یک فصل            
شهرام شاه‌حسینیکارگردان
مجید مولاییتهیه‌کنندگان  
عاشقانه- خانوادگیژانر
سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنینویسندگان
محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، بابک کرمی، آزاده صمدی، حسن معجونی و …بازیگران
۱۴۰۱پخش
فیلیموپلتفرم

آکتور

سریال آکتور
سریال آکتور

خلاصه داستان: علی و مرتضی دو بازیگر تئاتر هستند که از طریق نمایش‌های کوتاه و مناسبتی زندگی‌شان را می‌گذرانند. مردی به آن‌ها پیشنهاد بازی در نقش‌های اصلی یک نمایش را می‌دهد. آن‌ها خوشحال به خانه‌ی مرد می‌روند اما در آن‌جا با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شوند.

آکتور یکی از بهترین سریال‌ های ایرانی شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ است. نیما جاویدی پیش‌تر با ساخت فیلم موفق سرخپوست توانایی‌های خودش را در کارگردانی نشان داده بود.

این سریال حال و هوایی متفاوت با سریال‌های دیگر دارد. سریالی خوش‌ساخت که مخاطبان را راضی و خشنود می‌کند.

هرچند داستان در برخی قسمت‌ها دچار کندی و ملال می‌شود اما درنهایت پایان خوبی دارد.

بازی در بازی، تکنیکی است که هم در سینمای جهان نمونه دارد و هم در سینمای ایران (مثل فیلم پرده آخر)؛ این سریال هم از این تکنیک استفاده کرده است تا تماشاگر را غافلگیر کند و داستان را جذاب پیش ببرد.

بازی‌های خوب نوید محمد‌زاده و احمد مهران‌فر از دیگر نکات مثبت این سریال است. 

آکتور در جشنواره فرانسوی سریز مانیا فرانسه جایزه‌ی بهترین سریال بخش اصلی را برده است.

مشخصات سریال آکتور

بیست قسمت                                  یک فصل             
نیما جاویدیکارگردان
مجید مطلبیتهیه‌کنندگان  
درام- خانوادگیژانر
نیما جاویدینویسندگان
نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی‌نیا و …  بازیگران
۱۴۰۱پخش
فیلیمو / نماواپلتفرم

مترجم

سریال مترجم
سریال مترجم

خلاصه داستان: داستان دختری است که پس از مرگ برادرش، پیام‌های مشکوکی دریافت می‌کند که حاکی از قتل برادرش است. همین موضوع او را وارد ماجراهایی پیچیده و خطرناک می‌کند.

بهرام توکلی فیلم‌های درخشانی در کارنامه‌اش دارد. این سریال هم نسبت به دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی فضای متفاوتی دارد. کارگردانی خوب و مسلط توکلی از نقاط قوت این سریال است. اما قصه‌ی سریال به قوت کارگردانی آن نیست و ضعف‌هایی دارد.

روایت داستان در این سریال خطی نیست و کارگردان با شکستن خط روایت و تغییر زاویه‌ی ‌دید سعی کرده است تنوع و خلاقیتی به سریال خودش بدهد و پیشنهادی هم به سریال‌سازان تا تجربه‌های تازه‌ای در این زمینه بکنند.

در مجموع سریال مترجم یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های ایرانی سال ۱۴۰۱ بود.

مشخصات سریال مترجم

سیزده قسمت                                  یک فصل             
بهرام توکلیکارگردان
سعید ملکانتهیه‌کنندگان  
درام- راز‌آلودژانر
بهرام توکلینویسندگان
صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهرانه مهین‌ترابی و …بازیگران
۱۴۰۱پخش
نماواپلتفرم

نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی
سریال نوبت لیلی

خلاصه داستان: لیلی دختر جوانی است که در کتابفروشی کار می‌کند. لیلی کتابی مرموز پیدا می‌کند و از طریق آن متوجه می‌شود خانواده‌اش در زمان‌ها و مکان‌های بسیاری زندگی کرده‌اند. اکنون لیلی باید با رمز گشایی از کتاب و پیدا کردن تابلوی باارزشی که متعلق به نیاکانش است به تمام این زندگی معنا بدهد.

سریال نوبت لیلی فضایی رازآلود دارد. تقابل جهان خیالی و جهان واقعی موضوعی است که در این سریال به آن پرداخته می‌شود. این سریال هم در  لیست سریال‌های ایرانی متفاوت شبکه‌ی نمایش خانگی قرار می‌گیرد.

ایده‌ی جهان‌های موازی که برای بسیاری از مخاطبان جذابیت دارد در این سریال به کار گرفته شده است.

سازنده‌ی سریال نوبت لیلی به دنبال مضمون‌های تازه‌ای رفته است که کمتر به آن پرداخته شده است. از این منظر سریال نوبت لیلی یکی از سریال‌های موفق سال ۱۴۰۱ بود.

مشخصات سریال نوبت لیلی

بیست و چهار قسمت                                  یک فصل            
روح‌الله حجازیکارگردان
روح‌الله حجازیتهیه‌کنندگان  
درام- فانتزی-رازآلود- عاشقانهژانر
مهدی شیرزاد و سروش چیت‌سازنویسندگان
حمید فرخ‌نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، گوهر خیر‌اندیش، مهران غفوریان، نادر فلاح و …  بازیگران
۱۴۰۱پخش
نماواپلتفرم

سرگیجه  

سریال سرگیجه  
سریال سرگیجه  

خلاصه داستان: یک  سو‌تفاهم خانوادگی باعث درگیری پیمان و کامران می‌شود. قتل کامران باعث می‌شود که همه به پیمان شک کنند و بر این گمان باشند که پیمان او را کشته است.

سرگیجه درامی رازآلود است و تعلیق خوبی دارد که توجه بینندگان را به خودش جلب می‌کند. گره‌های داستانی و روایت داستان به گونه‌ای است که بینندگان نمی‌توانند ماجرا را حدس بزنند و همین باعث می‌شود که سریال مخاطبان خودش را حفظ کند.

بازیگران در نقش خودشان خوب جاافتاده‌اند و این از نقاط قوت این سریال است. سرگیجه یکی از سریال‌های ایرانی پرمخاطب در سال ۱۴۰۱ بود.

مشخصات سریال سرگیجه

بیست و چهار قسمت                                  یک فصل             
بهرنگ توفیقیکارگردان
مهدی بدرلوتهیه‌کنندگان  
درام- رازآلودژانر
محمد منعم و همایون حجازینویسندگان
حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر و …بازیگران
۱۴۰۱پخش
نماواپلتفرم

سخن پایانی

 دیدن سریال تبدیل به یکی از سرگرمی‌های مردم در سراسر جهان شده است. در ایران هم سریال‌سازی در طی سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است و مخاطبان خاص خودش را دارد. در طول این یکی دو سال، کارهای خوب و موفقی درشبکه  نمایش خانگی تولید و ساخته شده‌اند که تعدادی‌شان از بهترین سریال‌ های ایرانی بوده‌اند و می‌توان نام‌شان را در لیست سریال‌های جدید و  جذاب قرار داد.  

سریال های ایرانی جدید در حال پخش کدامند؟

سریال های مرداب ، آکتور ، گناه فرسته ، سرگیجه ، نوبت لیلی ، رهایم کن هم اکنون درحال پخش هستند.

سریال های ایرانی جدید و تمام شده کدامند؟

سریال های یاغی ، جیران ، خونسرد ، پوست شیر ، شبکه مخفی زنان، جوکر ، روزی روزگاری مریخ سریال تمام شده اخیر هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6794
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !