قهوه ساز دستی مسافرتی و پرفروش

قهوه ساز دستی مسافرتی [ 5 مدل پرفروش 1402 ]

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

اگر شما هم جزو افرادی هستید که حتما باید روز خود را با قهوه شروع کنید، پس باید یک قهوه ساز دستی برای خود تهیه فرمایید. حال برای آن که بتوانید به راحتی قهوه جوش مورد نظر را تهیه کنید، در ادامه به معرفی 5 قهوه جوش دستی پرفروش پرداخته ایم.

علاوه بر قهوه ساز های برقی، امروزه قهوه جوش های دستی از پرفروش ترین کالاها بشمار می رود. خیلی از افراد به دلیل قیمت های گران قهوه ساز های برقی، قهوه جوش های دستی را انتخاب می کنند که می توان گفت در قهوه جوش های دستی طعم و کیفیت قهوه هیچ تغییری نخواهد کرد.

قهوه ساز دستی مسافرتی و چند نکته مهم

شما می توانید با خرید یک قهوه ساز دستی باکیفیت یک روز پر انرژی را برای خود و یا عزیزانتان به ارمغان بیاورید. فکر نمی کنم هیچ لذتی بالاتر خوردن یک فنجان قهوه داغ بعد از یک روز شلوغ وجود داشته باشد. حال یک سوپرایز فوق العاده برایتان داریم بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید، چون میخواهیم چند نکته مهم قبل از خرید قهوه ساز را با شما در میان بگذاریم.

مهمترین نکات خرید قهوه ساز دستی که باید بدانید

1- گنجایش: یکی از مواردی که باید در هنگام خرید قهوه ساز دستی به آن توجه کنید، گنجایش آن می باشد. همانطور که در بالا توضیح داده ایم ظرفیت و گنجایش هریک از قهوه جوش ها متفاوت می باشد. شما می توانید با توجه به میزان مورد نیاز قهوه ساز دستی خود را خریداری کنید.

انتخاب گنجایش قهوه جوش دستی کاملا سلیقه ای است و بستگی به این بستگی دارد که برای چند نفر می خواهید قهوه درست کنید. یکی از مهم ترین موارد انتخاب قهوه جوش جنس بدنه آن است. هر چقدر جنس بدنه بهتر باشد، قطعا کیفیت آن هم بهتر است و مدت زمان بیشتری عمر خواهد کرد.

اکثر قهوه ساز های موجود در بازار از جنس: مس، آلومینیوم و استیل می باشند که تمامی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند.اگر جزو افرادی هستید که جنس های آلومینیوم و فلزی را بیشتر پسند می کنید، حتما از قابلیت ضد زنگ بود آن اطمینان حاصل فرمایید.

2- دسته عایق: سومین مورد در هنگام انتخاب قهوه ساز دستی، دسته عایق می باشد. اگر قهوه ساز دستی از این قابلیت برخوردار باشد، در هنگام داغ شدن دیگر دست شما نمی سوزد و یا دسته آن ذوب نخواهد شد.

3- قابلیت قرار گیری دو حالته: یکی از شاخصه های قهوه ساز دستی با کیفیت، برخورداری از قرار گیری دو حالته است. حال قرار گیری دوحالته به چه معناست؟گاهی اوقات پیش می آید که شما به گاز شهری دسترسی ندارید در این شرایط می توانید برای آماده کردن یک قهوه لذیذ، آن را بر روی المنت های برقی قرار دهید.

4- سوپاپ اطمینان: برخورداری از سوپاپ اطمینان از دیگر موارد قابل توجه در هنگام خرید قوه ساز دستی می باشد. با وجود این قابلیت دیگر فشار کمتری به وسیله وارد می شود و موجب ایمنی بیشتر آن می گردد.

قهوه جوش آلومینیومی بهتر است یا قهوه جوش استیل؟

همانطور که کمی قبل تر به این موضوع اشاره داشته ایم، یکی از نکاتی که در هنگام خرید قهوه جوش می بایست به ان توجه کنید، جنس قهوه ساز دستی می باشد. در این بخش میخواهیم فرق میان قهوه جوش آلومینیوم و استیل را برایتان شرح دهیم.

قهوه جوش آلومینیومی: از آنجایی که آلومینیوم جزو فلزات ارزان قیمت می باشد، قیمت قهوه جوش دستی هم نیز پایین تر می باشد. اگر می خواهید قهوه جوش آلومینیومی بخرید، مطمئن شوید که دارای روکش است زیرا ممکن است ترکیب آلومینیوم با قهوه واکنش نشان دهد و موجب ورود مواد سمی به داخل بدن می گردد.

قهوه جوش استیل: نسبت به آلومینیوم استیل از قیمت بالاتری برخوردار و همچنین مقاومت استحکام آن هم نیز بیشتر است. سطح استیل صاف و صیقلی می باشد که به راحتی می توانید آن را بشویید.

معرفی 5 قهوه ساز دستی مسافرتی و پرفروش در بازار 1401

بله درست دیده اید، در این قسمت می خواهیم به معرفی 5 قهوه ساز دستی پرفروش بپردازیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. چنانچه شما هم هوس یک فنجان قهوه خانگی کرده اید، اطلاعات ذیل را با دقت مطالعه فرمایید.

1- قهوه ساز دستی موکا مدل Coffettiera 3 Cups

 قهوه جوش دستی پرفروش موکا مدل Coffettiera 3 Cups
قهوه جوش دستی پرفروش موکا مدل Coffettiera 3 Cups

قهوه ساز دستی موکا مدل Coffettiera 3 Cups یکی از پرفروش ترین قهوه جوش های موجود در بازار می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. این قهوه جوش از سه بخش مجزا تشکیل شده است که هریک از بخش ها کاربرد متفاوتی نیز دارند. بخش زیرین آن از یک سوپاپ جهت اطمینان جوش آوردن و تولید بخار آب تحت فشار تشکیل شده است.

در بخش میانی این قهوه جوش یک توری برای قرارگیری پودر قهوه قرار گرفته تا بخار آن از روی آن عبور کند و وارد بخش فوقانی گردد. در بخش فوقانی یک درب مخصوص قرار دارد که قهوه تولید شده در آن جا جمع آوری می شود.

سایر مشخصات

جنس بدنهآلومینیوم ضد زنگ
ظرفیت12 فنجان
سایر توضیحاتتولید شده از مواد قابل بازیافت، قابلیت قرار گیری بر روی شعله گاز و همچنین المنت برقی. دارای ویترو سرامیک و صفحه الکتریکی

قیمت حدودی: 210.000

2- قهوه ساز دستی مدل GM 4

قهوه جوش دستی پرفروش مدل GM 4
قهوه جوش دستی پرفروش مدل GM 4

یکی دیگر از انواع قهوه ساز های پرفروش مدل GM 4 می باشد که قیمت آن از مورد قبلی ارزان تر است. این قهوه جوش هم دارای سه بخش می باشد. بخش زیرین آن یک سوپاپ طراحی شده تا هنگام جوش آمدن قهوه از آن مطلع گردید. همچنین در این بخش بخار تولید شده از پودر قهوه عبور می کند و به بخش میانی وارد می شود.

در قسمت فوقانی قهوه درست شده حاصل از بخار آب نگهداری می شود که بعد از اینکه ظرف این قسمت کامل پر شد، می توانید قهوه خود را نوش جان کنید.

سایر مشخصات

جنس بدنهاستیل ضد زنگ
ظرفیت4 فنجان
سایر توضیحاتدارای قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی. قابلیت قرار گیری بر روی شعله گاز

قیمت حدودی: 208.500

3- قهوه ساز دستی مدل جی.ای.تی مدل Aroma VIP 3

قهوه جوش دستی پرفروش مدل جی.ای.تی مدل Aroma VIP 3
قهوه جوش دستی پرفروش مدل جی.ای.تی مدل Aroma VIP 3

اگر می خواهید کمی بیشتر هزینه کنید و یک قهوه ساز با کیفیت تر خریداری نمایید ما به شما قهوه جوش دستی مدل جی.ای.تی مدل Aroma VIP 3 را پیشنهاد می کنیم. این مدل همانند یک کتری کوچک است که بدون هیچ محدودیتی بر روی شعله گاز قرار می گیرد. از آنجایی که کاربرد با این محصول بسیار راحت است، کافیست آن را از وسط باز کرده و صافی بخش زیرین آن را بردارید و در بخش زیرین قهوه جوش آب بریزید.

سپس در بخش میانی قهوه خود را بریزید و آن را بر روی شعله گاز قرار دهید تا جوش آید. هنگامی که قهوه جوش آید عطر و بوی آن کل فضا را اشغال می کند و می توانید آن را نوش جان کنید.

سایر مشخصات

جنسآلومینیوم
ظرفیت3 فنجان
سایر توضیحاتبرخورداری از واشر سیلیکونی به همراه زبانه جهت بازکردن راحت‌. دارای ویترو سرامیک و صفحه الکتریکی

قیمت حدودی : 668.000

4- قهوه ساز دستی مدل مدل MZ 6 Cups

قهوه جوش دستی پرفروش مدل مدل MZ 6 Cups
قهوه جوش دستی پرفروش مدل مدل MZ 6 Cups

قهوه ساز رومکس از انواع قهوه جوش های دستی و با کیفیت می باشد که در بازار از محبوبیت زیادی برخوردار است. اگر می خواهید برای خرید یک قهوه جوش دستی کمتر هزینه کنید، دست بر روی خوب محصولی گذاشته اید. کارایی این قهوه جوش همانند چند محصول قبلی است.

 بخش زیرین آن از یک سوپاپ جهت اطمینان جوش آوردن و تولید بخار آب تحت فشار تشکیل شده است.

در بخش میانی این قهوه جوش یک توری برای قرارگیری پودر قهوه قرار گرفته تا بخار آن از روی آن عبور کند و وارد بخش فوقانی گردد. در بخش فوقانی یک درب مخصوص قرار دارد که قهوه تولید شده در آن جا جمع آوری می شود. جالب است بدانید قهوه جوش رومکس مدل MZ 6 Cups از مواد قابل بازیافت تولید شده است و هیچ آسیبی به طبیعت نخواهد وارد کرد.

سایر مشخصات

جنس بدنهآلومینیوم ضد زنگ
ظرفیت12 فنجان
سایر توضیحاتقابلیت قرارگیری بر روی شعله گاز و یا المنت برقی. دارای دسته پلاستیکی

قیمت حدودی: 171.000

5- قهوه ساز دستی مدل CU-8048

قهوه جوش دستی پرفروش مدل CU-8048
قهوه جوش دستی پرفروش مدل CU-8048

آخرین مدل از پرفروش ترین قهوه ساز های دستی که می خواهیم معرفی کنیم، قهوه جوش دستی پرفروش مدل CU-8048 است. این قهوه جوش یا اسپرسو ساز دستی از حیث زیبایی بی نظیر بوده چرا که از فلز مس ساخته شده است.

ضد افسردگی، ضد سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم هورمون ها و … از جمله خاصیت های فلز مس می باشد. قهوه جوش مدل CU-8048 به صورت ماشینی قالب زنی شده و پرداخت های به صورت دستی است. همچنین قسمت داخلی این قهوه ساز از قلع سفید تشکیل شده است.

چکش کاری های موجود بر روی بدنه، زیبایی دو چندانی به آن بخشیده است. اگر به فکر خرید قهوه ساز ارزان هستید این محصول بهترین گزینه است.

سایر مشخصات

جنس بدنهفلز مس
ظرفیت3 فنجان
سایر توضیحاتدارای دسته چوبی و بدنه مسی

قیمت حدودی: 75.000

چکیده و خلاصه مطالب:

علاقمندان قهوه به خوبی می دانند که برای درست کردن قهوه باید از امکانات مناسبی برخوردار بود از همین بابت باید بدانید که قهوه جوش های دستی از بهترین کارایی برخوردار هستند. قهوه ساز دستی یک وسیله فوق العاده راحت و در عین حال ارزان می باشد و برای افرادی که تمایل به پرداخت هزینه های زیاد برای خرید قهوه جوش نیستند، بهترین گزینه است. خرید یک قهوه جوش دستی باعث می شود در هرکجا و هر زمان که هوس قهوه کردید، سریعا برای خود درست کنید.

در این مقاله به معرفی 5 قهوه ساز دستی پرفروش پرداختیم تا به راحتی بتوانید یک قهوه جوش باکیفیت برای خود خریداری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=5827
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !