بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان در بازار 1402 (6 مدل برتر)

13 دقیقه

زمان برای مطالعه

آیا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که چرا برخی افراد به بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ با ویژگی‌های خاص نیاز دارند؟ آیا واقعاً یک لپ‌تاپ معمولی نمی‌تواند نیازهای بازی‌های رایانه‌ای را برآورده کند؟

در حقیقت، به عنوان یک بازیکن یا علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای، انتخاب بهترین لپ‌ تاپ‌ گیمینگ ممکن است یک تصمیم بسیار مهم باشد که تاثیر زیادی بر تجربه بازی شما خواهد داشت. با ورود به دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ، شما وارد یک سرزمین از توانایی‌های قدرتمند، طراحی‌های بی‌نظیر و عملکردهای سریع و دقیق می‌شوید اما چرا بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ نیاز داریم؟

معمولاً لپ‌تاپ‌های گیمینگ، مجهز به پردازنده‌های قدرتمند، کارت‌های گرافیک بی‌نظیر، نمایشگرهای با کیفیت بالا و صداهای فراگیری هستند که به شما امکان می‌دهند تا در دنیای واقعیت مجازی بهترین خود را نشان دهید.طبق معمول در این معرفی فنی، به بررسی عوامل مهمی که در انتخاب بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان تأثیرگذارند، پرداخته و نکاتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا به شما کمک کنیم تا انتخابی مناسب و هوشمندانه در میان گزینه‌های بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب داشته باشید.

لپ‌تاپ گیمینگ چیست و چه مشخصاتی دارد!؟

لپ‌تاپ گیمینگ یک دستگاه قدرتمند و ویژه‌ای است که به طور اصولی برای تجربه بازی‌های ویدئویی با کیفیت و عملکرد بالا طراحی شده است. این نوع لپ‌تاپ‌ها دارای مشخصات سخت‌افزاری قوی شامل کارت گرافیک قدرتمند، پردازنده با عملکرد بالا، حافظه RAM بزرگ و درایوهای سریع SSD هستند. هدف اصلی این دستگاه‌ها، ارائه تجربه گیمینگ بی‌نظیری به بازیکنان با تصاویر و گرافیک با کیفیت بالا، نرخ تازه‌سازی بالا و زمان واکنش کمتر است.

علاوه بر این، لپ‌تاپ‌های گیمینگ معمولاً دارای تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های ویژه‌ای هستند که تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشند از جمله صفحه‌نمایش‌های با کیفیت بالا، کیبردها و تاچ‌پدهای با ویژگی‌های خاص، سیستم‌های خنک‌کننده مؤثر و تکنولوژی‌های صوتی پیشرفته. لپ‌تاپ‌های گیمینگ همچنین دارای طراحی منحصربه‌فردی با نورپردازی RGB و جزئیات گرافیکی ویژه هستند.

راهنمای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ (نکات مهم برای تجربه‌ی بازی عالی)

انتخاب بهترین لپ‌تاپ‌‌ گیمینگ ارزان به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مهم برای تجربه گیمینگ شما در آینده در نظر گرفته می‌شود. باتوجه‌ به این نکات می‌توانید بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ را برای نیازهای خود انتخاب و تجربه گیمینگ بی‌نظیری را تجربه کنید. در ادامه با راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با ما همراه باشید.

1. به کارت گرافیک اهمیت دهید!

یک کارت گرافیک قوی از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولاً کارت‌های گرافیک از سری NVIDIA GeForce RTX و AMD Radeon RX برای گیمینگ بهترین عملکرد را دارند. اطمینان حاصل کنید که لپ‌تاپ انتخابی شما دارای کارت گرافیک با حداقل 8 گیگابایت حافظه گرافیک (VRAM) باشد.

2. پردازنده (CPU) را هیچوقت دست کم نگیرید!

پردازنده نیز نقش مهمی در عملکرد لپ‌تاپ گیمینگ ایفا می‌کند. پردازنده‌های Intel Core i7 و AMD Ryzen 7 به‌عنوان گزینه‌های معمولاً مناسب شناخته می‌شوند.

3. حافظه رم هرچی بیشتر باشد بهتر است

حافظه بیشتر RAM بیشتر برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی بهتر است. حداقل 16 گیگابایت RAM را در نظر بگیرید.

4. فضای هارد و نوع هاردی که استفاده میکنید تاثیر مستقیم در سرعت رایانه شما دارد

یک درایو سریع SSD برای ذخیره‌سازی بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی اساسی است. ممکن است نیاز به درایو HDD برای ذخیره‌سازی داده‌های بزرگ‌تر داشته باشید.

5. نمایشگر یا مانیتور باکیفیت برابر است با یک تجربه لذت بخش از بازی

نمایشگر با کیفیت بالا و نرخ تازه‌سازی بالا (حداقل 120Hz) برای تجربه گیمینگ بهتر، اهمیت دارد و اندازه نمایشگر هم مهم است و ممکن است بخواهید یک لپ‌تاپ با نمایشگر بزرگ‌تر انتخاب کنید.

6. سیستم خنک‌کننده یک مورد مهم برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه است

گیم و تجربه‌های مشابه معمولاً به افزایش دما منجر می‌شود؛ لپ‌تاپی با سیستم خنک‌کننده و دیزاین مناسب را انتخاب کنید تا از بالارفتن دمای سیستم جلوگیری کنید.

7. باتری لپ‌تاپ گیمینگ در مدت زمان ماندگاری شارژ مهم است

به دقت بررسی کنید که لپ‌تاپ گیمینگ چقدر زمان نیاز به شارژ دارد و چه مدت می‌توانید از آن در حالت بازی استفاده کنید. لپ‌تاپ‌هایی که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند به شما امکان می‌دهند که باتری را به سرعت شارژ کنید تا در زمان کوتاهی آماده به بازی شوید.

11. به اتصالات و پورت‌های USB هم دقت کنید

مطمئن شوید که لپ‌تاپ دارای اتصالات کافی برای اتصال به دستگاه‌های جانبی و اینترنت پرسرعت است. چیزی که در انتخاب پورت های usb مهم است نوع آن (DDR3 یا DDR4و.. ) بودن آن است که هرچی این عدد بالاتر باشد سرعت تبادل داده بیشتر میشود.

12. در نهایت به مارک لپتاپ یا برند آن توجه کنید

انتخاب یک برند معتبر و با تاریخچه خوب در تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌تواند اطمینان از کیفیت و پشتیبانی محصول شما را بالا ببرد. معروف ترین برند های لپتاپ گیمینگ دنیا برند های ایسوس – ایسر – لنوو – HP – MSI میباشند.

معرفی 6 مدل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازار 1402/3

خرید بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ ممکن است وظیفه‌ای پیچیده و مهم باشد، زیرا این تجهیزات نقش بسیار اساسی در تجربه گیمینگ شما ایفا می‌کنند. برای انتخاب بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ، فاکتورهای زیادی وجود دارد و باید نسبت به آن‌ها حساس باشید. در ادامه لیستی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ بازار را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZR-AA: بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ ایسوس

لپ‌تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZR-AA: بهترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس

در راهنمای خرید لپ‌تاپ گیمینگ به سراغ اولین گزینه می‌رویم. لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZR-AA یک دستگاه قدرتمند و مناسب برای بازی و کارهای مرتبط با گرافیک و پردازش است. این پردازنده دارای 14 هسته و 20 رشته مجازی است که برای انجام کارهای پردازشی بسیار قوی است. حافظه RAM آن به میزان 16 گیگابایت و از نوع DDR5 است که به کارایی سریع‌تر سیستم کمک می‌کند. همچنین، حافظه داخلی آن از نوع SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و رابط PCIe NVMe است که عملکرد سیستم را بهبود می‌بخشد.

به‌عنوان یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ بازار ایران، در بخش گرافیک، این محصول از پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX 3070 با حافظه اختصاصی 8 گیگابایت استفاده می‌کند. این پردازنده گرافیکی دارای توان‌افزایشی 140 وات و رابط حافظه 192-bit می‌باشد که تجربه بازی با کیفیت را فراهم می‌کند.

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ 15.6 اینچی با دقت QHD است. با نرخ تصویر 165Hz و ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش مات و کیبورد با نور پس‌زمینه، تجربه بازی را بسیار لذت‌بخش خواهد کرد. این لپ‌تاپ به‌عنوان یک لپ‌تاپ گیمینگ با کارایی بالا و صفحه‌نمایش با کیفیت مناسب برای تجربه بازی و کارهای گرافیکی پیشنهاد می‌شود.

سری پردازندهCore i7
ظرفیت حافظه RAM16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی512 گیگابایت
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
دقت صفحه نمایشQHD|2560×1440
نوع حافظهRAM. DDR۵
محدوده سرعت پردازنده۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
نوع حافظه داخلیSSD.
وزن۲.۲ کیلوگرم
ابعاد۲۴.۹ × ۲۵۱ ×۳۵۴ میلی‌متر
ظرفیت باتری90 وات‌ساعت

قیمت حدودی: ۹۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

2. لپ‌تاپ 16 اینچی لنوو مدل Legion 5 Pro 16IAH7H i7 32 2T 8GB – کاستوم شده

لپ‌تاپ 16 اینچی لنوو مدل Legion 5 Pro 16IAH7H i7 32 2T 8GB - کاستوم شده

در ادامه معرفی بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ، به سراغ یک محصول خاص می‌رویم؛ لپ‌تاپ Lenovo Legion 5 Pro 16IAH7H لپ‌تاپی پرفروش با ویژگی‌های عالی برای گیمینگ و انجام کارهای سنگین است. این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i7-12700H با محدوده سرعت بالا که تا 4.7 گیگاهرتز افزایش می‌یابد، ارتقاء عالی اجرای بازی‌ها و برنامه‌های حرفه‌ای را فراهم می‌کند. همچنین حافظه RAM بالغ بر 32 گیگابایت با فناوری DDR5 به اجرای سریع‌تر و پرقدرت‌تر کمک می‌کند.حافظه داخلی دو ترابایتی SSD با رابط PCIe 4.0×4 NVMe از نوع M.2 2280، سرعت بالا و ظرفیت فراوان را در یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ ما به ارمغان می‌آورد. این ترکیب از پردازنده و حافظه به کاربران امکان اجرای سریع بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی را می‌دهد.

صفحه‌نمایش 16 اینچی با دقت QHD (2560×1600)، با ویژگی‌هایی نظیر روشنایی 500 nits، پوشش 100٪ sRGB، نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتز، و قابلیت‌های مانند DisplayHDR 400، Dolby Vision و G-SYNC، تجربه تماشای بازی‌ها و محتواهای چندرسانه‌ای را به یک سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

در مورد پورت‌ها، این لپ‌تاپ دارای 3 عدد پورت USB 3.2 و 3 عدد پورت USB Type-C است، که انتقال داده‌ها و اتصال دستگاه‌های جانبی را آسان می‌سازد.

باتری با ظرفیت 80 وات‌ساعت نیز برای اجرای طولانی‌مدت و پرقدرت در بازی‌ها و کاربردهای متنوع ارائه می‌شود. در مجموع، Lenovo Legion 5 Pro یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک لپ‌تاپ با کارایی بالا و تجربه گیمینگ فوق‌العاده هستند.

سری پردازندهCore i7
ظرفیت حافظه RAM32 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلییک ترابایت
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
دقت صفحه نمایشQHD|2560×1600
نوع حافظهDDR۵
محدوده سرعت پردازنده4.7 گیگاهرتز
نوع حافظه داخلیSSD
وزن۲.۴۹ کیلوگرم
ابعاد۳۵۹.۹x۲۶۴.۴x۱۹.۹ میلی‌متر
ظرفیت باتری۸۰ وات‌ساعت

قیمت حدودی: ۷۹,۶۵۰,۰۰۰ تومان

3. لپ‌تاپ 16 اینچی لنوو مدل Legion 5 Pro 16IAH7H-i7 32GB 1SSD RTX 3070

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان در بازار 1402 (6 مدل برتر)

اگر به دنبال بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ برند لنوو در رنج قیمتی کم‌تر از 80 میلیون هستید، این محصول شما را شگفت‌زده می‌کند، لپ‌تاپ Lenovo Legion 5 Pro 16IAH7H یک دستگاه عالی با ویژگی‌های منطقی برای تجربه بازی و انجام کارهای سنگین است. این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i7-12700H اجرای بازی‌ها و برنامه‌های حرفه‌ای را فراهم می‌کند. از سوی دیگر حافظه داخلی دو ترابایتی SSD با رابط PCIe 4.0×4 NVMe از نوع M.2 2280، سرعت بالا و ظرفیت فراوان را به ارمغان می‌آورد. این ترکیب از پردازنده و حافظه به کاربران امکان اجرای سریع بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی را می‌دهد.

در این مدل از سری بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب لنوو، صفحه‌نمایش 16 اینچی با دقت QHD (2560×1600)، با ویژگی‌هایی نظیر روشنایی 500 nits، پوشش 100٪ sRGB، نرخ تازه‌سازی تصویر 165 هرتز و قابلیت‌های مانند DisplayHDR 400، Dolby Vision و G-SYNC، تجربه تماشای بازی‌ها و محتواهای چندرسانه‌ای را به یک سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

در مورد پورت‌های گزینه سوم از لیست بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ، این لپ‌تاپ دارای 3 عدد پورت USB 3.2 و 3 عدد پورت USB Type-C است که انتقال داده‌ها و اتصال دستگاه‌های جانبی را آسان می‌سازد. در مجموع، Lenovo Legion 5 Pro یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک لپ‌تاپ با کارایی بالا و تجربه گیمینگ فوق‌العاده هستند.

سری پردازندهCore i7
ظرفیت حافظه RAM32 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلییک ترابایت
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
دقت صفحه نمایشQHD|2560×1600
نوع حافظهRAM. DDR۵
محدوده سرعت پردازنده4.7 گیگاهرتز
نوع حافظه داخلیSSD.
وزن۲.۴۹ کیلوگرم
ابعاد۳۵۹.۹x۲۶۴.۴x۱۹.۹ میلی‌متر
ظرفیت باتری 80 وات‌ساعت

قیمت حدودی: 76,۶۵۰,۰۰۰ تومان

4. لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5 15ARH7H-R7 32GB 1SSD RTX3060 – کاستوم شده

لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Legion 5 15ARH7H-R7 32GB 1SSD RTX3060 - کاستوم شده

به سراغ نماینده دیگری از لنوو در راهنمای خرید بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ خواهیم رفت، لپ‌تاپ Legion 5 15ARH7H-R7 از شرکت Lenovo یک انتخاب پرفروش با مشخصات فنی برجسته است. به‌عنوان یک لپ‌تاپ کاستوم شده، دارای یک حافظه داخلی SSD با ظرفیت 1 ترابایت و رابط NVMe PCIe Gen 4 است که اجرای سریع و پرسرعت سیستم را تضمین می‌کند.

پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 با حافظه 6 گیگابایتی GDDR6 و توان 140 وات دارای ویژگی‌های MUX Switch و Optimus است که تجربه بازی‌های گرافیکی بالا را فراهم می‌کند. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ از نوع IPS level با دقت 1440×2560 پیکسل، نرخ به‌روزرسانی تصویر 165 هرتز و روشنایی 300 نیت به همراه پوشش sRGB 100% را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ از نظر تجهیزات و مشخصات فنی مناسبی برای اجرای بازی‌های گرافیکی و کاربردهای مرتبط با طراحی و تولید محتوا برخوردار است.

سری پردازندهRyzen 7
ظرفیت حافظه RAM32 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلییک ترابایت
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
دقت صفحه نمایش1440 × 2560 پیکسل
نوع حافظهRAM. DDR۵
محدوده سرعت پردازنده بین 2.8 گیگاهرتز تا 4.7 گیگاهرتز
نوع حافظه داخلیSSD
وزن۲.۴ کیلوگرم
ابعاد۱۹.۹×۲۶۲.۳×۳۵۸.۸ میلی‌متر
ظرفیت باتری80 وات‌ساعت

قیمت تقریبی: ۶۰,۶۹۰,۰۰۰ تومان

5. لپ‌تاپ 15.6 اینچ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RC-HN138: بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون

5. لپ‌تاپ 15.6 اینچ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RC-HN138: بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا 50 میلیون

لپ‌تاپ ASUS ROG Strix G15 G513RC-HN138 یک سیستم گیمینگ و با کیفیت 15.6 اینچی است که با ویژگی‌های فنی برجسته‌ای مجهز شده است. این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen 7 6800H با 8 هسته و 16 رشته پشتیبانی می‌کند که یک پردازنده بسیار قوی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های حرفه‌ای است. .

در زمینه گرافیک، این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی و تکنولوژی GDDR6 بهره می‌برد که آن را در رده بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ قرار می‌دهد. همچنین این دستگاه دارای تراشه گرافیکی داخلی پردازنده مرکزی AMD Radeon Graphics نیز می‌باشد.

صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ 15.6 اینچی با پنل IPS level و دقت Full HD (1920 x 1080) است. از ویژگی‌های اضافی آن می‌توان به نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز، میزان روشنایی 250 نیت، کنتراست 1:1000 و پوشش رنگی NTSC 45% و SRGB 62.5% اشاره کرد. همچنین این صفحه‌نمایش دارای تکنولوژی Adaptive-Sync برای تجربه بازی بدون تیرگی و رنگ‌های زیباتر است.

نهایتاً، این لپ‌تاپ دارای پورت‌های USB 3.2 (2 عدد) و USB Type-C (2 عدد، از جمله یکی با پشتیبانی از شارژر، G-Sync و DisplayPort) است. این ویژگی‌ها به کاربران ارتباط و اتصال به انواع دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی راحتی بیشتری را در اختیار می‌گذارند. این محصول به‌عنوان بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ اقتصادی می‌تواند انتخاب عالی برای شما باشد.

سری پردازندهRyzen 7
ظرفیت حافظه RAM16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلییک ترابایت
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
دقت صفحه نمایشFull HD| 1920 x1080
نوع حافظهDDR۵
محدوده سرعت پردازنده۲.۸ گیگاهرتز و بیشتر
نوع حافظه داخلیSSD
وزن۲.۱ کیلوگرم
ابعاد۳۵۴×۲۵۹×۲۵.۹ میلی‌متر
ظرفیت باتری۵۶ وات ساعت

قیمت حدودی: ۵۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان

6. بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون: لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-15IAH7-i5 16GB 512SSD RTX3050

6. بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا 40 میلیون: لپ‌تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3-15IAH7-i5 16GB 512SSD RTX3050

مانند چند گزینه دیگر لیست بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ سال 2023، لنوو باز هم از یک نماینده با مشخصات فنی متداول و پردازنده گرافیکی آر تی ایکس استفاده کرده است. لپ‌تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3-15IAH7-i5 با مجموعه ویژگی‌های جذاب در ابعاد 15.6 اینچی می‌تواند در لیست بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ اقتصادی معرفی می‌شود. پردازنده این لپ‌تاپ دارای 8 هسته است که به 4 هسته کارآمد و 4 هسته عملکردی تقسیم می‌شود و همچنین 12 رشته پردازشی دارد.

از تکنولوژی DDR4 با سرعت 3200 مگاهرتز بهره می‌برد. این حافظه از دو ماژول 8 گیگابایتی تشکیل شده است. همچنین، حافظه داخلی آن یک SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و رابط PCIe NVMe است که عملکرد سریع در دسترسی به داده‌ها و ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند.

در زمینه گرافیک، این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش آن 15.6 اینچی با پنل IPS level و دقت Full HD (1920 x 1080) است و نرخ به‌روزرسانی تصویر آن 120 هرتز است. به‌طورکلی، Lenovo IdeaPad Gaming 3-15IAH7-i5 یک گزینه مناسب برای بازی‌ها و کارهای گرافیکی با کارایی و امکانات متوسط است. این انتخاب بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ ارزان لیست و بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون ست.

سری پردازندهCore i5
ظرفیت حافظه RAM16 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی512 گیگابایت
سازنده پردازنده گرافیکیNVIDIA
دقت صفحه نمایشFull HD| 1920 x1080
نوع حافظهRAM. DDR4
محدوده سرعت پردازنده2.8 گیگاهرتز به بالا تا 4.4 گیگاهرتز
نوع حافظه داخلیSSD
وزن۲.۳۱ کیلوگرم
ابعاد۵۵۱x۸۵x۳۴۹ میلی‌متر
ظرفیت باتری80 وات‌ساعت

قیمت حدودی: 37,۶۵۰,۰۰۰ تومان

قیمت لب تاپ گیمینگ

قیمت لب تاپ گیمینگ به مراتب بیشتر از سایر لپ تاب های موجود در بازار است زیرا، توان پردازشی و مشخصات سخت افزاری بالاتری نسبت به آن ها دارد. بهتر است تعیین کنید که چقدر می‌توانید هزینه کنید و سپس به دنبال گزینه‌هایی با مشخصات مناسب در این محدوده بگردید.

خلاصه مطلب

در خرید بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ عوامل چندگانه‌ای که باید در نظر گرفته شوند، وجود دارد. ابتدا کارت گرافیک با حافظه گرافیک کافی برای اجرای بازی‌ها با کیفیت و سرعت بالا بسیار اهمیت دارد. سپس پردازنده قوی و حافظه RAM بزرگ معمولاً تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشند. ذخیره‌سازی با درایو SSD برای سرعت بالا و درایو HDD برای ذخیره داده‌های حجیم می‌تواند مفید باشد. نمایشگر با کیفیت و نرخ تازه‌سازی بالا تصاویر و تجربه گیمینگ را به نمایش می‌گذارد. سیستم خنک‌کننده و عمر باتری نیز مهم هستند.

همچنین، سیستم‌عامل، اتصالات و قیمت نیز عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. در نهایت، انتخاب یک برند معتبر و اعتباری باتوجه‌به نیازها و بودجه شما، تضمین می‌کند که لپ‌تاپ گیمینگ شما عملکرد عالی و پشتیبانی مطلوبی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=9283
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !