بهترین تردمیل خانگی ارزان [ 5 مدل محبوب بازار ]

8 دقیقه

زمان برای مطالعه

تردمیل از انواع وسایل ورزشی می باشد که به کمک آن می توانید به اندام ایده ال خود برسید. خیلی از افراد بر این باورند که حتما می بایست از این وسیله در باشگاه های پرورش اندام استفاده کرد که این باور کاملا غلط می باشد. شما می توانید با خرید بهترین تردمیل خانگی ارزان به راحتی در منزل ورزش کنید.

بهترین تردمیل خانگی ارزان

لازم به ذکر است که با کمک تردمیل می توان از بروز بسیاری از بیماری های عضلانی نیز جلوگیری کرد.  چنانچه قصد خرید تردمیل خانگی ارزان دارید، همراه ما باشید تا هر آنچه که باید در مورد تردمیل بدانید را برایتان شرح دهیم.

اهداف استفاده از تردمیل چیست؟

قبل از این که بخواهیم به معرفی انواع تردمیل بپردازیم، ابتدا باید به طور دقیق با ویژگی های این دستگاه آشنا شوید.

کاهش وزن

یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف استفاده از تردمیل کاهش وزن می باشد. هنگامی که شما بر روی تردمیل راه می روید، کالری می سوزانید و رفته رفته وزنتان کم می شود. هرچقدر که شدت و زمان استفاده از تردمیل بیشتر باشد، کالری بیشتری نیز می سوزانید.

شکل دادن به ماهیچه ها

اگر توجه کرده باشید، بیشتر ورزشکاران از تردمیل برای فرم دادن به ماهیچه های خود استفاده می کنند. لازم است بدانید که پیاده روی جزو ورزش هایی است که کمک می کند به فرم دلخواه بدنتان برسید.

بهبود شرایط قلبی

تمامی تمرین  و ورزش های هوازی باعث افزایش گردش خون می شوند. افزایش استقلامت و انعطاف پذیری عضلات هم از دیگر اهداف استفاده از تردمیل می باشد.

استفاده از تردمیل چه مزایایی دارد؟

در این بخش می خواهیم به شرح 7 مورد از مزایای استفاده از بهترین تردمیل خانگی ارزان قیمت بپردازیم:

  1. عدم وجود محدودیت سنی جهت استفاده از تردمیل خانگی
  2. کاهش کالری و افزایش انرژی
  3. استفاده آسان و راحت
  4. قابل استفاده در هر زمان و هر مکان
  5. کنترل بر انجام ابعاد مختلف ورزش
  6. انجام تمارین مختلف
  7. افزایش تراکم استخوان

آیا تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی متفاوت است؟

شاید این سوال ذهن خیلی از شما را مشغول کرده باشد که آیا تردمیل خانگی با تردمیل باشگاهی تفاوت دارد؟ در جواب باید بگوییم بله در این دو نوع دستگاه تفاوت هایی وجود دارد که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

اگر بهترین تردمیل خانگی ارزان را هم تهیه کنید بازهم ابعاد آن از تردمیل باشگاهی جمع و جور تر می باشد. بنابراین فضای کمتری از منزل شما را اشغال می کند.

تردمیل های خانگی صرفا برای انجام تمرینات سبک تر طراحی شده اند اما تردمیل هایی که در باشگاه ها وجود دارند، قوی تر بوده و برای انجام ورزش های حرفه ای مناسب تر هستند.

برنامه هایی که در تردمیل خانگی عرضه می شود کمی محدودتر نسبت به تردمیل باشگاهی می باشد.

قبل از خرید تردمیل خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر تصمیم قطعی خود را برای خرید بهترین تردمیل خانگی ارزان گرفته اید، توصیه می کنیم قبل از خرید به چند نکته توجه کنید. بخاطر بسپارید که عدم توجه به این چند مورد ممکن است شما را از خرید پشیمان کند.

بدنه

یکی از اصلی ترین پارامترهایی که در هنگام خرید تردمیل خانگی ارزان باید به آن توجه کنید، بدنه دستگاه است. اگر جزو افراد سنگین وزن هستید بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از بدنه مستحکم و قابل قبولی برخوردار باشد. بدنه 80 درصد از تردمیل های موجود در بازار فولادی می باشد.  

اگر توجه کنید، در باشگاه ها از تردمیل های محکم تری استفاده می کنند چرا که افراد با وزن های مختلف از آن بهره مند می شوند.

موتور تردمیل

دومین نکته ای که باید در هنگام خرید تردمیل به آن توجه کنید، موتور تردمیل می باشد. معمولا کیفیت تردمیل ها را بر اساس قدرت موتور آن می سنجند. هرچقدر که موتور تردمیل قدرتمند تر باشد، قطعا قیمت آن هم زیادتر است. موتوری که در تردمیل های خانگی استفاده می شود، ساده تر نسبت به تردمیل های باشگاهی است.

ایمنی در حرکت

در برخی از تردمیل ها، گیره ای وجود دارد که به لباس متصل می گردد. به عبارتی دیگر می توان گفت این گیره ها ایمنی فرد را تضمین می کنند. جالب است بدانید اگر در حین دویدن تعادل خود را از دست بدهید و گیره از شما جدا شود، دستگاه به طور خودکار خاموش می گردد. توصیه می کنیم دستگاهی را خریداری نماییدکه حتما از این گیره برخوردار باشد.

سرعت تردمیل

سرعت تردمیل از دیگر شاخصه های خرید بهترین تردمیل خانگی ارزان است. قبل از خرید تردمیل خانگی باید چند سوال از خود بپرسید:

آیا می خواهید تردمیل را برای پیاده روی تهیه کنید یا دویدن؟

حداکثر سرعتی که می خواهید از تردمیل استفاده کنید چقدر می باشد؟

به طور خلاصه سرعت تردمیل های خانگی بایکدیگر متفاوت می باشند و شما باید با توجه به نیاز خود آن را خریداری کنید.

میزان تحمل وزن تردمیل

برای خرید تردمیل خانگی ارزان می بایست بالاترین وزن فرد خانواده را در نظر بگیرید. همچنین سعی کنید تحمل وزن دستگاهی که انتخاب کرده اید، بیشتر از وزن عضو خانواده باشد. به طور مثال اگر سنگین ترین فرد خانواده 90 کیلو است، شما تردمیل 100 کیلویی خریداری کنید.

برخورداری از قابلیت ضربه گیر

برخی از تردمیل از ویژگی هایی برخوردار هستند که مانع آسیب به زانو و مفاصل می گردند. این قابلیت برای افرادی که از زانو درد رنج می برند، بسیار مناسب است. پیشنهاد می کنیم دستگاهی را خریداری کنید که از این قابلیت پشتیبانی کند. تردمیل هایی که دارای شیب برقی می باشند، دارای چنین ویژگی هستند.

قیمت تردمیل خانگی چقدر است؟

قیمت تردمیل خانگی بر اساس ویژگی هایی که دارد متغییر می باشد. اما خیالتان راحت باشد چرا که آن ها از تردمیل های باشگاهی ارزان تر می باشند. برای آگاهی از قیمت دقیق بهترین تردمیل خانگی ارزان تا پایان همراه ما باشید.

معرفی بهترین تردمیل خانگی ارزان

برای این که بتوانید بهترین تردمیل خانگی ارزان را پیدا کنید، ما لیستی از ارزان ترین ها در عین حال باکیفیت ترین ها را در اختیار شما گذاشته ایم تا هرچه سریع تر سفارش خود را ثبت کنید.

1- تردمیل مدل ESANG T4005

بهترین تردمیل خانگی ارزان [ 5 مدل محبوب بازار ]
تردمیل مدل ESANG T4005

تردمیل مدل ESANG T4005 از جمله بهترین تردمیل خانگی ارزان می باشد که برای استفاده در منزل طراحی شده است. زیبایی این تردمیل به قدری است که می تواند دکور منزل را چند برابر جذابتر کند. موتور این تردمیل خانگی 1.5 اسب بخار می باشد و می توان تا 10 کیلومتر بر روی آن دوید. شما می توانید اطلاعاتی همچون: مسافت، ضربان قلب و میزان کالری را بر روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید.

سایر مشخصات

ابعاد۱۴۰x۶۷x۱۱۱ سانتی‌متر
وزن38 گرم
ابعاد تسمه۴۰x۱۱۰ سانتی‌متر
جنس تسمهپلاستیک

قیمت حدودی: 12.000.000

2- تردمیل مدل QY-A9

بهترین تردمیل خانگی ارزان [ 5 مدل محبوب بازار ]
تردمیل مدل QY-A9

دومین مورد از بهترین تردمیل خانگی ارزان که می خواهیم به شما معرفی کنیم، تردمیل مدل QY-A9 می باشد. خبر خوب این که این تردمیل قابلیت تا شدن دارد و می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. قدرت مورتور تردمیل تردمیل مدل QY-A9 1.5 اسب بخار است. شما می توانید تا 12.8 کیلومتر بر ساعت بر روی این تردمیل بدوید.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه های سرعت و استارت طراحی شده که به راحتی قابل دسترسی است. علاوه ب آن قابلیت حسگر بر روی دسته ها وجود دارد که می توانید ضربان قلب خود را بسنجید. 12 برنامه پیش فرض بر روی تردمیل مدل QY-A9 وجود دارد.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۴x۶۶x۱۲۲ سانتی ‌متر
وزن37 گرم
ابعاد تسمه۱۲۲x۴۰ سانتی‌ متر
جنس تسمهپلاستیک

 قیمت حدودی: 14.200.000

3- تردمیل مدل Fitness ESANG M621

بهترین تردمیل خانگی ارزان [ 5 مدل محبوب بازار ]
تردمیل مدل Fitness ESANG M621

تردمیل مدل Fitness ESANG M621 جزو پرفروش ترین تردمیل های خانگی می باشد چرا که هم قیمت آن مناسب می باشد و هم قابلیت تا شدن دارد. از آنجایی که جا به جایی این تردمیل به راحتی انجام می شود، به تردمیل مخصوص بانوان شهرت دارد. شما می توانید 12.8 کیلومتر بر ساعت بر روی این تردمیل بدوید.

تردمیل مدل Fitness ESANG M621 بهترین تردمیل برای افرادی که از زانو درد رنج می برند می باشد. همچنین بر روی این دستگاه تردمیل، کشویی وجود دارد که می توانید در حین ورزش کردن موبایل خود را بر روی آن قرار دهید. اگر قصد بهترین تردمیل خانگی ارزان را دارید، تردمیل مدل Fitness ESANG M621 بهترین گزینه است.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۲x۷۷.۵x۱۲۱.۳ سانتی‌متر
وزن46 گرم
ابعاد تسمه۴۲×۱۲۱ سانتی‌متر
جنس تسمهپلاستیک

قیمت حدودی: 15.990.000

4- تردمیل مدل Pro I Fit 620

تردمیل مدل Pro I Fit 620
تردمیل مدل Pro I Fit 620

تردمیل مدل Pro I Fit 620 جزو پرطرفدارترین تردمیل خانگی ارزان می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. خوشبختانه نصب این دستگاه آنقدر آسان است که فرد مصرف کننده به راحتی می تواند آن را نصب کند. افرادی که به دنبال دستگاه تردمیل بدون سر و صدا هستند، خرید تردمیل مدل Pro I Fit 620 به آن ها پیشنهاد می کنیم.

این دستگاه دارای دفترچه می باشد که درصورت هرگونه سوال می توانید به دفترچه راهنما مراجعه کنید. صفحه نمایشگری که بر روی این محصول طراحی شده، زمان، سرعت، مسافت و کالری را نشان می دهد.

سایر مشخصات

ابعاد۱۵۸x۷۲x۱۲۸ سانتی‌متر
وزن50000 گرم
ابعاد تسمه۱۲۵x۴۲ سانتی‌متر
جنس تسمهپلاستیک

 قیمت حدودی: 18.500.000

5- تردمیل لیدر اسپرت مدل DK08

تردمیل لیدر اسپرت مدل DK08
تردمیل لیدر اسپرت مدل DK08

تردمیل لیدر اسپرت مدل DK08جزو تردمیل های خانگی می باشد که می تواند تا وزن 140 کیلو گرم را نیز تحمل کند. برخورداری از ضربه گیرهای اسپینینگ و کمک فنری از جمله ویژگی های مهم این دستگاه می باشد. بنابراین به واسطه ضربه گیر هایی که بر روی آن وجود دارد، می توانید یک پیاده روی بی نقص را تجربه کنید. خبر خوب این که تردمیل لیدر اسپرت مدل DK08 به گونه ای طراحی شده که با دویدن هیچگونه فشار آسیبی به مفاصل وارد نخواهد شد.

سیستم روغن کاری این دستگاه اتوماتیک تزریقی می باشد که با ساده ترین روش انجام می شود.

ابعاد۱۷۵x۷۵x۱۳۵ سانتی‌متر
ابعاد تسمه۱۴۰x۴۸ سانتی‌متر
جنس تسمهپلاستیک
ابعاد صفحه نمایش11 اینچ

قیمت حدودی: 23.300.000

خلاصه و چکیده طالب

دستگاه تردمیل یکی از ابزارهای ورزشی می باشد که با استفاده آن تنها در چند روز می توانید وزن خود را کاهش دهید. اگر فرصتی برای ثبت نام در باشگاه های بدنسازی ندارید، نگران نباشید چرا که می توانید در منزل هم به ورزش خود ادامه دهید. حال در این مقاله ما به معرفی بهترین تردمیل خانگی ارزان پرداخته ایم تا شرایط ورزش کردن در منزل را برای شما آسان تر کنیم.

به خاطر بسپارید که قبل از خرید هرگونه دستگاه تردمیل ابتدا تمام قابلیت های آن را مورد بررسی قرار دهید سپس دستگاه موردنظر را خریداری کنید. از این که تا پایان همراه باتجربه بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6180
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !