بهترین چای ساز پرطرفدار

بهترین چای ساز پرطرفدار (10 مدل باکیفیت بازار)

11 دقیقه

زمان برای مطالعه

چرا بهترین چای ساز؟ اگر بخاطر داشته باشید، در گذشته های نه چندان دور کاربرد کتری برای چای درست کردن بسیار زیاد بوده است. اما باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن چای ساز، موجب شد که دیگر کمتر کسی از کتری و یا سماور برای چای درست کردن استفاده کند. درواقع چای ساز دستگاهی است که فرایند دم کردن و درست کردن چای را سرعت می بخشد. اگر جزو افراد شاغل هستید و یا می خواهید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید، پیشنهاد می کنیم همین حالا برای خرید چای ساز اقدام نمایید. 

بهترین چای ساز از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ 

در این بخش قصد داریم به شرح ویژگی های اصلی بهترین چای ساز بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید چای ساز دارید، این نکات تا حد زیادی در خرید به شما کمک خواهند کرد: 

ایمنی در برابر نشت: از آنجایی که چای ساز قادر است در طول روز چندین بار برای شما چای حاضر کند، می بایست در برابر هرگونه نشتی ایمن باشد. متاسفانه خیلی از تولید کنندگان به این موضوع توجه ای ندارند که گاهی اوقات نشت کردن چای ساز عواقب بسیار خطرناکی به دنبال خواهد داشت. توصیه ما این است که اگر یک چای ساز عمری می خواهید، بیشتر به دنبال چای سازهای اتوماتیک باشید چرا که خطر کمتری دارند. 

سیستم تمیز کردن خودکار: تمیز کردن چای ساز خود یک پروسه زمان بر است. پس بهترین کار این است که قبل از خرید چای ساز به سیستم تمیز کننده خودکار توجه داشته باشید. معمولا چای ساز های اتوماتیک فاقد هرگونه مواد بوده که با هربار استفاده، چای ساز تمیز می ماند. 

امکان ذخیره تنظیمات: سومین مورد از خصوصیات بهترین چای ساز، امکان ذخیره تنظیمات است حال یعنی چی؟ شما می توانید با فعال کردن یک تنظیمات مشخص، برای هربار چای درست کردن، از همان تنظیمات استفاده نمایید. مثلا میزان گرم شدن آب یکی از این تنظیمات می باشد که شما باید با استفاده بار اول، آن را بخاطر بسپارید.

چای ساز قابل تنظیم باشد: همه چای سازهای اتوماتیک یکسان نیستند، بنابراین هریک روش های خاص خود را دارند. به طور مثال خیلی از چای سازها برای چای دم کردن به آب گرم نیاز داشته ‌‌و برخی دیگر، فاقد این قانون هستند. در این صورت می بایست دستگاهی را خریداری نمایید که تنظیماتش قابل تنظیم باشد. 

برخورداری از تایمر دم کردن چای: بگذارید این خصوصیت از بهترین چای ساز را برایتان با مثال شرح دهیم تا بهتر متوجه شوید. فرض کنید شاغل هستید یا بیرون از منزل کار دارید، حال قرار است ساعت ۵ عصر به منزل بازگردید. شما می توانید تایمر چای ساز را برای ۱۰ دقیقه قبل از ورود به منزل فعال کنید که تا وقتی می رسید، چای آماده باشد. حتی می توانید از این قابلیت برای صبح های زود که قرار است سریعتر کارتان را شروع کنید، استفاده نمایید. 

اندازه دستگاه: اندازه دستگاه از دیگر مشخصه های بهترین چای ساز است. توجه داشته باشید که اگر فضای کمتری برای نگهداری چای ساز دارید، چای سازهای کوچک بهترین گزینه هستند.

نکته: هرچقدر دستگاه بزرگ تر باشد. در تعداد فنجان های چای تاثیری ندارد!!

طرز استفاده از چای ساز چگونه است؟ 

اگر به دنبال بهترین چای ساز ایرانی و یا خارجی هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از خرید محصول مورد نظر، حتما از کارایی آن مطلع یابید. قاعدتا هر چای ساز شیوه کار متفاوتی دارد و اگر درست از آن استفاده نشود، عمر دستگاه کاهش می یابد. برای مثال برخی از چای سازها روش های جالبی برای دم کردن چای دارند که حتما باید با آن آشنا شوید و برخی دیگر تنها مانند کتری برقی عمل می کنند. 

شما به کمک دفترچه راهنما به خوبی می توانید از قابلیت های چای ساز مورد نظر استفاده نمایید. به همین جهت یک نمونه از دفترچه راهنمای چای ساز میگل را برای شما آماده و جهت دانلود قرار دادیم

معرفی 10 مورد از انواع بهترین چای ساز های پرفروش بازار

اگر برای منزل خود مخصوصا برای تهیه جهاز عروس، به دنبال بهترین مارک چای ساز نوعروس هستید، توصیه می کنیم این ده محصول را در اولویت قرار دهید. زیرا بر اساس تحقیقات انجام شده، این چند محصول جزو منتخبین می باشند.

1. چای ساز فلر مدل TS 117

بهترین چای ساز پرطرفدار (10 مدل باکیفیت بازار)
چای ساز فلر مدل TS 117

اولین مورد از بهترین چای ساز که قصد معرفی آن را داریم، چای ساز فلر مدل TS 117 است. قدرت این محصول ۱۸۵۰ تا ۲۲۰۰ وات می باشد که از سیستم اتوماتیک برخوردار است. به این صورت که هنگامی که آب جوش می آید، دستگاه به صورت خودکار به حالت گرم نگهدارنده در می آید. این سیستم باعث می شود که تا چند ساعت آب جوش برایتان گرم بماند. گنجایش قوری ۱ لیتر و گنجایش کتری ۱.۷ لیتر می باشد.

چای ساز فلر مدل TS 117 دارای قابلیت خودکار خاموش شدن دستگاه در مواقع تمام شدن آب بعد از چند ساعت کار کردن می باشد. محفظه کتری از جنس شیشه و پلاستیک فاقد مواد است. برخورداری از نمایشگر دیجیتال، انتخاب دمای جوش، انتخاب عملکرد دستگاه از جمله دیگر ویژگی های این چای ساز به شمار می روند. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات
ظرفیت قوری1 لیتر
ظرفیت کتری ا لیتر
ویژگی اصلیدارای پایه ضد لغزش
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 15.000.000

2. چای ساز فلر مدل TS 286

 چای ساز فلر مدل TS 286
چای ساز فلر مدل TS 286

دومین چای ساز که قصد معرفی آن را داریم، چای ساز فلر مدل TS 286 است. اگر می خواهید با پرداخت مبلغ کمتری صاحب یک چای ساز همه فن حریف شوید، لطفا کمی با دقت تر ویژگی های این چای ساز را مطالعه فرمایید. این کتری و قوری از لحاظ زیبایی بسیار منحصر به فرد بوده که چرا که زیبایی دیزاین آشپزخانه یا محل کار را چندین برابر می کند.

ظرفیت کتری ۲ لیتر و ظرفیت قوری آن ۸۰۰ میلی لیتر است. خبر خوب اینکه فیلتر قوری از جنس استیل بوده که به راحتی می توان تفاله چای را از آن جدا نمود. 

طراحی چای ساز فلر مدل TS 286 به گونه ای است که حتی افراد چپ دست بدون هیچ دردسری می توانند از آن استفاده کنند. مجهز به سیستم ایمنی از دیگر ویژگی های این چای ساز حرفه ای محسوب می شود. چراغ نمایشگر که بر روی این محصول طراحی شده، زمانی که آب جوش می آید قرمز و در زمان دم آوردن چای به رنگ آبی در می آید. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات
ظرفیت قوری 0.8 لیتر
ظرفیت کتری 2 لیتر
ویژگی اصلی مجهز به سیستم خاموشی خودکار
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 8.900.000

3. چای ساز آرچلیک مدل K-8025-T

چای ساز آرچلیک مدل K-8025-T
چای ساز آرچلیک مدل K-8025-T

به معرفی سومین مورد از بهترین چای ساز موجود در بازار رسیده ایم. درواقع می توان گفت یکی از زیباترین چای سازهایی می باشد که شرکت آرچلیک روانه بازار کرده است. این مدل برخلاف مورد قبلی دارای یک قوری و کتری جداگانه می باشد که هردو بر روی یک پایه اصلی قرار می گیرند. 

 چای ساز آرچلیک مدل K-8025-T بدون سیم می باشد اما شارژی هم نیست. بدین صورت که پایه توسط سیم برق به پریز متصل شده است. المنت هایی که در کف طراحی شده، در سریع جوش آمدن آب جوش کمک شایانی می کنند. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 1500 تا 2500 وات
ظرفیت قوری 1 لیتر
ظرفیت کتری 2.5 لیتر
ویژگی اصلی  مجهز به سیستم خاموشی خودکار
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 6.600.000

4. چای ساز برناکو کد 315

چای ساز برناکو کد 315
چای ساز برناکو کد 315

چای ساز برناکو کد 315 چهارمین مورد از بهترین چای ساز های معروف بشمار می رود. تجهیزات ایمنی این دستگاه بسیار بالا بوده به طوری که تا چند سال بدون هیچ خرابی برای شما کار خواهد کرد. مقدار توان مصرفی چای ساز برناکو کد 315 بین ۱۹۰۰ تا ۲۲۵۰ وات می باشد.

خوشبختانه این چای ساز قادر است خود را با شرایط دمای تنظیم شده هماهنگ کند. به خاطر داشته باشید که در زمان هرگونه مشکل، دستگاه به طور خودکار خاموش می گردد. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 1500 تا 2000 وات
ظرفیت قوری 1.5 لیتر
ظرفیت کتری 2 لیتر
ویژگی اصلی مجهز به سیستم خاموشی خودکار
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 6.400.000

5. چای ساز مونوتک مدل 16500 

چای ساز مونوتک مدل 16500
چای ساز مونوتک مدل 16500

چای ساز مونوتک مدل 16500 از برندهای معروف در زمینه ساخت انواع بهترین چای ساز بحساب می آید. این چای ساز ساخت کشور ترکیه بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بدنه قوری آن از جنس شیشه محکم و دسته های آن از پلاستیک نسوز ساخته شده است. کلید خاموش و روشن کردن دستگاه بر زیر دستگیره طراحی شده که به محض جوش آمدن، به صورت خودکار خاموش می گردد. 

بخاطر داشته باشید که المنت های موجود در کف چای ساز مونوتک مدل 16500 از جنس استیل ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی دارد. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 2000 وات
ظرفیت قوری 1 لیتر
ظرفیت کتری 2.5 لیتر
ویژگی اصلی  مجهز به سیستم خاموشی خودکار
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 5.900.000

6. چای ساز میگل مدل GTS122

چای سار میگل مدل GTS122
چای سار میگل مدل GTS122

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید کتری و قوری چای ساز در کنار یکدیگر قرار بگیرند، بی شک چای ساز میگل مدل GTS122 برای شما طراحی شده است. جهت دسترسی راحت به تنظیمات، یک پنل لمسی بر روی دستگاه طراحی شده که کار را برایتان آسان کرده است. برخورداری از فیلتر قوی، قدرت گرم نگهداری بالا، جنس بدنه استیل ضد زنگ از بارز ترین ویژگی های این چای ساز بشمار می روند.

به طور خلاصه اگر به دنبال وسایلی هستید که جلوه بصری زیادی داشته و در عین حال باکیفیت باشند، چای ساز میگل مدل GTS122 بهترین چای ساز در بازار برای شما تلقی می گردد.

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات
ظرفیت قوری 0.7 تا 1.0 لیتر
ظرفیت کتری 1.5 تا 2.0 لیتر
ویژگی اصلی دارای پنل لمسی
محل قرارگیری کنار هم

قیمت حدودی: 5.680.000

7. چای ساز برلین مدل BT2022TM

چای ساز برلین مدل BT2022TM
چای ساز برلین مدل BT2022TM

چای ساز برلین مدل BT2022TM هفتمین مورد از انواع بهترین چای ساز ارزان می باشد. جنس بدنه و جنس قوری هر دو از شیشه بسیار‌ مقاوم می باشند. همچنین جنس المنت های به کار رفته در کف چای ساز از استیل ضد زنگ بوده که هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

تمام تکنولوژی های بکار رفته در ساخت این چای ساز طبق تکنولوژی های روز دنیا می باشد. از آنجایی که قیمت چای ساز برلین مدل BT2022TM بسیار مقرون به صرفه است، همه نوع افراد می توانند آن را خریداری کنند. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 2200 وات
ظرفیت قوری 1 لیتر
ظرفیت کتری 2.5 لیتر
ویژگی اصلی دارای محفظه داخلی 
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 4.900.000

8. چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525

چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525
چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525

اگر قیمت بهترین چای ساز برایتان اهمیت دارد و می خواهید یک چای ساز ارزان قیمت تهیه کنید، چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525 بهترین گزینه است. این محصول علاوه بر زیبایی که دارد، از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است. شما می توانید به واسطه این چای ساز برای خود و عزیزانتان در کمترین زمان ممکن چای دم کرده و لذت ببرید. 

توان مصرفی ۱۸۰۰ وات بوده و همچنین ترموستات ویژه ای بر روی آن طراحی شده است. به طور خلاصه بهترین چای ساز که بتواند کار راه انداز و مناسب باشد، قطعا چای ساز ناسا الکتریک مدل NS-525 است. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 1800 لیتر
ظرفیت قوری 1 لیتر
ظرفیت کتری 3 لیتر
ویژگی اصلی دارای موتور قدرتمند
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 4.700.000

9. چای ساز تفال مدل چای ساز تفال مدل BJ5108TR

چای ساز تفال مدل BJ5094TR
چای ساز تفال مدل چای ساز تفال مدل BJ5108TR

بهترین چای ساز تفال قطعا مدل BJ5108TR است. خوشبختانه قیمت مناسب و در عین حال کیفیت عالی که این محصول دارد، باعث شد تا در گروه بهترین چای ساز های موجود در بازار قرار بگیرد. سیستم گرم نگهدارنده خودکار، قطع خودکار دستگاه هنگام جوش آمدن آب، و چرخش ۳۶۰ درجه کتری بر روی پایه، از مهم ترین ویژگی های چای ساز تفال مدل BJ5108TR محسوب می شوند. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 1650 وات
ظرفیت قوری 1 لیتر
ظرفیت کتری 1.8
ویژگی اصلی مجهز به سیستم خاموشی خودکار
محل قرارگیری روی هم

قیمت حدودی: 4.600.000

10. چای ساز تفال مدل BJ5094TR

چای ساز تفال مدل BJ5094TR
چای ساز تفال مدل BJ5094TR

آخرین مدل از بهترین چای ساز که قصد معرفی آن را داریم، بازهم از برند تفال است. خوشبختانه برند تفال جزو آن دسته هایی می باشد که امتحان خود را به خوبی پس داده و اصلا نیازی به تعریف ندارد. جنس بدنه کتری کاملا ضد زنگ بوده و طی چندین بار استفاده اتفاقی برایش نخواهد افتاد.

جنس قوری هم همانطور که مطابق عکس مشاهده می کنید ست کتری بوده و مقاوم است. این چای ساز در هنگام جوش آمدن آب، به طور خودکار خاموش می شود و همچنین از سیستم گرم نگهدارنده برخوردار است. 

سایر مشخصات

محدوده توان مصرفی 1650 وات
ظرفیت قوری 1 لیتر
ظرفیت کتری 1.8 لیتر
ویژگی اصلی مجهز به سیستم خاموشی خودکار
محل قرارگیری رو هم

قیمت حدودی: 4.400.000

خلاصه و چکیده مطالب

همه خانم های خانه دار بخوبی می دانند که وجود یک چای ساز در آشپزخانه عصای دستشان خواهد بود. از همین بابت تصمیم گرفته ایم ده مورد از انواع بهترین چای ساز را به شما معرفی کنیم. 

لازم به ذکر است که سرعت دم کردن چای با سماور نسبت به چای ساز کمتر بوده و خطرات آن نیز بیشتر است. بنابراین چه بهتر که برای آسودگی و تسریع در کارهای خود، به فکر خرید یک چای ساز حرفه ای باشید. امیدوارم مطالب بالا برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7555
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !