اسکنر حرفه‌ای اداری

اسکنر حرفه‌ای اداری [ 5 مدل پرفروش‌ 1402]

7 دقیقه

زمان برای مطالعه

آیا می دانید بهترین اسکنر حرفه ای در سال 1401 کدام می باشند؟ اگر صاحب کسب و کار، دارای یک کارخانه و … هستید و می خواهید برای محل کار خود یک اسکنر حرفه‌ای اداری تهیه کنید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید چرا که قرار است هر آنچه که باید در مورد اسکنر حرفه ای بدانید را برایتان شرح دهیم

درواقع از اسکنرها برای اسکن کردن مدارک اداری استفاده می شود و شاید بتوان گفت همه ما یک بار در زندگی از اسکنرهای حرفه ای استفاده کرده ایم. اسکنرهای موجود در بازار به دو دسته اسکنر خانگی و اداری تقسیم می شوند. لازم به ذکر است که بدانید بهترین اسکنرها برای چاپ تصاویر دیجیتالی و کارهای گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مدل های اسکنر حرفه‌ای

اگر تاکنون قصد خرید اسکنر حرفه ای را داشته اید، حتما برای یک دفعه در گوگل در مورد این محصول پرس و جو کرده اید. چنانچه متوجه شده باشید اسکنرها زیادی به شما معرفی شده است اما ما در این مقاله کار را برای شما راحت کرده ایم و می خواهیم بهترین و مشهور ترین اسکنرهای حرفه ای را به صورت تک تک به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی اسکنر مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بهتر است بدانید که اسکنر ها از لحاظ ظاهری به دو دسته رومیزی و حرفه ای تقسیم شده اند. که باز همین دو مدل خود به دو گروه سیلندری و مسطح تقسیم می شوند. همراه ما باشید که تا هریک را به شما معرفی کنید.

1- اسکنر سیلندری یا همان اسکنر درام

اولین نوع از انواع اسکنرها که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، اسکنر درام است. می توان گفت این نوع اسکنرها در گروه بهترین اسکنرهای استوانه ای قرار دارد که بیشتر در انتشارات بزرگ و معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. خوشبختانه به وسیله این دستگاه می توانید تصاویر را باکیفیت بالا و با تمامی جزئیات اسکن کنید.

اسکنرهای درام از رزولوشن بالا و کیفیت تفکیک رنگ بسیاربالایی برخوردار هستند. به دلیل این ویژگی که دارند، تصاویر را با وضوح بالا اسکن خواهد کرد.

2- اسکنرهای مسطح

اگر در منزل کار می کنید و یا می خواهید اسکنر خانگی تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم اسکنر مسطح یا خریداری کنید. این اسکنرها از یک صفحه تخت برخوردار هستند. جالب است بدانید که اسکنر مسطح به دلیل راحتی در استفاده از مصرف کنندگان بیشتری برخوردار است. بعضی از این نوع اسکنرهای قابلیت این را دارند که فیلم ها و ترانسپرت ها را هم اسکن کنند. اسکنر خوابیده و اسکنرهای برگه خور از انواع اسکنر مسطح می باشند.

معرفی 5 مدل از پرفروش ترین انواع اسکنر حرفه‌ای اداری

1-اسکنر تخت اچ پی مدل ScanJet Pro 2500 f1

اسکنر تخت اچ پی مدل ScanJet Pro 2500 f1
اسکنر تخت اچ پی مدل ScanJet Pro 2500 f1

حال از ویژگی های دقیق اسکنر حرفه‌ای اداری مطلع شده اید، وقت آن رسیده که به شما بهترین و پرفروش ترین اسکنر حرفه ای را معرفی کنیم تا با فکری بازتر بتوانید برای خرید آن اقدام کنید.

اسکنر ScanJet Pro 2500 f1 ساخت شرکت hp می باشد که در گروه بهترین اسکنرهای حرفه ای موجود در بازار قرار دارد. خبر خوب این که از این اسکنر هم می توان برای مصارف خانگی و هم اداری استفاده نمود. لازم به ذکر است که از آنجایی که وضوح سکنر ScanJet Pro 2500 f1 بسیار بالا می باشد، در صنعت چاپ عکس هم کاربرد زیادی نیز دارد.

اسکن کردن دو رو از جمله قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه به شمار می رود همچنین لازم نیست که فرد به صورت دستی برگه را پشت رو کند چرا که دستگاه جهت صرفه جویی در وقت این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.

در روی بدنه ی دستگاه 5 کلید طراحی شده که به راحتی می تواند عملکرد آن را نیز کنترل کرد. قابلیت تشخیص متن به صورت اوتومات، قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و … از جمله دیگر امکانات اسکنر تخت اچ پی مدل ScanJet Pro 2500 f1 محسوب می شوند.

سایر مشخصات

وزن۴.۳ گرم
درگاه ارتباطیUSB ۲.۰
سایز اسکن
تکنولوژی اسکنCMOS CIS

قیمت حدودی: 10.099.000

2- اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220
اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

دومین اسکنر حرفه‌ای اداری که قصد معرفی آن را داریم، اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 می باشد. اگر می خواهید یک اسکنر فوق العاده باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب خریداری کنید، ما خرید این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است که این دستگاه جزو دستگاه های رده پایین تر می باشد که قابلیت اسکن نگاتیو را ندارد. حال می توان گفت اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 برای آن دسته از افرادی مناسب است که نمی خواهند برای قابلیت های اضافی هزینه پرداخت کنند. اما با همه این تفاسیر باید بگوییم که اسکنر کانن از قابلیت های دیگر همانند احیای رنگ خودکار و اسکن تصاویر با کیفیت بالا برخوردار است.

این دستگاه در مقایسه با دو مدل قبل تر از خود بسیار پیشرفته تر شده و وضوح بیشتری هم دارد. کیفیت ساخت بالا، سرعت مناسب، وزن و حجم مناسب و طرلحی مدرن از دیگر قابلیت های اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220 به شمار می روند.

سایر مشخصات

وزن۱.۶ گرم
درگاه ارتباطیUSB ۲.۰
سایز اسکن
تکنولوژی اسکنCIS

قیمت حدودی: 6.600.000

3- اسکنر حرفه‌‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120

اسکنر حرفه‌‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120
اسکنر حرفه‌‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120

اسکنر حرفه‌ای اداری اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120 یکی از دیگر بهترین دستگاه های اسکنر حرفه ای محصوب می شود. این دستگاه بیشتر برای مصارف اداری مورد استفاده قرار می گیرد چرا که کاربرد حرفه ای دارد. خوشبختانه این اسکنر فضای بسیار زادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد.

از مهم ترین قابلیت های اسکنر حرفه‌‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120 پشتیبانی از قابلیت اسکن دو رو و ADF می باشد. از جمله مهم ترین قابلیت های این دستگاه می توان به حذف اتوماتیک نویز، صاف کردن اسناد کج، پر رنگ کردن متون و تمیز کردن و … اشاره نمود.

نکته: درگاه ارتباطی اسکنر حرفه‌ای اداری اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120 کابل USB می باشد.

سایر مشخصات

وزن۴.۶ گرم
درگاه ارتباطیUSB ۲.۰
سایز اسکنA4
تکنولوژی اسکنCMOS CIS

قیمت حدودی: 8.100.000

4- اسکنر ای ویژن مدل AD250F

اسکنر ای ویژن مدل AD250F
اسکنر ای ویژن مدل AD250F

چهارمین مدل از بهترین اسکنر حرفه‌ای اداری که به نوبه خود در گروه بهترین ها قرار دارد، اسکنر ای ویژن مدل AD250F می باشد. لازم است بدانید که از این اسکنر به عنوان اسکنر سرعت بالا هم یاد می کنند.

اگر نگران پارگی و چروکیده شدن اسناد باارزش خود در هنگام اسکن کردن هستید، تبریک می گوییم چرا که اسکنر ای ویژن مدل AD250F این مشکل را برای شما برطرف کرده است. خوشبختانه این اسکنر با محیط زیست سازگار می باشد که با این حال عملکرد بی نظیری دارد. چنانچه از لحاظ مالی توان خرید این دستگاه را دارید، پیشنهاد می کنیم خرید آن را در اولین قرار دهید چرا که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

خبر خوب اینکه در طی روز می توان تا 10.000 برگه را توسط این دستگاه اسکن نمود با این تفاسیر متوجه شده ایم که اسکنر ای ویژن مدل AD250F برای مصارف خانگی مناسب تر می باشد.

سایر مشخصات

وزن۹.۱ گرم
درگاه های ارتباطیUSB ۲.۰
سایز اسکن
تکنولوژی اسکنCCD

قیمت حدودی: 36.670.000

5- اسکنر پلاستک مدل SmartOffice PN2040

اسکنر پلاستک مدل SmartOffice PN2040
اسکنر پلاستک مدل SmartOffice PN2040

آخرین مدل از اسکنر حرفه‌ای اداری سرعت بالا که می خواهیم به شما معرفی کنیم، اسکنر پلاستک مدل SmartOffice PN2040 می باشد. این دستگاه دارای قابلیت اسکن کردن برگه های یک رو و دو رو می باشد که به صورت اتوماتیک تغذیه می گردد. از مهم ترین ویژگی هایی که می توان در این دستگاه به آن اشاره نمود، اتصال از طریق پورت شبکه RJ45 یا USB2.0 می باشد.

خبر خوب این که با متصل شدن به شبکه LAN تمامی دستگاه های اداره می توانند به آن متصل گردند و به صورت اشتراکی از آن استفاده نمایند. میزان توانایی اسکن اسکنر پلاستک مدل SmartOffice PN2040 در طی روز حدود 1000 برگ می باشد. لازم به ذکر است که این اسکنر حرفه‌ای اداری با سیستم عامل اندروید هم سازگار می باشد. امکان بهبود کاراکترها، تشخیص چرخش و کجی اسناد، قابلیت اسکن مدارک با حالت و فرمت های مختلف، قابلیت حذف کردن کاغذهای سفید از نتایج اسکن و … از مهم ترین مشخصه های اسکنر پلاستک مدل SmartOffice PN2040 می باشد.

سایر مشخصات

وزن۴۲۹ گرم
درگاه های ارتباطیUSB ۲.۰
سایز اسکن
تکنولوژی اسکنCIS

 قیمت حدودی: 7.957.000

خلاصه و چکیده مطالب

اسکنر از جمله لوازم ضروری در اداره جات و شرکت های خصوصی به شمار می رود. به روایتی دیگر می توان گفت بدون بهره گیری از این دستگاه ممکن است کارهای اداری ساعت ها طول بکشد و کلی از وقت هدر رود. حال از آنجایی که این محصول جزو ملزومات می باشد، می بایست در خرید اسکنر حرفه‌ای اداری دقت زیادی به عمل آورید.

خبر خوب این که ما در این مقاله از سایت با تجربه هر آنچه که باید در مورد بهترین اسکنر حرفه ای را بدانید را برایتان شرح داده ایم تا بتوانید بر اساس بودجه ای که دارید، بهترین دستگاه را خریداری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6233
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !