The best cheap game console in the market

کنسول بازی ارزان قیمت [ 5 مدل به صرفه ] 2023

9 دقیقه

زمان برای مطالعه

کنسول بازی نوعی ابزار سرگرمی می باشد که امروزه به یک دستگاه همه کاره تبدیل شده است. قبل از این که بخواهید برای خرید کنسول بازی اقدامی انجام دهید، پیشنهاد ما این است که راهنمای خرید بهترین کنسول بازی ارزان قیمت را با دقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است که کنسول بازی از قیمت بالایی برخوردار می باشد که از همین بابت باید دقت زیادی در خرید آن به عمل آورید.

خبر خوب این که کنسول های جدید که در حال حاضر روانه بازار شده اند، از محتوای Spotify،Netflix و HBO Max پشتیبانی می کنند. همچنین برقراری تماس ویدیویی از دیگر ویژگی های اصلی کنسول های جدید به شمار می رود. شاید تا قبل از خواندن این مقاله کنسول بازی را تنها ابزاری برای بازی و سرگرمی می شناختید اما از حالا به بعد می خواهیم با دیگر امکانات این دستگاه آشنا شوید.

کنسول بازی ارزان قیمت

قبل از این که بخواهیم کنسول بازی ارزان قیمت را معرفی کنیم بهتر است بدانید این وسیله چیست و چه کارایی دارد؟ کنسول بازی نوعی سیستم کامپیوتری تخصصی و پیچیده به شمار می رود که به کاربر اجازه بازی می دهد. شما می توانید این بازی را توسط تلوزیون و یا دیگر نمایشگرها اجرا کنید.

برخی از کنسول های بازی موجود در بازار دستی هستند به طوری که دارای نمایشگر بوده و مستقل می باشند. در رابطه با این کنسول ها باید بگوییم: در صورت لزوم به یک صفحه نمایشگر خارجی، دستگاه بازی می بایست سیگنال های صوتی و تصویری را تولید کرده و به واسطه کابل به نمایشگر متصل نماید.

تفاوت میان کنسول بازی و رایانه گیمینگ چیست؟

شاید خیلی از شما هنوز از تفاوت میان کنسول بازی و رایانه گیمینگ مطلع نباشید. اما بهتر است بدانید که رایانه گیمینگ به گونه ای ساخته شده که تنها به بازی هایی اجازه اجرا می دهد که با معماری آن سازگاری داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید در کنار بازی به دیگر کارهای خود برسید، لپ تاپ گیمینگ می تواند گزینه مناسبی باشد.

اما در خصوص کنسول های بازی باید بگوییم این دستگاه تنها برای سرگرمی، پخش صدا و تصویر است. هرچند کنسول های بازی امروزه بسیار پیشرفته تر شده اند که به کاربر اجازه می دهند تا به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنند. در پایان بهتر است به این موضوع اشاره داشته باشیم که قیمت کنسول بازی معمولا پایین تر از لپ تاپ گیمینگ می باشد.

3 نکته قابل توجه در انتخاب و خرید کنسول بازی

همانطور که می دانید تمامی لوازم الکترونیکی روز به روز در حال به روز رسانی هستند که کنسول بازی هم یکی از این موارد به شمار می رود. حال برای خرید کنسول بازی باید به یکسری نکات توجه داشته باشید تا از خرید خود پشیمان نشوید. بنابراین در هنگام خرید به موارد زیر دقت نمایید:

  1. بررسی مشخصات ظاهری و فنی کنسول بازی
  2. مطابق بودن شماره سریال محصول با جعبه آن
  3. دسته ها و DVD کنسول را چک کنید

برای این که کارتان راحت باشد در ادامه 5 مورد از بهترین کنسول بازی ارزان قیمت را معرفی کرده ایم. شما می توانید برای خرید هر محصول تنها بر روی لینک آن کلیک کنید و وارد صفحه خرید شوید.

معرفی بهترین کنسول بازی ارزان قیمت [ 5 مدل به‌صرفه ]

رسیده ایم به مهم ترین بخش مقاله چرا که در این مرحله می خواهیم به معرفی انواع کنسول بازی بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید بهترین کنسول بازی ارزان قیمت را دارید این قسمت را دقت بیشتری مطالعه فرمایید.

1- کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

اولین مورد از بهترین کنسول بازی ارزان قیمت که می خواهیم به شما معرفی کنیم، کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S با ظرفیت 512 گیگابایت می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

خوشبختانه تا به امروز این دستگاه از طرفداران زیادی برخوردار است. حافظه رم 10GB GDDR6 128 bit-wide bus باعث شد تا یک بازی هیجان انگیز را با کیفیت بالا تجربه کنید. همچنین رزولوشن کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S، 1440p با 120fps می باشد درست همان چیزی که یک گیمر نیاز دارد.

خبر خوب که این دستگاه دارای فن خنک کننده بوده که با خیال راحت می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید. در پایان به این موضوع اشاره کنیم که این محصول از سیستم های صوتی L-PCM up to 7.1 3.6 GHz و Dolby Digital 5.1 پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات

ابعاد151x65x275 سانتی‌ متر
وزن1930 گرم
نوع درایو بازیفاقد درایو دیسک
انواع حافظههارد دیسک
امکانات ظاهری دارای دسته بی سیم
تعداد دستهیک عدد
فناوری های ارتباطی  بلوتوث
پردازشگر اصلی CPUهشت هسته‌ای Zen 2 3.6 GHz
پردازشگر گرافیکی GPUAMD RDNA 2
حافظه RAM10GB GDDR6 128 bit-wide bus
خروجی صداL-PCM up to 7.1 3.6 GHz, Dolby Digital 5.1
خروجی تصویرHDMI 
قیمت حدودی: 9.170.000

2- مجموعه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series X ظرفیت 1 ترابایت

دومین مورد از بهترین کنسول بازی ارزان قیمت که می خواهیم به شرح مشخصات آن بپردازیم، مجموعه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series X می باشد. این دستگاه از کیفیت و امکانات بسیار بالایی برخوردار می باشد که نسبت به قیمت، مقرون به صرفه است.

ظرفیت هارد دیسک این محصول یک ترابایت می باشد به طوری که به سهولت می توانید از بازی های مختلف با هر حجمی بهره مند شوید. برخلاف مورد قبلی، به همراه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox Series X دو دسته بازی وجود دارد. علاوه بر امکانات، طراحی جذاب و بی نقص آن موج شد تا گیمرهای زیادی را شیفته خود کند.

سایر مشخصات

ابعاد151 × 151 × 301 میلی‌ متر
وزن4.4 کیلوگرم
نوع درایو بازیبلوری UHD 4K
انواع حافظههارد دیسک
امکانات ظاهریدارای دسته بی سیم
تعداد دستهدو عدد
 فناوری های ارتباطیبلوتوث
ظرفیت هارد دیسک1 ترابایت
پردازشگر اصلی CPU8X Cores @ 3.8 GHz (3.66 GHz w/SMT) Custom Zen 2 CPU
پردازشگر گرافیکی GPUGPU. 12 TFLOPS, 52 CUs @1.825 GHz Custom RDNA 2 GPU
حافظه RAM16GB
خروجی تصویرHDMI 
قیمت حدودی: 20.615.000

3- کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

هر کنسول بازی که تا به امروز دیده اید، به طور کل فراموش کنید چرا که در این بخش قصد معرفی بهترین کنسول بازی ارزان قیمت را داریم که از هر نظر منحصر به فرد می باشد. برای این که از کیفیت این دستگاه خیالتان راحت باشد، کافیست از افرادی که از این کنسول بازی بهره مند هستند، پرس و جو کنید، آنگاه خودتان متوجه همه چیز خواهید شد.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این مدل کنسول دارد، برخورداری از کارت طلایی نصب بازی می باشد که در موارد قبلی چنین امکاناتی وجود نداشت. با خرید کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition می توانید از یک دسته بازی هم بهره مند شوید.

طراحی و تغییر ظاهری این مدل کنسول بازی از برند سونی، تحولی عظیم در دنیای بازی ایجاد کرده است چرا که ترکیب رنگ سیاه و سفید زیبایی مسحور کننده ای برای آن به ارمغان آورده است. از جمله مشخصات سخت افزاری کنسول بازی ps 5 سونی می توان به پردازنده 8 هسته‌ا‌ی Zen 2 با فرکانس 3/5 گیگاهرتز آن نیز اشاره نمود.

سایر مشخصات

ابعاد390x104x260 میلی متر
وزن4.5 کیلوگرم
نوع درایو بازیفاقد درایو دیسک
انواع حافظههارد دیسک
امکانات ظاهریدارای دسته بی سیم
تعداد دسته یک عدد
 فناوری های ارتباطیبلوتوث
پردازشگر گرافیکی GPU8 هسته‌ا‌ی Zen 2 با فرکانس 3/5 گیگاهرتز، AMD Radeon RDNA 2
حافظه رم16GB GDDR6
خروجی صداHDMI 
خروجی تصویرHDMI, پشتیبانی از 4K 120Hz TVs, VRR (specified by HDMI ver 2.1)
قیمت حدودی: 23.695.000

4- گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-01-d

اگر قصد خرید بهترین کنسول بازی ارزان قیمت دارید، ما خرید گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-01-d را به شما پیشنهاد می کنیم. این کنسول بازی از پردازنده قوی h616 پشتیبانی می کند. خبر خوب این که بیش از 60 بازی متنوع بر روی این کالا قابل نصب می باشد.

شما می توانید تنظیمات گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-01-d را به راحتی از داخل دفترچه راهنما آن مطالعه کنید.این دستگاه دارای 64 گیگابت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم است. لازم به ذکر است که گیم باکس اندورید از قابلیت اضافه کردن مموری جانبی برخوردار می باشد. شما می توانید دستگاه را به راحتی از طریق کابل HDMI  به تلوزیون متصل نمایید.

نکته: گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-01-d از اندروید نسخه 10 پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات

 ابعاد ۲۵۰x۳۰۰x۷۰ سانتی‌متر
 وزن 2600 گرم
 نوع درایو بازی HDMI
  انواع حافظه هارد دیسک
درگاه های ارتباطیکارت خوان
 امکانات ظاهری دسته بی سیم. ماوس بی سیم
 تعداد دسته یک عدد
فناوری های ارتباطیبلوتوث
پردازشگر اصلی CPUQuad core 64-bit ARM A53 processor up to 1.55GHz
پردازشگر گرافیکی GPUARM Mali G31-MP2
حافظه رم4GB
خروجی صداemmc
خروجی تصویرHDMI 
قیمت حدودی: 2.549.000

5- گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-03-d

آخرین مدل از بهترین کنسول بازی ارزان قیمت که قصد معرفی آن را داریم، گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-03-d می باشد. خوشبختانه این محصول نسبت به قیمتی که دارد، از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. شما از طریق این کنسول بازی می توانید بازی و برنامه های دلخواه خود را از گوگل پلی و بازار نصب کنید و همچنین در صورت عدم نیاز به یک بازی، به راحتی می توان بازی را حذف کرد.

حافظه داخلی گیم باکس اندروید مدل agbox-pro-03-d 128 گیگابایت می باشد. از آنجایی که طراحی دسته این کنسول فانتزی است، می تواند بهترین گزینه برای هدیه به عزیزانتان نیز باشد. این سیستم از پردازنده قدرتمند rk3566 پشتیبانی می کند و می توان فیلم هایی با رزولوشن 8k را در آن مشاهده کرد. خبر خوب اینکه شما می توانید تا 70 نوع بازی متنوع در این دستگاه بدون هیچ محدودیتی نصب نمایید.

سایر مشخصات

 ابعاد ۲۵۰x۳۰۰x۷۰ سانتی‌متر
  نوع درایو بازی eMMC
 انواع حافظه حافظه داخلی
 درگاه های ارتباطی خروجی HDMI
 امکانات ظاهری طراحی فانتزی. دسته بی سیم. ماوس بی سیم
تعداد دستهیک عدد
فناوری های ارتباطیبلوتوث . Wi-Fi . USB .LAN . HDMI
پردازشگر اصلی CPUQuad core 64-bit ARM A55 processor up to 1.8GHz
پردازشگر گرافیکی GPUARM Mali G52-MP2
حافظه رم8GB
خروجی صداHDMI دارای سیستم خروجی اپتیکال صدا
خروجی تصویرHDMI
قیمت حدودی: 5.350.000

خلاصه و چیکده مطالب

کنسول بازی دستگاهی است که به مانتیور و یا صفحه تلوزیون متصل می گردد و امکان بازی های ویدئویی را برای شما فراهم می آورد. از گذشته تا به امروز دستگاه های بازی دستخوش تغییر شده و در طرح و رنگ های مختلف روانه بازار شده اند. اگر می خواهید بهترین کنسول بازی ارزان قیمت را خریداری نمایید توصیه می کنیم ابتدا در مورد انواع آن تحقیق کرده سپس برای خرید اقدام نمایید.

ما در این مقاله از سایت باتجربه مطالبی در خصوص معرفی ارزان ترین کنسول بازی را برای شما فراهم آورده ایم تا به راحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید. امیدواریم با کمک مطالب گردآوری شده بهترین محصول را انتخاب نمایید. تیم باتجربه برای شما تنی سالم و تندرست را آرزومند است.

3/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6607
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !