10 مدل از بهترین برند مایکروفر+قیمت روز مایکروفر 1402

10 مدل از بهترین برند مایکروفر+قیمت روز مایکروفر 1402

12 دقیقه

زمان برای مطالعه

شماهم به دنبال بهترین برند مایکروفر هستید؟ اگر به تازگی قصد خرید مایکروفر را دارید، حدس میزنیم تا به امروز، وجود تنوع زیاد مایکروفر در بازار کلافه‌تان کرده است. اما وب‌سایت باتجربه قرار است همین امروز و در عرض چند دقیقه شما را از شر این کلافگی خلاص کند. بنابراین تا پایان همراه ما باشید. 

اگر به جهیزیه مادرانمان نگاهی بیندازیم، قطعا متوجه می شویم که وجود بعضی از لوازم برقی از جمله مایکروفر برایشان اهمیت زیادی نداشته است. اما امروزه باتوجه به نیاز کاربری و انجام کارها، برخی از لوازم برقی روی کار آمده اند. حال همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر کرده ایم، قرار است به این سوال شما : مایکروفر خوب چی بخرم؟ جواب مناسب دهیم و علاوه بر آن نکاتی را که می بایست هنگام خرید مایکروفر رعایت کنید را به شما گوشزد کنیم. 

راهنمای خرید بهترین برند مایکروفر

یکی از لوازم برقی که به تازگی توانسته خودش را در دل خانم های خانه دار جای دهد، مایکروفر یا همان مایکروویو است. از این وسیله فوق العاده کاربردی برای طبخ غذا، یخ زدایی، گرم کردن مواد غذایی و … استفاده می کنند. حال قبل از خرید بهترین مایکروفر ایرانی و خارجی، به نکات زیر توجه کنید.

اندازه: اندازه مایکروفر یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید مایکروفر به آن توجه شود. بهترین اندازه برای مایکروفر اندازه ای است که بتواند پاسخگوی نیاز شما باشد و علاوه بر آن به راحتی قابل حمل باشد. منظورمان از قابل حمل بودن این است که شاید دلتان بخواهد دیزاین آشپزخانه را تغییر دهید و یا بنا به دلایلی دیگر، وسیله دیگری را جایگزین کنید. در این شرایط هرچقدر مایکروفر شما سبک وزن تر باشد برایتان راحت تر خواهد بود.

معمولا سایز انواع مایکروفر از ۲۵x۴۵x۳۵ شروع شده و تا ۳۵x۶۰x۵۰  هم در بازار یافت می شود. به خاطر بسپارید که نباید از ظرفیت داخلی مایکروفر غافل شد چرا که اندازه داخلی و خارجی با هم تفاوت دارند. 

توان مصرفی: درواقع می توان گفت قدرت مایکروفر رابطه مستقیمی با توان مصرفی آن نیز دارد. هرچقدر که توان مصرفی دستگاه بالاتر باشد، غذای شما زودتر می پزد. بیشتر مایکروفر ها معمولا دارای ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ وات می باشند. اگر توجه کرده باشید، مایکروفر های گران تر از توان زیادی هم برخوردار هستند. بنابراین هنگام خرید مایکروفر حتما به توان مصرفی توجه ویژه ای داشته باشید. 

کانوکشن: از دیگر نکاتی که هنگام خرید بهترین برند مایکروفر باید به آن توجه داشته باشید، کانوکشن مایکروفر های نسل جدید است. این قابلیت باعث افزایش سرعت و پخت یکنواخت غذاها می گردد. اگر دیده باشید، در پشت مایکروفر فن هایی تعبیه شده اند که گرمای تولید شده داخل دستگاه را به گردش در می آورند. این کار باعث می شود که گرما به طور یکنواخت به سراسر دستگاه منتقل شود. اگر دوست دارید غذایتان به طور کامل مغز پخت شود پس به قابلیت کانوکشن توجه زیادی داشته باشید. 

برنامه پخت: معمولا اکثر مایکروفر های موجود در بازار از این قابلیت پیروی می کنند که شما تنها می توانید با فشردن یک دکمه پروسه پخت و پز غذا را آغاز کنید. در تمامی مایکروفر هایی که امروزه تولید می شوند، زمان پخت و پز برای هر نوع غذا تعریف شده است. کافیست از منوی دستگاه، غذای خود را انتخاب کنید و بالافاصله بعد از انتخاب، دستگاه به طور خودکار عملیات پخت و پز را شروع می کند. خبر خوب که با این قابلیت دیگر نیازی نیست نگران خام بودن و یا سوختن غذای خود باشید. 

سولاردام: یکی از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید بهترین مایکروفر به آن توجه کنید سولاردام است. درواقع در مایکروفر های جدید قطعه به نام مگنتروم وجود دارد که با ساطع کردن امواج به بدنه، موجب انعکاس بر روی موادغذایی می شود. هرچقدر گرما و حرارت بیشتری به غذا برسد، غذا بهتر می پزد.

جالب است بدانید مایکروفر هایی که از قابلیت سولاردام برخوردار هستند، علاوه بر امواج، از تابش نوری هم برای پخت غذا نیز استفاده می کند. با این شرایط باز هم نیازی نیست نگران خشک شدن غذای خود باشید.

معرفی 10 مورد از بهترین برند مایکروفر موجود در بازار

حال که با نکات لازم درمورد خرید بهترین مایکروفر آشنا شده اید، وقت معرفی گلچینی از بهترین برند مایکروفر رسیده است. توصیه می کنیم مشخصات هریک از محصولات زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

1. مایکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS94SCR-GSC

 مایکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS94SCR-GSC

یکی از اولین و بهترین مارک سولاردام موجود از بازار مایکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS94SCR-GSC می باشد. همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، از قابلیت سولاردام هم پشتیبانی میکند. 

اگر بخواهیم از قابلیت های این مایکروفر حرف بزنیم، قطعا تا صبح حرف برای گفتن داریم اما قصدمان این است که کاربردی ترین ویژگی هایش را به شما معرفی کنیم. 

برخورداری از قابلیت پخت نوری از جمله ویژگی هایی است که توانسته هر خانم خانه داری را شیفته خود کند. با استفاده از این قابلیت می توان غذاهای لذیذتری برای خود و خانواده بپزید. 

حفظ کردن مزه اصلی غذا، حفظ پروتئین ها و جلوگیری از خشک شدن غذا هم از جمله ویژگی های مایکروویو ال جی سری سولاردام مدل MS94SCR-GSC به شمار می رود. از دیگر امکانات مایکروفر حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • دارای ظرف مخصوص برای پخت و پز
  • دارای فن کانوکشن 
  • قابلیت پخت چندگانه
  • دارای سیستم کنترل دمای گریل
  • برخورداری از هیتر ذغالی
  • و…

سایر مشخصات

 ظرفیت  38 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 
 امکان آماده سازی غذا
 پهنا 
 عمق  480 میلی‌متر
 ارتفاع  ۳۹۰ میلی‌متر
 وزن20 کیلوگرم
قیمت حدودی: 75.200.000

2. مایکروفر ال جی مدل MA3884

 مایکروفر ال جی مدل MA3884

دومین مورد از دیگر بهترین برند مایکروفر موجود در بازار مایکروفر ال جی مدل MA3884 نام دارد. اگر به دنبال یک مایکروفر باکیفیت اما قیمت مناسب تر هستید، خرید این مایکروفر را پیشنهاد می کنیم. همچنین اگر می خواهید جهیزیه خریداری کنید، مایکروفر ال جی مدل MA3884 از جمله نمونه مایکروفر های پرفروش بشمار می رود. این دستگاه تا ۳۸ لیتر ظرفیت داشته و از توان ۹۰۰ واتی هم برخوردار است.

لازم به ذکر است که شرکت ال جی باتوجه به امکاناتی که این مایکروفر دارد، به آن لقب پرچمدار داده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های مایکروفر ال جی مدل MA3884 برخورداری از قابلیت پخت نوری می باشد. همچنین در حفظ طعم لذیذ غذا نقش بسزایی دارد. این مایکروفر قادر است غذا را به ۵ روش مختلف بپزد. افزایش سرعت در پخت انواع کیک و شیرینی از دیگر ویژگی های مهم مایکروفر ال جی مدل MA3884 می باشند.

سایر مشخصات

 ظرفیت  38 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 900 وات
 امکان آماده سازی غذاگریل
پخت ترکیبی
کانوکشن
 پهنا 527
 عمق  480
 ارتفاع  390 میلی لیتر
 وزن25 کیلو گرم
قیمت حدودی: 24.500.000

3. مایکروفر ال جی مدل MJ3965

مایکروفر ال جی مدل MJ3965

سومین مورد از بهترین برند مایکروفر، مایکروفر ال جی مدل MJ3965 است. برند ال جی از گذشته تا به امروز توانسته روز به روز به اعتماد و رضایت مشتریان خود بیفزاید. علت این موضوع هم کیفیت و مرغوبیت کالاهای آن است. طراحی مایکروفر ال جی مدل MJ3965 آنقدر شیک و شکیل است که تنها افراد خاص پسند، آن را می پسندند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن، برخورداری از قابلیت i-Wave است که از سه طرف به غذا حرارت می دهد.

ظرفیت داخلی مایکروفر ال جی مدل MJ3965 ۳۹ لیتر بوده که برای خانواده های پرجمعیت بهترین گزینه می باشد. وجود صفحه نمایش LED بر روی آن زیباییش را چندین برابر افزایش داده است. شما می توانید از طریق کلید هایی که در کنار صفحه نمایش قرار دارد، به راحتی تنظیمات مورد نظر را انتخاب کرده و در کم ترین زمان ممکن غذای خود را بپزید. برخورداری از قابلیت های همچون:

  • گریل 
  • یخ زدایی
  • کانوکشن
  • برنامه پخت از دیگر ویژگی های مایکروفر ال جی مدل MJ3965 می باشند. 

سایر مشخصات

 ظرفیت  40 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 950 وات
 امکان آماده سازی غذایخ‌زدایی
گریل
برنامه پخت
کانوکشن
 پهنا 54
 عمق  50
 ارتفاع  32
 وزن17 کیلو گرم
قیمت حدودی: 22.000.000

4. مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S

چهارمین مدل از بهترین برند مایکروفر، مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S است. از حالا به بعد قرار است به معرفی ارزان ترین و بصرفه ترین مایکروفر های پرفروش بپردازیم. دیگر فکر نمی کنیم امروزه با کمتر از ۱۱ میلیون تومان به شما لوازم برقی آن هم مایکروفر بدهند.

اما کمپانی جی پلاس توانست تحولی عظیم در این زمینه ایجاد کند. خوشبختانه برند جی پلاس توانسته مشتریان زیادی از جمله کشورهای اروپایی را از آن خود کند. برخورداری از تایمر پخت و یخ زدایی از اصلی ترین قابلیت های مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S محسوب می گردد. از دیگر خصوصیات آن می توان به امکان فعالسازی فن برای از بین بردن بو، ذخیره سازی تنظیمات و ظاهری زیبا اشاره نمود. 

سایر مشخصات

 ظرفیت  34 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 800
 امکان آماده سازی غذاکانوکشن
گریل
 پهنا 519
 عمق  490
 ارتفاع  315
 وزن15 کیلو گرم
قیمت حدودی: 12.000.000

5. مایکروویو سامسونگ مدل MG402

مایکروویو سامسونگ مدل MG402

نوبتی هم که باشد نوبت به معرفی بهترین برند مایکروفر از برند سامسونگ است. مایکروویو سامسونگ مدل MG402 بهترین گزینه برای گریل کردن، پخت و پز و یخ زدایی می باشد. این دستگاه باتوجه به زیبایی که دارد، توانست افراد زیادی از جمله تازه عروس ها را به خود جذب کند.

در قسمتی از این مایکروفر کلیدهای لمسی وجود دارد که به راحتی می توان به تنظیمات آن دسترسی پیدا کرد. بدنه داخلی آن از جنس سرامیک محکم بوده که به راحتی می توان بعد از پخت هر غذا آن را تمیز کرد. خبر خوب این که بدنه دستگاه در برابر هرگونه خط و خش مقاوم بوده و در طبخ چندین غذای مختلف به شما کمک خواهد کرد. جهت اطلاعات بیشتر جدول مشخصات را به طور کامل مطالعه فرمایید.

سایر مشخصات

 ظرفیت  40 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 1500
 امکان آماده سازی غذامایکروویو
 پهنا 459
 عمق  313
 ارتفاع  555
 وزن22 کیلو گرم
قیمت حدودی: 10.500.000

6. مایکروویو سامسونگ مدل 5133

مایکروویو سامسونگ مدل 5133

ششمین مورد از بهترین برند مایکروفر از برند سامسونگ به نام مایکروویو سامسونگ مدل 5133 می باشد. این مایکروفر نسبت به باقی مدل ها از قیمت کمتری برخوردار است. قیمت کمتر نشانه بی کیفیتی آن نیست چرا که این مایکروفر نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. امروزه سامسونگ با پیشرفت های که داشته توانست مایکروفرهای ۴۰ لیتری با ۱۶ حالت مختلف پخت و پز تولید کند.

با این حال شما با استفاده از مایکروویو سامسونگ مدل 5133 هم در زمان و هم انرژی صرفه جویی کرده اید. لازم به ذکر است که این مایکروفر علاوه بر قابلیت هایی که دارد، دارای عملکرد پرقدرت یخ زدایی می باشد. به طور کلی مایکروویو سامسونگ مدل 5133 قادر است غذایتان را تا ۹۰ دقیقه گرم و نرم نگهدارد.

سایر مشخصات

 ظرفیت  40 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 1500
 امکان آماده سازی غذامایکروویو
یخ زدایی
 پهنا 550
 عمق  310
 ارتفاع  450
 وزن18 کیلو گرم
قیمت حدودی: 9.500.000

7. مایکروویو کنوود مدل MWL210

مایکروویو کنوود مدل MWL210

مایکروویو کنوود مدل MWL210 هفتمین مورد از بهترین انواع مایکروفر می باشد. ظرفیت این دستگاه ۲۵ لیتر بوده که با رنگ سفید وارد بازار شده است. اگر دارای خانواده ۴ نفره هستید و نیازی به مایکروفر های بزرگتر ندارید، این مایکروفر می تواند بهترین گزینه باشد. برنامه های پخت و پز متنوع که بر روی این دستگاه تعبیه شده، هیجان آشپزی را چندین برابر افزایش می دهد.

خشک کردن سبزیجات، گریل کردن و … از دیگر قابلیت های مایکروویو کنوود مدل MWL210 به شمار می روند. شما می توانید قدرت و حرارت این مایکروفر کاربردی را تا ۵ سطح تغییر دهید و مناسب مواد غذایی خود آن را تنظیم نمایید. همچنین لازم است بدانید سطح داخلی آن صیقلی و محکم بوده که خیالتان را از استحکام و ماندگاری راحت کرده است.

سایر مشخصات

 ظرفیت  25 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 1000 وات
 امکان آماده سازی غذاگریل
یخ زدایی
 پهنا 580
 عمق  560
 ارتفاع  350
 وزن16 کیلو گرم
قیمت حدودی: 8.700.000

8. مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS

مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS

هشتمین و بهترین برند مایکروفر، مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS می باشد. این مایکروفر تا به امروز توانسته امتحان خود را بخوبی پس دهد. ظرفیت این دستگاه ۴۲ لیتر بوده که محفظه آن کاملا آنتی باکتریال است. از این مایکروفر بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می کنند. حال لازم است بدانید که مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS با برخورداری از قابلیت Smart Inverter بهترین گزینه برای پخت و پز می باشد. 

شما می توانید هرگونه ظروف را بدون ترس از شکستن داخل مایکروفر بگذارید و بعد از چند دقیقه غذایتان را آماده تحویل بگیرید. قدرت واقعی این مایکروفر ۱۲۰۰ وات بوده به طوری که غذا را کاملا آبدار و مغز پخت می کند. برای پاک کردن و تمیز کردن مایکروویو مدل ال جی MH 8265 CIS کافیست یک پارچه نرم را نمدار کنید و به آرامی روی دستگاه بکشید.

سایر مشخصات

 ظرفیت  42 لیتر
 سیستم ایمنی دکمه توقف عملیات
 توان 1200 وات
 امکان آماده سازی غذابخارپز
برنامه پخت
گریل
یخ‌زدایی
 پهنا 44
 عمق  33
 ارتفاع  60
 وزن15 کیلو گرم
قیمت حدودی: 8.200.000

9. مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

 مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB

نهمین مورد از بهترین برند مایکروفر مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB می باشد. اگر تا به اکنون به دنبال یک مایکروفر ارزان قیمت بوده اید، همین حالا وقت آن رسیده که محصول خود را خریداری نمایید. وزن این دستگاه ۱۲ کیلوگرم با ظرفیت ۲۵ لیتری می باشد با این حال برای خانواده های کم جمعیت گزینه مناسبی است.

شاید باورتان نشود اما این مایکروفر هم دارای قابلیت برنامه پخت بوده و از توان ۸۰۰ واتی برخوردار می باشد. جنس سطح داخلی آن از فلز محکم و مجهز به قفل کودک است. صفحه شیشه گردان و ریل زیر صفحه از اقلام همراه مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34NB هستند.

سایر مشخصات

 ظرفیت  25 لیتر
 سیستم ایمنی قفل کودک
 توان 800 وات
 امکان آماده سازی غذابرنامه پخت
 پهنا 485
 عمق  400
 ارتفاع  287
 وزن12 کیلو گرم
قیمت حدودی: 6.400.000

10. مایکروویو پاناسونیک مدل NNST34HM

مایکروویو پاناسونیک مدل NNST34HM

دهمین و آخرین مورد از بهترین برند مایکروفر، مایکروویو پاناسونیک مدل NNST34HM است. این مایکروفر جزو ارزان ترین ها بوده و دارای قابلیت های قابل قبول و تا حدی معمولی است. اگر تصویر این دستگاه را مشاهده کنید، متوجه طراحی شیک آن خواهید شد. علاوه بر زیبایی که دارد، مجهز به قابلیت یخ زدایی بوده و از ۹ برنامه همچون پخت و پز: سبزیجات، پاستا، برنج، مرغ و ماهی و … پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که ظرفیت مایکروویو پاناسونیک مدل NNST34HM ۲۵ لیتر می باشد. 

سایر مشخصات

 ظرفیت  25 لیتر
 سیستم ایمنی سیستم قطع خودکار
 توان 800 وات
 امکان آماده سازی غذایخ‌زدایی
صفحات جداشونده
سیستم چرخش معکوس
برنامه پخت
 پهنا 48
 عمق  30
 ارتفاع  35
 وزن14 کیلو گرم
قیمت حدودی: 6.200.000

خلاصه و چکیده مطالب

امروزه مایکروفر یکی از لوازم نسبتا ضروری در هر آشپزخانه ای بشمار می رود. کاهش زمان، صرفه جویی در وقت و انرژی، خشک کردن، استرلیزه کردن و … از جمله مزایای بهترین مارک مایکروفر است. برای خرید بهترین مایکروفر باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین ها را انتخاب کنید. حال ما در این مقاله از سایت باتجربه هر آنچه که باید در مورد خرید و انواع بهترین برند مایکروفر با کیفیت را بدانید را شرح داده ایم. از این که تا انتها همراه ما بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

Rate this post

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7767
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !