electric toothbrush

بهترین مسواک برقی[5 مدل پرفروش]+قیمت مسواک برقی

10 دقیقه

زمان برای مطالعه

از گذشته تا به امروز تغییر و تحولات بزرگی در زندگی همه ما رخ داده که سبک زندگی را به کلی تغییر داده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی ابزار و گجت های متعددی به بازار راه یافتند که به زندگی سرعت بخشیدند. مسواک برقی یکی از همین ابزارها می باشد که مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است.

حال می خواهیم در این مقاله در مورد مزایا و معایب بهترین مسواک برقی صحبت کنیم اما قبلا از آن می بایست به چند نکته توجه کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

مسواک برقی چیست؟ بهترین مسواک برقی چه ویژگی دارد!؟

مسواک برقی و یا مسواک هوشمند ابزاری می باشد که توسط برق و یا باتری کار می کند. برقی که به سر این مسواک وارد می شود به جهت چرخش آن می باشد تا عملیات مسواک زدن به راحتی و با سرعت بیشتر انجام شود. جالب است بدانید که قدرت پاک کنندگی مسواک های برقی نسبت به مسواک های عادی بیشتر می باشد.

همچنین کاربر می تواند به راحتی جرم ها موجود بر روی دندان را از بین ببرد. افرادی که نمی توانند به خوبی دندان های خود را تمیز کنند و یا کودکانی که نیرو زیادی برای پاک کردن دندان های خود ندارند، بهتر است از بهترین مسواک برقی کمک بگیرند.

جالب است بدانید سری بیشتر مسواک های برقی دو رنگ می باشد قسمتی از الیاف که رنگ آبی است بعد از مدتی تغییر رنگ می دهد که این تغییر رنگ نشانه فرا رسیدن زمان تعویض سری می باشد. به طور کلی می بایست هر سه الی شش ماه سری آن عوض شود. خوبی مسواک های برقی این است که شما تنها یک بار برای خرید مسواک هزینه پرداخت می کنید و بعد از آن تنها باید برای خرید سری مسواک هزینه کنید.

مزایای استفاده از بهترین مسواک برقی چیست؟

حال شاید برایتان سوال پیش آید که آیا تنها مزایای استفاده از مسواک برقی سرعت بخشیدن به روند مسواک زدن است؟ قطعا جواب خیر است. برای آشنایی با دیگر مزایای این ابزار کاربردی، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

  • استفاده از بهترین مسواک برقی ابزار برای تمیز کردن دندان کودکان می باشد. حتی برخی از کودکان که از مسواک زدن فراری هستند با این ابزار دیگر ترسی باقی نخواهد ماند.
  • با استفاده از مسواک برقی می توانید فشار وارد شده بر دندان ها را نیز کنترل نمایید.
  • به خوبی می توانید با روش اصولی مسواک زدن آشنا شوید.
  • در بعضی از مسواک های برقی تایمر قرار دارد که می توانید به راحتی مدت زمان مسواک زدن را کنترل کنید.
  • مسواک برقی می تواند از بسیاری از بیماری های دندان و لثه نیز جلوگیری کند.

راهنمای انتخاب بهترین مسواک برقی

چنانچه تصمیم خود را برای خرید مسواک برقی گرفته اید، توصیه می کنیم تا پایان همراه ما باشید زیرا می خواهیم نکاتی را شرح دهیم که در هیچ کجا به آن اشاره نشده است.

به برند مسواک برقی توجه کنید

بسیاری از برندهای تولید مسواک برقی تنها با هدف کسب درآمد به تولید آن پرداخته اند به طوری که هیچگونه مواد مرغوب و با کیفیت در مواد اولیه آن ها استفاده نشده است. از آنجایی که مسواک برقی رابطه مستقیمی با دندان و لثه های شما دارد، پیشنهاد می کنیم از برند های معتبر و شناخته شده موجود در بازار استفاده کنید. ( در ادامه خواهیم گفت که چه برند هایی مناسب می باشند)

مسواکی خریداری نمایید که سری آن قابل تعویض باشد

سعی کنید مسواک هایی را خریداری کنید بتوانید سری آن هر چند وقت یکبار عوض کنید. توصیه می کنیم هر 3 الی 6 ماه سری مسواک را تعویض نمایید.

مسواک های تایمر یا فاقد تایمر خریداری کنید

خرید مسواک برقی تایمر دار یا بدون تایمر کاملا سلیقه ای می باشد اما لازم است بدانید که مسواک های تایمر دار بعد از دو دقیقه به شما  هشدار می دهند که دستگاه را خاموش کنید.

مسواک هایی را خریدار نمایید که دارای صفحه نمایش هستند

برخی از مسواک های برقی دارای صفحه نمایش هستند که به منظور تشویق افراد به مسواک زدن، بر روی آن صورتک خندان و یا دیگر تصاویر وجود دارد.

طریقه استفاده از بهترین مسواک برقی

حال می خواهیم به شما بیاموزیم که چگونه با مسواک برقی کار کنید. برای استفاده از مسواک برقی کافیست آن را بر روی دندان آخری قرار داده و خیلی آهسته به سمت جلو حرکت دهید. به خاطر بسپارید که سر مسواک می بایست زاویه 70 درجه نسبت به لثه داشته باشد.

مدت زمان مسواک زدن برای هر دندان حدود 2 ثانیه می باشد. برای استفاده از مسواک برقی نیازی نیست که آن را به سمت دندان ها فشار دهید چرا که مسواک این عمل را به طور خودکار انجام خواهد داد.

روش نگهداری و مراقبت از مسواک برقی

  • برای آن که مسواک را تمیز کنید ابتدا سری آن را از مسواک جدا نمایید و بعد توسط دهانشویه به همراه آب داغ آن شستشو دهید.
  • برای تمیز کردن بدنه مسواک برقی، کافیست با یک دستمال مرطوب که از قبل به مواد ضدعفونی آغشته کرده اید، به خوبی آن را تمیز نمایید. توصیه می کنیم این کار را هرروز تکرار کنید.
  • هر یک الی سه هفته یک بار بهتر است به طور کلی مسواک را تمیز کنید.

نکته: در هنگام تمیز کردن مسواک حتما آن را از برق جدا کنید و دسته آن را به خوبی تمیز نمایید.

معرفی بهترین مارک مسواک برقی در بازار

1 – مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000
مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000 یکی از بهترین مسواک های برقی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. نقش سفیدی دندان ها در زیبایی افراد بسیار مهم است از این رو پیشنهاد می کنیم اگر به سلامتی و زیبایی لبخند تان اهمیت می دهید حتما خرید این مسواک برقی را در اولویت قرار دهید.

این کیت شامل یک مسواک برقی به همراه سری مسواک و یک دستگاه آب افشان می باشد. آب افشان به از بین بردن باکتری های لا به لای دندان ها کمک بسزایی می کند. خبر خوب این که با خرید این کیت، چهار نفر می توانند از آن استفاده کنند چرا که درون هر بسته 4 سری وجود دارد.

مسواک برقی اورال-بی مدل Oxyjet + PRO 2000  از سیستم پاک کنندگی 3D و 3 حالت شستشو و پاک کنندگی و دارای 5 سطح فشار هوا برخوردار است.

سایر مشخصات

سرعت چرخش در دقیقه8800
سرعت لرزش در دقیقه40000
مدت زمان استفاده پس از شارژیک هفته
مدت زمان شارژ 17 ساعت
لوازم جانبیدارای 4 سر آبپاش، سری مسواک، دسته مسواک برقی، دسته مسواک اکسی جت، پایه شارژ متصل به مخزن

قیمت حدودی: 8.779.000

2- مسواک برقی اورال-بی مدل SENSI ULTRATHIN

مسواک برقی اورال-بی مدل SENSI ULTRATHIN
مسواک برقی اورال-بی مدل SENSI ULTRATHIN

یکی از انواع بهترین مدل مسواک برقی مدل اورال-بی مدل SENSI ULTRATHIN می باشد. چنانچه می خواهید برای عزیزانتان هدیه ای تهیه کنید، خرید این مسواک برقی پیشنهاد می شود چرا که علاوه بر کیفیتی که دارد دارای دو سری همراه می باشد. هریک از این سری ها کاربرهای متفاوتی نیز دارند برای مثال یک سری برای سفید کردن و دیگری برای براق کردن دندان ها مناسب می باشد.

شما می توانید بعد از اینکه این مسواک برقی را شارژ کردید، تا یک ساعت از آن استفاده نمایید. به طور کلی می توان گفت قیمت مسواک برقی اورال-بی مدل SENSI ULTRATHIN نسبت به کاربردهایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

سایر مشخصات

مدت زمان استفاده پس از شارژ60 دقیقه
قابلیت های دستگاهدارای قابلیت تعویض سری
تجهیزات همراهاستند شارژ
سریدارای یک سری سفید کننده و یک سری براق کننده و سفید کننده قوی
دیگر امکاناتدارای تایمر

قیمت حدودی: 1.399.000

3- مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action – D100.413.1

مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action - D100.413.1
مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action – D100.413.1

اگر به دنبال یک مسواک برقی ارزان قیمت در عین حال با کیفیت هستید، تبریک می گوییم چرا که مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action – D در گروه ارزان ترین مسواک های برقی می باشد. این مسواک برقی علاوه به کاربردی که دارد از لحاظ طراحی و زیبایی بی نظیر است. لازم به ذکر است این مسواک برقی جزو بهترین مسواک برقی های موجود در بازار می باشد.

جالب است بدانید مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Cross Action – D کار نخ دندان را هم انجام می دهد با این اوصاف که با خرید آن با یک تیر دو نشان می زنید. از آنجایی که این مسواک برقی به خوبی دندان ها را تمیز می کند، از پوسیدگی آن ها جلوگیری کرده و نمی گذارد هیچ باکتری در بین دندان ها باقی بماند.

سری این مسواک دارای الیاف نرم و طبعی می باشد که کاربر در هنگام استفاده از آن اذیت نخواهد شد. تکنولوژی دو بعدی که در مسواک برقی اورال- استفاده شده است، بی هم نوسانی و هم دورانی دارد و می تواند تمام سطوح دندان‌ ها را نیز بشوید.

سایر مشخصات

مدت زمان استفاده پس از شارژ7 روز
قابلیت های ابزاردارای قابلیت تعویض سری
تجهیزات همراهاستند شارژ
امکانات دستگاهدارای تایمر
سریمناسب دندان های حساس، دارای یک سری سفید کننده

قیمت حدودی: 900.000

4- مسواک برقی اورال-بی مدل PRO1 790 Black Edition

مسواک برقی اورال-بی مدل PRO1 790 Black Edition
مسواک برقی اورال-بی مدل PRO1 790 Black Edition

با استفاده از مسواک برقی اورال-بی مدل PRO1 790 Black Edition به یک متخصص تبدیل می شوید که به خوبی و اصولی می تواند دندان های خود را مسواک بزند. حال چرا مدعی این موضوع هستیم؟

براساس تحقیقات انجام شده این مسواک برقی نسبت به دیگر بهترین مسواک برقی های موجود کاربر بسیار آسانی داشته و دندان را مانند برف سفید می کند. فناوری سه بعدی که در طراحی این مسواک برقی استفاده شده است، تمامی پلاک و جرم های دندان را در مدت زمان کوتاه کاملا از بین خواهد برد.

بر روی بدنه مسواک صفحه نمایشی وجود دارد که می توانید میزان شارژ مسواک را مشاهده نمایید.

سایر مشخصات

مدت زمان استفاده پس از شارژ28 دقیقه
اقلام همراه17 ساعت
مدت زمان شارژدارای پایه شارژ، 2 عدد سری، دفترچه راهنما
قابلیت های دستگاهدارای قابلیت تعویض سری
تجهیزات همراهاستند شارژ

قیمت حدودی: 2.451.500

5- مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3

مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3
مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3

مسواک برقی هارمن مدل KEMPHOR SONICX3 یک برند آلمانی می باشد که از نظر کیفیت حرف اول را می زند. این مسواک برقی دارای 4 سری می باشد که تمامی اعضای خانواده می توانند از آن استفاده کنند. این مسواک برقی در گروه بهترین مسواک برقی موجود در بازار قرار دارد.

جنس سری های این محصول از جنس پلی وینیلیدن فلوراید ضد سایش می باشد که هیچگونه آسیب به مینای دندان ها وارد نخواهد کرد. خوشبختانه این مسواک برقی برای جرم گیری، براق کردن، شستشو سریع دندان و … بهترین گزینه است. مسواک برقی هارمن از دو موتور بسیار قدرتمند 35000 دور در دقیقه برخوردار است.

یک باتری لیتیومی تمام انرژی این موتور ها را تامین می کند. در ادامه سایر مشخصات بهترین مسواک برقی مدل هارمن به جدول زیر مراجعه کنید.

سایر مشخصات

سرعت چرخش در دقیقه35000
سرعت لرزشدر دقیقه35000
مدت زمان استفاده پس از شارژ20 ساعت
مدت زمان شارژ70 دقیقه
اقلام همراه4 عددی سری مخصوص، کابل شارژ و کاور مخصوص، دفترچه راهنما

قیمت حدودی: 877.500

خلاصه و چکیده مطلب:

همه ما می دانیم که برخورداری از دندان سالم یک فرصت بی تکرار است از همین جهت باید خیلی مراقب آن ها باشیم تا آسیبی به آن ها نرسد. مسواک برقی یکی از ابزارهای مراقبت از دندان ها می باشد.

به یاد داشته باشید که خنده شما و زیبایی دندان ها تاثیری زیادی بر روی مخاطب خواهد داشت. شما می توانید با خرید مسواک برقی یک مسواک مادام العمر برای خود خریداری نمایید. نگران نباشید قیمت سری مسواک برقی بسیار ارزان است.

چنانچه به طور صحیح از مسواک برقی استفاده کنید، دیگر هیچ خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد. در این مقاله هر آنچه که باید در مورد بهترین مسواک برقی به همراه قیمت آن شرح داده ایم تا به راحتی خرید خود را انجام دهید. از این که تا انتها همراه باتجربه بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

بهترین مسواک برقی را از کجا بخریم؟

شما می توانید از تمامی مراکز خرید معتبر در سطح کشور بهترین مسواک برقی را خریدار نمایید اما ما به جهت سهولت در روند خرید، لیست کاملی از بهترین مسواک های برقی به همراه لینک خرید آن ها را در این صفحه قرار داده ایم. به طور کلی پیشنهاد می کنیم کیفیت را قربانی قیمت نکنید و برای دندان های خود ارزش قائل شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6016
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !