بهترین اره زنجیری بنزینی

بهترین اره زنجیری بنزینی [ 5 مدل پرفروش]

9 دقیقه

زمان برای مطالعه

اره دارای انواع مختلفی نظیر اره برقی و یا زنجیری می باشد که از جمله مهم ترین ابزارهای باغبانی و جنگل داری به حساب می آید. اره زنجیری بنزینی از یک موتور و زنجیر ریز و دندانه تشکیل شده است. این دستگاه به دور یک ورق فلزی به نام ساطور می چرخد. سپس این چرخش موجب ایجاد نیروی گشتاور در موتور می گردد و آن را به حرکت درمی آورد.

در نتیجه اره زنجیری بنزینی می تواند تمامی سطوح از جمله انواع چوب را نیز برش دهد. حال در این مقاله قصد داریم هر آنچه که باید درمورد بهترین اره زنجیری بنزینی بدانید را برایتان شرح دهیم. اگر قصد خرید بهترین اره زنجیری بنزینی را دارید، توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

بهترین اره زنجیری بنزینی

خب تا اینجا فکر می کنیم یک تعریف کلی از اره زنجیری بنزینی را متوجه شده اید اما در این قسمت می خواهیم کمی جزئی تر به تعریف آن بپردازیم. از اره زنجیری بنزینی می توان در صنایع مختلف استفاده نمود. از جمله اصلی ترین کاربردهای آن می توان به صنعت نجاری، باغبانی، هرس کردن درختان، بریدن تنه درختان، زدن سرشاخه ها، آتش نشانی، مجسمه سازی و … اشاره کرد.

در واقع این ابزار نوعی وسیله مکانیکی است که به راحتی می توان آن را حمل کرد. به یاد داشته باشید که از اره زنجیری بنزینی بیشتر برای کندن و یا قطع کردن درختان تنومند استفاده می شود. این دستگاه از مجموعه ای تیغه تشکیل شده که به صورت زنجیره ای و پشت سرهم به یک دیگر وصل شده اند.

همانطور که از اسم اره بنزینی مشخص است، از طریق سوخت بنزین، انرژی آن تامین می گردد. لازم به ذکر است که اره های بنزینی یکی از پر کاربردی ترین اره های موجود در بازار می باشد. چنین دستگاه ها از یک موتور دو زمانه بنزینی برخوردار می باشند که توسط سوخت و روغن، روانکاری می شوند.

قدرت موتور های بنزینی بسیار زیاد می باشد و می بایست برای کارهای سنگین و سخت تر استفاده گردد.

مزایا و معایب استفاده از اره زنجیری

قبل از این که بخواهید برای خرید بهترین اره زنجیری بنزینی اقدام کنید، بهتر است از مزایا و معایب آن مطلع گردید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

خوشبختانه با روی کار آمدن اره زنجیری بنزینی، دیگر کمتر کسی از اره های دستی و برقی استفاده می کند چرا که سرعت اره های بنزینی بالاتر می باشد. به طور خلاصه می توان گفت با استفاده از اره بنزینی ده برابر کارتان زودتر راه می افتد. علاوه بر افزایش سرعت کار، می توان به افزایش نیروی انسانی هم اشاره کرد. مسلما وقتی شما می خواهید یک درخت را قطع کنید، انرژی زیادی از شما گرفته می شود اما اگر برای انجام آن کار از بهترین اره زنجیری بنزینی کمک بگیرید، دیگر لازم نیست انرژی زیادی را صرف این کار کنید.

حال باید بگوییم که این ابزار علاوه بر مزایایی که دارد، از معایبی هم برخوردار است. از جمله معایب استفاده از اره زنجیری بنزینی، وقوع خطرات احتمالی می باشد. اما شما می توانید با رعایت نکات ایمنی به راحتی خطرات را کاهش دهید. به طور کلی می بایست برای استفاده از تمامی ابزارهای برقی نکات ایمنی را رعایت کنید تا دچار سوانح نشوید.

از دیگر معایب این  است که باید به صورت مداوم از آن مراقبت و نگهداری و همیشه آن را تمیز کاری کنید. مراقب باشید که خرده چوب و ذرات خاک اره به بخش های مکانیکی دستگاه نفوذ نکنند چرا که به دستگاه آسیب می رساند.

اره زنجیری بنزینی بخرم یا برقی؟

همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره داشته ایم، اره یکی از مهم ترین ابزارهای کار باغبانان می باشد پس به این افراد توصیه می کنیم قبل از خرید تمامی نکات مربوطه را رعایت فرمایند.

توسط اره می توان در چند دقیقه و یا چند ثانیه درختان و اقسام چوبی را اره کرد و از آن ها استفاده نمود. این موضوع که اره برقی بهتر است یا اره بنزینی از جمله سوالات باغبانان می باشد که به طور کلی می توان گفت ارزش یک اره زنجیری بنزینی بیشتر از اره برقی می باشد.

مهم‌ترین تفاوت‌های اره زنجیری بنزینی با اره برقی

خیلی از افراد فکر می کنند که اره برقی بنزینی با برقی کاملا یکسان می باشد که این باور اشتباه است. حال در این قسمت می خواهیم به شرح تفاوت های این دو کالا بپردازیم.

تفاوت در نوع مصرف

نخستین تفاوتی که بین بهترین اره زنجیری بنزینی با برقی است، نوع مصرف آن می باشد. اره برقی معمولا در مکان هایی استفاده می شود که دسترسی به برق آسان باشد اما برای اره زنجیری بنزینی دیگر احتیاجی به وجود پریز برق نمی باشد.

تفاوت در قدرت

دومین تفاوتی که این دو محصول باهم دارند، تفاوت در قدرت آن ها می باشد. بخاطر بسپارید که قدرت اره زنجیری بنزینی بیش تر از اره برقی می باشد. به همین منظور برای بریدن درختان نازک تر و کوچک تر از اره برقی استفاده می کنند.

تفاوت در نوع کاربرد

به این نکته دقت کنید که کاربرد هریک از این اره ها کاملا متفاوت می باشند. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید اره، حتما به نوع کاربردی که از آن محصول دارید توجه داشته باشید. اره برقی به مراتب سر و صدای کمتری نسبت به اره زنجیری بنزینی ایجاد می کند.

تفاوت در قیمت

قیمت بهترین اره زنجیری بنزینی نسبت به اره برقی بیشتر می باشد که علت اصلی آن کیفیت کالا است. چنانچه می خواهید از بهترین اره زنجیری بنزینی با ارزان ترین قیمت برخوردار شوید، نگران نباشید زیرا در قسمت نهایی یادداشت به معرفی 5 مورد از اره زنجیری بنزینی مقرون به صرفه در بازار پرداخته ایم.

معرفی بهترین های اره زنجیری بنزینی در بازار

حال به این نتیجه رسیده ایم که کیفیت اره زنجیری بنزینی بالاتر نسبت به اره برقی می باشد، می خواهیم خرید  5 مورد از بهترین اره زنجیری برقی پیشنهاد کنیم. چنانچه تصمیم خود را برای خرید این محصول گرفته اید، توصیه می کنیم موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

1- اره زنجیری بنزینی اوکم مدل 5200_GS003B

اره زنجیری بنزینی اوکم مدل 5200_GS003B
اره زنجیری بنزینی اوکم مدل 5200_GS003B

اره زنجیری بنزینی اوکم مدل 5200_GS003B یکی از بهترین اره زنجیری برقی موجود در بازار می باشد که از طرفداران زیادی هم برخوردار است. تیغه این مدل 50 سانت می باشد و موتوری با قدرت 3 اسب بخار دارد. موتوری که در اره زنجیری بنزینی اوکم استفاده شده است، 33 سی سی حجم دارد. همچنین لازم است بدانید وزن این اره زنجیری بنزینی 7 کیلوگرم است.

خوشبختانه اره زنجیری بنزینی اوکم مدل 5200_GS003B جزو معدود دستگاه هایی می باشد که علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، کیفیت آن منحصر به فرد می باشد.

سایر مشخصات

ابعاد۵۰x۳۵x۳۰ سانتی‌متر
وزن7.5 گرم
سرعت حرکت زنجیر20
طول ریل50
ظرفیت موتور52 سانتی متر مکعب

قیمت حدودی: 3.800.000

2- اره زنجیری بنزینی زاگ مدل -5200

اره زنجیری بنزینی زاگ مدل -5200
اره زنجیری بنزینی زاگ مدل -5200

اره زنجیری بنزینی زاگ مدل -5200 دومین مورد از بهترین اره زنجیری بنزینی می باشد. اگر به فکر خرید یک اره زنجیری به صرفه تر هستید، این محصول بهترین گزینه است.

از این اره زنجیری بیشتر برای کارهای سنگین استفاده می شود. طول تیغه آن 50 سانت می باشد که تا حدودی کار را برای باغبانان راحت کرده است. توان آن 3 اسب بخار است که جهت هرس کردن درختان و برش الوار مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید که برند ZOG یکی از بهترین مارک اره زنجیری بنزینی در بازار است.

سایر مشخصات

ابعاد۵۰x۲۵x۳۰ سانتی ‌متر
وزن6.6 گرم
سرعت حرکت زنجیر20
طول ریل50
قدرت موتور3 اسب بخار

قیمت حدودی: 2.250.000

3- اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل 4645PRO

اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل 4645PRO
اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل 4645PRO

سومین اره زنجیری بنزینی که قصد معرفی آن را داریم، اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل 4645PRO می باشد.

فکر می کنم همه شما با برند رونیکس آشنا هستید و می دانید محصولات باکیفیتی را تولید می کند. این اره نیروی خود را توسط یک موتور دو زمانه با حجم 65 سی سی تامین می کند. توان آن 2.4 اسب بخار است. خوشبختانه به جهت سهولت در روشن شدن، سیستم استارت آسان برای آن طراحی شده است. لازم به ذکر است اره زنجیری رونیکس مدل 4645PRO یک مخزن سوخت 460 سی سی هم نیز دارد.

سایر مشخصات

حجم موتور65 سی سی
طول ریل45
ظرفیت موتور45 سانتی متر مکعب
قدرت موتور2.4 اسب بخار

قیمت حدودی: 5.589.000

4- اره زنجیری بنزینی رویال مدل gcs886g

اره زنجیری بنزینی رویال مدل gcs886g
اره زنجیری بنزینی رویال مدل gcs886g

اره زنجیری بنزینی رویال مدل gcs886g جزو محبوب ترین و بهترین اره زنجیری بنزینی موجود در بازار می باشد. طول ریل این محصول 50  و سرعت حرکت زنجیر 10000 است. خبر خوب این که با خرید اره زنجیری بنزینی رویال مدل gcs886g می توانید از یک ظرف مخصوص بنزین، سوهان تیزکن تیغه، محافظ تیغه، آچار و پیچ گوشتی برخوردار شوید.

توصیه می کنیم اگر به دنبال یک اره زنجیری بنزینی هستید، خرید این محصول را در اولویت قرار دهید مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.  

سایر مشخصات

ابعاد۵۰x۲۷x۲۹ سانتی ‌متر
سرعت حرکت زنجیر10000
طول ریل50
لوازم جانبیظرف مخصوص بنزین زنجیر آچار پیچ گوشتی سوهان تیزکن تیغه محافظ تیغه  

قیمت حدودی: 1.850.000

5- اره زنجیری بنزینی مکس مدل BG-CS25

اره زنجیری بنزینی مکس مدل BG-CS25
اره زنجیری بنزینی مکس مدل BG-CS25

آخرین مورد از بهترین اره زنجیری بنزینی، اره مکس مدل BG-CS25 است. جالب است بدانید این محصول از پرفروش ترین محصولات برند مکس می باشد. توان آن 1.5 اسب بخار و حجم موتور 25.4 سی سی است.

طول زنجیر اره زنجیری بنزینی مکس مدل BG-CS25 30 سانتی متر بوده که به زنجیر سفت کن مجهز می باشد. سیستم استارت آسان، سیستم ضد ارتعاش به جهت راحتی کار و طراحی ارگونومیک آن از جمله دیگر مزیت ها محسوب می شود.

سایر مشخصات

ابعاد۶۵x۲۰x۲۰ سانتی ‌متر
سرعت حرکت زنجیر20
طول ریل30
قدرت موتور1.5 اسب بخار

 قیمت حدودی: 2.900.000

چکیده و خلاصه مطالب

اره زنجیری برقی کی از مهم ترین ابزاها جهت قطع کردن و برش درختان و وسایل چوبی می باشد. از این وسیله بیشتر باغبان ها استفاده می کنند. از این رو تصمیم گرفتیم هر آنچه که باید در مورد خرید بهترین اره زنجیری بنزینی بازار را بدانید را برایتان گردآوری کنیم.

در ادامه 5 مدل از بهترین اره زنجیری بنزینی را معرفی کرده ایم تا کارتان راحت تر باشد. امیدواریم مطالب بالا کمک زیادی در جهت انتخاب ابزار مورد نظرتان کرده باشد. از این که تا انتها همراه باتجربه بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

بهترین مارک اره زنجیری بنزینی در بازار چیست؟

مارک های بوش، مکس، زاگ، رونیکس، اوکم و رویال به عنوان پرفروش های اره زنجیری بنزینی شناخته می شوند که قاعدتا جز بهترین ها هستند.

اره زنجیری های موجود در بازار معمولا چه قیمتی هستند؟

بیشتر اره زنجیری‌های پرفروش بازار در رنج قیمتی 2.500.000 تومان الی 6.000.000 تومان قرار دارند.

3.3/5 - (3 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=6099
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !