بهترین کرم ضد آفتاب خارجی [ 15 کرم پراستفاده و محبوب ]

18 دقیقه

زمان برای مطالعه

کرم ضدآفتاب از جمله محصولاتی است که از پوست در برابر اشعه uv یا همان ماورا بنفش خورشید محافظت می کند. بنابراین اگر جزو طرفداران کرم ضد آفتاب هستید، دیگر نگران آفتاب سوختگی پوست خود نباشید چرا که کرم ضد آفتاب مانند عایق از پوست زیبای شما محافظت می کند. جالب است بدانید طبق مطالعات انجام شده، استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند مانع به وجود آمدن بسیاری از بیماری پوستی باشد. 

بهترین کرم ضد آفتاب خارجی

هدف از گردآوری این مقاله،معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی است اما قبل از آن بهتر است با مهم ترین فواید آن آشنا شوید. بنابراین اگر آینده پوستتان برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم تا پایان همراه باشید. نگران نباشید چرا که خواندن این مطالب، تنها ۱۰ دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت و بعد از آن قرار است صاحب یک پوست شیشه ای شوید.

مهم ترین فواید استفاده از کرم ضد آفتاب چیست؟

حال اجازه دهید کمی جزئی تر به این مسئله نگاه کنیم. امروزه کرم های ضد آفتاب زیادی در بازار عرضه می شوند. اما آیا به نظر شما همه این کرم ها برای استفاده روزانه مناسب هستند؟ قطعا جواب خیر است.

همین ابتدا ذکر کنیم که لطفا هیچگاه کیفیت را قربانی قیمت نکنید. اگر قرار است بهترین کرم ضد آفتاب خارجی خریداری کنید، بخاطر قیمت آن از خرید منصرف نشوید چرا که پای سلامت پوست شما درمیان است. در ادامه به مزیت های کرم ضد آفتاب خواهیم پرداخت تا در تصمیمی که گرفته اید مصمم تر شوید. 

1- جلوگیری از پیری زودرس

خیلی از خانم ها، از این که سنشان بالا می رود غصه می خورند، اما بدانید که عدم استفاده از ضد آفتاب می تواند در چندین سال آینده، حداقل ۵ سال شما را پیرتر از آنچه که هستید نشان دهد. با این حال با خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی می توانید از بروز هرگونه چین و چروک و خطوط ریز زیر چشم محافظت کنید. 

طی تحقیقات انجام شده بانوان زیر ۵۵ سال که از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند، دیرتر از بقیه دچار پیری زودرس پوست می شوند. پس چنانچه دنبال پوست شاداب و درخشان هستید، جای یک کرم ضد آفتاب باکیفیت برروی میز آرایش شما خالیست.

2- کاهش ابتلا به سرطان پوست 

از همه فواید زیبایی ناشی از استفاده کرم ضد آفتاب که بگذریم، باید بگوییم کاهش سرطان پوستی هم از دیگر مزایای مصرف بهترین کرم ضد آفتاب خارجی می باشد. برای اینکه پوستتان از سرطان های مختلف پوستی در امان باشد، توصیه می کنیم به طور روزانه، از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. ملانوم نام یکی از خطرناک ترین سرطان های پوستی است که بانوان را به طور جدی تهدید می کند که خوشبختانه استفاده کرم ضد آفتاب می تواند مانع بروز آن شود.

3- کاهش لک های صورت

هیچ چیز بدتر از وجود لک های قهوه ای و کهنه برروی پوست نیست. حال برای از بین بردن این لکه های مزاحم، بهتر است هروز از کرم ضد آفتاب استفاده شود همچنین مصرف هرروز آن، از ایجاد هرگونه جوش و آکنه جلوگیری می کند.

4- از پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش محافظت می کند 

از آنجایی که لایه ازن در حال تخریب می باشد، انسان را در معرض اشعه های خطرناک خورشید قرار می دهد. فراموش نکنید که نور خورشید دارای ویتامین D بوده که برای پوست مفید است اما به این معنا نیست که بخاطر آن سلامت پوست را به خطر بیندازید. به طور کلی استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی، مانع بروز اشعه های مضر و خطرناک به لایه های زیرین پوست می شود.

استفاده از کرم ضد آفتاب برای چه فصولی مناسب است؟

در روزهای گرم تابستان، تابش خورشید بر پوست مستقیم است که اصلا نباید از مصرف کرم ضد آفتاب غافل شد. اما به این معنا نیست که تنها در همین فصل احتیاج به کرم ضد آفتاب است. در ادامه با دلایل منطقی لزوم استفاده‌ از کرم ضد آفتاب در دیگر فصول را برایتان شرح داده ایم. 

آیا می دانستید برف و یخ منعکس کننده نور خورشید هستند؟ و حتی می توانند به تشدید اشعه UVA/UVB کمک کنند؟ پس لطفا در فصل زمستان هم از مصرف کرم ضد آفتاب غافل نشوید. 

در فصل هایی مانند پاییز هم به علت وزش بادهای سرد و خشک، ممکن است پوستتان رطوبت خود را از دست بدهد که این موضوع در دراز مدت منجر به خشکی پوست و بروز چین و چروک های ریز می گردد. 

به طور خلاصه توصیه می کنیم در تمامی فصول سال از کرم ضد آفتاب به طور روزانه استفاده نمایید البته اگر برای زیبایی پوستتان ارزش قائل هستید.

15 مورد از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی به تفکیک پوست

دقت داشته باشید اگر کرم ضد آفتابی انتخاب نمایید که متناسب با نوع پوست شما نباشد، تاثیرات منفی بر روی پوست می گذارد و ممکن است پوستتان دچار آکنه و جوش شود. به همین ما در دلیل تیم باتجربه تصمیم گرفتیم کرم های ضد آفتاب را باتوجه به انواع پوست که شامل پوست چرب ، پوست خشک ، پوست خشک لکدار میباشد جدا سازی کنیم و معرفی میکنیم.

کدام کرم ضد آفتابی برای پوستتان مناسب است؟ 

لطفا از کرم هایی که مخصوص پوست شماست استفاده کنید و حتما این موضوع را رعایت کنید تا دچار مشکلات پوستی نشوید. در ادامه میتوانید با توجه به نوع پوست صورت یا بدن خود کرم های ضد آفتاب مخصوص به خود را بررسی کنید.

۵ مورد از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک

1. کرم ضد آفتاب اوتی SPF 43 سری Defense Sun Fluid حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اوتی SPF 43 سری Defense Sun Fluid حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب اوتی SPF 43 سری Defense Sun Fluid حجم 50 میلی لیتر

ضد آفتاب اوتی از انواع بهترین کرم ضد آفتاب خارجی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. خبر خوب اینکه می توانید از این کرم برای تمامی پوست ها استفاده کنید که برای پوست های خشک بهترین گزینه است. فرمولاسیون آن کاملا گیاهی بوده و در برابر اشعه خورشید مانند عایق عمل می کند.

از همه مهمتر اینکه کرم ضد آفتاب اوتی SPF 43 سری Defense Sun Fluid حجم 50 میلی لیتر دوام ۲۴ ساعته دارد که نیازی به تمدید مجدد آن نیست. اگر روی سلامت پوست خود حساس هستید، این کرم ضد آفتاب می تواند شما از بروز بیماری های پوستی نجات دهد. 

سایر مشخصات

  • خاصیت ابرسان
  • ضد تعریق
  • ضد لک
  • دوام ۲۴ ساعته
  • ترکیبی از ضد آفتاب شیمیایی و فیزیکی
  • SPF 40

قیمت محصول: 420.000 تومان

2. کرم ضد آفتاب پریم مدل ویتامین سی حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب پریم مدل ویتامین سی حجم 40 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب پریم مدل ویتامین سی حجم 40 میلی لیتر

به معرفی جذاب ترین و بهترین کرم ضد آفتاب خارجی رسیده ایم. اول از همه ذکر کنیم که این ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب است اما چون فرمولاسیون آن بر پایه آب بوده، برای رطوبت رسانی به پوست های خشک و خیلی خشک عالی است. اگر دوست دارید رنگ پوستتان چند درجه روشن تر از رنگ فعلی شود، استفاده از ضد آفتاب پریم را به شدت پیشنهاد می کنیم.

این ضد آفتاب بی رنگ بوده و می توان به عنوان زیرساز آرایش هم از آن استفاده نمود. افرادی که از لک های ناشی از آکنه بر روی صورت خود رنج می برند، بعد از استفاده طولانی مدت از کرم ضد آفتاب پریم دیگر خبری از آن لک ها نخواهد بود. 

سایر مشخصات

  • ضدلک
  • فرمولاسیون برپایه آب
  • بافت سبک و فلوئید
  • روشن کنندگان بالا
  • محافظ در برابر اشعه های سرطان زا
  • فاقد پارابن
  • فاقد چربی و کودوژنیک
  • آبرسانی قوی
  • بافت کاملا بی رنگ
  • SPF 50

قیمت محصول: 317.000

3. کرم ضد آفتاب بدون رنگ ژاک آندرل پاریس مخصوص پوست خشک و معمولی مدل FILTR ACTIVE SPF 50حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب بدون رنگ ژاک آندرل پاریس مخصوص پوست خشک و معمولی مدل FILTR ACTIVE SPF 50حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب بدون رنگ ژاک آندرل پاریس مخصوص پوست خشک و معمولی مدل FILTR ACTIVE SPF 50حجم 50 میلی لیتر

سومین مورد از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی مناسب پوست های خشک، از برند ژاک آندرل پاریس است. از آنجایی که این کرم دارای عصاره گل ختمی و جلبک قرمز می باشد، خیلی ها را شیفته خود کرده است.

شما می توانید به واسطه این کرم، تمامی چروک، قرمزی پوست، التهاب و سرخی ناشی از آفتاب سوختگی را از بین ببرید. حجم آن ۵۰ گرم می باشد که می توان چندین ماه از این کرم ضد آفتاب استفاده نمود. خبر خوب اینکه کرم ضد آفتاب ژاک آندرل پاریس مدل FILTR ACTIVE SPF فاقد هرگونه حساسیت و پارابن می باشد. 

سایر مشخصات

  • رفع التهاب 
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی
  • حاوی گل ختمی و جلبک قرمز
  • دارای ویتامین
  • SPF 50

قیمت محصول: 215.000 تومان

4. کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal حجم 55 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal حجم 55 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب رنگی ام کیو مدل NATURAL BEIGE-Normal حجم 55 میلی لیتر

محصولات MQ جزو معروف ترین محصولات فرانسوی که زیر نظر اساتید فن تولید شده است. از گذشته تا به امروز این کمپانی توانست با تولید بهترین مارک ضد آفتاب خارجی، ۸۰ درصد مشتریان خود را راضی نگهدارد.

خوشبختانه ساختار این کرم سبک بوده و در هنگام استفاده اصلا سنگینی برروی پوست احساس نخواهید کرد. همچنین دارای spf 50 بوده که در چندین رنگ در بازار عرضه می گردد. برای استفاده از این بهترین کرم ضد آفتاب خارجی، نیم ساعت قبل خروج از منزل آن را روی پوست تمیز بمالید و هر دوساعت یکبار آن را تمدید کنید. 

سایر مشخصات

  • مناسب پوست های خشک و نرمال
  • محافظ در برابر تعریق
  • بافت یکدست
  • جلوگیری از چین و چروک
  • SPF 50

قیمت محصول: 179.000 تومان

5. کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم 50 میلی لیتر

اگر به دنبال بهترین کرم ضد آفتاب خارجی همه کاره و اقتصادی هستید، کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا حجم 50 میلی لیتر می تواند بهترین گزینه باشد. این کرم ضد آفتاب ساخت کشور فرانسه بوده که از ماندگاری فوق العاده بالایی برخوردار است.

افرادی که پوست بسیار خشکی دارند، با استفاده کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل هیدرا می توانند رطوبت پوست خود را تامین کنند. از همه مهمتر جلوه رنگ آن مات بوده و اصلا روی صورتتان برق ایجاد نمی کند. شیوه استفاده به این صورت است که ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض باد، خورشید و … برروی پوست تمیز بمالید و هر دوساعت یکبار آن را تمدید کنید.

سایر مشخصات

  • مات کننده
  • ماندگاری خوب
  • مرطوب کننده
  • مناسب پوست های خشک
  • SPF 50

قیمت محصول: 179.000 تومان

۵ مورد از بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب

اگر پوست چرب دارید و از این موضوع واقعا کلافه هستید، نگران نباشید زیرا استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب با پوست، تا حدودی می تواند در کنترل چربی به شما کمک کند.

1. کرم ضد آفتاب اوسرین مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اوسرین مدل 01 حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب اوسرین مدل 01 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اوسرین در گروه محبوب ترین و بهترین کرم ضد آفتاب خارجی قرار دارد که دلیل این محبوبیت قابلیت ضد چروکی آن است. این برند ساخت کشور آلمان بوده که تا به امروز طرفداران زیادی را از آن خود کرده است. 

اگر از چربی پوست خود رنج میبرید و تمامی راه ها را برای کنترل چربی پیش گرفته اید، این بار توصیه می کنیم از کرم ضد آفتاب اوسرین مدل 01 استفاده کنید. این اطمینان را به شما خواهیم داد که هرگز ‌پشیمان نخواهید شد. 

از خوبی های این کرم آنتی كومودوژن بودن آن است. بنابراین بانوانی که مستعد جوش هستند و در مصرف ضد آفتاب کمی تردید دارند، باید بگوییم این محصول منافذ بافت پوست را نمی بنند و از ایجاد جوش و آکنه های جدید جلوگیری می کند. خبر خوب اینکه کرم ضد آفتاب اوسرین مدل 01 حاوی ویتامین E بوده و به عنوان زیرساز آرایشی هم قابل استفاده است.

سایر مشخصات

  • قابلیت آبرسانی
  • بافت سبک
  • مناسب پوست های چرب
  • مناسب بانوان
  • محافظ در برابر اشعه های سرطان زا
  • SPF 50

قیمت محصول: 799.000 تومان

2. کرم ضد آفتاب آیسیس فارما مدل UVEBlock 30 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب آیسیس فارما مدل UVEBlock 30 حجم 40 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب آیسیس فارما مدل UVEBlock 30 حجم 40 میلی لیتر

اگر به پوستتان اهمیت می دهید و می خواهید هزینه کنید، کرم ضد آفتاب آیسیس فارما مدل UVEBlock 30 حجم 40 میلی لیتر گزینه مناسبی است. این کرم ضد آفتاب بی رنگ بوده و جذب بسیار بالایی دارد.

افرادی که در طی روز ورزش می کنند توصیه می کنیم هر چندساعت یکبار ضد آفتاب خود را شارژ کنند. اگر تمایل به استفاده از کرمپودر های سنگین دارید، می توان از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی مانند آیسیس فارما مدل UVEBlock 30 به عنوان زیرساز آرایش استفاده نمایید. به طور کلی از هر لحاظ این ضد آفتاب بهترین است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. 

سایر مشخصات

  • فاقد چربی
  • قدرت جذب سریع
  • محافظ در برابر اشعه های سرطان زا 
  • بی رنگ
  • SPF 30

قیمت محصول: 585.000 تومان

3. کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF حجم ۵۰ میلی لیتر
کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF حجم ۵۰ میلی لیتر

سومین مورد از بهترین کرم ضد آفتاب خارجی ساخت کشور فرانسه، کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF می باشد. از آنجایی که این کرم رنگی است، می توان به عنوان کرمپودر هم از آن استفاده نمود. بیشتر افرادی که پوست های چرب دارند، جوش های زیادی هم روی پوستشان وجود دارد که علت آن هم فعال بود غدد چربی در زیر پوست است.

حال بهترین راه برای کنترل این چربی بهتر است ۱۵ قبل از خارج شدن از منزل به آرامی و بدون آسیب به جوش ها، برروی صورت خود بمالید تا بافت پوست یکدست شود. بعد از چندین بار استفاده خودتان متوجه تغییر خواهید شد.

قیمت این محصول در بیشتر فروشگاه ها بیش از ۴۰۰ هزارتومان عرضه می گردد که شما می توانید با قیمت کمتری از طریق لینک زیر خریداری نمایید. از ویژگی های مهم کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF مقاوم در برابر تعریق، ضد التهاب و قرمزی پوست و مقاوم در برابر اشعه خورشید می باشد. 

سایر مشخصات

  • حاوی مرطوب کننده
  • جذب سریع
  • کنترل چربی
  • مقاوم در برابر تعریق
  • حاوی آنتی اکسیدان
  • فاقد چربی 
  • SPF 50

قیمت محصول: 399.000 تومان

4. کرم ضد آفتاب سین بیونیم مدل MEDACNYL LIGHTWEIGHT حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سین بیونیم مدل MEDACNYL LIGHTWEIGHT حجم 40 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب سین بیونیم مدل MEDACNYL LIGHTWEIGHT حجم 40 میلی لیتر

چهارمین و بهترین کرم ضد آفتاب خارجی که قصد معرفی آن را داریم، کرم ضد آفتاب سین بیونیم مدل MEDACNYL LIGHTWEIGHT حجم 40 میلی لیتر است. این کرم ضد آفتاب مانند برخی دیگر برای انواع پوست مناسب است اما می توان گفت برای پوست های چرب و مختلط تاثیر پذیری بیشتری دارد.

مهم ترین مزیت آن خاصیت فلوئیدی و ضد آب بودن است اما توصیه می کنیم هرگاه صورتتان را با آب می شویید، مجدد کرم ضد آفتاب خود را تمدید کنید. تمدید ضد آفتاب موجب بهبود بافت و احیای منافذ باز پوست می گردد. پوست هایی که مستعد جوش هستند، باید مصرف ضد آفتاب را جدی بگیرند تا در طولانی مدت، مشکلات جدی برایشان ایجاد نشود.

شما با یک بار هزینه، می توانید بسیاری از هزینه های درمان پوست ناشی از محصولات بی کیفیت را کاهش دهید. در کنار کیفیت، بوی خوب این محصول باعث شد تا روز به روز به مصرف کنندگان آن افزوده شود. 

سایر مشخصات

  • خاصیت فلوئیدی و ضد آب
  • مناسب تمامی پوست ها بخصوص پوست چرب
  • دارای بافت یکدست
  • فاقد چربی بیش از حد
  • پوشش مات
  • SPF 50

قیمت محصول: 399.000 تومان

5. کرم ضد آفتاب اریکه مدل c teinte حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اریکه مدل c teinte حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب اریکه مدل c teinte حجم 50 میلی لیتر

پنجمین مورد از دیگر بهترین کرم ضد آفتاب خارجی که ساخت کشور فرانسه است، می توان از کرم ضد آفتاب اریکه مدل c teinte حجم 50 میلی لیتر نام برد. بافت این کرم رنگی بوده و جهت کنترل چربی بسیار مناسب است.

اگر میخواهید با قیمت مقرون به صرفه صاحب یک کرم ضد آفتاب که بتواند در مقابل اشعه خورشید محافظت کند شوید، در خرید کرم ضد آفتاب اریکه مدل c teinte حجم 50 میلی لیتر تعلل نکنید. 

سایر مشخصات

  • کنترل چربی
  • مناسب پوست های چرب و مختلط
  • محافظ در برابر اشعه های سرطان زا
  • مناسب بانوان
  • SPF 50

قیمت محصول: 363.000 تومان

۵ مورد از بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک و لک دار

اگر پوستتان پر از لک های ناشی از کندن جوش و آکنه است، باید بگوییم دوای درد شما اینجاست! همراه ما باشید تا با بهترین کرم ضد آفتاب خارجی مناسب پوست های لک دار آشنا شوید.

1. کرم ضدآفتاب گینو مدل NEWWHITE حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضدآفتاب گینو مدل NEWWHITE حجم ۳۰ میلی لیتر
کرم ضدآفتاب گینو مدل NEWWHITE حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب گینو هم جزو بهترین کرم ضد آفتاب خارجی باکیفیت می باشد که در مقابل قیمتش، نتیجه بسیار عالی برای پوستتان به دنبال دارد. جالب است بدانید با استفاده از این محصول بعد از مدتی پوستتان چند درجه روشن تر خواهد شد و لک های صورت کم رنگتر می شوند. 

یکدست کردن پوست صورت، از بین بردن تیرگی ها، محافظ در برابر اشعه های UV از مهم ترین خصوصیات کرم ضدآفتاب گینو مدل NEWWHITE به شمار می روند. اگر می خواهید برای از بین بردن لک های صورتتان زودتر نتیجه بگیرید، همین حالا این محصول را خریداری نمایید. 

سایر مشخصات

  • محافظ قوی در برابر اشعه UV
  • ماندگاری بالا
  • از بین بردن لک های صورت
  • روشن کننده پوست
  • درخشان و مرطوب کننده پوست 
  • دارای بافت یکدست
  • SPF 50

قیمت محصول: 630.000 تومان

2. کرم ضد آفتاب اون مدل Peaux sensibles حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اون مدل Peaux sensibles حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب اون مدل Peaux sensibles حجم 50 میلی لیتر

دومین کرمی که می خواهیم معرفی کنیم، کرم ضد آفتاب اون مدل Peaux sensibles حجم 50 میلی لیتر است با خرید این کرم پودر دیگر با لک های پوست خود خداحافظی کنید چرا که آنقدر کیفیت آن بالا است که با یکبار استفاده تاثیر آن را خواهید دید. از آنجایی که این کرم در گروه بهترین کرم ضد آفتاب خارجی قرار دارد، طرفداران آن بی شمار است.

خوشبختانه این محصول تا ۸ ساعت رطوبت پوست را حفظ و پوست زیبای شما در برابر اشعه های خورشید محافظت می‌کند. از دیگر خوبی های آن جذب سریع و بی رنگ بودن آن است. خیلی از افراد به استفاده از کرم ضد آفتاب های رنگی رغبتی ندارند به همین منظور کرم ضد آفتاب اون مدل Peaux sensibles برای این افراد گزینه خوبی است. 

سایر مشخصات

  • بی رنگ
  • دارای بافت مات
  • دارای قابلیت جذب سریع
  • ماندگاری تا ۸ ساعت
  • فاقد چربی
  • SPF 50

قیمت محصول: 620.000 تومان

3. کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution حجم 40 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution حجم 40 میلی لیتر

همانطور که از اسم آن معلوم است، کرم ضد آفتاب و ضد لک الارو مدل Spot Solution ضد لک می باشد. یک خبر خوب برای بانوان باردار داریم آن هم اینکه شما با مصرف این کرم ضد آفتاب می توانید از شر لکه های ناشی از بارداری خلاص شوید. فکر می کنیم کمتر کسی باشد که تا به حال اسم الارو را نشنیده باشد زیرا جزو بهترین کرم ضد آفتاب خارجی بوده که آوازه آن سراسر جهان پیچیده است. ضد حساسیت و ضد قرمزی از مهم ترین ویژگی های این ضد آفتاب محبوب به شمار می رود. اگر پوستتان لک های تیره دارد و تا به اکنون کرم ضد آفتاب مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید، تبریک می گوییم چرا که این محصول مختص شما می باشد. 

سایر مشخصات 

  • از بین بردن جای جوش
  • ضد حساسیت
  • التیام بخش
  • مناسب تمام سنین
  • ضد لک قوی و فوق العاده موثر
  • فاقد رنگ
  • دارای فیلترهای پیشرفته جهت مقابله با اشعه خورشید
  • SPF 50

قیمت محصول: 314.000 تومان

4. کرم ضد آفتاب اولاین سری 50 حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اولاین سری 50 حجم 50 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب اولاین سری 50 حجم 50 میلی لیتر

تا به اکنون هر کرم ضد آفتاب اقتصادی و باکیفیتی که بهتان پیشنهاد شده را فراموش کنید. امروز قرار است کرم ضد آفتابی معرفی کنیم که علاوه بر اینکه جزو بهترین کرم ضد آفتاب خارجی می باشد، برای پوستتان معجزه می کند. اما دقت داشته باشید شما تنها زمانی شاهد معجزه آن خواهید بود که به طور مرتب از آن استفاده نمایید.

اگر پوستتان به دلیل زیاد ماندن در معرض خورشید دچار سوختگی و یا تیرگی شده، بهتر است با کرم ضد آفتاب اولاین آن را نجات دهید. همچنین در هنگام استفاده اصلا احساس سنگینی بر روی پوست خود نخواهید کرد. هم خانم ها و هم آقایان می توانند این کرم را به عنوان عصای دست خود تهیه کنند و همیشه همراه خود داشته باشند. 

سایر مشخصات

  • جلوگیری از ایجاد لک 
  • آبرسانی قوی
  • بدون ایجاد آلرژی
  • مناسب برای پوست های مستعد آلرژی و حساس
  • فاقد پارابن
  • SPF 50

قیمت محصول: 216.000 تومان

5. کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل F01 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل F01 حجم 40 میلی لیتر
کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل F01 حجم 40 میلی لیتر

از دیگر انواع بهترین کرم ضد آفتاب خارجی مخصوص پوست های لک دار، کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل F01 حجم 40 میلی لیتر است. اگر دارای پوست حساس هستید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار از این ضد آفتاب استفاده کنید چرا که بعید می دانیم بعد از آن از دیگر محصولات استفاده کنید. 

از جمله ویژگی های مهم این کرم می توان به محافظ قوی در برابر اشعه های UVA و UVB اشاره نمود. ویتامین D موجود در آن باعث شده تا به صورت عمقی لک های پوستی را از بین ببرد. لازم به ذکر است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از کرم ضد آفتاب مای سری فارما مدل F01 استفاده نمایند.

سایر مشخصات

  • محافظ قوی در برابر اشعه UVA و UVB
  • مناسب برای خانم ها و آقایان
  • دارای ویتامین D
  • مناسب پوست های حساس
  • عدم ایجاد سفیدی بر روی پوست 
  • SPF 50

قیمت محصول: 87.000 تومان

خلاصه و چکیده مطالب

همانطور که می دانید، پوست صاف وشفاف تاثیر بسیار زیادی بر چهره شما دارد. بنابراین به جای اینکه نواقص صورت را در زیر کرمپودرهای سنگین مخفی کنید، بهتر است به فکر درمان آن باشید. یکی از مهم ترین آیتم های روتین پوستی کرم ضد آفتاب می باشد که حتما باید چه در تابستان و چه زمستان از آن استفاده نمایید. از همین بابت ما در این مقاله از سایت باتجربه متناسب با پوست شما، بهترین کرم ضد آفتاب خارجی را معرفی کرده ایم. امیدواریم مطالب برایتان مفید بوده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=7156
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !