بهترین سایت آگهی املاک در ایران [ 3 سایت برتر ]

6 دقیقه

زمان برای مطالعه

فعالیت در یکی از بهترین سایت های ثبت آگهی املاک به شما این فرصت را می‌دهد تا تبلیغاتی ساده، راحت و کاربردی را برای رشد کسب و کار (خرید و فروش ملک) خود داشته‌باشید. هر سایتی ویژگی‌ها، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد؛ اما همه آن‌ها یک ویژگی کاربردی را ارائه می‌دهند و آن هم تبلیغی ساده و راحت، بدون پرداخت هزینه زیاد و صرف انرژی مضاعف است. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه شوید تا به اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلیغاتی کارآمد در زمینه خرید و فروش ملک دست یابید.

بهترین سایت آگهی املاک در ایران کدام است!؟

تبلیغات سنتی پایه و اساس تمام روش‌های بازاریابی هستند که نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، افزایش تعداد وب‌سایت‌ها و استفاده گسترده مردم از موبایل و اینترنت، تبلیغات اینترنتی در سایت‌های مختلف به محبوبیت بیشتری بین افراد جهان رسیده است. اغلب مردم اکثر زمان خود را در وب سایت‌ها و جستجوی خواسته خود در گوگل می‌گذارنند. به همین دلیل تبلیغات در سایت‌ها یک راه عالی برای جذب مخاطب است.

بر همین اساس شما می‌توانید وب سایت‌های گوناگونی را مشاهده‌ نمایید که به صورت تخصصی و نیمه تخصصی در این موضوع سال‌هاست که فعالیت می‌کنند. دیوار، شیپور و 2نبش از جمله بهترین سایت‌های آگهی املاک شناخته‌ می‌شوند که شما می‌توانید برای ثبت آگهی ملکی در هر زمینه‌ایزمینه املاک و مستقلات در این پلتفرم‌های آنلاین فعالیت داشته‌باشید. ثبت رایگان آگهی های ملکی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این وب‌سایت‌هاست تا با خیالی آسوده بتوانید به صورت حرفه‌ای تری در بازار املاک پیشرفت کنید.

دیوار

بهترین سایت آگهی املاک دیوار

یکی از بهترین سایت‌های ثبت آگهی املاک که احتمالاً هر کسی تا به امروز نام آن را برای ثبت تبلیغات به شیوه‌های مختلف شنیده‌است، دیوار می‌باشد. شاید جالب باشد بدانید که قبل از دیوار نیز سایت‌های گوناگونی برای ثبت تبلیغات وجود داشتند؛ اما این تنها دیوار بود که توانست در یادها ثبت شود.

احتمالاً با خود فکر کرده‌اید که چه عاملی باعث شده تا این وب سایت به این شهرت دست یابد؟ اگر وارد صفحه این سایت شوید، ظاهری کاملاً ساده، آراسته و بدون رنگ و لعاب را خواهید دید. دلیل ماندگاری این سایت در ذهن‌ها و داشتن مخاطب بی‌شمار،  ثبت آگهی رایگان می‌باشد. بله! کاملاً درست است! شما می‌توانید آگهی خود را رایگان در اختیار افراد قرار دهید.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فردی که این وب سایت برای رفع نیازهای مخاطبان خود ارائه داده، سرعت بسیار بالای آن است. احتمالاً شما نیز متوجه شده‌اید که هرچقدر جلوتر می‌رویم، همه چیز (سرعت ویس‌ها در اپلیکیشن‌ها و تبلیغات‌ها) بیشتر می‌شوند. در دیوار نیز ما شاهد این سرعت هستیم و همین موضوع سبب می‌گردد تا مخاطبان دوباره به این مقصد بازگردند. در واقع سادگی و سرعت ویژگی فوق‌العاده این وب سایت می‌باشد.

اما دیوار تنها به این دلایل برای ثبت آگهی جذاب نمی‌باشد، بلکه به‌دلیل شناخت مخاطبان خود است که کارایی فوق‌العاده‌ای دارد. زمانی که وارد صفحه دایوار شوید، هیچ تبلیغاتی در بالا و کنار صفحه مشاهده نمی‌کنید؛ بلکه تنها دسته‌بندی در سمت راست وجود دارد که شما را سریع‌تر به موضوعات مورد نظرتان می‌رساند. جدا از همه اینها رنگ قرمزی که در این وب سایت استفاده شده، مخاطبان را به سمت هدف سوق می‌دهد.

شیپور

ثبت آگهی ملکی در شیپور

یکی دیگر از بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان ملک شیپور می‌باشد. این سایت نیز مانند دیوار طراحی ساده و منحصر به فرد را پیشه گرفت تا مخاطبان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به آن تبلیغات یا آگهی که مد نظرشان است، دست یابند. از آنجایی که وب‌سایت شیپور یکی از پربازدیدترین وبسایت هاست و تعداد بسیار زیادی بازدیدکننده دارد، مکان بسیار عالی برای ثبت تبلیغات ملکی است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن مانند سایت دیوار، امنیت خوب آن می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد اطلاعات خود را با خیالی آسوده ثبت نمایید.

زمانی که شما وارد سایت شیپور می‌شوید، هیچ تصویر اضافه‌ای نخواهید دید. به همین دلیل به راحتی می‌توانید به سراغ دسته‌بندی‌ها یا ثبت آگهی بروید. به دلیل طبقه بندی منحصر به فرد آن، به آسانی هر چیزی که نیاز داشته‌باشید را برایتان جستجو می‌کند. ترکیب رنگ‌های سفید، آبی و خاکستری در طراحی سایت سبب می‌گردد تا مخاطب جذب آن شود و مدت‌ها وقت بگذراند.

2نبش

ثبت آگهی رایگان ملکی در 2نبش

یکی از معتبرترین و پیشرفته‌ترین سایت‌های ثبت آگهی ملکی، 2نبش می‌باشد زیرا به صورت کاملا تخصصی فقط در زمینه ثبت آگهی ملکی فعالیت مستمر دارد. در بسیاری از شهرهای ایران افراد از طریق این وب سایت نسبت به خرید و فروش ملک خود اقدام می‌ کنند.

شما در این وبسایت هیچ‌گونه آگهی جز آگهی های ملکی نمی‌بینید و این موضوع باعث شده که وبسایت 2نبش به اولین سایت تخصصی املاک در کشور تبدیل شود. در واقع اگر به دنبال سایتی هستید که خانه خود را به کمک آن هرچه سریعتر بفروشید یا ملکی با قیمت مناسب برای خود معامله کنید، 2نبش می‌ تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. این سایت حدود 12 سال در زمینه ثبت آگهی های ملکی و مدیریت دفاتر املاک به صورت کاملا تخصصی فعالیت می‌کند و کاربران بسیار گسترده‌ای دارد.

2نبش در ابتدا با نام مانیشن شناخته می‌شد؛ اما چند سالی است که نام برند خود را به 2نبش تغییر داده‌است. هدف و شعار اصلی این وب‌سایت: راهی سریع و مطمئن برای خانه دارشدن است. به همین دلیل تمامی تلاش خود را می‌کند تا اطلاعات هر ملک به صورت کامل و دقیق در سایت وارد شود. طبق گفته‌های مدیر عامل 2نبش : عوامل و کارکنان پشت صحنه این وب‌سایت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریند که اطلاعات آگهی‌های ملکی به درستی در سایت وارد شوند، تا افراد بتوانند با خواندن اطلاعات واقعی و دقیق، ملک مورد نظرشان را به درستی پیدا کنند.

یکی از بهترین سایت‌های ثبت آگهی املاک 2نبش می‌باشد؛ زیرا شما می‌دانید کاربرانی که در آن حضور دارند از فیلتر عبور کرده‌اند و مخاطبانی هدفمند برای تبلیغات ملکی شما هستند. در 2نبش هیچ آگهی متفرقه ای به جز آگهی های ملکی نمایش داده نمیشود و تمام آگهی های ثبت شده در این وبسایت مربوط به خرید و فروش ملک می‌باشند.

مزایای تبلیغات یا ثبت آگهی در سایت‌ها

یکی از بهترین راه‌های ثبت آگهی ملکی از طریق وب سایت‌های مرتبط با همین موضوع می‌باشد. این وب‌سایت‌ها هم مخاطبان هدف مشخصی دارند و هم به شما این اجازه را می‌دهند تا به مخاطبانی دست پیدا کنید که شاید از طریق تبلیغات سنتی نمی‌توانستید با آنها ارتباط مفیدی برقرار کنید.

زمانی که شما ابزار مناسب را برای تبلیغات داشته‌باشید، دیگر مانعی بر سر راه کسب و کار شما نخواهد بود. وبسایت های دیوار ، شیپور و 2نبش یک از بهترین سایت های ثبت آگهی ملکی در کشور هستند که روزانه بازدیدکنندگان بیشماری به سمت این وبسایت ها سرازیر شده و تبلیغات شما در معرض دید هزاران نفر از افراد در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب سایت های ثبت آگهی املاک، کم‌هزینه بودن آن‌ها است. از طرفی این سایت‌ها به شما کمک می‌کنند تا تبلیغاتی مناسب و حرفه‌ای را برای خرید و فروش املاک خود انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز شما

لینک کوتاه مطلب : https://batajrobemag.com/?p=9484
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید و از دیدگاه سایر کاربران استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

فرم خبرنامه

به خبرنامه هفتگی باتجربه بپیوندید

Please wait...

از عضویت شما سپاس گذاریم !